Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tackled down

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12, 2011 12:35 am

'Ik zei toch dat ik niet perfect ben.' "Jawel." reageerde ze op hem, met een grijns rond haar lippen. Ze sloot haar ogen voor een kort moment toen Christian haar kuste op haar sleutelbeen, en even later op haar mond. Ze voelde zijn handen naar beneden gaan, en hielden op op haar onderrug. Ze opende haar ogen weer nadat ze zijn zoenen had beantwoord en keek hem met een lieve glimlach aan. Haar ogen keken op, en ze streek voor de zoveelste keer een plukje blond haar achter haar oor. Opeens uit het niets voelde ze hoe Christian haar zachtjes wegduwde, en ze keek op naar de richting waar ook hij naar uit keek. Ohnee hè.. Het was die ene verdomde gozer weer, maar dit keer met iemand die een stukje groter was dan hijzelf. Wel zag hij er niet sterker uit dan Christian, maar toch. Het sloeg ook gewoon nergens op. Ze draaide haar hoofd verbaasd richting Christian, en rolde grijnzend met haar ogen. Hij had wel naar hem uitgehaald, dat moesten ze niet flikken. 'Ik snap die sukkels hier niet hoor, nog nooit gehoord van de term privacy of zo?' "Nee, inderdaad." zei ze instemmend met zijn woorden, en knikte even vaagjes. Haar groene irissen draaide weer richting de twee jongens, die nu wat dichterbij stonden dan daarvoor omdat hij had geprobeert Christian omver te duwen of wat dan ook. Hij bleek er niet echt veel problemen meer mee te hebben en gaf haar een kus. Ook zij gaf hem een kus terug, maar was toch nog afgeleid door die jongens die er naast stonden als stambeelden. "Jezus, rot op hier! Wat willen jullie nou, ga weg." zei ze wat uithalend naar de jongens en zuchtte geërgerd. Met een ontdeugend glimlachje keek ze weer terug naar Christian, en wachtte af wat er nu weer allemaal ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 22, 2011 5:59 am

Christian keek even op naar de jongens toen Regina wat tegen hun zei, maar ze leken zich niet te bewegen en dat was nogal ergerlijk voor hem. Hoewel hij toch enigszins te druk bezig was met Regina. Hij richtte zijn blik weer op haar en zag het ondeugende glimlachje dat naar hem toe gericht was. Hij drukte nog een kleine kus op haar lippen voor hij haar uiteindelijk toch los liet en voor haar ging staan met zijn blik op de twee kneusjes gericht. 'Blijkbaar versta jij het hele gebeuren niet van jij duwt mij ik duw jou. Dat betekent voor de stommerikken onder ons dat je gewoon moet op zouten snap je?' Klonk zijn stem vrij spottend. Tuurlijk was hij niet bang, hij wist toch al dat er klappen gingen vallen maar hij lachte jongens die dachten dat ze beter waren als hem gewoon uit. Omdat het zielenpoten waren. De jongens keken hem beide met een woedende blik aan wat Christian alleen nog maar meer deed grijnzen. 'Ach loser, jij moet eens gaan stoppen met andere gasten te lopen kleineren of ik zal jouw eens gaan kleineren en geloof me ik weet goed genoeg hoe.' Sprak de duidelijk grotere jongen tegen hem waardoor Christian zijn hoofd even schuin hield en gewoon begon te lachen. 'Meen je dat nu serieus? Komop, denk je nu echt dat je mij weet klein te krijgen. Please, ik ben toch wel degene die jouw over welgeteld twee minuten de grond in boort. Kijk rond dude, elke gast die je hier ziet is vrienden met me, elke gast op deze school. Misschien kun je beter je hersens eens laten werken, ik ben hier alles meer als jij dus doe niet stoer en neem je kleine vriendje mee en ga ergens anders mensen lastig vallen.' Er was een duidelijke ergernis te horen in zijn stem, maar de grijns stond nog altijd op zijn gezicht waar hij hoorde. Het lange slungelige persoon voor hem keek hem aan met een soort van wtf-blik. Wat een kapsones toch weer. Maar voor Christian het zelf echter doorhad zag hij enkele tranen in de ogen van de jongen verschijnen, waardoor deze zich omdraaide en zijn kleine maatje met zich mee nam en weg liep. Christian schudde zijn hoofd even en wende zich vervolgens weer tot Regina. 'Zo opgelost staat netjes, en serieus als ze hier zo meteen met een heel leger mini mensen komen dan ga ik ze echt slaan.' Grijnsde hij vrolijk naar haar. Ja, ja, de jeugd van tegenwoordig, helemaal geen respect meer voor de oudere en de sterkere. Ongehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 01, 2011 5:12 am

Regina zuchtte toen de jongens geen antwoord gaven en rolde even met haar ogen. Jezus, als ze hun tong hadden verloren konden ze toch net zo goed ergens anders niks zeggen? Ze stonden alleen maar in de weg en ergerde hun, waren ze doof ofzo? Of snapten ze de betekenis van 'rot op' niet? Naja zeg.. Ze ontving de kus van hem voordat hij zich iets meer van haar afdeed. 'Blijkbaar versta jij het hele gebeuren niet van jij duwt mij ik duw jou. Dat betekent voor de stommerikken onder ons dat je gewoon moet op zouten snap je?' zei hij tegen hun, en het klonk niet meer zo ingehouden als hoe hij daarvoor praatte. Hopelijk zouden ze het nu wel snappen, anders was ze het echt zat. Niet dat zij veel kon doen hier in d'r BH, maar ze kon wel wat proberen in elk geval. 'Ach loser, jij moet eens gaan stoppen met andere gasten te lopen kleineren of ik zal jouw eens gaan kleineren en geloof me ik weet goed genoeg hoe.' zei nu de grote jongen die erbij stond. Ingehouden grinnikte ze even toen ook Christian om hem lachtte. Inderdaad, wat dacht hij wel? 'Meen je dat nu serieus? Komop, denk je nu echt dat je mij weet klein te krijgen. Please, ik ben toch wel degene die jouw over welgeteld twee minuten de grond in boort. Kijk rond dude, elke gast die je hier ziet is vrienden met me, elke gast op deze school. Misschien kun je beter je hersens eens laten werken, ik ben hier alles meer als jij dus doe niet stoer en neem je kleine vriendje mee en ga ergens anders mensen lastig vallen.' Inderdaad, hij had alweer gelijk. Jézús, wat begrepen ze niet aan zijn woorden? Het was nu al vaak genoeg gezegt, er was echt wat mis met hun. Kinderachtige sloebers. En wow, toen was het roer omgeslagen. De jongen kreeg tranen in zijn ogen en ging er toen vandoor. Ze stond er een beetje verombereerd bij, wow, zaten er zúlke kinderachtige typetjes op Monica? Ze keek met een verbaasde grijns om naar Christian en liep naar hem toe. Ze sloeg haar armen om zijn nek en een speels en flirterig grijnsje speelde rond haar lippen. "Grote redder van me.. Wat wil je als dank terug?" vroeg ze hem, met een flirterig toontje in haar stem. Hehe, ze waren eindelijk alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 01, 2011 5:31 am

Christian keek de jongens nog even na en snoof even. Sukkels ook, echt waar als ze hier niets beter te doen hadden dan mensen storen in hun bezigheid dan zou hij hier waarschijnlijk nog heel veel ruzie gaan maken met andere mensen. Regina legde haar armen weer om zijn nek heen waardoor hij weer glimlachte naar haar. Haar vraag deed hem even nadenken, hm, wat wou hij terug? Zachtjes drukte hij een kus op haar lippen en grijnsde even. 'Wat kan je me aanbieden lieverd?' Sprak hij op natuurlijk ook een flirterige toon tegen haar. Christian legde zijn hand even op haar wang en streek daar zachtjes over. Mooi, eindelijk helemaal alleen. Alleszins toch geen mensen die niet druk bezig waren met hen gewoon te bespieden. Christian raakte even afgeleid door die vervelende lok haar van haar die weer eens voor haar gezicht was gevallen. Met zijn hand stopte hij deze weer terug en liet net zoals eerst zijn hand er weer op liggen voor het ding zou terug vallen. Als hij het in zijn hoofd kreeg dan knipte hij het ding gewoon af. Al zou Regina hem dan wel gaan vermoorden daar was hij zeker van, eigenlijk ging hij het niet doen want daar was hij stiekem veel te lief voor, al zou een volslagen vreemde toch wel anders gaan denken over hem. Onder al die hardheid en sexyness, lag toch nog best een aardige kerel die zich van alles aan trok in zijn leven maar het gewoon verstopte achter zijn harde karakter. De enigste die hem hier echt kende was zijn kleine zus, maar zij bleef dan ook de enigste voor nu. Niemand moest zijn ware aard al meteen kennen, plus hij genoot van de angst die hij aflas op de gezichten van sommige personen hier. En dan ook de personen die hij al onder handen had genomen, pure angst. Zo vermakend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 05, 2011 4:02 am

Regina keek nog even om en zag hoe de twee jongens net om het hoekje verdwenen, de school weer in. Van haar mochten ze iemand anders lastigvallen.. Hmm, hopelijk zouden ze die verdomde Esther tegenkomen en haar de hele dag stalken. Ghehe, dat zou nog eens iets leuks zijn. Ze draaide haar hoofd weer om waarbij haar lange haar meezwiepte en over haar schouders belandde. 'Wat kan je me aanbieden lieverd?' vroeg hij haar, en met een geamuseerd glimlachje keek ze hem aan terwijl ze haar wenkbrauw optrok. "Alles, tell me what you want.." legde ze hem uit, terwijl ze met een speelse grijns een tikje op zijn neus gaf. Ze grinnikte toen hij haar pluk haar weer te pakken had en die achter haar oor schroof, waarna hij zijn hand erop legde zodat hij niet weer los zou vallen. Ze sloeg haar armen om zijn middel en zuchtte even tevreden. Was die stomme middag school toch nog uitgelopen tot iets.. Leuks? Ja, zo kon je het wel noemen. Ze knipperde even met haar lange, zwarte wimpers en keek naar boven, aangezien hij iets groter dan haar was. Wat jongens ook hoorden te zijn, tenminste, vond zij. Dit gedoe deed haar aan iemand denken van vroeger, Max. De jongen die ze eerst helemaal geweldig vond op school, maar die even later het uitmaakte omdat iemand op school like Esther hier tegen hem had gezegt dat ze een hoer was. Tsja, moest hij weten. Het was ook al jaren geleden, en steeds als ze die Esther zag zag ze precies het meisje erin waar ze vroeger zo'n hekel aanhad, iel. Ze kroop weg uit haar gedachtes en richtte dat weer helemaal op het 'nu'. Ze stond immers wel met Christian, dus dat was niet zomaar 'iets'. "Nou, zeg maar, anders mag het niet meer hoor." fluisterde ze zachtjes, met nog steeds een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 05, 2011 4:31 am

Christian keek haar even aan. Hm, alles wat hij maar wilde? De jongen had wel een paar ideetjes eigenlijk maar die waren gewoon niet om uit te voeren op een grasveld waar iedereen hen zou kunnen zien. Dus die zou hij maar laten voor wat ze waren. Zachtjes streek hij langs haar wang en dacht vervolgens even verder na met zijn blik echter op haar gezicht dat zowat volmaakt leek te zijn, gericht. Ergens heel ver weg deed Regina hem denken aan een meisje van vroeger in Italië, het meisje waarmee hij exclusief was gaan daten nog voor Elena en voor zijn zoon Fabio. Christian duwde die gedachte weer weg en drukte enkele zachte kussen in haar nek waarna hij zijn voet iets verzette tot deze achter haar voet was gaan staan en zo duwde hij haar zachtjes neer op het grasveld. Met zijn lichaam boog hij over haar heen en keek hij haar met een flirterige grijns aan waarna hij zijn lippen tot net boven haar oor bracht. 'Make your pick baby.' Fluisterde hij zachtjes waarna hij zijn beide handen uiteindelijk liet afzakken tot aan haar heupen in zijn hoofd zat een liedje van Enrique Iglesias, Tonight i'm f**king you of hoe het ook heten mocht. Waarom? Merendeels omdat het ergens gewoon nu bij dit hele gedoe paste in zijn ogen. De jongen bracht zijn lippen naar de hare waardoor hij kort haar warme adem over zijn lippen voelde kronkelen, hij drukte zijn lippen voor nog geen vijf seconden op de hare en liet daarna los terwijl hij haar afwachtend aan keek. Wat zou zij dan wel niet met hem willen gaan uitspoken? Ach, hij zou het wel merken zo meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 05, 2011 5:17 am

Regina giechelde even toen hij een paar kussen in haar nek drukte. Een glimlach sierde haar gelipglossde lippen en haar groene ogen schitterden door de zon die op haar scheen. Voordat ze door had wat hij van plan was tacklede hij haar op de grond, wel zachtjes, door zijn voet achter die van haar te klemmen. Ze belandde op het gras wat warm aanvoelde door de felle zon die er de hele tijd op scheen natuurlijk. Ze keek omhoog naar Christian, die had besloten om zich boven haar te nestelen. 'Make your pick baby.' zei hij tegen haar, zachtjes. Ze grinnikte en dacht even na. Dus ze kon vanalles met hem doen? Tenminste, vanalles? Er was nogal veel bekijks hier, maar daar trok ze zich sowieso niets van aan. Ze voelde zijn lippen dicht bij die van haar, en ze beantwoorde zijn kus die kort duurde. Te kort. Ze streek een pluk haar achter haar oor en gaf hem een paar zoenen in zijn nek, waarna ze verder naar boven ging om te eindigen met een lange zoen op zijn mond. "No, make yóur pick.. You're the hero in this game." zei ze tegen hem, ook fluisterend nadat ze dicht bij zijn oor terecht was gekomen. Met een speelse en tegelijk sexy blik in haar ogen keek ze hem aan, met een afwachtende grijns. Met haar vingers streek over zijn arm langzaam van beneden naar boven, en een zuchtje verliet haar mond. Niet zo'n vermoeide zucht, maar juist een tevreden zuchtje. Ze wierp haar blik weer omhoog en wachtte af wat hij ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 05, 2011 9:47 am

Zachte kussen werden in zijn nek gedrukt en Regina vervolgde haar weg naar boven waarna hij plots een vrij lange kus op zijn lippen kreeg, deze beantwoorde hij natuurlijk. Toen hij haar woorden hoorden grijnsde hij even. 'So I'm the hero ey?' Grijnsde hij even naar haar waarna hij haar enkele kussen in de nek drukte. Om eerlijk te zijn wist hij niet echt iets uit te kiezen, hij had teveel in zijn hoofd om uit te kiezen dus hij wou dat zij wat koos. Maar misschien kon ze hem wel wat aanbieden ofzo. 'Well, what's on the menu?' Sprak hij met een grijnsje tegen haar waarna hij haar wat met een lok haar begon te spelen, niet die irritante maar gewoon een random lok die op haar schouders was gevallen. Christian had eigenlijk gewoon veel te veel vunzige gedachten in zijn hoofd, iets wat best wel grappig was, maar ook normaal aangezien hij natuurlijk wel een jongen bleef. Die waren meestal wel wat dubbelzinniger qua gedachten, hoewel het ook wel soms voorkwam dat het andersom was. Dan was het dus best wel grappig. Kort keek hij recht in haar ogen waardoor hij zelfs even leek weg te dromen, ze had speciale ogen dat wel, iets wat hem waarschijnlijk wel zou bij blijven de volgende dagen als hij vanavond toch niet ging feesten zou hij dit morgen nog wel weten anders niet heel waarschijnlijk maar ja.
[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:01 am

'So I'm the hero ey?' Zei hij haar met een grijns, en met een zelfde soort glimlach knikte ze instemmend van 'ja'. Regina richtte haar blik eventjes wat naar boven en zag een aantal lichtgekleurde donswolkjes voorbij vliegen omringd door een blauwe kring van lucht. Het toonbeeld van het weer voorspelde geen onverwachte onweer ofzo, dus voorlopig zou het vast zulk weer blijven. Haar ogen richtten zich weer wat naar beneden, richting het gezicht van Christian. 'Well, what's on the menu? Vroeg hij haar en kort grinnikte ze even. "Tsja, wat jij wilt.. Kies maar iets, everything that you want is on the menu. I know it." zei ze zachtjes, fluisterend in zijn oor. Met een speels grijnsje rond haar lippen bracht ze haar hoofd weer ietsjes naar achteren terwijl ze met haar lange, roodgelakte nagels wat over zijn arm kietelde. Een kort briesje blaasde haar haren even wat de andere kant op, maar nadat het windje weer ging stillen lag haar haar weer op dezelfde plek als daarvoor. Het was echt lekker weer vandaag, echt van dat typische Santa Monica weer inclusief een leuke jongen op d'r schoot. Beter kon toch gewoon niet heah? Regina haalde haar glinsterende lippen weer even van elkaar om wat nieuwe woorden te schetsen, en deed dat dan ook nadat ze de juiste woorden had gevonden. "Nou gekkerd? Deze actie loopt maar tot zes uur vanavond, dus ik zou maar opschieten als ik jou was." Maakte ze er plagerig van terwijl ze even op dezelfde plagende manier glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tackled down - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tackled down   Tackled down - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tackled down
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Monica Green-
Ga naar: