Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hé mensen!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Myra

Myra


Posts : 18

Profiel
Naam: Myra ♥
Partner: Niemand
Vereniging:

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:25 am

Hé,

Mijn karakter heet Myra, maar ik heet in Real Life ook Myra! Het is een Engelse naam omdat mijn vader Engels is, maar mijn moeder is gewoon Nederlands, en ik zit in Nederland op school. In de vakanties gaan we wel naar Engeland toe, om daar mijn familie te bezoeken. Verder wat over mijzelf:

Ik heet dus Myra, ben 15 jaar oud, heb bruin haar en blauwe ogen. Verder heb ik natuurlijk een vader, een moeder en een heel irritant klein broertje. Ik heb verder nog 2 katten, die altijd binnen liggen te luieren Smile

Ik RPGde 3 jaar geleden ook heel veel, maar die RPGs stierven snel uit, en ik kreeg het te druk in Real Life vanwege school. Hierdoor ben ik gestopt. Ik was toch nog wel geïnteresseerd in RPG's en ging op zoek. Toen vond ik Monica High! Ik hoop hier zowel in Real als in de RPG veel vrienden te maken!

xx
Myra!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:29 am

Heey, welkom hier!
Bij vragen kan je altijd bij mij terecht! =3
Maar vooraleer ik hier ga beginnen met onnodige uitleg te geven; Heb je ook hobby's?
>En cool dat je half Engels bent, is vast een voordeel op school? XD
En op welke Rpg's heb je vroeger zoal gezeten? xd


Veel plezier toe gewenst en hopelijk kom ik je eens tegen in de RPG!

X'jes Joke -Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:30 am

Hey Myra, welkom! Very Happy

Engeland lijkt me echt tof om nog een keer naartoe te gaan, waar in Engeland woont je familie precies? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Myra

Myra


Posts : 18

Profiel
Naam: Myra ♥
Partner: Niemand
Vereniging:

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:37 am

Nouja, mijn oma en opa, waar we dus het meest naartoe gaan, wonen in Monmouth.

Ja, tuurlijk heb ik hobby's! En genoeg! Rondhangen met mijn vrienden na school, neemt het meeste tijd in beslag, koken vind ik erg leuk, en ik maak dan ook vaker het avondeten, ookal vind ik bakken leuker! Vooral het beslag is het lekkerste. Verhalen schrijven vind ik ook leuk, en ik kan mijn weg ook wel vinden met GIMP.

Op school hoef ik inderdaad nauwelijks te leren, bij de grammatica moet ik wel opletten, maar dat was het dan ook. Het enige nadeel is dat ik vaak woorden net iets anders vertaal, dat slurpt wel punten weg!

Phoe...Dat weet ik niet meer, ze waren altijd met proboards gemaakt, en wanneer de een uitstierf, had en lid van die uitgestorven RPG weer een nieuwe RPG gemaakt, en daar verhuisde we weer naartoe. Het onderwerp varieerde van RL tot Star Wars Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:43 am

Hée hallo, welkom hier op Monica High..! Very Happy

Wat leuk dat je precies ons hebt gevonden, haha Very Happy Zit je wel gelijk bij de beste & leukste RPG die je kan vinden Cool
Als je vragen hebt kan je altijd bij een van ons terecht, zo ongeveer iedereen hier staat er wel voor open =)

Oeh, je hebt trouwens leuke hobbys.. Very Happy
Ik heb vanmiddag nog gebakken (boterkoek om precies te zijn =D) en dat is inderdaad heel erg leuk, met name van het beslag snoepen.. pirat

Nouja, ik wens je nog heel veel plezier & succes hier! Very Happy
Ik kom je vast nog wel eens tegen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:44 am

Ahn jaah, tof tof XD Moest je een verhaal hebben, plaats dat op MH wil ik best wel eens lezen! (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Posts : 18

Profiel
Naam: Myra ♥
Partner: Niemand
Vereniging:

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 8:45 am

Hahaha, bedankt iedereen! Ik zal zeker eens een verhaal plaatsen wanneer ik daar toe kom, aangezien ik nog van alles moet instellen. Even zoeken in mijn Profiel moet het 'm doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 9:17 am

Hellow (:


Uhm... Welkom en veel plezier, Sorry, ik kan niets beters verzinnen =D

Doe je aan sport? What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Posts : 18

Profiel
Naam: Myra ♥
Partner: Niemand
Vereniging:

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 7:24 pm

Sport? Daar zie ik niet veel in. Fietsen naar school en terug is al genoeg beweging vind ik Hungry
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitimema jan 24, 2011 7:54 pm

Myra schreef:
Sport? Daar zie ik niet veel in. Fietsen naar school en terug is al genoeg beweging vind ik Hungry

Haha, the same hierzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hé mensen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hé mensen!   Hé mensen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hé mensen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
» [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen
» [gezocht] mensen voor verhaallijn.
» || Mensen voor topics gezocht! ||
» [Gezocht] 'gansta vriendje' en andere mensen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: