Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 new here

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

new here  Empty
BerichtOnderwerp: new here    new here  Icon_minitimedi jan 25, 2011 5:17 am

Er kwam een grote witte limo aan gereden. Wie er in zat was niet te zien want de ramen waren geblindeerd. Er stapte een mooi geklede oude chauffeur uit, die naar de achterste deur liep en opende hem."Fijne reis gehad, mevrouw?" vroeg hij. Er zat een middel grote blondine in met een zonne bril op. Ze had een skinny-jeans aan en een zwart wit t shirt er boven en haar haar in een staartje. "Ja, waarom niet" zei ze geïrriteerd. Ze schaamde zich ervoor dat ze zo naar de school werd gebracht, haar ouders waren rijk en wilde het besten voor haar. Ze had nog zo gevraagd als ze met een gewone auto kon gaan maar nee, het moest perse zo. Ze gaf haar 'broertje' een grote knuffel en zei haar ouders gedag voor ze uitstapte. Toen ze uitstapte kwam er een vlaag zenuwen over haar een en ze keek even rond. Ze zag overal mensen van de zon genieten, ze hoorde een paar vogels en het rook er naar vrijheid. Ze werd meteen weer vrolijk, een van de bediende had haar spullen uit de auto gehaald. Het was een zware sport tas, met cheerleader kleding want ze wilde graag bij het team horen, anders zou ze het gaan missen want op haar andere school deed ze dat ookal. En nog een trollie tas, met gewone kleding en schoenen. Ze zwaaide haar ouders uit, nu had ze eindelijk een beetje vrijheid. Toen kwam er een vlaag van onzekerheid, waar moest ze heen waar waren de kamers?. Ze stond verloren midden op het plein, ze keek benauwend rond. Ze bedacht even wat ze kon doen, ze zette haar spullen neer en liep naar de eerste en beste persoon die tegen kwam en zei vrolijk "Hoi! Ik ben Jacky ik ben net nieuw hier, weet jij toevallig waar de kamers zijn? en de gene glimlachend aan.

*iedereen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

new here  Empty
BerichtOnderwerp: Re: new here    new here  Icon_minitimedi jan 25, 2011 6:20 am

,,Dolwin, je kunt gaan.'' Vrijwel direct sprong Kiara op van de schoolstoelen en merkte ze dat haar rug pijn deed van het zitten. Iets langzaam trok ze haar tas van de smerige vloer af en zwiepte die met gemak over haar schouder heen. Ze had vandaag zo'n vier uren nagebleven en heel deze week stond haar nog een vierkant rooster te wachten, dat deprimeerde haar al maar nu ze vandaag weer vrijheid had kon ze haar geluk even niet op. Haar lippen waren omhoog gekruld in een vrolijke glimlach en zonder nog een woord met de pedodocent uit te wisselen trok ze de lokaaldeur open. Misschien moest ze iets minder gaan spijbelen? Nâh, teveel werk. Met een tevreden glimlach op haar gezicht wandelde Kiara het verlaten lokaal uit. Ze voelde de ogen van de docent nog even in haar rug prikken waardoor een onaangename rilling door haar ruggegraat heen schoot. ,,Eewh.'' mompelde ze... Na nog geen minuut stond Kiara alweer bij de schooldeuren die nog het enige waren die haar van haar vrijheid afscheidde. Waarom moest ze ook alweer naar school en daar haar tijd verdoen? Kiara zuchtte moeizaam waarna ze de schooldeur energiek openzwaaide en begroet werd door het aangename zonlicht die haar huid al meteen begon te verwarmen. Met een jongensverslindende glimlach op haar gezicht begon Kiara te lopen. Het tikken van haar pumps zorgden voor een vertrouwd ritmisch geluidje. Een geluidje dat de Nerds wel eens angstig deed opkijken en zeker een geluid om jongensblikken mee te vangen. Nou jah, zo was het altijd geweest voordat Kiara voor de tweede keer een tijdje voor school was geweest. Laatst was iets minder sappig dan de keer daarvoor maar toch, nu was alles veel beter aangezien haar pappie directeur was van een megabedrijf en zijn salaris echt met kanonsschoten omhoog was gevlogen. Kiara grijnsde kort waarna haar ogen naar haar nieuwe schoen schoten. Ze waren zo pretty! Kiara haalde tevreden een hand door haar haren heen. ,,Hoi! Ik ben Jacky ik ben net nieuw hier, weet jij toevallig waar de kamers zijn?'' Kiara keek op waarna ze stilstond. Een blondine met groene ogen had haar aangesproken. Kiara glimlachte kort. ,,Hay!'' begroette ze het meisje net zo vrolijk alsof ze haar al jaren kende. ,,Ik heet Kiara.'' vervolgde ze met een vrolijke ondertoon in haar stem waarna ze haar ogen over Jacky heen liet gaan. Ze zag er gewoontjes uit. Niet echt rijk of bitchie, of 'bad'. ,,Uhm.. Ja, hoor. Ben je nieuw?'' Kiara stem klonk ietwat aarzelend waarna ze om zich heen keek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

new here  Empty
BerichtOnderwerp: Re: new here    new here  Icon_minitimedi jan 25, 2011 6:47 am

Toen het meisje waar Jacky zich aan had voorgesteld even vrolijk terug antwoordde, glimlachte Jacky breed. Ze vond het echt leuk dat ze meteen iemand zo aardig tegen haar was. Glimlachend nam ze het meisje die zich als Kiara had voorgesteld in zich op. "Leuke schoenen" zei jacky. Ze had haar haar ook leuk zitten, ze zag wel meteen dat haar ouders rijker waren, maar dat maakt niet uit. Ze antwoordde op de vraag als ze nieuw was met een knikje en zie"Ik ben net aangekomen, eindelijk een beetje vrijheid, wacht ik pak me spullen even. ze liep naar haar tassen en pakte ze op. "Ben jij allang hier, is het een beetje leuk hier, weet jij misschien iets over de cheerleaders teams?" zei ze enthousiast. Ze wou namelijk dol graag bij de cheerleaders. "Zou jij mij even naar de kamers kunnen brengen?" vroeg ze wat onzekerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

new here  Empty
BerichtOnderwerp: Re: new here    new here  Icon_minitimedo feb 03, 2011 5:34 am

Kiara toverde een zelfvoldane glimlach op haar gezicht toen ze het complimentje over haar schoenen hoorde. Jacky was nu officieel goedgekeurd aangezien ze smaak had, volgens Kiara. ,,Thanks,'' antwoorde ze waarna ze een van haar handen door haar haren haalde om die weer in model te krijgen. Dat was iets wat ze regelmatig deed, volgens haar was het een automatische tick geworden waarover ze niet eens hoefde na te denken. Dat was best logisch aangezien toch iedereen een prachtig kapsel wilde..? ,,Ik ben net aangekomen, eindelijk een beetje vrijheid, wacht ik pak me spullen even.'' Kiara werd ruw uit haar gedachtens geduwd toen Jacky antwoordde op een van haar vragen. Kiara knikte instemmend toen het nieuwe meisje uitgepraat was en liet haar blik even rondgaan over het schoolplein terwijl Jacky haar tassen oppakte van de stenen grond. Veel interessants was er niet te zien en de meeste mensen genoten van het zonnetje op een bankje of op het jonge gras. Vrijwel meteen begon Kiara met het zoeken naar bekenden, maar de meeste leerlingen waren te ver weg om ze te kunnen herkennen. De blondine zuchtte zachtjes. Meteen klaarde haar niet zo vrolijke bui op toen het gesprek plotseling plaats maakte voor Cheer-praat. Kiara glimlachte en knikte uitbundig. ,,Ja, natuurlijk! De meeste Cheerteams zijn al redelijk druk maar er komen altijd wel nieuwe bij, en als je goed bent. En dan ook écht goed dan wordt er meestal wel snel een plek voor je gemaakt in een van de teams.'' vertelde Kiara met een bijna hysterische ondertoon in haar stem die verraadde dat het onderwerp 'cheerleaden' een van haar favoriete gespreksonderwerpen was. ,,Ik zit ook in het Cheerteam!'' glimlachte ze vervolgens naar Jacky. ,,Ga jij je opgeven, of niet?'' Kiara wuifde de vraag van Jacky weg. Dat kwam later wel, eerst moest ze met dit nieuwe meisje bijpraten over de cheerteams en haar overhalen er ook bij te komen. Al snel pakte Kiara de arm van Jacky vast waarna ze haar met een vrolijk glimlachje op haar gezicht aankeek en naar een van de nog lege bankjes toeliep. Kiara liep niet té snel zodat het niet leek alsof ze iemand aan het meesleuren was maar op een normaal tempo waardoor zij en Jacky naast elkaar konden lopen zonder te hoeven rennen. Eenmaal bij het bankje aangekomen liet Kiara zich daarop neerploffen en liet ze Jacky's arm los waarna ze met haar hand op een van de lege plekken naast haar klopte. ,,Je zult echt geen spijt hebben als je eenmaal bij het cheerteam zit,'' begon Kiara weer te praten waarna ze haar tas naast haar op de grond liet ploffen...


[Sorry voor de late reactie, ik had het nogal druk Wink]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

new here  Empty
BerichtOnderwerp: Re: new here    new here  Icon_minitimevr feb 04, 2011 4:01 am

Jacky zag dat alle mensen van het mooie weer aan het genieten waren, het zonnetje deed dan ook echt erg zijn best. Ze liep vrolijk naar haar tassen ze tilde ze op, maar bezweek bijna onder het zware gewicht ze had dan ook zo veel mogelijk mee willen nemen. Ze liep terug naar Kiara, ze vond Kiara echt aardig dat ze met een nieuweling wou praten. Want nieuwelingen waren toch altijd het pispaaltje of had ze dat nu mis. Toen ze over cheerleaden begon zag Jacky Kiara helemaal opfleuren. Ze te horen zat zij in het team, zelf hoopte ze dat ze ook in het team kon komen, ze was niet zo goed in bal sporten. Door het joggen en fitnessen had ze wel al een goed figuurtje. Ook had ze een voordeel dat ze veel kon eten zonder aan te komen. Ze werd half mee gesleurd naar een bankje, gelukkig liep Kiara wat rustiger want het zou er anders dom uitzien dat ze mee gesleurd zou worden. Alsof ze geen nee kon zeggen ofzo. Ze gingen op de bank zitten, ze hoorde dat Kiara echt enthousiast was over het Cheeren, Jacky hoopte dat ze nu lekkker konden kletsen over cheerleaden. 'Ik zou zo graag in het team willen alleen ik weet niet als ik goed genoeg ben en als ik niet te zwaar ben ofzo'. zei ze onzeker. Want ze zou best graat mager willen worden als ze maar bij het Cheerteam mocht. 'Ik wil me zeker inschrijven, waar kan ik dat doen'. vroeg ze blij. Jacky had op andere scholen ook al ge cheerlead maar het was niet echt een goed team. Deze school stond bekent om hun goede sport teams.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





new here  Empty
BerichtOnderwerp: Re: new here    new here  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
new here
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: