Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe was jou dag?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Hoe was jou dag? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe was jou dag?   Hoe was jou dag? Icon_minitimedo jan 27, 2011 8:02 am

Ik heb dit zo'n beetje van een andere RPG gejat, niet van WS ofzo o.o Maar het is eigenlijk best simpel, soort van gewone babbelbox maar dan wat leuker gemaakt. Met de leuke dingen die je vandaag gedaan hebt, of wat je zelf gewoon goed vond gaan zet je een smilie voor en de minder leuke dingen van vandaag zet je een niet zo'n blije smilie voor. Ik zal wel beginnen :]

Very Happy Vandaag korte dag!
Very Happy M'n moeder brengt me toch nog morgen naar school voor de open dagen waarbij ik ga helpen bij de visagie!
Very Happy Babi Pangang was gewoon heerlijk!
Very Happy Ik kan weer normaal praten met m'n ex-vriendin!
Very Happy We gaan waarschijnlijk, zoals vroeger, met z'n drietjes energy halen bij de supermarkt en daarna hyper rondrennen bij een skatepark!
Very Happy Ik heb zin in morgen o.o
Very Happy Morgen uitslapen, rond 3 uur naar school.
Very Happy Ik heb zojuist dit supercalifragilisticexpialidastische topic aangemaakt!

Sad Een onvoldoende voor Nederlands sollicitatiebrief waarvan ik dus écht goed gevoel over had dat ik alles goed had, haat dat wijf echt x.x
Sad De tussenuren die we tussen de drie uur les hadden.
Sad Morgen waarschijnlijk dus wel om 9 uur 's avonds 2 kilometer lopen vanuit school naar de hondenclub zodat ik weer met m'n moeder mee kan rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Hoe was jou dag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe was jou dag?   Hoe was jou dag? Icon_minitimedo jan 27, 2011 8:04 am

Bestaat al Smile

*Slotje*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
 
Hoe was jou dag?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: