Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just you and me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:50 am

"Dan is het goed." zei Iana, hij glimlachte even naar haar. Ze slaakte een klein kreetje toen hij haar op de bagage drager plaatste, hij lachte. Het was te hopen dat hij haar zou kunnen houden, ze was niet zwaar. Zeker niet, hij kon haar zonder moeite op tillen. En zoals eerder vandaag was gebleken kon ze ook op zijn schouders staan. Maar hij wist niet of hij met iemand achter op kon fietsen, hij had het nog nooit geprobeerd. In Palermo had hij meestal gelopen, of had hij op een scooter gereden. Een aantal maal had hij ook in een auto gereden die hij samen met Jasper had open gebroken. Ze hadden zich slap gelachen, iets wat waarschijnlijk ook deels te danken was aan de grote hoeveelheid alcohol die ze op hadden. Het was niet hun beste idee ooit geweest, maar het had een behoorlijke kick gegeven om achterna gezeten te worden door de politie. Ze hadden de auto uiteindelijk tegen een muur aan tot stilstand gebracht, en waren er vervolgens te voet vandoor gegaan. De politie was hen al vrij snel uit het oog verloren. "Ik zal proberen dat board stil te houden, al denk ik dat het nogal moeilijk gaat gaan.." Met die woorden trok Iana hem uit zijn gedachten, hij grijnsde onwillekeurig. "Ik hou het wel stil, al zou ik het niet zou erg vinden om met jou te vallen. Als ik maar op jou val, en jij niet op mij." vervolgde ze. “Het is je geraden dat je hem stil houdt, anders zorg ik er wel voor dat ik op jouw beland.” zei hij lachend, al wist zij waarschijnlijk evengoed als hem. Dat hij juist zou proberen er voor te zorgen dat ze op hem belanden. Het fietsen ging hem beter af dan verwacht, hij slaagde er in de fiets recht te houden en kwam met een redelijk tempo vooruit. Hij grijnsde onwillekeurig, was blij dat het hem zo goed af ging. Hij zou zich doodschamen als Iana het uiteindelijk over zou moeten nemen omdat het hem niet lukte. "Het gaat best goed." zei ze, haar armen had ze losjes om hem heen geslagen. "En dat aspirientje zou goed zijn." hoorde hij haar zeggen, hij knikte al betwijfelde hij of ze het zag. Fietsen rustig door, zijn blik strak voor zich uit gericht. Hij vond fietsen net zo iets als hardlopen, beide was het saai zonder enige af wisseling. Daarom was hij ook niet lang blijven fietsen, je had er toch weinig aan in de stad. En grotere afstanden waren bijna onmogelijk op de fiets door het onregelmatige landschap van Sicilië. Als hij tussen steden heen en weer was gereisd, was hij meestal liftend gegaan. Vaak had hij Palermo niet verlaten, een paar keer was hij terug gegaan naar Ciammarita de plaats waar hij geboren was. Lang hadden ze daar overigens niet geweest, zijn moeder was met hem toen hij vijf was naar Palermo verhuisd omdat ze in Ciammarita niet genoeg klanten had. Er waren jongere, mooiere vrouwen die de weinige klanten daar weg kaapte. Vooral in de winter had ze daar nauwelijks rond kunnen komen en ze had lang niet genoeg geld gehad om haar drugs te kunnen betalen. Onmerkbaar schudde hij zijn hoofd, waarom moest hij de laatste tijd zo vaak aan haar denken? Evenals hij sinds kort telkens aan zijn vader moest denken. Hij begon zich af te vragen wie die man was, naast een hoerenloper. De fiets begon plots vreselijk naar rechts te hangen, Nick probeerde door het stuur iets naar links te duwen het evenwicht te hervinden maar in plaats daarvan begon de fiets te slingeren. Hij vloekte binnensmonds, juist op het moment dat hij dacht dat ze zouden vallen vond de fiets zijn ballans weer. "Sorry.." hoorde hij Iana mompelen, hij glimlachte even. "Zijn we er bijna?" hoorde hij haar vragen, hij knikte sloeg een zijstraat in. Op die manier waren ze sneller op de pier dan als ze de hoofdweg zouden volgen. “Ja, nog heel even.” zei hij, in de verte zag hij de zee al glinsteren in het licht van de ondergaande zon. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, perfect. "Jippie, we zijn er." zei Iana, kennelijk had ze het uithang bord boven het restaurant al gezien. Met krullerige letters stond de naam erop, hij glimlachte even en stapte evenals Iana af. "Geef me mijn fiets maar." zei ze, hij duwde haar de fiets in haar handen en wachtte geduldig tot ze die vast had gemaakt. Zag dat ze zijn skateboard ook vast maakte met het slot, grijnsde onwillekeurig. Op die manier zou zijn gestolen skateboard niet gestolen worden, hij vroeg zich af of Iana zich er van bewust was dat hij het had gestolen. "Oké, we kunen gaan." zei ze, waarna ze zijn hand pakte en naar de deur van het restaurant liep. Hij pakte de klink vast, waarop zij haar hand al had gelegd. Grijnsde even en trok de deur vervolgens open, voerde haar mee naar binnen. Het rook vertrouwt in het restaurant, het rook zoals het in de restaurants waar hij in Italië had gewerkt ook rook. Hij glimlacht even, leidde Iana naar een tafeltje in de hoek van het restaurant. Schoof haar stoel naar achter zodat ze er op zou kunnen gaan zitten. “Ik zal meteen dat aspirientje even voor je regelen.” zei hij, hij drukte een zachte kus in haar nek waarna hij zich omdraaide en naar de bar liep. Dimitri, zijn baas stond achter de bar. Met zijn rug naar hem toe gekeerd, door een raam in de muur gaf hij de bestellingen door aan de kok. Nick legde zijn handen op het houdt, en wachtte tot Dimitri oog voor hem had. Lang hoefde hij niet de wachtte. “Hé Nico.” zei de man grijnzend nadat hij hem in het oog kreeg. Dimitri was een typische Italiaan, hij had krullend zwart haar, bruine ogen en een gebruinde huid. Hij liep onderhand tegen de veertig en de eerste lach rimpeltjes hadden zich in zijn ogen hoeken getekend. “Hé, Avete un aspirina per la mia ragazza?” Waarom hij over ging in het Italiaans wist hij niet, het praatte gewoon makkelijker. De ogen van Dimitri dwaalde door het restaurant bleven rusten op Iana, een grijns verscheen op de gezicht van de man. “Bella ragazza.” zei hij, Nick glimlachte even en knikte. Dimitri rommelde wat in het laatje van het kastje dat onzichtbaar was voor de mensen in het restaurant. Legde uiteindelijk een aspirientje op de tafel, nog in de verpakking. Vulde een glas met water, en zette dit er naast. “C'è altro?” vroeg hij. “Voglio pagare per la cena, ma non hanno soldi. Ti piacerebbe tirare fuori dal mio stipendio?” vroeg Nick, Dimitri knikte. “Corso.” zei hij, Nick glimlachte dankbaar nam het glas en het aspirientje. “Grazie.” zei hij. “Nico nessun problema, godere la serata.” Zei de man nog, alvorens Nick terug liep naar de tafel van hem en Iana. Glimlachend zetten hij het glas voor haar neer, en legde het aspirientje er naast. Het koste hem even wat moeite om van het Italiaans weer over te schakelen naar het Nederlands. “Alsjeblieft, ik hoop dat het helpt als het niet gaat moet je het zeggen.” zei hij, waarna hij tegenover haar ging zitten.

[Only Iana&Nick]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimema jan 31, 2011 8:33 am

Iana keek Nick voor een moment aan en lachte toen zijn hand op die van haar lag, op de klink dan nog. Vlug haalde ze haar hand van de klink en glimlachte daarna liefjes. Iana volgde het voorbeeld van Nick en stapte mee het restaurantje binnen waar er allerlei herinneringen naar boven kwamen. De geur alleen al.. Net alsof ze nu al de Italiaanse pasta's en sauzen kon proeven, alleen al met de geur. Net alsof ze thuis was in Italië, toen ze samen met Nick nog naar restaurantjes was geweest. Iana was er zich wel van bewust dat Nick dan het geld had geleend of had gestolen, maar ze had zich erover heen gezet. Dat was Nick nu eenmaal, Nick was zo goed als een dief. Maar Iana zag hem niet als een dief, hij was immers haar vriendje. En ze hield van hem, dat was dan ook duidelijk. Nick had haar stoel naar achteren geschoven waardoor ze dankbaar naar hem knikte en zich op de stoel neerzette. Ze voelde zich op één of andere manier zo thuis dat ze haar hoofdpijn voor de rest al helemaal was vergeten. Het was lang geleden dat Iana zich nog eens had thuis gevoeld. De laatste keer was toen ze bij Nick in Italië. Voor de rest had ze -voordat ze Nick in Monica had tegengekomen- alleen maar kilte een leegte gevoeld. Gelukkig had ze nu al weer een paar vrienden en had ze natuurlijk Nick als vriendje. Iana keek naar Nick en zag dat die naar de achterkant van het restaurant was gestapt en daar had gepraat met een zwart harige man. Een echte Italiaan, dat zag je ook aan zijn krullen en zijn zeer gebruinde huid, net alsof die uren onder de zonnebank had gelegen. Iana grinnikte in zichzelf, ze zag de man nog niet echt in zwembroek in een zonnebank liggen dus schoof ze al meteen die gedachte van zich af. Ze wilde er zelfs niet aan denken.. Iana schudde haar hoofd afkeurend op haar eigen gedachtes en voelde hoe twee ogen haar bekeken. Het was die van de man. Ze kon alleen het woordje 'Garazza' onder al het Italiaans verstaan. Dat betekende toch meisje? Of toch iets in die aard? Iana kon wel wat van de taal, maar erg verstaan kon ze niet. Gelukkig had ze daar Nick voor, anders was ze wel zo goed als verloren. Maar de mensen in het restaurant zouden waarschijnlijk wel Nederland kennen, dat zou ook logisch zijn in Monica. Toen Nick terug kwam met een glas en een aspirientje keek ze hem met een grote glimlach aan. "Dankje, liefje." Iana nam het glas van hem over en liet er het tabletje in gaan. Meteen kwamen er een aantal bobbeltjes en ze slikte het water in een paar grote slokken naar binnen. Ze hield niet van die vieze smaak, ze vond het vreselijk. Met een laatste slok zodat ze alles had binnen geslikt, zette ze het glas op de tafel en keek Nick nieuwsgierig aan. "Waar hadden jullie het over?" Zei ze met een oogwenk op de man aan de bar die zich had omgedraaid en een paar bestellingen had doorgegeven. Iana had het altijd wel leuk gevonden om te werken in een restaurant, al had ze nooit echt het initiatief genomen om achter werk te zoeken. Iana had immers geld van de erfenis gekregen van haar ouders en grootouders waardoor ze zich daar helemaal geen zorgen over moest maken. Met een korte blik op Nick keek ze naar het tafeltje dat met een root tafelkleden versierd was met een kaarsje dat gezellig in het midden stond. Ook een kleine bloed stond erop waardoor ze Nick eigenlijk moeilijk kon zien. Met een vlugge beweging nam ze het bloempje in het potje vast en legde het wat verder op de tafel zodat ze Nick wat beter kon zien. Want als er iets was wat haar wel kon irriteren dan was het dat wel. Iana zuchtte en keek naar de man die op hen af was komen stappen en hen een menukaart in de handen had geduwd. "Bedankt." Zei Iana vriendelijk waarna ze de menukaart doorbladerde en meteen op een gerecht kwam wat ze vroeger heel veel had gegeten. "Voor mij mag het gewoon een huisgemaakte pasta met pesto zijn. En als drank gewoon een cola." Iana glimlachte vriendelijk waarna ze Nick aankeek, een tikkeltje benieuwd naar wat hij zou kiezen. Iana slikte toen kort, zag dat de man haar diep aankeek en even vriendelijk knikte. Het zag er een sympathieke man uit. "Si dispone di un ristorante molto bello." Zei ze waarna Iana met haar hand door haar haren streek en zag dat de man lachte. "Grazie, bella ragazza. Il tuo ragazzo è un ragazzo veramente bello." Zei de man waarna Iana even naar de man keek, de woorden proberend te begrijpen. Uiteindelijk lukte het haar om de kern van de zin te ontdekken en daarna even te lachen. "Sì, Nick è un ragazzo molto dolce." Bevestigde ze op de woorden van de man waarna ze naar Nick keek. Ja, ze kon eigenlijk wel wat van Italiaans, maar toch met moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimema jan 31, 2011 9:46 pm

"Dankje, liefje." Met een grote glimlach keek Iana hem aan, waarna ze het glas nam en het aspirientje er in liet vallen. Als gevolg begon het water te bruisen, en kreeg een wit doorschijnende kleur. Aan de snelheid waarmee Iana het opdronk kon hij zien dat ze de vieze smaak van het drankje vreselijk vond. Begrijpelijk, zelf slikte hij aspirientjes meestal in één keer omdat je dan minder last had van de smaak. Bovendien was het een stuk makkelijker, je had geen water nodig. Elk drankje voldeed, al was bier en een aspirientje geen goede combinatie. "Waar hadden jullie het over?" Nieuwsgierig keek Iana hem aan, kort aarzelde hij. Ze hoefde niet te weten dat hij dit etentje van zijn salaris af zou laten trekken. Dan zou ze het waarschijnlijk zelf willen betalen, en dat wou hij voorkomen. Hij had haar mee gevraagd, dus hij zou betalen. Zo simpel was dat. “Hij zei dat je een mooi meisje was, en ik vroeg hem nog wat over mijn werk.” zei hij, een glimlach speelde op zijn lippen. Het was nog niet eens gelogen, het tweede deel van zijn zin was enkel de verbogen waarheid. Kort liet hij zijn ogen af dwalen naar Dimitri die met hun rug naar hen toe stond en wat door gaf aan de kok. Veel wist Dimitri niet van hem, al vermoede Nick dat de man wel degelijk in de gaten had wat voor iemand hij was. Zelf kwam de man ook uit Sicilië, dat had Nick bij zijn eerste gesprek verteld. Al had Nick, het zware Siliaanse accent al vrijwel direct herkend. Evenals Dimitri aan zijn accent had kunnen horen dat hij afkomstig was uit Sicilië. Soms was het vreemd hoe klein de wereld was, je kwam mensen tegen waarvan je had verwacht ze nooit meer te zien. Zo had hij nooit gedacht dat hij Iana nog eens zou zien, hij had gedacht dat ze in Italië voorgoed afscheid van elkaar hadden genomen. Maar nu zat ze tegenover haar, was ze zijn vriendin. Iana verplaatste de bloem die in het midden van de tafel stond, hij grijnsde even naar haar. Nu de bloem niet meer in het midden stond kon hij haar beter zien, het kaarsje dat in het midden van de tafel stond zorgde voor een gezellige zweer. Vanuit zijn ooghoeken zag hij dat Dimitri op hen af kwam, met een twee tal menu kaarten in zijn handen. "Bedankt." zei Iana, nadat de man hen de kaarten in hun handen had gedrukt. Nick bladerde er door heen, de meeste gerechten herkende hij wel. Over het algemeen waren ze het zelfde als degene die in de verschillende restaurants waar hij in Palermo had gewerkt op de menu kaart stonden. "Voor mij mag het gewoon een huisgemaakte pasta met pesto zijn. En als drank gewoon een cola." zei Iana, waarna ze hem aan keek. Hij glimlachte even naar haar waarna hij zijn ogen op Dimitri richtte. “Voor mij een spaghetti bolognese. En een cola.” zei hij, hij had een moment overwogen iets sterkers te nemen dan cola. Want waarschijnlijk zou Dimitri hem dat wel gegeven worden, maar aangezien bij hem één alcohol houdend al snel opgevolgd werd door een tweede besloot hij het maar bij cola te houden. Hij kon aardig wat drinken alvorens de alcohol grip op hem kreeg maar toch. "Si dispone di un ristorante molto bello." zei Iana, Nick richtte zijn ogen op haar een glimlach gleed over zijn lippen. "Grazie, bella ragazza. Il tuo ragazzo è un ragazzo veramente bello." zei Dimitri, aan diens gezicht kon Nick zien dat hij Iana wel mocht. Het bleef een kort moment stil, en Nick had het idee dat ze de zin niet helemaal had begrepen. Kort keek hij haar aan, vroeg zich af of hij het moest vertalen. Zoals hij in Italië ook wel eens had gedaan, als het voor haar te snel ging of de woorden te ingewikkeld waren. Maar toen haar lach weerklonk, wist hij dat dit niet meer nodig was. Ze had Dimitri al begrepen. "Sì, Nick è un ragazzo molto dolce." zei ze, Nick glimlachte onwillekeurig. “Ed Iana è una ragazza dolce.” zei hij, waarna hij de beide menu kaarten aan Dimitri gaf. Die hen een vrolijke glimlach toe wierp en vervolgens terug liep naar de bar, om daar hun bestelling door te geven aan de kok. “Hij mag je wel geloof ik.” zei hij zacht, tegen Ian keek haar met zijn blauwe ogen voor een moment aan. “Je Italiaans is trouwens nog steeds goed.” zei hij, met een glimlach op zijn gezicht. Voor een moment liet hij zijn ogen door het restaurant dwalen, het was redelijk druk. Het grootste deel van de tafeltjes was bezet, en je hoorde een constant geroezemoes en zo nu en dan een klaterende lach. Het had iets vertrouwd zo’n Italiaans restaurant, hij was dan ook blij dat hij hier een baan had. Op die manier had hij hier toch iets van zijn moeder land, bovendien kon hij met Dimitri gewoon Italiaans praten. Ondanks het feit dat het Nederlands hem goed af ging, vond hij het makkelijker in zijn eigen taal te praten. Het Nederlands schrijven ging hem overigens slecht af, de woorden klopte meestal van geen kanten en hij was er door leraren al regelmatig op aan gesproken. Iets wat hem vrij weinig kon schelen, als hij zou blijven zitten bleef hij zitten. Werd hij van school getrapt dan werd hij van school getrapt. Zo simpel was het.

[Beetje afgeraffeld einde maar ik moet gaan anders mis ik mijn trein (aa)]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimewo feb 02, 2011 2:42 am

Iana keek Nick aan toen die wat zei en glimlachte daarna. Ja, spaghetti was best lekker. Iana haalde diep adem, sloot haar ogen voor een moment. Ja, de sfeer zat er wel lekker in. Iana hoorde nog net wat Nick tegen de man zei en lachte. Ja, dat had ze wel begrepen. "Ciò sarebbe stato uno scherzo." Iana lachte zacht waarna ze de kaarten aan de man gaf die vriendelijk glimlachte. Toen ze de ogen van Nick had zien gaan draaide ze haar hoofd naar hem en keek hem met blosjes op haar wangen aan. De verliefdheid zat zo diep in haar genesteld en had zich een plaatsje vrij gemaakt in haar hart. Die had de deur toe gesmeten en was zeker niet van plan om er weg te gaan. Maar om eerlijk te zijn wou Iana zelf niet dat Nick uit haar hart zou vertrekken, dat zou ook nooit gebeuren. Hoeveel fouten en pijnen ze samen wel niet zouden moeten meemaken. Ze zouden zich er samen doorslaan, daar was ze zich van bewust. Iana legde haar hand op die van hem en wreef met haar duim over zijn hand. "Ti amo." Iana glimlachte waarna ze naar voren boog en Nick een kus op zijn lippen gaf. Ze liet hem even duren en haalde daarna haar lippen van de zijne waarna ze liefjes glimlachte, zo onschuldig. "En ik ben zelf eigenlijk wel trots op mijn Italiaans.. Zelf spreken lukt wel maar het verstaan is toch nog steeds verschrikkelijk slecht.. Ik kan de kern van de zin wel begrijpen maar nooit echt de gehele zin met zijn bijwoorden." Iana knikte bevestigend op haar woorden waarna ze er even over nadacht. Nick had geen biertje of zo gevraagd, alleen een cola. Iets wat ze niet had verwacht, misschien wilde hij voor haar nuchter blijven? Nick was gewoon veel te lief. "Hou je je nuchter voor mij?" Iana lachte waarna ze hem een klein duwtje gaf met haar hand tegen zijn zij waarna ze keek naar een koppel achter hun dat haar geërgerd aankeek. Ze waren duidelijk niet blij aangezien Iana en Nick nogal enthousiast waren, of toch Iana. Iana wierp een boze blik op de mensen, zag dat het jonge koppel zuchtten en hun neus optrokken. Iana had zin om wat naar hen toe te roepen maar hield zich in, ze zou maar best de sfeer hier niet verknoeien. Niet nu, niet in het bijzijn van Nick. Iana zuchtte, rolde met haar ogen en keek Nick weer aan waarna ze naar de zwartharige man keek die naar hen toe kwam met de drank. Dankbaar nam Iana de twee cola's aan waarna ze er eentje aan Nick gaf. "È cole", zei de man waarbij Iana even dankbaar knikte. "Grazie molto." Iana glimlachte waarna de man een on handige buiging maakte voor Iana en daarna lachte. "E 'mio dovere di prendersi cura dei miei clienti.*" Zei hij waarbij Iana lachte. Ja, die zin had ze wel begrepen. "Di Sir Naturalmente, siete tutti bene a tutti.*" Iana glimlachte waarna ze naar Nick keek die alles wel goed zou kunnen volgen. Hij kende het Italiaans inmiddels veel beter dan haar, en dat was zo goed als duidelijk. Niet dat dat er toe deed, zijn afkomst. Wat had een Italiaan meer dan een gewone mens uit Amerika? Iana schudde haar haren naar achteren, nam het glas voor haar vast en nam een paar slokjes van haar cola. Ze zou nog niet te veel drinken aangezien ze anders bij haar eten te weinig drank zou hebben. En ze was niet van plan om Nick nog een cola te doen betalen, anders betaalde ze het zelf wel. Iana slikte waarna ze opeens een heerlijke pasta geur rook en ze opkeek naar de borden die hen werden voorgeschoteld. Een mooi bord, met de pasta sierlijk op versierd. Ja, ze hadden er hun best wel voor gedaan. "Danku." Iana vond het zo gewoon dat ze in het Nederlands antwoordde en de man begreep haar ook meteen waarna hij vriendelijk knikte. "Smakelijk." Zei de man waarna die wegging en Iana appetijtelijk naar haar bord keek en daar gretig een hap van nam. "Hmm, echt lekker. Gewoontjes maar lekker." Iana grinnikte waarna ze nog een hap nam en daarna afwachtte op wat Nick zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimedo feb 03, 2011 3:11 am

"Ciò sarebbe stato uno scherzo." lachte Iana zachtjes, Nick keek haar aan. “No, è la verità. Tu è molto dolce.” zei hij grijnzend, hij merkte dat Dimitri hen met een grijnsje gade sloeg. Ian gaf hem de kaarten, nog altijd stond dezelfde vriendelijke glimlach op zijn gezicht. Dimitri had iets over hem dat er voor zorgde dat de meeste mensen hem direct mochten. Hij was anders dan Nick’s laatste baas, die graag iedereen de huid vol had gescholden. En die van geen van zijn werknemers respect had gekregen. De enige reden waarom ze deden wat hij zei was omdat ze geld nodig hadden, het waren dan ook enkels jongeren als hem die daar hadden gewerkt. Nick richtte zijn ogen weer op Iana, Dimitri was onderhand al in de richting van de bar gelopen. Om hun bestellingen door te geven aan de kok, en verder te gaan met zijn werk. Op Iana’s wangen waren blosjes verschenen, Nick glimlachte onwillekeurig. Streek met zijn vingers langs haar wang, ze had haar hand op zijn andere hand gelegd die op het tafelblad lag. Wreef met haar duim over de rug van zijn hand. "Ti amo." glimlachte Iana, waarna ze naar voren boog. Hij voelde haar lippen op de zijne, boog zelf ook iets naar voren. Beantwoorde haar kus. “Ti amo troppo.” zei hij zacht, nadat ze haar lippen van de zijne had gehaald. Een glimlach was op zijn gezicht verschenen, met zijn hand streek hij een lok van Iana’s bruine haar uit haar gezicht. Liefjes glimlachte ze naar hem, en hij voelde hoe zijn hart weer sneller ging slaan. Wonderbaarlijk, wat één meisje met hem kon doen. Wat zij met hem kon doen. "En ik ben zelf eigenlijk wel trots op mijn Italiaans.. Zelf spreken lukt wel maar het verstaan is toch nog steeds verschrikkelijk slecht.. Ik kan de kern van de zin wel begrijpen maar nooit echt de gehele zin met zijn bijwoorden." zei Iana, Nick knikte. “De kern is het belangrijkst, de bijwoorden koppelen ze enkel.” zei hij grijnzend. “Dus je mag zeker wel trots zijn op je Italiaans, en lukt het een keer niet dan vertaal ik het wel voor je.” voegde hij er aan toe. "Hou je je nuchter voor mij?" vroeg Iana lachend, waarna ze hem een klein duwtje gaf. Hij lachte zacht, wierp een korte blik op het stel dat hen wat geïrriteerd aan keek. Hij besloot er niet op in te gaan, het was beter in het restaurant waar hij werkte geen problemen te veroorzaken. Bovendien zou dat de sfeer enkel verpesten, en deze avond moest gewoon perfect zijn. Hij richtte zijn blauwe ogen dan ook weer op Iana, glimlachte even naar haar. “Deels, ik wil er gewoon met mijn gedachten bij zijn als ik bij jouw ben.” zei hij, naar waarheid. Een glas cola werd voor zijn neus neer gezet door Iana, die de glazen had aangenomen van Dimitri. "È cole" zei die, weer overgaande in het Italiaans. Ondanks het feit dat hij evenals Nick bijna vloeiend Nederlands praatte gaf hij toch de voorkeur aan zijn moedertaal, dit was iets wat Nick al vrij snel duidelijk was geworden. Nadat Dimitri erachter was gekomen dat hij een Italiaan was hadden ze enkel nog in het Italiaans gepraat. "Grazie molto." zei Iana, Nick lachte zacht toen zijn baas een wat onhandige buiging maakte voor haar. "E 'mio dovere di prendersi cura dei miei clienti." zei Dimitri, kort keek Nick naar Iana om te zien of ze de zin had begrepen. "Di Sir Naturalmente, siete tutti bene a tutti." Met die woorden bevestigde Iana dat ze het wel degelijk had begrepen, hij glimlachte even. Nam een slok van zijn cola, wierp een korte blik op het stel dat hen zonet nog geïrriteerd gade had geslagen. Het viel hem op de vrouw regelmatig hun kant op keek, haar ogen kruiste met de zijne. Hij kon het niet laten haar een boze blik toe te werpen, ze moest zich bemoeien met haar eingenz aken. Onmerkbaar schudde hij zijn hoofd en richtte zijn ogen weer op Iana. Verbasend snel werden er twee nog dampende borden op hun tafel neer gezet. "Danku." zei Iana, dit keer gewoon in het Nederlands. Nick knikte kort naar Dimitri. "Smakelijk." zei die, waarna hij hen weer alleen liet. Nick pakte zijn vork, stak die in zijn spaghetti en draaide even aan zijn vork. Zodat er enkele slierten rond de vork krulde, stopte de hap vervolgens in zijn mond. Het smaakte heerlijk, en vertrouwd. Bijna alsof hij weer in Italië was, samen met Iana. Hij glimlachte onwillekeurig. "Hmm, echt lekker. Gewoontjes maar lekker." zei Iana, Nick had onderhand al een tweede hap in zijn mond gestopt. Slikte deze door voor hij reageerde. “Dit is zeker lekker, bijna alsof ik weer in Italië ben.” zei hij met een vrolijke grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 05, 2011 4:42 am

Iana keek Nick aan, grinnikte bij zijn antwoord over het 'nuchter blijven'. "Nou, dat is lief. Maar ik had ook niets anders van je verwacht." Iana glimlachte liefjes waarna ze nog een hap van haar spaghetti met pesto nam. De heerlijke smaak liet haar mond bijna ontploffen door de explosie van vele kruiden en dergelijke. Ja, daar waren de Italianen wel goed in. Toen Nick wat tegen haar had gezegd liet ze een grote glimlach op haar gezicht verschijnen. Iana hield meer van hem, véél meer. En hij zou waarschijnlijk zeggen dat hij véél meer van haar hield. Ach, Iana zou het onderwerp niet aan tafel brengen, deze avond moest perfect zijn, zeker weten. Iana voelde hand van Nick een lok uit haar gezicht halen. Ze wreef met haar hand door zijn haar, fatsoeneerde zijn kapsel wat zodat zijn haren wat stoerder stonden. "You're damn hot." Iana beet op haar onderlip, wende met blosjes op haar wangen haar blik op haar pasta en at er wat meer van op. Ongeveer de helft van haar bord was al op waardoor Iana haar honger voelde verminderen. Het was zo lekker eten dat Iana zichzelf ging verplichten om alles op te eten. Het zou immers ook onbeleefd zijn om het niet te doen. Iana keek naar Nick, in zijn blauwe ogen waarna ze zacht grijnsde. Hij was zo schattig, met zijn krullen. Toen de man met het zwarte haar weer naar hun tafel kwam en het lege glas cola van Iana meenam, keek Iana hem even aan. "Het is zeer lekker, je mag het doorgeven aan de chef." Iana keek naar Nick waarna ze lachte. "Als jij zo goed kunt koken maak ik wel wat tijd vrij om bij je te komen eten." Iana zag dat de zwartharige man begon te lachen. Iana grijnsde waarna ze de man aankeek. "Mag ik nog een cola, op mijn kosten." Zei ze zonder dat Nick er wat op tegen zou kunnen hebben. Iana had het zich zelf beloofd dat als ze nog een drankje wou ze dat zelf ging betalen. Toen haar pasta na een tijdje op was en de man inmiddels haar een nieuwe cola was komen brengen hoorde ze Nick zijn woorden. "Ja, dat is waar. Maar ik heb wel al gehad dat ze in het Italiaans tegen me begonnen te brabbelen en ik er niets van verstond en iedereen begon te lachen. Dat kan soms zo gênant zijn!" Iana haalde haar schouders luchtig op waarna ze naar het jonge koppel achter hen keek en zag dat die haar ook aankeken. Iana's blik werd zuur en de man keek haar even nijdig aan. Iana zag dat de man zich moest tegenhouden om niet naar Iana uit te schieten. En Iana evenals de man, ze wou hem wel eens een klap verkopen. Iana wende haar blik van hem af, wilde geen ruzie krijgen. Nick zou hiervan het slachtoffer kunnen zijn, hij werkte hij immers. Iana keek naar het eten van Nick, hield haar hoofd een tikkeltje scheef. "Mag ik soms ook eens wat van jouw bord proeven? Ik zou zeggen, dan mag je wat van het mijne maar ik heb het al opgegeten." Iana lachte zachtjes, bijna onhoorbaar. Zonder nog op een antwoord te wachten nam ze zijn vork voorzichtig van hem over, nam een klein hapje van zijn bord. "Hmm, heerlijk." Iana grijnsde waarna ze nog wat op haar vork draaide en dat in Nick's mond stak. "Mondje open.. Vroem vroem.." Deunde ze een moeder die haar kind eten gaf na. Iana lachte waarna ze zijn vork weer aanreikte. "Ik veronderstel dat je best zelf wel kan eten." Iana grijnsde waarna ze wachtte totdat Nick zijn bord helemaal op was en ze daarna naar de zwartharige man stapte. "Bedankt voor het eten, het was zeer lekker." Iana glimlachte waarna ze de man een hand gaf en de glimlach van de man opvatte. Iana draaide zich om, wuifde kort naar de man waarna ze Nick bij zijn hand pakte. "Gaan we? Buiten is er een leuk plekje, ik weet hier toch een leuk plekje." Zei ze waarna ze hem meetrok en hem een klein kusje in zijn nek duwde. Iana liet daarna zijn hand los waarna ze het op een jog tempo zette. Ze liep een straat verder, hoopte dat Nick haar zou volgen. Toen ze aan een vervallen huis waren klom Iana op de vensterbank en duwde zichzelf op om haar voeten daarna op het dak te zetten. Van hieruit kon je altijd de sterrenhemel het beste zien. Iana glimlachte, keek naar Nick. "Het is hier mooi eah, ik kom hier altijd om even rustig te worden." Iana wees naar de tweetal zitzakken die op het dak staan. "Kom.." Iana nam zijn hand weeral vast waarna ze hem meetrok naar de zitzakken en op zijn schoot ging gaan zitten. "Deze avond word gewoon perfect.." Iana duwde een kus op zijn mond waarna ze hem met haar bovenlichaam wat naar achteren duwde. Haar haren wapperden mee met de wind waarna ze haar hand op zin wang legde. Hij was een schatje.

-Sorry voor de late reactie! <'33
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimezo feb 06, 2011 9:34 am

"Nou, dat is lief. Maar ik had ook niets anders van je verwacht." zei Iana, terwijl ze liefjes naar hem glimlachte. Hij grijnsde onwillekeurig, waarna hij nog een hap nam van zijn spaghetti nam. Het smaakte heerlijk, en elke hap deed hem denken aan Italië. Het was alsof hij daar weer was, alsof hij twee jaar terug in de tijd was gegaan. En hij samen met Iana, in een Italië in een restaurantje aan het eten was. Vechtende tegen de gevoelens die hij voor haar begon te krijgen. Maar hij hoefde er niet langer tegen te vechten, iets waar hij meer dan blij mee was. Met haar hand wreef Iana door zijn haar, hij keek haar aan. Een kleine grijns speelde op zijn lippen. "You're damn hot." zei ze, rode blosjes waren op haar wangen verschenen en nog voor hij wat kon zeggen had ze haar blik alweer op haar bord gericht. Hij grinnikte. “And you’re so damn sexy.” zei hij zacht, een vrolijke grijns stond op zijn gezicht. Een kort moment bleef hij naar haar kijken, om vervolgens zijn blik weer op zijn bord te richten. Rustig at hij verder, genietend van de heerlijke smaak van de saus. Vanuit zijn ooghoeken zag hij Dimitri aan komen lopen die het lege glas van Iana pakte. "Het is zeer lekker, je mag het doorgeven aan de chef." zei Iana, waarna ze Nick aan keek en lachte. "Als jij zo goed kunt koken maak ik wel wat tijd vrij om bij je te komen eten." zei ze, hij grijnsde onwillekeurig. “Dat mag je zelf wel komen beoordelen als je wilt.” zei hij vrolijk, waarna hij zijn ogen voor een kort moment op Dimitri richtte die begon te lachen. "Mag ik nog een cola, op mijn kosten." zei Iana, hij kreeg niet de tijd er tegen in te gaan. Iets wat misschien maar beter was ook, aangezien hij niet verwachtte dat ze zou accepteren dat hij ook die extra cola nog zou betalen. Eerder dan hem had Iana haar pasta op, Dimitri was onderhand al terug gekeerd met een cola. Maar vertrok dit keer al bijna direct, aangezien een groepje mensen ongeduldig wachtte tot hij de bestelling op zou komen nemen. Het verbaasde Nick dat de man vandaag had besloten de bediening alleen te doen, al had dit waarschijnlijk te maken met het feit dat het een doordeweekse dag was. "Ja, dat is waar. Maar ik heb wel al gehad dat ze in het Italiaans tegen me begonnen te brabbelen en ik er niets van verstond en iedereen begon te lachen. Dat kan soms zo gênant zijn!" zei Iana, hij glimlachte even “Dat overkomt iedereen wel eens, heb ik ook wel eens gehad. Een toerist begon in weet ik wat voor een taal, ik denk Noors of Deens, tegen me te praten in de veronderstelling dat ik daar ook vandaan kwam.” zei hij lachend. Door zijn blonde haren dachten mensen wel eens dat hij een toerist was, al waren er bepaalde kenmerken aan hem waaruit je zijn Italiaanse afkomst wel af zou kunnen lezen. "Mag ik soms ook eens wat van jouw bord proeven? Ik zou zeggen, dan mag je wat van het mijne maar ik heb het al opgegeten." Met haar hoofd een beetje schuin keek Iana hem aan, nog voor hij kon antwoorden had ze zijn vork uit zijn hand gepakt. Hij lachte. “Ga je gang.” zei hij. "Hmm, heerlijk." Grijnsde ze, waarna ze nog wat om zijn vork wikkelde. “Hé, niet mijn hele bord leeg eten.” zei hij quasi verontwaardigd. "Mondje open.. Vroem vroem.." zei ze, lachend opende hij zijn mond. Zag dat het koppel achter hen, hen nog altijd geïrriteerd aan keek. "Ik veronderstel dat je best zelf wel kan eten." zei Iana, hij pakte zijn vork aan. Wachtte tot hij zijn mond leeg had voor hij reageerde. “Ja, dat lukt me wel.” zei hij met en grijnsje, waarna hij het laatste beetje spaghetti naar binnen werkte. Hij pakte zijn glas waar nog een bodempje cola in zat en dronk dit op. "Bedankt voor het eten, het was zeer lekker." hoorde hij Iana tegen Dimitri zeggen, Nick kwam overeind. Schoof zowel zijn als Iana’s stoel aan, ze stond onderhand weer voor hem en pakte zijn hand. "Gaan we? Buiten is er een leuk plekje, ik weet hier toch een leuk plekje." zei ze, waarna ze hem mee voerde en een klein kusje in zijn nek plaatste. Buiten liet ze zijn hand los, en begon te rennen. Al kon je het beter joggen noemen, hij volgde haar voorbeeld. Bij een vervallen huis hield Iana halt, hij keek haar aan hield zijn hoofd een tikkeltje schuin. Waarna hij een kort blik op het huis wierp, als hij nog eens van school werd getrapt was dit een goede plek om enkele nachten te verblijven. Een huis kraken was een koud kunstje, deur of raam in trappen. Nieuw slot op de deur zetten en het je toe eigenen, klaar. Nick klom op de vensterbank, drukte zich vervolgens met zijn handen op zodat hij zijn voeten op het dak kon plaatsen. "Het is hier mooi eah, ik kom hier altijd om even rustig te worden." zei ze tegen hem, waarna ze zijn hand weer beet pakte. "Kom.." zei ze, waarna ze hem mee voerde naar een tweetal zitzakken. Hij liet zich op een van de twee vallen, en voelde hoe ze vrijwel direct op zijn schoot ging zitten. “Heb jij ze hier naar toe mee genomen? Die zitzakken bedoel ik hea.” verduidelijkte hij zichzelf. "Deze avond word gewoon perfect.." zei ze, hij glimlachte. “Dat word ie zeker.” Fluisterde hij, terwijl hij een zachte kus in haar nek drukte. Hij sloeg zijn armen losjes om haar lichaam, met haar bovenlichaam duwde Iana hem naar achter. Hij liet zich zover zakken tot hij met zijn rug op de zitzak lag. Ze drukte haar lippen op de zijne, en hij beantwoorde haar kus vrijwel direct. Ging met zijn hand door haar haren. Streek met zijn andere hand zachtjes over haar onder rug. Haalde uiteindelijk zijn lippen weer van de hare, maakte op die manier een einde aan de kus. Een glimlach speelde op zijn gezicht. Hij drukte een zachte kus in haar hals, liet zijn lippen afwalen naar haar schouder en drukte daar enkele kleine kusjes. Waarna hij haar aan keek, en met zijn hand zacht lans haar wang streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimema feb 07, 2011 9:14 am

Iana keek Nick aan, glimlachte speels waarna ze de kleine kusjes op haar schouder voelde. Haar schouder begon op die plaats helemaal te tintel waarbij Iana de streling over haar wang voelde. "Je maakt me gek, stouterd." Iana drukte een kus in zijn nek, voelde hoe de adrenaline door haar aderen spoot en ze langzamerhand steeds speelser werd. Kwam het doordat Nick gewoon zo damn hot was of was het gewoon omdat het nacht was en niemand hen hier kon zien? Iana kon die vraag nog niet beantwoorden, schoof die ook meteen van zich af. Met haar vinger streek ze over zijn wang, duwde haar lippen kort op elk plekje waar haar vinger hem geraakt had. Ze voelde de hand van Nick over haar onderrug gaan waardoor ze zich wat verplaatste. "Dat kietelt!" Iana lachte waarna ze van hem af ging en naar voren stapte, net tot het einde van het dak waarna ze deed alsof ze ging springen. Keek achter zich om de reactie van Nick af te peilen. "Haha, nu heb ik je doen schrikken, is het niet?" Iana stapte op hem af, ging achter hem gestaan waarna ze haar handen op zijn rug zette en daar even over streek. Ergens voelde ze zich net een magneet die steeds aangetrokken werd door Nick zijn veel te knappe lichaam. "Waarom ben jij zo knap?" Iana keek hem met onschuldige oogjes aan en knipperde overdreven hard met haar ogen, iets wat je een meisje wel zag doen die om een snoepje vraag bij haar ouders. Iana grijnsde, drukte een kus net naast zijn mond ietwat uitdagend. "En ja, ik heb die zitzakken hier helemaal meegezeuld, met een vriendin van vroeger." Concludeerde ze op zijn vraag waarna Iana haar schouders luchtig ophaalde. Ja, die oude vriendin had ze wel al een hele tijd niet meer gezien. Iana het het eerst erg gevonden, zo vriend-loos zijn. Maar nu alles alweer wat beter ging, en ze Nick had kon haar geluk niet meer op. Iana ging weer naast Nick zitten, was ergens wel benieuwd naar wat hij zou doen of van plan zou zijn. Terwijl Iana hem nog een zoen gaf liet ze haar blik afdwalen naar de hemel waar ze als eerste de maan aantrof. "Het is hier mooi he." Zei ze rustig waarna ze weer op Nick zijn schoot ging zitten en zijn armen vast nam om die om haar middel heen te leggen. "Soms vraag ik me af, hoe het in hemelsnaam komt dat ik je hier weer ben ontmoet. Vind je ook niet dat als we elkaar niet meer zouden hebben ontmoet we helemaal geen koppel zouden kunnen geworden zijn!" Iana keek even in Nick's ogen. Nee, dat zou echt een ramp zijn. Iana voelde hoe ze met haar hand een vuist maakte, ze werd al kwaad als ze eraan dacht. Iana was altijd al alleen geweest, had nooit veel vrienden gehad. Moest Nick er niet voor haar zijn geweest zou haar leven er nu nog steeds helemaal anders uitzien. Iana schudde haar bruine haren naar achteren, had de neiging om zich dicht tegen Nick aan te nestelen, hij was ook zo'n lieve jongen. Hij had echt alles wat voor Iana een droomjongen moest zijn. Mooie krullen, mooie ogen, een knap lichaam, een schattig snoetje.. Iana lachte bij dat laatste keek Nick aan. "Ik was net aan het denken hoe knap en schattig jij wel niet bent." Iana keek weer naar de hemel, zag de fonkelende sterren die haar deden denken aan haar ouders. Ze waren daarboven, toch? "Mijn ouders zijn daar vanboven, ze zouden het zo leuk gevonden hebben om jou te zien.. Mijn papa had altijd gezegd dat hij mijn liefde wou zien, het was zijn droom." Iana stelde zich weeral recht, zette een paar passen naar boven. "Papa, kun je me horen?" Iana voelde een lente bries door haar heen gaan, sloot haar ogen voor een moment. "Ik hou van je.." Zuchtte ze met haar blik naar de sterrenhemel gericht. Ze hoopte zo dat haar ouders haar konden horen. Iana miste het zo, was blij dat ze Nick hiervoor had. Nick was net haar steunpilaar. Iana haalde diep adem, liet haar schouders hangen, bleef voor zich kijken. Wat Nick op die zitzak nu zat te doen wist ze niet, maar even had ze de neiging om zoveel contact te zoeken met haar moeder en vader..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimedi feb 08, 2011 8:52 am

"Je maakt me gek, stouterd." Nick grijnsde onwillekeurig, voelde zijn huid tintelen op de plekken waar haar lippen zijn nek raakte. En hij maakte haar gek? Volgens hem was het juist andersom, zij maakte hem gek. Zij deed iets met hem, wat geen enkel ander meisje met hem had gedaan. “En jij maakt me gek, dus we staan quit.” zei hij, een vrolijke grijns was op zijn gezicht verschenen. Met haar hand streek ze langs haar wang, waarna ze op de plekke waar haar vingers zijn huid hadden geraakt een kusje drukte. "Dat kietelt!" lachte ze, waarna ze overeind kwam. Hij duwde zich op door zijn ellebogen op de zitzak te plaatsen en zich op die manier iets op te richtte. Volgde Iana met haar ogen, ze liep naar de rand van het dak. Hij schoot overeind op het moment dat het leek alsof ze wou springen, zijn hart stond voor een kort moment stil. Ze zou het hem toch niet weer flikken? Ze zou het toch niet nog eens proberen? Ze had hem beloofd dat ze het niet meer zou doen! "Haha, nu heb ik je doen schrikken, is het niet?" zei ze, waarna ze op het af stapte. “Ja, dat kan je wel zeggen. Wil je me een hart aanval bezorgen of zo?” vroeg hij haar, maar al vrij snel verscheen er weer een brede grijns op zijn gezicht. Iana was achter hem gaan staan, plaatste haar handen tegen zijn rug en streek er zachtjes over. Hij draaide zich naar haar om, zodat hij haar weer recht aan kon kijken. "Waarom ben jij zo knap?" vroeg Iana, Nick glimlachte even. Zag dat ze overdreven met haar ogen knipperde, en hem onschuldig aan keek. Iets wat er voor zorgde dat ze een bijna schattige indruk wekte.“Waarom ben jij zo mooi?” zei hij zacht, terwijl hij met zijn hand door haar haar ging. Ze plaatste een kus naast zijn lippen, hij legde één van zijn armen losjes rond haar middel. Plaatste een zachte kus op haar onderlip, waarna hij haar weer recht in haar ogen keek. Prachtige blauwe ogen, die hem telkens weer deden smelten. "En ja, ik heb die zitzakken hier helemaal meegezeuld, met een vriendin van vroeger." zei ze, hij knikte even. Keek haar voor een moment onderzoekend aan, haar emoties pijlende. Een vriendin van vroeger, hield in dat ze het meisje waarschijnlijk lange tijd niet had gezien. Maar erg leek ze er niet mee te zitten, althans niet zover hij kon zien. Hij ging weer op de zitzak zitten, en lang duurde het niet voor Iana weer naast hem zat. Hij legde zijn arm om haar heen, en trok haar zachtjes tegen zich aan. "Het is hier mooi he." zei ze, waarna ze weer op zijn schoot ging zitten. Nick liet zijn blik afdwalen naar de sterren hemel. “Ja, het is hier zeker mooi. Maar het mooiste aan dit plekje ben jij.” zei hij met een glimlachje. Iana had zijn handen gepakt, en had zijn armen om haar middel getrokken. Hij drukte een zachte kus op haar schouder, streek met zijn hand zachtjes over haar buik. "Soms vraag ik me af, hoe het in hemelsnaam komt dat ik je hier weer ben ontmoet. Vind je ook niet dat als we elkaar niet meer zouden hebben ontmoet we helemaal geen koppel zouden kunnen geworden zijn!" zei Iana, hij zag dat haar hand zich tot een vuist balde. Liet een van zijn armen van haar middel glijden en pakte haar hand beet. “Maar we zijn elkaar tegen gekomen, misschien was het puur toeval. Misschien was het het lot, al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet in geloof. Maar het gaat er om dat het is gebeurd, en dat we een koppel zijn.” zei hij, waarna hij een zachte kus op de rug van haar hand plaatste. Om haar hand vervolgens weer los te laten, en zijn arm weer om haar middel heen te leggen. Zachtjes trok hij haar wat dichter tegen zich aan. "Ik was net aan het denken hoe knap en schattig jij wel niet bent." zei Iana, hij glimlachte even. “Je bent lief, en mooi en schattig.” zei hij, drukte een zachte kus in haar nek. "Mijn ouders zijn daar vanboven, ze zouden het zo leuk gevonden hebben om jou te zien.. Mijn papa had altijd gezegd dat hij mijn liefde wou zien, het was zijn droom." zei Iana, Nick viel stil. Legde zijn hoofd in zijn nek en staarde naar de lucht. Waarin tientallen sterren vonkelde, zijn armen gleden van Iana’s middel toen ze overeind kwam. "Papa, kun je me horen?" hoorde hij Iana zeggen, hij richtte zijn ogen op zijn vriendin. Zouden haar ouders haar kunnen horen, zouden ze hen kunnen zien? Zelf wist hij het nog net zo niet, hij had ook nooit veel behoefte gehad om het te denken. Het kon hem weinig schelen waar zijn moeder was, of hield hij zichzelf dit enkel voor? De laatste tijd begon hij langzamerhand kanten van zichzelf te zien die hij eerder nog niet kende. Bovendien gingen zijn gedachten de laatste tijd regelmatig naar zijn ouders, iets wat hem mateloos irriteerde. "Ik hou van je.." hoorde hij Iana zuchtte, langzaam kwam hij overeind. Liep naar haar toe, en sloeg van achter zijn armen om haar heen trok haar tegen zich aan. Waarna hij zijn ogen op de hemel richtte. Kort aarzelde hij. “Ouders van Iana, als jullie mij kunnen horen. Jullie hebben een prachtige dochter, en jullie mogen trots op haar zijn.” zei hij zacht, waarna hij zijn hoofd voor een moment op Iana’s schouder zitten om vrijwel direct zijn blik weer op de hemel te richten. “En mam, als jij daar ook bent. Ik hoop dat je trots op me bent.” zei hij, waar de woorden vandaan kwamen wist hij niet. Een zucht schoof over zijn lippen, zijn blik richtte hij op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimedi feb 08, 2011 9:37 am

Iana keek voor zich uit, voelde de armen van Nick om zich heen. Ze legde haar armen achter zich rond de nek van Nick. Ze hoorde de woorden van Nick, draaide zich om en legde haar hoofd op zijn schouder. "En dat de ouders van Nick trots mogen zijn op een prachtige jongen als Nick. Ik kan me geen beter iemand voorstellen." Iana sloot haar ogen, haalde diep adem om zich dicht tegen Nick aan te drukken. Waarom het kwam dat ze opeens zo'n lichamelijk contact zocht wist ze niet, ze wist alleen maar dat ze genoot van de momenten dat ze bij Nick was. Iana luisterde aandachtig naar Nick die met zijn blik op de hemel wel een zin had verteld die vrijwel naar zijn moeder zouden moeten gaan. "Ik weet zeker dat ze dat is, Nick. Je bent gewoon perfect, en ik heb jou helemaal voor mij alleen." Iana lachte waarna ze Nick losliet en zijn handen vast nam die ze op zijn hoofd legde, niet echt wetend waarom ze het deed. Meteen wist ze wat ze kon doen en gebaarde dat Nick moest blijven staan. "Je mag je handen wel weer van je hoofd halen hoor. I be right back." Zei ze achter haar schouder waarna ze van het dak afsprong en met een koprol op het asfalt terecht kwam. Eerst moest ze naar het restaurant gaan want daar stond haar fiets met haar tas nog. Toen ze half hijgend haar fiets bereikte keek ze even om zich heen, duwde zichzelf op de fiets en fietste richting het vervallen huis waar ze haar fiets langs de kant smeet en haar tas van het stuur haalde die ze ervoor had opgegooid. "Ben terug." Iana liep met de tas in haar handen het dak op, maakte een kleine salto achterwaarts zodat ze zo goed als bij Nick belandde en ze zich tegen hem liet aanleunen. "Ik heb wat.. Toen ik je in zo'n sexy pose liet staan bracht je me op een idee. Ik ga dus een collectie maken voor misschien een carrière als fotografe, en jij bent mijn perfecte model." Iana schoot in een schaterlach, haalde haar professioneel fototoestel uit haar zak die met een soort van schuim blokken was bedekt zodat het niet beschadigd zou kunnen worden. Met haar camera rond haar nek hangend stapte ze op Nick af, kuste hem kort op zijn lippen. "Mooi sexy kijken jij, al denk ik niet dat dat een probleem moet zijn omdat je dat altijd doet." Iana ging op een afstandje staan, hield haar fototoestel op Nick gericht, wist niet echt zijn reactie. Ach, een paar foto's en als hij wilde mocht hij ook wat foto's van haar trekken. Met een simpele 'klik' liet ze de foto trekken en bleef zo maar klikken op alle mogelijk plaatsen waarna ze na een tijdje tevreden zuchtte en op Nick afliep. "Jij bent een geboren natuurtalent." Iana keek hem even verleidelijk aan, met haar über sexy blik waarna ze lachte. "Heb je ooit ook al eens niet aan fotografie gedaan?" Iana keek hem nieuwsgierig aan, hield haar hoofd een tikkeltje schuin waarna ze naar de sterren hemel keek en haar arm rond Nick's middel legde en het fototoestel omgekeerd voor zich hield, nu eens proberen of ze een leuke foto van haar én Nick kon maken. Een paar keer had het toestel 'klik' gezegd waardoor Iana steeds meer haar tong uitstak op de foto en ze Nick bij de arm nam om die even mee te trekken naar de zitzakken. "Haha, moet je ons zien!" Iana richtte het display met de foto waar zij overdreven haar tong had uitgestoken aan Nick toonde. Ook had ze een mooie foto waar ze tegen hem was aangeleund. "Wees maar zeker dat ik hiermee nog wel iets kan doen. En als je wilt mag je mij ook als model gebruiken." Iana keek hem even grinnikend aan, duwde haar lippen op de zijne en liet het fototoestel op de grond zakken zodat ze haar hand op Nick zijn wang kon leggen en ze kleine kusjes op zijn wang gaf. Iana haalde diep adem, liet haar lippen afdwalen naar zijn hals waar ze enkele kusjes op gaf. De warmte steeg helemaal door haar lichaam waarna ze met haar hand zijn T-shirt wat naar beneden trok en op zijn ontblootte borstkas ook weer eens een paar zoentjes gaf. Oh wat hield ze van dit, was ergens wel benieuwd naar wat Nick allemaal zou zeggen.

-R.I.P. inspiratie, flutje ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimewo feb 09, 2011 9:40 am

Hij voelde hoe Iana haar armen rond zijn nek legde, alvorens ze zich naar hem omdraaide en haar hoofd tegen zijn schouder legde. Met zijn hand streek hij zacht door haar bruine haren, zijn blik nog altijd op de sterrenhemel gericht die zich boven hen uit strekte. Zouden de doden zich daar daadwerkelijk bevinden, of was dit slechts een gedachten. Die mensen die dierbaren hadden verloren, het idee gaf dat ze hen niet helemaal kwijt waren? "En dat de ouders van Nick trots mogen zijn op een prachtige jongen als Nick. Ik kan me geen beter iemand voorstellen." hoorde hij Iana zeggen, hij glimlachte onwillekeurig. Maar al snel betrok zijn gezicht weer, zijn vader wist hoogstwaarschijnlijk niet eens dat hij bestond. En als dit wel het geval was zou hij waarschijnlijk niks met hem te maken willen hebben. En zijn moeder, hij wist niet zo goed wat hij van haar moest denken. Ze had nooit echt als een moeder voor hem gevoeld, ze had nooit voor hem gezorgd zoals een moeder dat behoort te doen. "Ik weet zeker dat ze dat is, Nick. Je bent gewoon perfect, en ik heb jou helemaal voor mij alleen." zei Iana, waarna ze lachte. “Laat dat Angel maar niet horen.” zei hij met een grijnsje, zijn zusje zou waarschijnlijk woedend worden als ze te horen kreeg dat hij wat met Iana had. Hij had het haar dan ook nog niet verteld, simpelweg omdat hij haar die pijn wou besparen. Ze is gewoon jaloers Nick, dat moet je begrijpen. Had Jamie hem eens gezegd, hij had enkel geknikt tot die conclusie was hij zelf ook al gekomen. “En ik weet niet of mijn moeder trots op me is, ik weet niet eens of ze er wel van bewust is dat ik haar zoon ben.” mompelde hij, waarna hij zijn blik weer op de sterren richtte. Iana liet hem los, waarna zijn handen op zijn hoofd liggen. Hij keek haar niet begrijpend aan, maar bleef zo staan. Ze zou wel weer iets van plan zijn, dat was bij haar meestal het geval. Hij grijnsde onwillekeurig. "Je mag je handen wel weer van je hoofd halen hoor. I be right back." zei ze, nadat ze naar hem gebaard had dat hij moest blijven staan. Hij gin met zijn hand door zijn haar, waarna hij zijn armen langs zijn lichaam liet zakken. Hij viste zijn mobieltje uit zijn broekzak, keek naar het schermpje. Het zou niet lang duren voor Angel hem zou bellen, ze belde hem meestal rond dit tijdstip. "Ben terug." hoorde hij Iana zeggen, hij liet zijn mobieltje weer in zijn broekzak glijden waarna hij zijn blauwe ogen op haar richtte. Met een achterwaartse salto belande ze vlak voor zijn neus, hij grinnikte zachtjes. Voelde hoe ze lichtjes tegen hem aan leunde. “Uitsloofstertje.” zei hij plagend. "Ik heb wat.. Toen ik je in zo'n sexy pose liet staan bracht je me op een idee. Ik ga dus een collectie maken voor misschien een carrière als fotografe, en jij bent mijn perfecte model." zei ze, verbaasd keek hij haar aan. “Ik betwijfel of je beseft waar je aan begint.” zei hij lachend, waarna hij zwijgend toe keek hoe zij een professionele uitziende camera uit haar tas viste. “Ik wist niet dat jij aan fotografie deed.” zei hij, een glimlach speelde op zijn lippen. Beantwoorde de kus die naar zijn mening veel te kort duurde, waarna hij haar met een schuin hoofd vragend aan keek. Zich af vragend wat ze nu eigenlijk van hem verwachtte. "Mooi sexy kijken jij, al denk ik niet dat dat een probleem moet zijn omdat je dat altijd doet." zei Iana, die op een afstandje was gaan staan. Nick grijnsde onwillekeurig, waarna hij probeerde te doen wat ze zei. Het ging hem beter af dan hij had verwacht, althans dat dacht hij dan toch. Toch was hij blij toen Iana haar camera liet zakken, hij had het niet zo op foto’s. Waarom dat zo was, wist hij niet. "Jij bent een geboren natuurtalent." zei ze, hij glimlachte. “Dank je.” zei hij. “Maar ik denk eigenlijk dat het licht, aan de geweldige fotografe.” voegde hij er met een grijnsje aan toe. Iana keek haar voor een moment verleidelijk aan, hij drukte zijn lippen voor een moment op de hare waarna hij haar weer aan kijk. “Ik denk dat jij ook een perfect model bent.” zei hij. "Heb je ooit ook al eens niet aan fotografie gedaan?" vroeg ze, hij schudde zijn hoofd. “Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zo’n ding in mijn handen gehad.” zei hij lachend. Hij voelde Iana’s armen rond zijn middel, glimlachte even waarna hij zijn armen om haar middel sloeg. Hij hoorde het geklik van de camera. Waarna Iana hem mee trok naar de zitzakken, hij liet zich er op zakken. Trok haar naast zich, sloeg zijn arm losjes rond haar middel. "Haha, moet je ons zien!" Nick schoot in de lach toen hij de foto zag, Iana had haar tong uit gestoken en hij keek haar lichtelijk verbaasd aan. "Wees maar zeker dat ik hiermee nog wel iets kan doen. En als je wilt mag je mij ook als model gebruiken." zei ze, hij glimlachte even. “Als je me uit legt hoe zo’n ding werkt, dan zou ik je graag als model gebruiken. Als je me belooft dat ik een foto van jouw mag hebben.” zei hij met een vrolijke glimlach. Hij voelde haar lippen op de zijne, beantwoorde haar kus vrijwel direct. Legde één van zijn handen in haar hals, streelde er met zijn vingers zachtjes langs. Zijn ogen die hij gedurende de kus had gesloten, opende hij weer toen haar lippen zich naar zijn wang verplaatsten. Niet veel later voelde ze haar lippen in zijn nek, hij glimlachte even. Weer voelde hij zijn huid tintelen, sloot voor een moment genietend zijn ogen. Merkte dat ze zijn shirt wat omlaag trok, waarna ze enkele kusjes op zijn borstkas drukte. “Liefje, je sloopt me shirt.” zei hij lachend tegen haar, nadat hij zijn ogen had geopend. “Als je wil trek ik het uit, op de voorwaarde dat jij dat ook toe.” voegde hij er met een scheve glimlach aan toe. Met zijn hand streek hij langs haar wang, waarna hij enkele kusjes in haar nek drukte. Om haar vervolgens weer aan te kijken, misschien dat ze vond dat hij te snel ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimevr feb 11, 2011 7:47 am

Iana keek Nick lachend aan bij zijn opmerking. "Zo slecht ben je niet hoor." Iana lachte en drukte een kus op zijn lippen. Toen hij echter zei dat hij nog niet wist dat ze aan fotografie deed lachte ze onopmerkelijk. "Dan weet je het nu." Zei ze simpelweg waarbij ze haar camera neerlegde en hoorde wat Nick zei. "Ik zal je uitleggen hoe het moet, en je mag best een foto hebben, ik zou niet liever willen." Iana nam haar camera weer van de grond, legde hem tussen hen twee zodat ze alle knopjes goed kon tonen en uitleggen. "Dit is dus de 'klik' knop waar je dus op moet duwen om de foto te trekken, wat nog al logisch is. Dit is een draai knopje die je moet gebruiken voor het scherper of minder scherp te stellen. Dan heb je ook nog de inzoom en uitzoom knop en natuurlijk moet je door dit gaatje kijken om te zien welke foto je gaat nemen, of welk voorwerp dat je wilt vaststellen op de foto." Iana keek hem even aan, wist niet echt of ze met deze uitleg hem genoeg had geïnformeerd. "Kijk, ik doe het even voor." Iana nam de camera vast en richtte de foto op een boom in de verte. "Nu staat de boom te ver, dus zoom ik hem in.." Iana draaide aan de knop zag dat haar boom steeds dichter bij kwam. "En dan een mooie stand aannemen, en 'klik'." Iana had de foto genomen, keek Nick even afwachtend aan. "Probeer maar, ik zal me alvast recht stellen." Iana drukte hem voorzichtig haar toestel in zijn handen, ging recht gaan staan en liep een beetje verder van Nick waar ze hem afwachtend aankeek. Iana nam alvast een gemakkelijke pose aan, liet een glimlach op haar gezicht verschijnen die er redelijk oprecht uitzag. Soms had je wel zo van die modellen die zo'n fake smile opzetten en dus zo mislukt naar de camera kijken. Iana had ook zo'n programma Benelux Next Top Model gekeken, maar daar had je wel serieuze bitches! Iana haalde diep adem, streek met haar hand door haar steile bruine haren en besloot om zo naturel mogelijk op de foto te staan. "Ik ben klaar." Iana keek Nick vrolijk aan, voelde hoe er twinkelingen in haar ogen schoten. Ergens wist ze niet echt wanneer Nick juist zou beginnen maar om af te wachten keek ze naar de lucht, was er zich maar al te goed van bewust dat ze die pose had aangenomen voor de foto. Plots hoorde ze het vage 'klik' geluidje van de camera en glimlachte liefjes. Ze draaide haar gezicht naar de camera, gooide haar verleiding in haar ogen waarbij ze van allerlei poses begon aan te nemen. Vroeger had ze wel eens meegedaan aan zo'n modeshow dinges, niet dat ze daarmee aan de top stond, integendeel. Iana had er wel van geleerd, wist nu ongeveer hoe ze het best 'sexy, 'neutraal' en of mooi op de foto moest staan. Toen de sessie voorbij was ging ze naar Nick, nam de camera uit zijn handen waarna ze hem op zijn mond zoende en zich naar voren liet vallen op zijn buik. Ze had haar handen onder zijn shirt geplaatst en had haar lippen kort op zijn wang laten neerkomen. Plots hoorde ze de stem van Nick, keek hem uitdagend aan. "Dus jij doet dat shirt van je uit als ik het ook doe?" Iana keek hem bedenkelijk aan, maar dacht er niet zoveel over na. Met haar twee handen aan elke kant van haar topje duwde ze haar topje omhoog, probeerde een tikkeltje onhandig haar topje over haar hoofd te gooien. Nu stond ze in haar favoriete rode BH. Iana had geen kleine borsten, wist dat ze er trots op mocht zijn. Iana lachte, nam Nick zijn shirt voorzichtig af waarna ze zijn shirt over zijn hoofd trok. Meteen daarna boog ze alweer naar voren om haar lippen op zijn buik te drukken en haar handen over zijn wang te doen strelen. Zijn lichaamswarmte deed haar helemaal smelten. Alhoewel het dan ook koud was voelde ze die frisse wind niet meer, leefde van de opwinding die Nick haar gaf. "Zo goed?" Iana kuste hem op zijn lippen, duwde haar tong in zijn mond en liet zich verdrinken in hun zoen die ze extra lang liet duren. Dit zou nog een fantastische avond worden, daar had ze gewoon geen twijfels over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 12, 2011 3:39 am

"Zo slecht ben je niet hoor." lachte Iana, nog voor hij kon reageren had ze haar lippen op de zijne gedrukt. Zacht legde hij zijn hand op haar wang, beantwoorde haar kus. "Dan weet je het nu." zei ze, waarna ze de camera tussen hen in legde. "Ik zal je uitleggen hoe het moet, en je mag best een foto hebben, ik zou niet liever willen." zei ze, Nick liet zijn ogen over hat apparaat glijden. Luisterde zwijgend naar haar uitleg, en deed zijn best te onthouden wel functie bij welk knopje hoorde. Erg moeilijk klonk het niet, maar toch betwijfelde hij of hij er in zou slagen een mooie foto te kunnen schieten. Hij volgde haar handelingen nauwgezet toen ze een foto van een boom maakte, knikte uiteindelijk ten teken dat hij het begreep. "Probeer maar, ik zal me alvast recht stellen." zei ze, waarna ze hem de camera in zijn handen drukte. Even keek hij er naar, waarna hij het apparaat draaide en de lens op Iana richtte die zich een eindje bij hem vandaan had opgesteld. Ze had een pose aan genomen, keek naar hem met een oprechte glimlach op zijn gezicht. Hij bracht de camera ter hoogte van zijn hoofd, keek door het gaatje stelde scherp. Haalde Iana iets dichterbij, zodat je ook haar gezicht kon zien en de glimlach die er op rustte. Het zachte klik geluid was duidelijk hoorbaar, Nick grijnsde tevreden. En nam nog enkele foto’s van Iana, die verschillende poses aan nam. Er was een uitdrukking op haar gezicht verschenen, die wat weg had van verleiding. Hij glimlachte, het leek er op dat ze dit vaker had gedaan. Hij liet zich iets door zijn knieën zakken, zodat hij haar vanuit een ander standpunt kon fotograferen. Tevreden keek hij naar haar het resultaat, waarna hij zich weer recht stelde en iets verder liep. Zodat hij ook vanuit een andere hoek, een foto van haar zou kunnen maken. Ze was echt knap, nog knapper dan destijds in Italië. Uiteindelijk liet hij de camera zakken, hij had zeker twintig foto’s gemaakt daar zat vast wel een mooie tussen. Iana kwam naar hem toe, pakte de camera uit zijn handen. Waarna ze haar lippen weer op de zijne drukte, hij beantwoorde haar kus. Hij voelde hoe ze zich tegen hem aan liet vallen, liet zich weer op de zitzak zakken. Waardoor Iana nu op zijn buik lag. Zijn ene arm sloeg hij rond haar middel, met zijn hand streek hij zacht over haar onderrug. Irriteerde zich plots, aan het dunne laagje stof dat voorkwam dat zijn huid de hare raakte. Maar hij wou niet overhaasten, hij wou niet dat het net zo ging als bij al die andere meisjes die hij tot nu toe had gehad. Want Iana, was niet zoals hen. Ze betekende veel meer, ze deed hem zo veel meer. Nick liet zijn lippen afdwalen naar haar hals, waarna hij haar weer aan keek. Een glimlachje spelende op zijn lippen, zijn blauwe ogen leken te twinkelen. Uitdagend keek ze terug, waardoor zijn glimlach in grijns veranderde. Met zijn hoofd een tikkeltje schuin keek hij haar aan. Wond een pluk van haar bruine haar rond zijn vinger. "Dus jij doet dat shirt van je uit als ik het ook doe?" zei ze. “Ja.” zei hij grijnzend, waarna hij zijn beide handen op haar heupen plaatste. Lang duurde het niet voor Iana, haar topje over haar hoofd trok. Hij kon het niet laten zijn blik over haar lichaam te laten glijden, ze was gewoon weg perfect. Hij liet zijn hand, vanaf haar heup omhoog dwalen om hem uiteindelijk in haar hals te laten rusten. “You’re beautiful.” zei hij zacht, waarna hij zijn lippen op de hare drukte. Er zat meer passie in de kus dan in degene die hem voor waren gegaan, Nick legde zijn hand op Iana’s wang. Sloeg zijn andere arm om haar middel, en trok haar wat dichter tegen zich aan. Waarna hij haar weer los liet, zodat hij zijn shirt uit zou kunnen trekken. Maar Iana was hem voor, trok zijn shirt uit. Hij glimlachte, voelde de koele wind langs zijn ontblote bovenlichaam strijken. Maar had er weinig last van, of dit kwam doordat hij redelijk gehard was of door Iana wist hij niet. Veel maakte het hem ook niet uit. Hij voelde Iana’s lippen op zijn buik, liet zijn hand over haar rug dwalen. Haar handen gleden langs zijn wangen, hij glimlachte. Drukte een kus op haar sleutelbeen. "Zo goed?" vroeg ze, hij glimlachte. “Zeker.” zei hij, voelde haar lippen weer op de zijne. Beantwoorde haar kus, die al snel over ging in een tongzoen. Hij trok haar wat dichter tegen zich aan, liet de kus zo lang mogelijk voort duren. Maar uiteindelijk was hij toch degene die er een einde van maakte, met een scheve grijns op zijn gezicht keek hij haar aan. Liet zijn hand over haar rug naar de sluiting van haar bh dwalen, hield zijn hoofd een tikkeltje schuine en keek haar aan. “Liefje, je moet het zeggen, als ik te ver ga oké? Ik wil niks overhaasten, niet bij jouw.” zei hij zacht, waarna hij een kus op haar lippen drukte en heel zacht op haar onderlip bet. Waarna hij haar met een klein grijnsje op zijn gezicht aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 12, 2011 3:59 am

Iana voelde de arm van Nick rondom haar middel waarbij ze zijn kusjes in haar nek voelde en met haar hand door zijn haar woelde. Haar glimlach was niet weg te slaan van haar gelaat. Nick was zo geweldig sexy met zijn ontblootte lichaam. Toen hij echter zei dat ze beautifull was gleed er een grijns op haar gezicht. "Echt?" Iana stopte even met hem zoenen, zette zich wat meer rechtop waarna ze haar ogen over zijn lichaam liet glijden en daarna op haar onderlip beet. "Je weet niet hoe hard ik mij moet inhouden bij jou in mijn gezelschap." Iana lachte waarna ze met haar vingers over zijn borstkas gleed, met haar nagels heel zachtjes over zijn ribben gleed. Sommige jongens vonden dat leuk, of Nick dat nu leuk word was een vraag. Maar moest ze het niet doen zou ze het ook niet weten. Een ondeugende blik kwam in haar ogen te staan waarna ze veel zin had om Nick mee te vragen naar haar kamer en daar hun scène verder te plannen, maar het leek net alsof het hier wel veel spannender, uitdagender was. Iana voelde opeens de handen van Nick naar haar rug gaan, recht naar haar Bh sluiting waarbij ze even rilde op die plek waar zijn vingers bleven hangen. Iana keek Nick recht aan, maar twijfelde al niet meer toen Nick zei dat als hij te ver ging ze het maar moest zeggen. Hij was ook zo bezorgd om haar. "Nee, ik vind het prima hier bij jou .." Iana slikte waarna ze de zoen op haar lippen voelde en hem terug zoende. De beet op haar onderlip liet haar lip tintelen waarna ze haar handen over zijn rug legde en daar cirkeltjes op tekende. Ze liet daarna haar handen naar zijn handen op haar rug gaan, nam zijn vingers vast en zette die weer aan haar sluiting. "Doe maar. Ik vind het niet erg, niet te snel.." Iana voelde hoe de warmte door heel haar lichaam leek te gieren waarbij ze steeds moeilijker normaal kon doen. Het leek of de adrenaline even de bovenhand had. Iana voelde zijn blote buik tegen haar buik aan en ergens vond ze het wel prettig zo dicht tegen hem aanliggen. Iana haalde diep adem, net alsof ze daarnet nog geen tijd had gehad onder het zoenen door om normaal naar adem te snakken. Ze liet haar handen naar zijn onderbuik gaan, liet die tot aan de rand van zijn broek gaan, liet haar hand daar dan even liggen. Iana zoende hem ondertussen op zijn lippen, liet haar vrije hand die niet aan zijn broer lag door zijn haar gaan. Zijn blonde krullen, zijn o zo schattige krulletjes. Iana werd een klein beetje wilder, ietwat sneller in haar bewegingen waarbij ze haar lippen over zijn neus en wang liet gaan. Op elk plekje liet ze een zoentje achter, op elk eenzaam plekje op zijn lippen leek ze er eentje te geven. Iana keek hem verliefd aan. "Ik vind je zo leuk Nick, echt waar." Iana hield haar hand die voorheen aan zijn broek lag naar zijn borstkas gaan waarna ze haar handen daar liet liggen en haar blik naar de lucht liet gaan. Het leek wel of ze even moest stoppen met zoenen aangezien ze anders zo warm kreeg dat ze nog eens ging ontploffen. Iana legde haar hoofd op zijn borst, en sloot haar ogen voor even genietend. Ze kuste net zijn nek en streek met haar vinger langs zijn kaaklijn waar ze haar hand even liet liggen. Hij was echt haar droom jongen, een jongen die ze nooit meer zo makkelijk zou tegenkomen. Iana zuchtte, voelde hoe haar borst steeds sneller omhoog kwam door haar hart die zo tekeer ging. "Je maakt me gek." Iana lachte waarna ze haar hand op zijn hart liet vallen en de hartslag van Nick hoorde. Ze legde er haar oor tegen, glimlachte onwillekeurig. Haar haren werden naar achteren geblazen door de voorbijgaande wind. Ze huiverde, kuste Nick op zijn lippen en streek met haar tong langs zijn lippen. Daarna ging ze weer met haar hoofd op zijn borstkas liggen, genoot van de warmte die zijn buik afgaf. Iana gaf een lek tegen een stukje van zijn buik waarna ze lachte. "Kietelt dat niet?" Iana keek hem speels uitdagend aan, wilde ergens wel wat verder gaan maar hield zich toch wat in. Ze wilde hem niet kwijt door haar opdringerigheid, daar moest ze maar mee leren leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 12, 2011 6:19 am

"Echt?" vroeg Iana, waarna ze zich wat rechter op zette. Hij drukte een zachte kus op haar buik, liet zijn lippen over haar huid omhoog dwalen. Stopte vlak onder haar bh, keek haar even recht in haar blauwe ogen. Die hem elke keer weer deden smelten, hij voelde hoe zijn hart sneller begon te kloppen. Zijn huid leek te gloeien, op de plekken waar haar huid de zijne raakte. Hij betwijfelde of ze besefte wat ze met hem deed, hoe moeilijk het voor hem was zich nu in te houden. Maar hoe groot de verleiding ook was verder te gaan, hij wou niks overhaasten. Niet met haar. “Echt, je bent het mooiste, sexieste meisje dat ik ken.” zei hij met een glimlach spelende op zijn lippen. Hij plaatste een zachte kus, net iets boven de rand van haar bh, liet zijn lippen omhoog dwalen. Langs haar hals, haar kaaklijn en haar wang om uiteindelijk zijn lippen weer op de hare te plaatse. Met zijn tong streek hij zachtjes langs haar lippen, maakte uiteindelijk een einde aan de kus. Door zijn lippen van de hare te halen, en zich weer iets terug te laten zakken in de zitzak. "Je weet niet hoe hard ik mij moet inhouden bij jou in mijn gezelschap." zei Iana, met een scheve grijns keek hij haar aan. “Misschien is dat maar beter ook, anders zou het voor mij waarschijnlijk nog moeilijker zijn mee in te houden.” zei hij. Met haar vingers gleed ze over zijn borstkas, haar nagels gleden zacht langs zijn ribben. Hij voelde zijn huid tintelen, merkte dat het met de seconden moeilijker zich in te houden. Met zijn hand streek hij zachtjes over haar rug, terwijl hij met zijn andere hand door haar haren streek. "Nee, ik vind het prima hier bij jou .." zei ze, hij glimlachte even. De cirkeltjes die Iana op zijn rug tekende leken in zijn huid gebrand. Zelfs wanneer haar vingers niet meer op zijn huid rustte kon hij ze nog voelen, het was alsof de adrenaline door zijn aderen gierde. Net als vlak voor een gevecht, maar toch was het anders. Zijn lichaam werd nu gecontroleerd door een andere emotie dan woede, een emotie die misschien nog wel sterker was. Iets wat hij nooit voor mogelijk had gehouden, in zijn ogen was woede de sterkste emotie die er bestond. Hij voelde Iana’s handen op de zijne, ze zette zijn handen aan de sluiting van haar bh. "Doe maar. Ik vind het niet erg, niet te snel.." zei ze, hij glimlachte even. Drukte een zachte kus op haar schouder, waarna hij de sluiting opende. Hij legde zijn beide handen op haar schouders, streek de bandjes van haar bh eraf. Liet zijn vingers langs haar armen glijden, liet haar bh uiteindelijk bij hun shirts op de grond vallen. Hij liet zijn ene arm weer rond haar middel glijden, trok haar wat dichter tegen zich aan. Het voelde goed om haar warme huid tegen de zijne te voelen, met zijn hand streelde hij zacht over haar rug. Hij voelde hoe haar hand over zijn buik dwaalde, en uiteindelijk bleef rusten bij de rand van zijn broek. Hij glimlachte even, voelde haar lippen op de zijne en beantwoorde haar kus. Zijn ene hand plaatste hij weer in haar nek, waar hij met zijn vingers zachtjes langs steelde. Zijn andere arm lag nog altijd rond haar middel, met zijn hand streek hij zachtjes over onderrug. Hij merkte dat Iana wat wilder werd in haar bewegingen, wat het voor hem alleen maar moeilijker maakte zichzelf in te houden. Waarom was ze toch zo knap? Hij had nog nooit zo erg naar het lichaam van een meisje verlangd, zacht beet hij op zijn lip. Haar lippen gleden over zijn neus en zijn wang, stopte uiteindelijk weer bij zijn lippen. Waar ze enkel kusjes op drukte, hij glimlachte, Streek met zijn hand door haar haren, terwijl hij met zijn andere hand cirkels op haar onderrug tekende. "Ik vind je zo leuk Nick, echt waar." zei ze, hij keek haar aan een lieve glimlach was op zijn gezicht verschenen. “Ik vind jouw ook leuk.” zei hij, hij grijnsde onwillekeurig, voelde dat haar hand die eerst op de rand van zijn broek had gelegen nu omhoog dwaalde naar zijn borstkas. Daar bleven haar beide handen, ruste hij glimlachte. Drukte een kus net onder haar sleutelbeen, waarna hij haar weer aan keek. Ze legde haar hoofd op zijn borst, met zijn hand streek hij door haar haren. Liet zijn hand afdwalen naar haar rug, met zijn vingers gleed hij langs haar ribben. Ze kuste hem in zijn nek, en weer voelde hij zijn huid tintelen. Met haar vingers streek ze langs zijn kaaklijn. "Je maakt me gek." zei ze waarna ze haar hand op zijn hart liet vallen, dat stormachtig te keer ging. “Jij mij ook, je hebt geen idee wat je met mij doet.” zei hij zacht, waarna hij zijn ene hand zachtjes op har hand legde die op zijn borst rustte. “Voel je hoe snel het klopt?” vroeg hij, hij lachte zachtjes. Sloot voor een moment zijn ogen toen Iana haar hoofd weer op zijn borst legde, haar oor in buurt van zijn hart. Hij was er vrij zeker van dat ze zijn hart als een razende kon horen kloppen. Lang duurde het niet voor hij haar lippen weer op de zijne voelde, hij beantwoorde haar kus. Voelde haar tong langs zijn lippen glijden, waarna ze haar hoofd weer op zijn borst legde. En hem een lik gaf over een stukje van zijn buik. Hij opende zijn ogen. "Kietelt dat niet?" vroeg ze, hij schudde zijn hoofd. “Nee.” zei hij, hij lachte zachtjes. Liet zijn hand naar de rand van haar broek dwalen, zijn arm nog steeds om haar middel geslagen. Zijn andere hand liet hij van haar hals, naar haar onderbuik dwalen. Zacht drukte hij een kus op haar neus, liet zijn lippen over haar wang en langs haar kaaklijn naar haar nek glijden. Om vervolgens met zijn lippen dezelfde weg af te legen als zijn hand zo straks had afgelegd naar haar buik. Met een glimlachje keek hij haar aan, drukte een zachte kus op zijn lippen. Legde zijn hand zacht op de plek waar haar hart zat, keek haar aan met zijn hoofd een tikkeltje schuin. “Ti amo.” zei hij zacht, waarna hij een kus op haar lippen drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 12, 2011 6:59 am

Iana moest lachen bij zijn opmerking dat ze het mooiste en sexieste meisje was die hij kende. Haar wangen kleurden rood terwijl ze hem een klein kusje op zijn lippen gaf en grinnikte. "Jij bent sexyer." Zei ze. Nu zou waarschijnlijk de opmerking 'nee jij' komen en dan zij weer 'nee jij'. Zo'n gesprek kende ze wel al, ze had het altijd wel eens gehad met haar vriendinnen die haar steeds in verlegenheid brachten waarop ze dan steeds zei dat hun ding mooier was dan het hare, al was dat soms niet zo. Ze voelde de intieme kusjes net boven de rand van haar Bh en voelde overal waar zijn lippen haar nek en hals raakten het begon te tintelen. Iana legde haar vinger op Nick zijn lippen. Zonder wat te zeggen bracht ze haar lichaam dichter naar het zijne toe en drukte haar lippen op zijn mond. De kus leek nu wel eeuwen te duren waarbij Iana alle moeite deed om hun 'record' te verbreken. En net toen ze zo goed als geen adem meer had slaakte ze een diepe zucht, keek haar vriendje kort aan. "Dat was ons record weeral.." Iana rolde met haar ogen aangezien toch wist dat dat niet zo lang ging duren voor het te verbreken. Met Nick in haar buurt kon het ook niets anders. Iana haalde diep adem toen ze de vingers van Nick haar Bh voelde openen. Even voelde ze een ongekende schaamte over zich heen vallen. Net alsof ze niet tevreden was over haar lichaam en zich daarvoor schaamde tegenover een jongen als Nick. Daarom dat ze ook even blokkeerde, ze Nick even angstig aankeek. "Ik ben te min voor je.." Mompelde ze angstig, met een emotie die ze nooit eerder had gehad. Wat gebeurde er opeens? Eerst had ze zo'n zelfvertrouwen en nu leek die ene schaamte haar gehele lichaam over te nemen. Maar toen de handen van Nick zich weer over haar rug bewogen leek ze zich weer te ontspannen had haar lippen op de zijne geduwd. "Sorry, ik blokkeerde even." Zei ze zacht tegen zijn lippen waarna ze haar handen weer over zijn buik liet glijden, kleine cirkeltjes over zijn kleine six pack liet glijden. "Jij hebt een sexy six pack dan nog .." Iana lachte waarna ze haar hoofd weer op zijn borstkas liet glijden, de hand van Nick op de hare voelde. "Ja, ik hoor je hart, maar al te goed .." Zei ze zachtjes, meer tegen zichzelf dan tegen Nick. Toen hij immers met zijn hand naar haar broek leek te gaan keek ze Nick even ondeugend aan en beet toen op haar onderlip. Ook zijn andere hand ging naar haar onderbuik en opeens voelde ze alles tintelen. Hij had zijn lippen de weg doen banen hoe zijn handen het hadden gedaan en Iana had genietend haar hoofd in haar nek gelegd en haar ogen gesloten. Toen hij eenmaal klaar was en zijn hand op haar hart legde keek ze hem weer aan, streek met haar ene vinger over de rug van zijn hand. "Ego Amo Tuo", zei ze in het Latijn. Of Nick het zou begrijpend wist ze niet. Maar Iana had de Latijnse richting gekozen op school dus kon ze aardig wat Latijns en ook beter haar andere talen. "Dat betekent: ik hou van je." Iana slikte waarna ze zich recht stelde, even om zich heen keek om te zien er niemand in de buurt was. Het was nooit erg aangenaam om pottenkijkers in de buur te hebben dus knikte ze goedkeurend toen er niemand was. Iana liep daarna naar de achterkant van Nick, ging zitten bij zijn rug en sloeg haar armen om zijn nek heen. Ze drukte haar bovenlichaam tegen zijn rug aan, drukte kleine kusjes in zijn nek. Het voelde zo vertrouwd om zo goed als half naakt achter hem te zitten, net alsof ze bescherming zocht bij de rug van Nick, verscholen bij de warmte van zijn rug. Iana baande met haar lippen een weg vanaf zijn schouder naar zijn borst waardoor ze wat naar voren moest buigen. Ze draaide haar gezicht wat naar links, duwde haar lippen op zijn lippen en beet zachtjes op zijn onderlip. Daarna ging ze met haar mond naar zijn oorlel, beet daar ook zachtjes in. Het was meestal wel een kietel plek bij jongens, dus wou Iana zijn reactie wel afpeilen. Iana merkte dat ze nu misschien wel iets te ver gingen, hier op het dak was het ook niet echt dé perfecte plaats. "Schat, zou je het erg vinden als we naar mijn kamer gaan? Ik vind het hier niet verkeerd hoor, zelf best gezellig maar je weet vast wel dat het beter is om naar binnen te gaan nu de nacht valt. In mijn kamer valt er ook wel wat leuks te beleven hoor." Iana lachte bij dat laatste, drukte haar lippen op de zijne voor de laatste keer ditmaal en liep daarna naar haar Bh en haar topje die ze aandeed om daarna naar Nick te lopen. "Je mag best zo wel over straat lopen hoor, dan kunnen vele meisjes lekker jaloers kijken." Iana grinnikte, duwde de T-shirt van Nick in zijn handen waarna ze hem afwachtend aankeek. "Kom je?" Iana nam nog net haar camera van de zitzak, sprong er samen mee van het dak en wachtte geduldig af op Nick. Ze konden gewoon ook voor de hygiëne naar binnen gaan, dat zou het beste zijn.

-Als je wilt mag je al in de kamer van Iana posten, of ook gewoon nog eens in dit topic.. xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitimeza feb 12, 2011 12:18 pm

Een schuine glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij zag dat Iana’s wangen rood kleurde, het gaf haar iets liefs, iets schattigs. Een klein kusje werd op zijn lippen geplaatst, hij keek haar aan. In zijn ogen was een duidelijke twinkeling te zien, met zijn vingers streek hij zachtjes over haar wang. "Jij bent sexyer." zei ze, hij schudde zijn hoofd. “Ik denk dat jij daar fout zit.” zei hij, met zijn vinger streek hij zacht over haar lippen. “Ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker.” voegde hij er met een grijnsje aan toe, waarna hij zijn vinger van haar lip haalde en zijn hand op haar wang plaatste. Om vervolgens een kus op haar lippen te drukken, voor een moment sloot hij zijn ogen. Liet de kus zo lang mogelijk voort duren, om uiteindelijk zijn lippen weer van de hare te halen. Zijn voorhoofd liet hij tegen haar voorhoofd rustte, zacht streek hij met zijn duim over haar wang. Keek haar aan, een glimlach rustte op zijn gezicht. Tot zevendagen geleden had hij gedacht dat hij haar nooit meer zo zien, dat hij haar nooit meer in zijn armen zou houden. En nu lagen ze hier, op het dak van een vervallen huis. Was ze zijn vriendin, zijn meisje. Hij had niet verwacht dat hij ooit nog eens zo veel geluk zou hebben, maar kennelijk had hij het bij het verkeerde eind gehad. Iana legde haar vinger op zijn lippen, waarna ze haar lichaam dichter naar het zijne bracht. Hij verstevigde zijn greep op haar middel wat, voelde haar lippen op de zijne. Beantwoorde haar kus vrijwel direct, plaatste zijn vrije hand in zijn nek en sloot zijn ogen. Uiteindelijk was het Iana die een einde maakte aan de kus, die langer had geduurd dan de zijn voorgangers. Nick grijnsde onwillekeurig, haalde diep adem. "Dat was ons record weeral.." zei ze. “I know, nu moeten we deze weer verbreken of niet?” zei hij, lachte even zacht. Iets veranderde in haar houding, het was alsof ze blokkeerde. Met zijn blauwe ogen keek hij haar onderzoekend aan, was hij nu toch te ver gegaan? Had hij haar bh niet uit mogen trekken? Een angstige blik was in haar ogen verschenen, zacht streek hij met zijn hand langs haar wang. "Ik ben te min voor je.." Haar woorden verbaasde hem, hij fronste even. “Hoe kom je daar nu weer bij?” mompelde hij. “Schatje, jij bent niet te min voor mij en ik wil niet dat je denkt dat dit het geval is. Als er hier iemand te min is dan ben ik dat wel. Ik heb geluk met zo’n mooi, lief en bijzonder meisje als jouw.” zei hij, hij glimlachte even. Plaatste een zachte kus op haar voorhoofd, waarna hij haar weer aan keek. “Je moet niet zo slecht over jezelf denken, dat is nergens voor nodig.” voegde hij er aan toe, waarna hij een klein kusje op haar onderlip drukte. Om haar vervolgens weer aan te kijken, en zich af te vragen hoe ze er bij kwam dat ze te min voor hem was? "Sorry, ik blokkeerde even." zei ze zacht, haar lippen tegen de zijne. “Het geeft niet.” prevelde hij tegen haar lippen, met zijn vingers tekende hij cirkels op haar rug. Haar huid voelde zacht aan tegen het zijne, een glimlach speelde op zijn lippen. Haar hand dwaalde over zijn buik, tekende kleine cirkels. "Jij hebt een sexy six pack dan nog .." Hij grinnikte zachtjes, voelde al snel haar hoofd weer op zijn borst. "Ja, ik hoor je hart, maar al te goed .." zei ze, hij glimlachte. Het verbaasde hem niet dat ze zijn hart hoorde, aangezien die nog altijd stormachtig tekeer ging. "Ego Amo Tuo" zei Iana, nadat ze met haar vinger over de rug van zijn hand had gestreken. Hij fronste even, probeerde haar woorden juist te vertalen. Maar slaagde hier niet in, hij kon enkel gokken naar het geen wat het beste aansloot op zijn woorden. "Dat betekent: ik hou van je." zei ze, hij glimlachte. “In welke taal?”vroeg hij, keek haar met zijn hoofd een tikkeltje schuin. “Mijn talen kennis reikt niet veel verder dan Italiaans en Engels.” zei hij met een grijnsje. Nee talen, waren niet zijn sterkste punt. Iana stelde zich recht, en Nick kon het niet latten zijn blik over haar lichaam te laten glijden. Hij beet zacht op zijn lip, merkte dat het hem enkel meer moeite ging kosten zich in te houden. Hij duwde zichzelf iets omhoog, voelde dat ze achter hem ging zitten en haar lichaam tegen zijn rug drukte. Hij sloot zijn ogen, voelde haar armen rond zijn nek. Streek met zijn vingers zacht langs haar onderarmen. De kusjes in zijn nek, deden zijn huid tintelen. Haar lippen gleden over zijn schouder naar zijn borst. Hij glimlachte, voelde haar lippen op de zijne. Maar nog voor hij haar kus kon beantwoorde, beet ze zacht in zijn onder lip. Om vervolgens zacht in zijn oorlel te bijten, het kietelde lichtjes. Maar was niet onaangenaam, zeker niet. "Schat, zou je het erg vinden als we naar mijn kamer gaan? Ik vind het hier niet verkeerd hoor, zelf best gezellig maar je weet vast wel dat het beter is om naar binnen te gaan nu de nacht valt. In mijn kamer valt er ook wel wat leuks te beleven hoor." Ze lachte, bij de laatste woorden. Hem maakte het eigenlijk niet zo veel uit, hij kon prima een nacht op een dak doorbrengen. Al helemaal in het gezelschap van Iana, maar als ze liever naar haar kamer wou kon hij dat wel begrijpen. Hij beantwoorde haar kus, waarna hij zich evenals haar recht stelde en zijn shirt zocht. Die door Iana in zijn handen werd gedrukt, nadat ze haar bh en shirt weer aan had getrokken. "Je mag best zo wel over straat lopen hoor, dan kunnen vele meisjes lekker jaloers kijken." zei ze, hij lachte. “Oké, what you want.” zei hij lachend. "Kom je?" vroeg ze, waarna ze van het dak af sprong. Hij grijnsde, liep naar de rand van het dak en maakte er een salto af. Waarna hij naar haar fiets liep, hij pakte haar tas en stopte die samen met zijn shirt in haar fiets. Om zijn armen vervolgens om haar heen te slaan en haar op te tillen, hij lachte. Zette haar weer op de bagage drager, drukte een zachte kus op haar lippen. Terwijl hij de fiets staande hield, hij glimlachte even naar haar. Om vervolgens op het zadel te gaan zitten, rustig begon hij te fietste hij in de richting van de Living building. De straten lagen er verlaten bij, hoe laat zou het onderhand zijn? Laat, dat sowieso. Dat was aan alles te merken, de stilte, de sterren en de maan die hoog aan de hemel stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just you and me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just you and me.    Just you and me.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just you and me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Pier-
Ga naar: