Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Gevonden] Jongere broer of zus.

Ga naar beneden 
+3
Brandi
Imani
Nick
7 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 8:55 am

Nick weet eigenlijk niks van zijn vader, enkel dat zijn die hoogst waarschijnlijk een Noord-Europeaan is. Meer niet, geen naam, geen leeftijd, helemaal niks. Ook zijn moeder kon hem weinig over zijn vader vertellen, omdat ze geen idee had wie het was. Vroeger kon het Nick vrij weinig schelen, maar de laatste tijd moet hij er steeds vaker aan denken. Hij begint zich af te vragen wat voor een man zijn vader is, en of die weet dat hij een zoon heeft.
Het leek me leuk om Nick zijn jongere broer of zus tegen te laten. In het begin zullen de twee elkaar niet herkennen, omdat ze niet van elkaars bestaan weten. Maar langzamerhand zullen ze er achter komen. Ze hebben dus niet dezelfde moeder, alleen dezelfde vader.

Ik zoek dus een jongere broer of zus voor Nick, de geschiedenis en het karakter mag je zelf bedenken. Wel moet hij/zij een Noord-Europees uiterlijk hebben, en moet haar/zijn vader ook een Noord-Europeaan zijn. Je hoeft niet perse een nieuw ac te zijn, mag ook een al bestaand ac Wink

Algemene eisen zijn wel bekend, I guess (aa):
-Actief
-Verstand van ABN
-Redelijke post


Laatst aangepast door Nick op za apr 09, 2011 4:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 9:11 am

Is Imani een idee?
Ik heb nog neit echt veel voor haar verzonnen en ze is jonger.
Voor m'n post moet je kijken bij een andere RPG.
Hier heb ik alleen Morzan en die is al heel lang dood xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 9:13 am

En anders bied ik me met Brandi aan. Noorwegen, ik heb haar achternaam naar iets anders verandert laatst, maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:02 am

Hmm... er zijn nu drie mensen die wel broer/zus willen zijn. Maar dat is eigenlijk wel wat veel (aa) Dus moet ik of gaan kiezen, of een andere oplossing bedenken. Het zou kunnen dat die vader gewoon een ongelovelijke player is. Nick's moeder is een prostitue dus opzich is die er wel makkelijk bij te voegen, maar het word wel wat complex als ze ineens met zijn vieren zijn o.0 Een van jullie een suggestie?
Ik denk er in elk geval nog even over na, en anders kies ik er gewoon iemand uit ofzo.

En Brandi, achternaam maakt niet uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:06 am

Euhm. ik weet niet wie de derde is behalve mij en Brandi xD

Opties:

Nick is van het 1ste huwelijk de rest is van de 2de?
Een van de drie is geadopteerd?

Meer weet ik zo snel niet te bedenken x)

Edit: Woeps over het hoofd gezien xD

Euhm..

Vader krijgt een tweeling met zijn vrouw niet weten dat hij ergens nog een zoon heeft rondlopen. Later krijgt hij een derde kind erbij?

Of

Vader weet dat hij een zoon heeft maar erkent hem niet. Zegt niks tegen vrouw en krijgt drie kinderen. Per toeval komen ze dan inderdaad te weten dat Nick een halfbroer is.

Hmm.. Nee ik weet voor de rets ok niks x3


Laatst aangepast door Imani op zo jan 30, 2011 10:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:09 am

Zijn vader en moeder zijn nooit getrouwd, ze hebben elkaar slechts 1 x gezien Wink

[Edit] Hmm... dat zou betekennen dat jullie drie elkaar al moeten kennen. Ik weet niet hoever jij en Brandi jullie karakters al hebben uitgewerkt, ander zouden jullie inderdaad kunnen doen dat ze zussen zijn. Maar dat licht aan jullie. Wyatt, de derde heeft al een aardig verhaal rond zijn ouders dus dat word wat lastiger. Na ja, we wachten wel even op de mening van Brandi en Wyat. En word het te moeilijk, dan kies ik gewoon iemand (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimezo jan 30, 2011 11:05 am

Nick schreef:
Zijn vader en moeder zijn nooit getrouwd, ze hebben elkaar slechts 1 x gezien Wink

[Edit] Hmm... dat zou betekennen dat jullie drie elkaar al moeten kennen. Ik weet niet hoever jij en Brandi jullie karakters al hebben uitgewerkt, ander zouden jullie inderdaad kunnen doen dat ze zussen zijn. Maar dat licht aan jullie. Wyatt, de derde heeft al een aardig verhaal rond zijn ouders dus dat word wat lastiger. Na ja, we wachten wel even op de mening van Brandi en Wyat. En word het te moeilijk, dan kies ik gewoon iemand (aa)

Ik meld me ook aan (aa')
Met Serena, that is. Ze dacht altijd dat ze enigs kind was maar het kon best zijn dat haar moeder een of ander duister verleden had en ze zwanger was geworden van een man dat niet haar vader was. En dat ze dat vervolgens had verzwegen voor de man waarvan ze dacht dat ze de vader was ^^.
Nick is een player trouwens? Misschien is het leuk als hij haar eerst probeert te regelen en dat ze er daarna achter komen dat dat eigenlijk hartstikke incest is? xD
Sorry trouwens dat ik het je (misschien) nog moeilijker maak o.O! Ik denk trouwens dat het misschien wat handiger is als je er gewoon ééntje als broer of zus neem, zodat ze een hechte band hebben. 't kost namelijk ook een hoop tijd voordat die hechte band tussen alle broers en zussen ontstaat als je er zo veel aanneemt xD

[Edit]
Ik bedenk me nu eigenlijk hoe Nick en Serena er in gódsnaam achter kunnen komen dat ze halfbroer en zus zijn, als beide kinderen hun vader (die ze dus delen) eigenlijk nooit gekend hebben xD. Maar toen moest ik denken aan een stomme serie met Jolanthe blabla van Casbergen wat ik ooit gezien had.. Daarin gingen ze een soort van moord oplossen door middel van DNA-profielen. Misschien kan Nick met zijn criminele verleden (mwuaha) verdacht zijn in een moordzaak en omdat Serena zo veel met hem om ging werd ze ook verdachte ofzo (aa')? En dat ze daarom hun DNA-profielen gaan bekijken.. En uiteindelijk leven ze allemaal min of meer happily ever after, omdat beiden toch niet de dader waren =D! Natuurlijk kan het allemaal ook een stuk minder dramatisch, maar als gevolg van een druk schema heb ik nu een inspiratie teveel.. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 3:37 am

Ik had niet gedacht dat er zo veel mensen zouden reageren o.0 Maar oké, ik denk dat het beter is als ik inderdaad ga kiezen. Maar het probleem is dat ik niet weet wie --'

@Serena: Hmm.. je maakt het inderdaad moeilijker Razz Maar dat geeft niet (aa) Ik vind het idee opzich wel leuk Wink De manier waarop ze erachter zouden komen, ergens zou het nog best kunnen ook met Nick's karakter+verleden xD En Nick is/was idd een player, al probeert hij zijn leven te beteren xD Maar ja, een foutje kan altijd hea Angel

Oké, ik moet er nog even over na denken. Want ik weet niet wie ik moet kiezen, want ik denk dat ik toch maar gewoon 1 iemand ga kiezen. Tenzij iemand anders met een perfect plan komt maar dit lijkt me sterk (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 6:02 am

*Doet nog een poging*

Okay euhm:

Nou nick word geboren als oudere broer.

Vader gaat dus weer weg en trouwt met een vrouw.

Hij krijgt 2 kinderen.

Hij gaat scheiden en trouwt met een vrouw die al 1 kind had.

Later adopteren/krijgen een nieuw kind.

xD Ik heb geen idee hoe je het anders zou kunnen Razz
Maar kiezen is wass wel beter x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 6:06 am

Ik heb al besloten dat ik ga kiezen, ben er alleen nog niet helemaal uit wie. Zodra ik het weet zal ik het hier neer zetten (aa) Ja ik ben ook Nick Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 6:30 am

*Een beetje hele erge laatheid* :'D

Ik zou wel met Regina willen ^^
Lijkt me wel een geinige combie (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 6:40 am

Ben wat laat, maar is allemaal goed. Ik was bij een vriendin dus ik kom moeilijk opeens reageren. Maar ik hoor nog wel van je in dit topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:01 am

AHA!
Nu weet ik wie Brandi is =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:08 am

Oké, ik ben tot een beslissing gekomen o.0 Zat een beetje te twijfelen, maar ja dat kun je ook niet eeuwige blijven doen hea (aa) Het word Serena ^^ Heb geen echte duidelijke reden...
De rest sorry, maar anders werd de familie plots wel heel groot xD

Ruby schreef:
AHA!
Nu weet ik wie Brandi is =D

Ik weet het nog niet, ik gok Maaike (aa)

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:18 am

Nick schreef:
Oké, ik ben tot een beslissing gekomen o.0 Zat een beetje te twijfelen, maar ja dat kun je ook niet eeuwige blijven doen hea (aa) Het word Serena ^^ Heb geen echte duidelijke reden...
De rest sorry, maar anders werd de familie plots wel heel groot xD

Ruby schreef:
AHA!
Nu weet ik wie Brandi is =D

Ik weet het nog niet, ik gok Maaike (aa)



Hey, dat ben ik! Stoerr Cool.. Dankjewel ;D
Ik weet het nu ook niet meer xd. Het is zeker niet Maaike, ik gok gewoon dat het een heel nieuw persoon is =D! Dus, Brandi, welkom op Monica Cool. Hoe heet je ;D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:21 am

Daar word ook iemand wakker geloof ik Razz Alsjeblieft Wink Ik denk dat één van ons maar een topic moet openen of zo (aa)
Hmm.. niet Maaike, wie dan? Ik denk eigenlijk niet dat het een nieuw persoontje is, al zou ik niet weten wie het dan wél is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:28 am

Oh ja sorry, zit er niet echt bij xd. Ik zit nu op Ruby dus ik bén Ruby, niet Serena.. Daardoor had ik het eerst niet door xD
Maar goed plan, zal ik het topic openen? En waar zal ik die dan doen xd? Ik heb een voorkeur voor ergens in de binnenstad of op het strand, skatepark of het bos is niet echt wat voor Serena, de rest kan wel Very Happy! Misschien kan Serena in de mini-achtbaan met haar vriendinnen gaan en iets kwijtraken ofzo? Dat Nick haar helpt xd? Whowh, echt de raarste ideeën xd
Ik denk nu dat het Doowr is, door de ':')' emoticon. Anders is het Abigail. En als het geen van beiden is dan heb ik geen zin meer er me mee te bemoeien xd. Al is het wel fijn om even iets anders aan mijn hoofd te hebben Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:33 am

Haha xD oké.
Ja, open jij het topic maar, want eigenlijk moet ik gaan (aa) Euhm... mij maakt het niet zo veel uit. Dat met die mini-achtbaar zou wel kunnen ^^ En anders ergens in de binnenstad ofzo Very Happy Zie maar wat je doet Wink
Ik heb werkelijk waar geen idee, achja we komen er van zelf wel achter I guess. En nu ga ik, kom straks nog wel even online denk ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 8:44 am

Alleen Maaike weet wie ik ben. En ik ben ook niet van plan om me snel weg te geven. Enkel tegen mensen die het echt moeten weten, maar tot nu toe hoeft niemand het te weten.

Veel plezier met Serena :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimema jan 31, 2011 9:17 am

Jammer ^^

Veel plezier Serena en Nick
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimeza apr 09, 2011 3:58 am

Nu hoop ik dat er nog wel mensen zijn die hier gaan kijken, en dat niet iedereen denkt dat ik al een broer/zus heb gevonden. Want dat is niet zo, niet meer in elk geval xD Aangezien Jeanine is gestopt met Monica, maar ik nog wel graag wil dat Nick meer van zijn familie te weten komt ben ik weer op zoek naar een broertje of zusje voor hem. Zie mijn begin post voor de eisen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimeza apr 09, 2011 4:32 am

Ik ben toevallig voor Regina ook opzoek naar een zus/broer Wink
Dus ik zou opzich wel willen, dan botsen hun karakters ook lekker haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitimeza apr 09, 2011 4:47 am

Oké is goed ^^ Ik heb je een pb gestuurd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gevonden] Jongere broer of zus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Jongere broer of zus.   [Gevonden] Jongere broer of zus. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gevonden] Jongere broer of zus.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Een broer/zus
» [Gezocht] Broer of zus
» [Gevonden] Oude vriend
» [Gevonden] Fleur Dötzen.
» [Gevonden] vriend/vriendin...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: