Meneer, er zit een ____ in mijn soep!
+40 Eduard
Melanie
Oliver
Steven
Reece
Aaron
Valeria
Jimmy
Liaena
lia
Samanta
Vince
Scarlett
Esmee
Rogee
Charlene
Emble
Doug
Rosanna
Malin
Tom
Ceveriche
Abel
Yannick
Esther
Blade
Jacky
Sophia
Alexander
Virginia
Ian
Tiffany
Dave
Sawyer
Savannah
Alain
Serena
Ayse
Kiara
Brandi
44 plaatsers
Auteur Bericht Blade
Posts : 9Naam : Je gewetenProfiel Naam : Blade Partner : Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go. Vereniging : - Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! za feb 19, 2011 10:23 am Inleveren, is mijn vriendin ook tevreden. Meneer er zit een aziaat in mijn soep.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Esther
Posts : 1062Naam : Diantaa ;DProfiel Naam : Esther Marylin Campbell. Partner : Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging : Die Hard! - r.i.p. Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! zo feb 20, 2011 10:07 am Wattes? Kunt u dat nog eens herhalen? Meneer, er zit een Lady Gaga in mijn soep!
Yannick
Posts : 7Profiel Naam : Yannick, Nickske O_O Partner : De staart van een giraf, nou goed? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! ma feb 21, 2011 9:21 am Eruit halen en naar het zottenhuis sturen xD Meneer... Harry potter ligt in mijn soep >:C
Esther
Posts : 1062Naam : Diantaa ;DProfiel Naam : Esther Marylin Campbell. Partner : Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging : Die Hard! - r.i.p. Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! ma feb 21, 2011 9:22 am Vervloek hem! Bellatrix Lestrange rocks! Meneer, er zit een virus in mijn soep!
Abel
Posts : 257Profiel Naam : Abel Berman Partner : All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! ma feb 21, 2011 10:17 am Daar is het het seizoen voor
Meneer, er zit een vieze witte klodder in mijn soep D:
Esther
Posts : 1062Naam : Diantaa ;DProfiel Naam : Esther Marylin Campbell. Partner : Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging : Die Hard! - r.i.p. Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! ma feb 21, 2011 10:34 am Leef je dan ook niet zo uit onder die tafel! Meneer, er zit een sidderaal in mijn soep! :C
Ceveriche
Posts : 61Profiel Naam : ceveriche Partner : - Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! za apr 02, 2011 4:31 am Haal hem eruit en hou hem als huisdier! Meneer er zit een haarbal in mijn soep!
Tom
Posts : 615Naam : QuintyProfiel Naam : Tom Hanson - McQuaid Partner : Samanta ღ Vereniging : x Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 7:40 am Haal 'm eruit en smijt in iemand anders zijn nek
Meneer er zit guacamole in mijn soep o.0
Abel
Posts : 257Profiel Naam : Abel Berman Partner : All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 7:44 am DAT HOORT! D: U wou toch Mexicaans? Meneer, er zit een pakje potloden in mijn soep..
Malin
Posts : 824Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)Profiel Naam : Malin Jaerbyn Partner : - Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 7:49 am Haal ze eruit en kleur deze tekening maar in! Meneer, er zit een aap in mijn soep
Rosanna
Posts : 5Profiel Naam : Rosanna Jonsan Partner : Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 7:52 am Breng hem naar de dierentuin Meneer er zit witte poeder in mijn soep.
Doug
Posts : 54Profiel Naam : Doug penhall [McQuaid] Partner : Love is a nice thing, but more girls is only nicer. And every night a girl is the nicest. Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 8:08 am Hmm daar is mijn coke gebleven. Meneer, er zitten lollies in mijn soep
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 8:19 am Geef ze aan de vrouw voor je. Meneer er zit een lijkje in mijn soep.
Emble
Posts : 406Profiel Naam : Emble catysa maduela jones Partner : Love?? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 8:33 am Breng hem naar de begraafplaats
Meneer er zit een feesthoed in mijn soep
Charlene Prom Queen 2011
Posts : 941Naam : Nameless ღProfiel Naam : Charlene Sullivan Partner : Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging : L8 Nites Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 8:35 am Koop een taart en vier een feestje! ^^ Meneer er zit een Narwhal in m'n soep >:]
Sawyer
Posts : 1280Naam : Fracas c:Profiel Naam : Sawyer Ince Partner : I have died everyday waiting for you. Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 8:39 am Dig in. meneer, er zit een champion in mijn soep, en ik vroeg nog voor de kippensoep ZONDER CHAMPIGNONS D<
Emble
Posts : 406Profiel Naam : Emble catysa maduela jones Partner : Love?? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 9:14 am Dan heb je pech je vist ze ermaar uit! Meneer harry potter zit in mijn soep
Charlene Prom Queen 2011
Posts : 941Naam : Nameless ღProfiel Naam : Charlene Sullivan Partner : Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging : L8 Nites Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 9:53 am Mijn excuses, ik zal meteen mijn vrouw, Bellatrix Lestrange Black, eropaf sturen! >:] Meneer, er zit een balhaar in mijn soep Ô.o
Sawyer
Posts : 1280Naam : Fracas c:Profiel Naam : Sawyer Ince Partner : I have died everyday waiting for you. Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 6:28 pm De kok heeft last van haar uitval.. Ik zal meteen een nieuwe voor u halen.. n__n Al kan ik niet geranderen dat deze zonder haar is o__0 Meneer, er zit een teennagel in mijn soep >.>
Emble
Posts : 406Profiel Naam : Emble catysa maduela jones Partner : Love?? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 7:04 pm Hier heb je seconde lijm, plak hem maar terug aan mijn teen, die ik overgens al 1 week niet gewassen heb en ik loop altijd op bloote voeten! Meneer er zit een hiphopdancer in mijn soep
Tom
Posts : 615Naam : QuintyProfiel Naam : Tom Hanson - McQuaid Partner : Samanta ღ Vereniging : x Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 9:05 pm Oh, daar was mijn neefje dus (: Meneer, Justin Bieber zit in mijn soep o___0
Emble
Posts : 406Profiel Naam : Emble catysa maduela jones Partner : Love?? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! wo jun 22, 2011 11:51 pm Pak je mes en breng hem uiteindelijk naar de begraafplaats er zit een rode nagelak in mijn soep!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! vr jun 24, 2011 3:38 am Opslurpen dan maar? Meneer, er zit een een terracotta beeldje in mijn soep!
Emble
Posts : 406Profiel Naam : Emble catysa maduela jones Partner : Love?? Vereniging : Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! vr jun 24, 2011 5:23 am Dus? dan had je niet van die soep moeten bestellen? Meneer er zit een ober in mijn soep
Rogee
Posts : 84Profiel Naam : Rogee(Jay) de Dager Partner : I only play with girls Vereniging : Nope Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep! vr jun 24, 2011 5:29 am O nee hé, de kok is de laatste tijd nogal eeuhh, agressief laten we zeggen Meneer, er zit een Voldemort in mijn soep
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Meneer, er zit een ____ in mijn soep!
Meneer, er zit een ____ in mijn soep!