Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+48
Kaelin
Kaley
Niels
Amestigon
Hailey
Jazlyn
Chester
Maja
Stephanie
Brooklyn
Jasmine
Iris
Eloisa
Alain
Serena
Regina
Celine
Jacky
Sayo
Christian
Lyron
Esther
Dave
Nate
Alexander
Abel
Murray
Sarah
Julia
Michiel
Jeremy
Yasmine
Lauren
Savannah
Kiara
True
Iana
Matt
Sawyer
Ian
Brandi
Ruby
Malin
Alice
Ayse
Jimmy
Virginia
Nick
52 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:40 am

Brandi schreef:
Virginia schreef:
Brandi schreef:
Virginia schreef:
Brandi schreef:
Ik heb eindelijk gepost bij Virginia.. Me hele hersenen slaan nu op hol What a Face

Tee-hee x3, ik zag 't ja ;D Ik weet wie jij bent man xD Cool

Dat weet iedereen clown

Nouhou, dat meen je niet he! Sad Jij bent Sawyer! (aa)

Hoe kom je daarbij? Surprised

Zeg 't nou Sad Het is dus waar he! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:41 am

Virginia schreef:
Brandi schreef:
Virginia schreef:
Brandi schreef:
Virginia schreef:
Brandi schreef:
Ik heb eindelijk gepost bij Virginia.. Me hele hersenen slaan nu op hol What a Face

Tee-hee x3, ik zag 't ja ;D Ik weet wie jij bent man xD Cool

Dat weet iedereen clown

Nouhou, dat meen je niet he! Sad Jij bent Sawyer! (aa)

Hoe kom je daarbij? Surprised

Zeg 't nou Sad Het is dus waar he! Very Happy

Als jij dat denkt Razz Waarom denkt iedereen automatisch dat ik een meisje ben als ik een meisje RP? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:42 am

Of.. jij bent Max? ;o

Maar ik had 't hier gevonden:

Brandi schreef:
Serena schreef:
Hmm. Ik vraag me af hoeveel actieve mensen er op Monica zitten die een vorm van toneel of muziekmaken uitvoeren. Toneel zowiezo niet, en van muziek heb je het bandje Perfect Nonsense en verder de accountjes van Joke en Lauren van mijzelf? Denk dat het een beetje saai word na verloop van tijd omdat je telkens met dezelfde mensen RPG. Want sja, er komen nu niet echt dagelijks nieuwe mensen op de site en als je als persoon ieder account die je hebt al muziekloos hebt verzonnen dan lijkt het me dat daar je voorkeur naar uit gaat, en dat je niet plotseling een account aanmaakt dat gitaar, viool, piano en accordion speelt. Én zingt.
Maar alsnog, als het gewoon iets in de RPG is hoef je geen toestemming te vragen en kan je gewoon het topic aanmaken ^^. Of was dit een sneaky manier om reclame te maken..? Naugthy

alien

Michiel, Sawyer, Mike en Brandi {moet je je nog wel afvragen of blaadje en instrument is of niet xd} spelen allemaal een muziek instrument, tenminste, waar ik het van weet. En er zijn genoeg mensen die graag zouden zingen op het podium, lijkt me. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:46 am

Hee! Alleen omdat mijn naam er tussen staat betekent nog niet dat ik Brandi ben Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:46 am

Virginia schreef:
Of.. jij bent Max? ;o

Maar ik had 't hier gevonden:

Brandi schreef:
Serena schreef:
Hmm. Ik vraag me af hoeveel actieve mensen er op Monica zitten die een vorm van toneel of muziekmaken uitvoeren. Toneel zowiezo niet, en van muziek heb je het bandje Perfect Nonsense en verder de accountjes van Joke en Lauren van mijzelf? Denk dat het een beetje saai word na verloop van tijd omdat je telkens met dezelfde mensen RPG. Want sja, er komen nu niet echt dagelijks nieuwe mensen op de site en als je als persoon ieder account die je hebt al muziekloos hebt verzonnen dan lijkt het me dat daar je voorkeur naar uit gaat, en dat je niet plotseling een account aanmaakt dat gitaar, viool, piano en accordion speelt. Én zingt.
Maar alsnog, als het gewoon iets in de RPG is hoef je geen toestemming te vragen en kan je gewoon het topic aanmaken ^^. Of was dit een sneaky manier om reclame te maken..? Naugthy

alien

Michiel, Sawyer, Mike en Brandi {moet je je nog wel afvragen of blaadje en instrument is of niet xd} spelen allemaal een muziek instrument, tenminste, waar ik het van weet. En er zijn genoeg mensen die graag zouden zingen op het podium, lijkt me. :')

Dat zou ook kunnen. Niemand weet, niemand weet dat ik {naamkin} heet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:47 am

En toen hadden we Lost af gekeken o.0
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het einde eigenlijk best slecht vind --' De laatste twee seizoenen vond ik al wat minder dan de eerste, maar het einde is echt stom. Het slaat gewoon helemaal nergens op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:53 am

Sawyer schreef:
Hee! Alleen omdat mijn naam er tussen staat betekent nog niet dat ik Brandi ben Sad

Whaaaaaaa.. je maakt me compleet gek! Sad Tsss.. dan niet hoor. *draait zich om met kinderachtige opgeblazen wangen* Ik ga 't mammie vertellen! En die gaat je straffen, want dit mag niet hoor. Naugthy <----

Whaaaaaaa.. IK WIL ZO GRAAG NAAR TARJA TURUNEN! Ik ben verdomme al 5 jaar fan, almost 6.. Weet de datum niet precies.. maar ik wil daarheen Sad M'n droom... Het liefst zou ik d'r natuurlijk ontmoeten :$ Dan val ik flauw xD Hmmm.. m'n 16e verjaardag moet speciaal zijn, ik wil dat TT naar Nederland komt.. maar helaas heeft ze op mijn verjaardag een concert in Mexico x.x Die nieuwe foto's van d'r.. ik smelt gewoon o.o What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:00 am

Brandi schreef:
Dat zou ook kunnen. Niemand weet, niemand weet dat ik {naamkin} heet.

Niemand weet, niemand weet, dat jij Abigail heet? :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:15 am

@Daphne, sorry sorry sorry.. ik had mezelf voorgenomen dat ik op Celine bij Kate ging posten.. maar ik ben 't vergeten en en en.. ik ging nu juist naar bed T_T Sorry soryy sorry!! ik ga morgen serieus posten! *slijm slijm*

Pfffffffft.. Mijn cavia's zijn coewl Cool Maar euwh.. morgen 1e 2 uur schaatsen, da's echt klote als je het een beetje kan en dan word gedwongen door je klasgenoten o_O en dan 1 uurtje engels, hoop dat dat wijf de toetsen van vandaag heeft nagekeken (zal wel niet, zal wel weer volgende maand zijn) en onze coewle cijfers heeft.. zodat ik morgen vrolijk naar stage kan gaan, wat ook wel weer niet zal gebeuren. En dan leuk naar stage van 1 tot 5. Heb er nu al zo'n ongelofelijke zin in! x.x

Duss..

~Truste and sweet dreams! «33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:23 am

Hehe, eindelijk m'n dossier voor Frans af. Nu printen, dan posten bij Jeremy en dan slapen. |-)
Morgen om half 1 al uit! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:46 pm

Vandaag presenteren voor mijn opdrachtgever. Is best wel een relaxte man dus misschien komt het wel goed xD maar de leraar is kudt dus ik hoop dat ze elkaar in evenwicht houden en ik niet meteen dom begin te stotteren en uh begin te mompelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 2:19 am

Tahaha wat schattig xd.
Ik heb een verhaal van mij van vroeger gevonden (aa')..

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 2:25 am

Alice schreef:
En toen hadden we Lost af gekeken o.0
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het einde eigenlijk best slecht vind --' De laatste twee seizoenen vond ik al wat minder dan de eerste, maar het einde is echt stom. Het slaat gewoon helemaal nergens op xD

Ik heb de serie 24 helemaal uitgekeken.. Was ook zo'n kud einde .. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
True

True


Posts : 13

Profiel
Naam: True Davies
Partner: I don't think so, Mister.!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 4:49 am

i'm gonna fail T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 5:11 am

Is het echt heel erg dat ik zo moet lachen dat Quinty en Kiki mods zijn van WS? Want volgens mij is dat echt heel gemeen. D':
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 5:14 am

Sawyer schreef:
Is het echt heel erg dat ik zo moet lachen dat Quinty en Kiki mods zijn van WS? Want volgens mij is dat echt heel gemeen. D':

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 5:50 am

Sawyer schreef:
Is het echt heel erg dat ik zo moet lachen dat Quinty en Kiki mods zijn van WS? Want volgens mij is dat echt heel gemeen. D':

Je bent niet de enige die er zo over denkt.. ^^.
ik heb een beetje het gevoel dat Sharon mensen tekort kwam en daarom hun maar koos o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 6:00 am

Matt schreef:
Sawyer schreef:
Is het echt heel erg dat ik zo moet lachen dat Quinty en Kiki mods zijn van WS? Want volgens mij is dat echt heel gemeen. D':

Je bent niet de enige die er zo over denkt.. ^^.
ik heb een beetje het gevoel dat Sharon mensen tekort kwam en daarom hun maar koos o.O

Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje xD
Ik weet niet hoe zeer geschikt ze zijn voor de taak, maar er worden wel vaker mensen aangewezen die er niks van bakken *kijkt fluitend naar Sawyer's avatar* :'D

@Kiara, vertel maar niet aan hun dat ik dat heb gezegd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 6:08 am

@Matt, woosh.. ben je een vampier? ;D

Jeeh, eindelijk deze dag af.. nouja schooldag o.O

Woosh, ik heb een sexy aantal berichten ;o Doet me denken aan dit:

Onbegrijpelijk Puzzel ...

Dit jaar hebben we 4 ongewone data .... 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11, 11/11/11 ....

NU, zoek dit maar eens uit .... neem de laatste 2 cijfers van het jaar dat je geboren bent,
plus de leeftijd die je dit jaar wordt en het is gelijk aan .... 111

DIT is zo vreemd ...... ongeacht hoe je het doet ........ het blijft 111 .....

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 6:46 am

Sorry... Jongens.. Maar ik heb het gevoel dat ik het nergens anders kan doen behalve hier...

STOMME VUILE ROTTIGE KLOTE KUT SITE!

Op een forum maakte ik een post, op voorwaarde dat het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) moest zijn.
Iemand had een woordje geschreven wat naar mijn weten met een hoofdletter moest (terwijl die zelf nog zei dat ik ABN moest schrijven), dus ik wees die daar voorzichtig op, met een soort raadgevende bedoeling.
Komen opeens twee moderators op me af met rode opmerkingen en weet ik veel wat.
Daar word je toch ook niet goed van hè?

Van de ene moderator had ik het wel verwacht en van de andere moderator kon ik het gewoon effe niet hebben, omdat die echt overal een opmerking over moet maken, ook al is daar al iets op gezegd door een andere moderator.

Voor mijn part kan heel die site effe opflikkeren.
Ik snap niet wat ik fout heb gedaan.
Als ik iemand raad geef, ben ik opeens bijdehand.

Dit moest er effe uit, hier mag dat, daar word je meteen voor een ban gewezen.
Ik denk dat ik die nu wel te pakken heb, want ik heb mijn mening daar ook al gezegd...
Tjees... Thanx Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 7:19 am

Nog 1 verslag en dan ben ik klaar Very Happy
En zaterdag ga ik samen met mijn vriend oppassen bij mijn oom en tante <3 ... Dit word leuk >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 7:47 am

Oh f&ck.. My glass is empty. That sucks. D:<
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 8:06 am

@ Sawyer; ik snap het ook niet. Want ik vind Marit veeel meer geschikt dan Kiki en Quinty samen o.O

@ Virginia; dat is best wel logisch.. Je geboortedatum en leeftijd heffen elkaar op/ vullen elkaar aan zodat er altijd hetzelfde getal uit komt. Vorig jaar was dat 110, dit jaar 111, volgend jaar zal dat 112 zijn.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 8:10 am

Hij heeft zojuist even bevestigd dat hij op een meisje uit z'n klas is. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 02, 2011 8:13 am

Ik heb het nu echt heel koud, maar mijn kat laat me niet bij de kachel >.< ALWEER
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: