Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Can you hit the ball?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimezo jan 30, 2011 7:03 am

Een grote sporttas bonkte tegen haar benen aan terwijl ze het veld over liep. Ze had niet verwacht dat het zo ontzettend groot was. Wat hier de slaapruimte was kon zij vergelijken met honderd krotten naast elkaar en op elkaar. Ze was niet gewend zulke enorme gebouwen te zien, laat staan er doorheen te lopen. In Afrika zag je wel mooie grote witte villa's, maar dat was in het rijke gedeelte. Meestal zat er dan ook nog een enorm hek omheen met een portier. In een van die Villa's woonde zij. Niet zo onmogelijk groot, haar moeder vond het nergens voor nodig. Ze hadden een duur huis vergeleken met de armen die je over straat zag lopen, maar het was niets anders dan een huis dat je in een normale wijk zou zien als je in het buitenland was. Niet te groot niet te klein, knus en gezellig. Al was het de laatste tijd helemaal niet zo. Boos schopte en een steentje weg. Nu niet aan denken, ze kon haar energie aan betere dingen besteden. Bij een bankje gooide ze haar spullen neer. Een cap beschermde haar ogen tegen de zon die boven haar scheen. Uit haar tas haalde ze een knuppel, een bal en twee handschoenen. Op haar gemak maakte ze zich klaar. Het was al een tijdje geleden dat ze gehonkbald had maar ze pakte het graag weer op. Ze toste de bal op en gaf hem een flinke mep met haar knuppel. Tevreden staarde ze naar de witte bal die door de lucht zweefde en ergens verderop in het gras plofte. Niet slecht voor de eerste keer in misschien ruime twee jaar tijd. Op een drafje haalde ze de bal op. Toen ze op haar terugweg kwam zag ze iemand bij haar spullen staan. Wat was er nou weer aan de hand.

[Sorry kort maar me inspi is weggevlogen T_T
Iedereen welkom!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimezo jan 30, 2011 8:20 am

Jacky, was altijd al een sportief meisje geweest. Ze wou er op het best uit zien en door het geld van der ouders kon zo ook leuke kleding kopen. Dit keer had ze een leuk rokje aan, daarop een t-shirt van het football team, ze cheerde voor hen, en een petje op tegen de zon. Ze jogde langs de sport velden met haar iphone die het liedje Utopia erop. Ze zong lekker mee, na een tijdje was ze best moe. Ze zag een meisje honkballen, Jacky keek hoe ze hem weg sloeg. Dat meisje kan het goed zeg dacht ze bij zich zelf. Zelf was Jacky eigenlijk alleen maar goed in Cheerleader. Ze keek hoe het meisje in een drafje achter de bal aan ging. Jacky ging even zitten om uit te rusten en nam een slokje water. Toen het meisje terug kwam zei Jacky vrolijk "Jeey, jij bent goed zeg. Ik ben btw Jacky'. Ze nam het meisje vrolijk in zich op. 'Ik wil je wel helpen met het trainen, ik kan de bal wel voor je opgooien.ofzo'. zei Jacky met een brede glimlach. Jacky was altijd vrolijk, en wou iedereen helpen. Ze wachten op een antwoord en frunnikte even aan haar haar, dat los verdeeld over haar schouders lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimezo jan 30, 2011 9:36 am

De muziek van haar iPod dreunde door haar oren, ze had hem toch iets te hard gezet. Sportief vermaakte ze zich op het sportveld. Eerst even opwarmen en dan was het tijd voor dat honkbal. Rond dit veld was geen hardloopbaan, dus moest ze het maar even op het grasveld zelf doen. Ze trok haar veters van haar sportschoenen wat aan, schoof haar korte trainings rokje wat recht. Die kwam net boven haar knieën, gelukkig. Haar sport topje vouwde ze nog even recht, zodat de wat onhandige laatste kreukels eruit gestreken werden. Om warm te worden begon ze eerst maar wat hard te lopen. Dit had ze al een tijd niet meer gedaan, haar echte hobby was dan ook skeeleren. En nadat ze haar enkel een lange tijd had geblesseerd had ze voor hardlopen even een time out genomen. De eerste paar rondjes gingen prima, maar daarna begon ze toch wel wat te voelen in haar enkel. Niet dat dat erg was, dat hoorde er gewoon bij als je eenmaal weer opnieuw begon. Hiernaast was een ander veld, waar andere sporten werden gedaan. Een opvallende jongen trok haar aandacht. Net zoals haar was hij zichzelf aan het opwarmen door ook hard te lopen. Shit, dat mocht ze niet doen. Ze had Adina nu, ze mocht zich niet laten afleiden. Te laat draaide ze haar hoofd weer terug om op te letten waar ze precies rende, maar voor ze het wist botste ze tegen iemand op waardoor ze haar evenwicht verloor. Net op tijd gooide ze haar gewicht op haar andere voet, zodat haar net herstelde enkel niet nog meer last hoefde te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:01 am

Het bleek een meisje te zijn. Niet veel bijzonders, gewoon blond haar blanke huid en grijze ogen. Ze had een pet op waarschijnlijk ook voor de zon maar voor de rest leek ze op een Cheerleader-figuur. Imani was niet echt bevooroordeeld maar het het meisje, later Jacky, kwam erg vrolijk en spontaan over. Een brede glimlach maakte haar nog vrolijker. 'Bedankt, het is al een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb. Oké Jacky, mij kan je Imani noemen.' Ze veegde een lok uit haar gezicht en knikte vriendelijk. Het was fijn om even een vrolijk iemand te zien. De laatste tijd had ze alleen maar gezichten gezien die op onweer stonden. Daarom had ze er zo op aangedrongen om naar Monica High te mogen. Dan was ze even weg van haar ouders en kon wat meer mensen ontmoeten dan dat kleine dorpje waar ze vandaan kwam. Haar moeder wou perse een tweede huis in Afrika hebben. Had ze op zich niks tegen want het was er lekker warm en Wildlife dat je op tv zag kon zij zien in het echt. Er waren veel kinderen, al was niet iedereen even aardig tegen je. Als iedereen hier zo was als Jacky dan zou haar leven er een stuk fleuriger uitzien. 'Ja is goed hoor. Eigenlijk is Honkbal een teamsport waar je zeker negen mensen voor nodig hebt. Maar ik ben hier net een dag dus ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor het Team.' Legde ze uit terwijl ze uit haar tas een paar spullen eruit visten. 'Ben je links of rechts?' Ze hield twee handschoenen op. Ze wist niet of Jacky ooit een keertje honkbal had gespeeld, want anders zou ze het best willen uitleggen. Alleen tossen was niks aan, slaan was het leukste van allemaal natuurlijk. Hopen dat je een Home run slaat en geen vangbal natuurlijk. Ze pakte een zakje vol met honkballen. 'Heb je ooit wel is honkbal gespeeld? Of ben je niet zo van de balsporten?' Ze glimlachte, zelf was ze er dol op. Voetballen kon iedereen kind, en ieder kind vond het leuk om te voetballen. Zeker als ze gewend waren met een lappen bal te spelen maar dat er iemand komt die met hen wou voetballen die een echte bal had om mee te spelen. Gelukkig waren er genoeg open plekken waar je kon voetballen zonder je voeten open te halen aan afval of glas. Het voetballen was ook een mooie manier om vriendschap te sluiten, ze konden daar niet zo heel goede Engels en zijzelf was de taal al snel verleerd.
Een bal rolde uit haar hand toen ze even niet oplette. Snel ging ze hem halen. Net had ze de bal vast en wou ze opstaan toen ze tegen iemand aanknalden. Een beetje rood wankelde ze achteruit. 'Sorry ik wou de bal pakken, ik had je niet gezien.' Verontschuldigend haalde ze haar schouders op. Hopelijk werd het andere blonde meisje niet heel erg boos. Nou zulke gênante acties moesten niet vaker gebeuren. Straks werd ze bekend als het onhandige kind van 10 B. Dat was het laatste wat ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimezo jan 30, 2011 8:48 pm

Jacky vond het leuk dat ze eindelijk iemand had ontmoet, ze deed daarom ook heel aardig en vrolijk. Eigenlijk was ze altijd wel vrolijk en aardig, bij Jacky was altijd het glas half vol. 'Het ziet er anders wel uit dat je het dagelijks doet.' zelf was Jacky niet zo goed met een knuppel, er zouden dan alleen maar gewonden vallen. Jacky zag Imani even denken. Zelf zette Jacky haar iphone even zachter. Toen er werd gevraagd welke hand ze was zei ze 'Rechts'.. Eigenlijk was ze twee handig, maar rechts was er toch wel iets beter ontwikkeld. Niet in het team die meid is gek, het zag er goed uit. 'Ik denk dat het team voor je staat te springen'., Misschien zullen ze dan wel een keer winnen. Ze vond het wel fijn dat er uitgelegd werd hoe je honkbal speelde want ze had het nog nooit gespeeld 'Ik heb het nog nooit gespeeld, Ik+Knuppel= gewonden". zei ze lachend. Soms was Jacky een beetje een kluns. Ze zag hoe Imani een bal lieten vallen en hoe er achteraan liep. Toen botste ze tegen een blond meisje aan. Als ze maar niet boos werd, ze had nu geen zin in ruzie, eigenlijk had ze nooit zin in ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimema jan 31, 2011 4:33 am

'Sorry, ik wou de bal pakken, ik had je niet gezien,' zei een meisje die het duidelijk tegen haar had. Waarschijnlijk was ze tegen haar aan gebotst. Ze draaide zich om en keek haar recht in de ogen aan. Van irritatie had ze zin om tegen het meisje te snauwen, maar deed het toch maar niet. Niet alleen omdat ze dacht dat het toch een zwakkerd was, zo'n eerste indruk kreeg ze van haar. Maar ook omdat het toch geen effect had, het leverde alleen maar ruzie en weet zij veel allemaal andere dingen op waar ze totaal geen zin in had. Virginia slaakte een zucht, richtte haar ogen even op de bal die het meisje in haar hand had. ''Maakt niet uit, het is niet alleen jou schuld hoor,'' waarbij ze haar een klein, vriendelijk glimlachje gunde. ''Virginia, aangenaam,'' ze stak haar hand uit om haar een hand te geven, maar doordat ze nog wel twijfelde of dat wel verstandig was trok ze hem toch weer terug. Even beet ze op haar onderlip totdat ze zag dat er een paar passen van haar vandaan een tas stond met wat handschoenen, wist zij veel hoe je het anders moest noemen, en een knuppel. ''Hee, wat leuk. Ik weet niet of je het wilt nadat ik tegen je aan ben geknald maar heb je zin om te honkballen? Ik wil niet eigendunkerig overkomen, maar ik ben best goed in dat balspel.'' Zonder te wachten op de reactie van haar, liep ze richting de tas. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat er een ander meisje in de buurt stond. De zoveelste blondina die ze in deze korte periode al had gezien. Regina, de bitch die ze had ontmoet op het strand wat niet zo geslaagd was. Brandi, het meisje wat samen met haar stond te wachten met kleding voor de kleedhokjes totdat er een vrij kwam. En nu dit meisje. ''Haai,'' begroette ze haar, zwaaide kort naar haar met een kleine glimlach en boog zich voorover naar de tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Imani

Imani


Posts : 15

Profiel
Naam: Imani
Partner: To much drama for me!
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimema jan 31, 2011 5:19 am

'Imani.' Zei ze. De hand van Virginia kwam naar voren maar viel al snel weer langs haar lichaam. Hopelijk waren er wat meer brunettes te vinden op Monica, al was ze ook niet zo bruin. Ach ze had er niks tegen, soms was ze er ook een beetje jaloers op omdat het zo mooi was. Al zou ze thuis meteen uit de boot vallen als ze met een geblondeerde kop binnen kwam. Ze was toch niet van verven van je haren, ze liet het lekker als het zo was. Het verbaasde haar een beetje dat Virginia kon honkballen. Maar de wereld zat voor verrassingen. Ze glimlachte rustig en knikte. 'Tuurlijk, met z'n tweeën spelen gaat een beetje moeilijk.' Ze gaf een handschoen aan Jacky, die zou ze moeten dragen aan haar linkerhand, en keek toen vragend naar Virginia. 'Heb je een eigen handschoen of wil je lenen?' Ze zouden wel genoeg handschoenen hebben, eentje moest toch slaan en die had het niet nodig. Zelf pakte ze haar knuppel op en keek even naar de inch. Het wat handiger dat je niet al te zwaar begon als je het nog nooit had gedaan. Als Virginia echt zo goed was moest 32 inch. wel lukken. Misschien was het wat zwaar voor Jacky maar als je handstanden en andere trucs kon doen waren haar armen vast wel sterk genoeg. Of dat hoopte ze tenminste voor haar.
'Okay, wie wil beginnen met slaan?' Ze hield de knuppel hen voor. Zelf zou ze even gaan vangen. Ze trok een zwart leren handschoen die ze over haar rechterhand trok. Ze zwaaide even met haar arm om geen spierpijn te krijgen en wachtte tot de twee andere meisjes klaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimema jan 31, 2011 6:59 am

Jacky keek toe hoe het andere blonde meisje, met de naam Verginia, zich voorstelde. Op de eerste blik zag ze er een beetje bitchie uit, maar Jacky deed niet aan vooroordelen dus zei ze aardig 'Heey, ik heet Jacky'. Toen jacky de handschoen in haar handen kreeg gegooid wist ze niet wat ze er mee moest doen, ze stamelde een klein uhtje uit. 'Kan iemand me uitleggen wat ik precies moet doen'. vroeg ze met een verlegen glimlachje. Ze keek hoe Imani een knuppel pakte. Jacky was er niet zeker van als ze wel met die knuppel over weg kon, er zouden vast gewonden vallen. "Uhm ik denk dat jij of Verginia het besten kan beginnen, of je wilt ongelukken krijgen'. zei ze wat onzeker. Jacky hoopte dat ze de bal mocht gooien, daar was ze misschien nog een beetje goed in. Ze keek even naar het veld dat heel erg groot was. Zouden mensen dit veld afrennen, ze keek even naar een paar jongens die ook aan het trainen waren. Ze lette even niet op want het waren enorme knappe jongens. Jacky, let eens op, wees nou niet de playgirl. dacht ze bij zich zelf. Ze zag er misschien wel okee uit maar ze was altijd onzeker met jongens in de buurt wat ze van haar vonden ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimema jan 31, 2011 10:05 am

'Okay, wie wil beginnen met slaan?' Voordat de andere blonde meid, genaamd Jacky dus en voordat zij ook maar kon antwoorden liep ze al op Imani af om de knuppel aan te nemen. ''I do,'' zei ze om duidelijk te maken dat zij als eerste wou beginnen. Veilig nam ze het moordwapen uit haar handen, ging achter een honk staan en zette haar linkervoet naar voren. Ze schudde nog even ondeugend met haar kontje, knipoogde terwijl ze haar tong uitstak richting de twee meiden en wachtte tot een van hen een bal zou opgooien. ''Jacky, heb je interesse om de bal op te gooien? Tenzij jij, Imani dat liever wilt?'' Ze grijnsde breed. Ze zou ze eens versteld laten staan, van haar wonderbaarlijke honkbal krachten. Haar ogen gleden terug naar het lange, groene grasveld. Vanochtend was het waarschijnlijk gemaaid, want het rook nog behoorlijk vers en fris. Het gras was dan ook wel pittig kort. Zonder dat ze er wat aan kon doen richtte ze haar aandacht toch weer op de jongen die opnieuw voorbij rende, zijn volgende warming up rondje aan het rennen. Hij knipoogde richting haar, gaf even een seintje dat hij haar groette en rende vervolgens sportief weer verder. Een nog bredere grijns vormde op haar mond, eigenlijk moest ze het verbergen maar ze moest toegeven... Het was serieus een knappe jongen, een die hier niet vaak voorkwam. Of nouja, de meeste waren niet haar type. Nee, ze moest het echt op Adina houden. Die kon ze niet verraden, nu ze weer terug van weggeweest was. Nadat de jongen uit het zicht was focuste ze zich weer op haar houding, plaatste de knuppel omhoog richting haar rechterschouder en lette nu goed op.


Laatst aangepast door Virginia op wo maa 09, 2011 11:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitimedi feb 01, 2011 4:03 am

Gelukkig liep het andere meisje Verginia al op de knuppel af, Jacky had geen idee wat ze moest doen. En niemand heeft het haar nog uitgelegd. Toen Verginia zei dat jacky de bal moest gooien, dacht ze echt van shit uuhm wat moet ik doen. Ze zei dus ook verlegen 'Uhhm ik weet niet precies wat ik moet doen, maar ik zal het proberen. Of kan ik beter eerst even kijken'. Ze volgde Verginia haar ogen die afgleden langs het net ge maaid gras naar een niet verkeerde jongen. Jacky wou er niet te veel aandacht aan besteden want dan zou ze er uit zien als een of ander hoertje die aandacht wou van elke jongen. Ze zag hoe Verginia er vanuit de afstand toch probeerde te flirten . Ze vond het niet erg want er waren toch zat jongens. Ze lachte even toen de jonge naar een van hun knipoogde, maar besteedde er niet veel aandacht aan. Ze keek even onzeker naar de bal en keek dan weer naar Verginia die daar zo zelf verzekerd stond te wachten tot ze zou gooien. 'Nou daar komt ie dan'. Zei Jacky onzeker en gooide de bal in een rechte lijn naar Verginia, in de hoop dat het zo goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Can you hit the ball? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you hit the ball?   Can you hit the ball? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can you hit the ball?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Volley ball, right?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Monica Green-
Ga naar: