Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Unworldly America

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimezo jan 16, 2011 10:58 am

Deysi werd door een bewaker van minstens twee bij twee meter, binnen gelaten na hij net iets te lang zat te staren. Achja, het meisje kon dat altijd wel als een compliment opvatten. Ze vond van zichzelf dat ze zich aardig had opgemaakt. Ze had haar, haar stijl, ze had een luchtig vestje en een grappige broek aan.
Ze voelde zich top in de kleding, maar toen ze voorbij een meisje liep die veel te hard duidelijk wilde maken dat ze rijk was kreeg ze het verwijt naar haar hoofd dat ze zich liet betalen voor seks. Deysi werd hoer genoemd, ze kon niet bedenken waarom? Nou oké, misschien hadden de mensen hier net wat meer kleding aan dan in Valencia, maar dat was geen reden om voor hoer te worden uitgemaakt?
''Wanhopig?'' riep een jongen haar na, Deysi keek om, knappe jongen maar de uitspraak begreep ze niet echt. ''Ik heb meer meiden gedaan dan jij!'' snauwde ze terug en negeerde hem verder maar. Wat een compleet mislukt kutland was dit. Kon ze zich hier niet eens laten zien? En hier moesten dan de zogenaamde California Girls vandaan komen?
Chagrijnig plofte ze neer op een luie sofa, een afstandje verwijderd van de drukte. Zou Esther er al zijn? Of nog komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimezo jan 16, 2011 11:20 am

Ze giechelde naar de barjongen die haar zojuist een Seven up had gegeven. Deze was gratis, had hij gezegd en gaf haar een knipoog. Nadat ze Deysi in de Game Hall had ontmoet was ze naar haar kamer gegaan, nog wat haar mousse in haar haar gebracht, vervolgens leuk opgestoken en wat andere kleding aangetrokken. Meer vond ze niet nodig. Met het glas in haar handen streek ze nog haar kleding wat rechter. Ze keek rond, of ze Deysi al ergens zag. Misschien kwam die nog. Het duurde niet lang of ze viel al op. Kwam dat door haar kleding of door haar culturele afkomst? Ze vond het in elk geval belachelijk dat ze werd uitgescholden voor hoer. Zonder dat ze het zelf eigenlijk door had, had ze haar glas al op de bar teruggezet en met haar handen wat geknakt. 'Wanhopig?' Smeet de volgende jongen iets naar Deysi's hoofd toe. Dit pikte ze niet, al liet de meid die ze net had ontmoet in de Game Hall het gewoon rusten. 'Ik heb meer meiden gedaan dan jij!' Hier viel ze even stil van, niet dat ze al superveel gepraat had zoals ze normaal wel deed. Was zij lesbisch? Of was het slechts een dis om de jongen stil te krijgen. Evengoed wou ze er niet over doorgaan. Niet dat ze walgde van lesbische meiden, haar eigen moeder had vaarwel gezegd tegen haar vader en was vervolgens uit de kast gekomen. Dus zo gek vond ze het niet. Ze stapte al op de jongen af. 'Wat moet je?' Snauwde die wanneer ze vlak voor zijn neus stond, en hem een duistere blik gaf. ''Jou een paar klappen voor je hasses geven, dat moet ik!'' schreeuwde ze zo hard ze kon. Nee, Esther was geen stille meid. Als het maar even kon dan had ze al een ruzie te pakken. Zij kon het niet uitstaan als een van haar vriendinnen zomaar uit het niets werd uitgescholden of erger nog, gepest of geslagen werden. De jongen kon niks terugzeggen of haar gebalde vuist vloog al naar zijn wang toe. Die raakte ze volop, en ze hoorde hem vloeken. Hij was zwak, wat haar niet verbaasde. Om het af te maken gaf ze nog even een knietje, liep toen terug naar de bar om haar Seven up te pakken en ging toen richting de sofa's. ''Hee, thank god je bent er!'' Zei ze opgelucht tegen Deysi wanneer ze tegenover haar was gaan zitten. Voor de zekerheid rook ze even aan haar gratis drinken, klotste er even mee en nam er een slok van. Het bruiste heerlijk in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimezo jan 16, 2011 11:31 am

[Gemaakt met mijn iPod, en er staan wat foutjes in zie ik nu xd. Lees daar maar gewoon overheen ^^.]

Wat afwezig krabde Lauren aan haar hoofd, in een wanhopige poging zich proberend te herinneren wat ze gister allemaal gedaan had. Er had toch iets gebeurd moeten zijn, want ze was met een knallende koppijn in een onbekend bed wakker geworden. Een onbekend bed van een jongen met een goddelijk lichaam weliswaar, maar alsnog vond ze het verschrikkelijk dat ze zich de nacht niet meer had kunnen herinneren. Misschien was dat de reden waarom ze die ochtend weer sex met hem had gehad, om er dit keer van te kunnen genieten zonder dat ze het zou vergeten.
Met het voornemen deze avond minder te drinken -wat haar zou gaan lukken als ze geen hello-titty met de bartender zou gaan spelen- stapte ze de club binnen, waar haar oog direct viel op een schaars gekleed meisje. Ze viel op door haar buik en decolleté prijs te geven, maar in feite verschilde ze niet eens zo heel erg veel met Lauren zelf. Lauren droeg namelijk een witte broek die een hotpants werd genoemd en daarboven droeg ze een zwart shirtje waar schattige cupcakes op waren afgebeeld. Het shirt gaf haar borsten mooi weer, ondanks de hoog uitgesneden hals, en in tegenstelling tot het onbekende meisje was Lauren schaars gekleed bij het onderste gedeelte van haar lichaam.
Ze bond haar haren vast in een hoge staart en volgde het meisje nieuwsgierig met haar ogen terwijl er meerdere keren wat naar haar geroepen werd. Wat het precies was kon ze niet horen door de luide muziek, maar de blikken in hun hogen zorgden ervoor dat ze een goede gok kon wagen. Zonder lang te twijfelen ging ze naast het meisje zitten en raakte ze even kort haar been aan, om haar aandacht te trekken. "Ze zijn gewoon jaloers op je." wist ze zich glimlachend verstaanbaar te maken boven de muziek uit. Verrast keek Lauren toe hoe nog een meisje bij het andere meisje die voor hoer was uitgemaakt was gaan zitten, eentje met wat rossige haren. Lauren glimlachjes naar haar omdat ze van mening was dat een glimlach ervoor kon zorgen dat je aardig werd gevonden of uit de meest lastige situaties kon halen, maar zei verder niets tegen haar uit gebrek aan inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:03 pm

Het Duitse meisje, Esther, maakte er een behoorlijke show van. Niet nodig, maar toch een grappig gezicht. Wanneer ze naar Deysi toe kwam maakte ze duidelijk dat ze blij was met haar komst. ''Je zei niet dat je ook aan kickboks deed?'' vroeg ze met een glimlach en trok haar vestje strak toen ze op haar been werd getikt. Kijk, iemand met smaak!
''Ik weet het. Als ik werkelijke hoer was, was ik al lang millonaria. Mannen die mij niet willen, zijn of leugenaars of maricón... Homo...'' meldde ze met een gemeende glimlach en een behoorlijk Spaans accent. Ze was een stuk meer op haar gemak met de twee meiden om zich heen. Ze was net ook niet chagrijnig omdat ze beledigt was, ze was chagrijnig omdat Amerikanen geen smaak leken te hebben.
''Ik ben Deysi, nieuw. Net verhuisd vanuit Spanje en woonde daarvoor nog in Peru.'' opende het meisje, wetende dat ze toch wel naar haar afkomst ging vragen. Ze wist ook heus wel dat ze nog lang geen perfect Engels en met een gruwelijk accent sprak. Deysi krapte onrustig aan haar knie en keek nog even naar haar nagels - zwart-roze gelakt - stond wel aardig bij haar broek, vond ze.
Het meisje ging in kleermakerszit in de rode sofa zitten en keek de meiden aan. Ze verveelde zich nogal, verveling kon snel de overhand nemen als je Deysi heette. In Spanje stond ze bekent als la sensación reina, de sensatiekoningin, als er even niets gebeurde liet ze maar iets gebeuren om zich niet te hoeven vervelen. Nu echter, was haar inspiratie nog in Spanje, ze kon even niets bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimezo jan 16, 2011 9:59 pm

De jongen die ze zojuist had geslagen was de tent uitgelopen, waarschijnlijk jankend naar z'n mammie ofzo. 'Ik ben Deysi, nieuw. Net verhuisd vanuit Spanje en woonde daarvoor nog in Peru.' Vertelde Deysi. Waarschijnlijk tegen de meid die naast haar was gaan zitten, aangezien zij dat al had gehoord. Nieuwsgierig bekeek ze het meisje. Ook zij had bruin haar, maar dan een andere kleur dan dat Deysi had. Tenminste, door het licht van de discotheek was het niet zo duidelijk zichtbaar. Het was eigenlijk best irritant, de stralen van Ultra Violet die door de gehele zaal heen schoten. Gelukkig waren het geen grote stralen, dus had ze er niet veel last van. Het was meestal wel grappig om te zien hoe de tanden dan wit straalden in dat licht. In deze club, genaamd Zanzibar, was ze nog nooit eerder geweest. Het deed haar hoofd tollen van alle prachtige lichten en hoe mooi het eruit zag. Hiervan kreeg ze zin om zich totaal uit te leven op de dansvloer, maar wachtte toch even. Ze nam een slokje, wat alweer bruiste door haar mond en vervolgens koud door haar slokdarm naar haar maag gleed. Het was wel lekker spul, zo goed had ze het nog niet eerder gehad. Kwam dit door de luxe die gewoon van het drankje afstraalde? Ze voelde zich duizelig worden, haar hoofd begon te bonken. Onopvallend bracht ze haar vrije hand naar haar hoofd om het te steunen.

[Hmm, weet niet of 't mag maar we kunnen RPG'en dat als Deysi en Lauren ook een drankje hebben gehaald en 't hebben opgedronken dat de barman er ook wat in heeft gedaan?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimedi jan 18, 2011 5:49 am

[Ik vind het best. Een beetje drama kan af en toe geen kwaad xd]

Lauren kon een lach om de opmerking Deysi niet onderdrukken, en keek haar met een groeiende interesse aan. "Ach, hoeren zijn gewoon meisjes die het enige waar ze goed in waren tot hun beroep omgetoverd hebben. Je kan het slim noemen, maar er bestaat ook nog iets als waardigheid." zei ze schouderophalend, terwijl een brede grijns op haar lippen speelde. Het maakte haar niet uit of het meisje een verkeerde conclusie uit haar woorden trok, vooral omdat ze hoeren zelf totaal niet met een negatief oog bekeek. Lauren vond namelijk dat hoeren de mannen die dat soort behoeftes hadden bevredigden, zodat er minder verkrachtingen en dergelijken plaats zouden vinden. Ook was een vriendin van haar nog een tijd prostituée geweest toen ze niet genoeg geld had, en eenmaal ze dat wel had gehad kon ze weer heel makkelijk uit die branche stappen. Het was voor Lauren daarom redelijk normaal.
Haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog toen het meisje zich als Deysi voorstelde en daarbij noemde dat ze net nieuw was en in Spanje en Peru had gewoond. "Peru is prachtig." zei ze glimlachend, meer tegen zichzelf gericht aangezien Deysi niet echt wat met die opmerking aan zou kunnen. De herinnering aan het gebied was nog levendig, waardoor de felle kleuren ervan en de prachtige landschappen voor haar geestesoog voorbijsprongen alsof ze het op dat moment met haar eigen ogen zag. Het was altijd iets voor haar ouders geweest om de meest uitzonderlijke plekken te bezoeken. "Ik ben Lauren." zei ze hierna glimlachend tegen het donkere meisje, waarna ze Esther voor een moment aankeek om aan te geven dat ze zich ook voorstelde aan haar, en haar niet compleet vergeten was.
"Hey!" zei ze om Esther's aandacht te trekken, net wanneer ze er niet helemaal bij leek te zijn. "Dat drankje ziet er lekker uit, wat zit er in?" vroeg ze aan haar, doelend op de vraag of er alcohol in zat of niet. Ze keek naar de felle kleur er van en het schijfje limoen wat aan de rand van het glas hang en besefte zich plotseling dat ze nog helemaal geen drinken had gehaald. "Als er alcohol in zit, wil jij dan ook?" vroeg ze grijnzend aan Deysi, waarna ze een lok die haar hoge staart was ontsnapt achter haar oor streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimedi jan 18, 2011 6:25 am

''Een bouwvakker werkt zijn rug kapot ook? Waarom zou een meisje dan niet haar lichaam mogen gebruiken, hoe zeg je dat? Dinero... Dollar... Voor dollars...'' zei Deysi. Nee, er was niets mis met prostitutie, wel met uitgemaakt worden voor prostituee. Ze was het niet en wanneer je liet zien dat je mooi was, was je het in Spanje nog steeds niet.
Het meisje met de hotpants vond Peru een mooi land. Het enige mooie aan Peru, was volgens Deysi, Arequipa. De plaats waar ze in opgroeide, veel historie. In de rest van het land zag je enkel honger en ellende, niet Deysi's zorg, haar ouders hadden geld, maar je kon niet beweren dat het Peru uitstraling gaf.
Lauren, mooie naam. Had ze niet echt vaak gehoord, maar het klonk een stuk beter dan al die Maria's. Serieus, half Spanje heette Maria! En de andere helft Jose. Deysi was blij met haar eigen naam, Deysi. Het klonk mooi, de letters stonden mooi, perfecto!
Ze was blij dat het onderwerp niet meer hoeren of Peru was en werd verplaatst naar haar liefde. Alcohol. Als er iets was wat Amerikanen niet konden en Europeanen des te beter, dan was het drinken. Deysi nam de uitdaging van Lauren niet serieus. ''In Valencia noemen we dat refresco...'' zei het meisje met een glimlach en pakte het glas uit Esther's hand. ''Limonade...'' legde Deysi uit en zette het glas aan haar lippen, om wat er nog in het glas zat in één keer naar binnen te werken. Pittiger dan dat het eruit zag, maar toch, parte of cake of hoe die Amerikanen dat zeiden.
''Limonade...'' herhaalde Deysi met een vrolijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:00 am

''Hey!'' Ze knipperde een paar keer met haar ogen en richtte zich gefocust op het meisje, die dus blijkbaar Lauren heette, die zojuist naar haar had geroepen. ''Oh, gheghe. Ik denk dat iemand wat in dit drinken heeft gedaan. Dit is namelijk geen alcohol, slechts een Seven Up,'' zei ze net boven de muziek uit. Een beetje draaierig probeerde ze het glas op een tafel te zetten. ''Ehhm, ik ga wel met je mee naar de bar. Is dat goed?'' Vroeg ze aan Lauren. Tenminste, ze hoopte dat Lauren het zo bedoelde dat ze naar de bar ging om wat te drinken te halen. Haar eigen drinken hoefde ze niet meer, nu ze zich toch al niet al te best voelde kon ze net zo goed aan de alcohol gaan beginnen. Thank god dat haar ouders niet in de buurt waren, haar moeders hadden het waarschijnlijk niet goed gekeurd dat ze aan de alcohol ging. Dat was nou juist weer een voordeel aan Monica High, ze kon doen wat ze wilde zonder dat echt iemand haar in de gaten hield. De discotheek draaide een bekend nummer. Het liefst zou ze zich nu gaan vermaken op de dansvloer, maar wachtte toch maar even voor de zekerheid. Aangezien de andere meiden wat te drinken wouden. ''Hmm.. Limonade en..?'' Ze keek even van Deysi naar Lauren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimewo jan 19, 2011 3:30 am

[Je dronk seven up o.O? Dan hebben ik en Deysi het blijkbaar allebei verkeerd gelezen xd?]

"Dat vind ik dus ook." stemde ze glimlachend met Deysi in, om te laten merken aan het meisje dat ze vond dat er niets mis was met hoeren. Ze moesten toch zelf weten wat ze met hun lichaam deden..? Niemand die hen iets zou verplichten of iets zou verbieden, want voor zover ze het wist golden de rechten van de mens nog steeds.
Lauren fronsde eventjes toen het meisje een heel verhaal vertelde over limonade, en het resterende hoeveelheid van de drank wat nog in het glas zat leeggoot in haar mond. De conclusie op het einde deed haar kort lachen, omdat ze het fascinerend vond dat het meisje die hoeveelheid drank binnen kon krijgen zonder één spiertje in haar gezicht te vertrekken. De gok dat er alcohol in haar drankje zat was een foute gok geweest; het roodharige meisje vertelde namelijk dat het slechts een Seven Up was. "Bedoelde je dat met limonade?" vroeg ze glimlachend aan Deysi, waarna ze opstond en haar shirtje wat omhoog was gekropen weer over haar heupen trok. "Ja dat is goed." antwoordde ze enthousiast op Esther haar woorden, waarna ze even kort nadacht over wat ze wilde drinken. "Ik neem denk ik een raketje, het is best lekker. Er zit Likeur 43 in, een beetje tequila, een beetje wodka, en dan nog slagroom." zei ze, waarna er een grijns op haar gezicht verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimewo jan 19, 2011 4:17 am

't Was Seven-up? Oh, ja. Juist. ''Ik zei toch limonade?'' lachte Deysi en stond op om met de andere meiden mee te gaan. ''Weten jullie hier ook van Ron Malibu of hoe heet dat in het Engels? Rum Malibu? Anders moeten jullie sowieso een keer mee naar Va'ɫɛnsia, dan hebben ze hier geen verstand van ron, rum. Rum met cocossmaak is het min of meer.'' zei ze en tikte wat ongeduldig op de bar, stilzitten was duidelijk een zwakte, gelukkig kwam er al snel een wat jongere barman. Mooi, die waren eerder om te kopen, had ze gehoord. Ze waren alle drie nog geen 21, schatte ze. ''You know here Rum Malibu, orso?'' vroeg ze, de uitspraak van de letter R was nog altijd hard, Spaans. De barjongen begreep het gelukkig, ''Malibu Rum?'' vroeg hij, waarop Deysi glimlachte. Dit was zeker een pluspunt aan de Staten, ze hadden hier Malibu Rum. ''Hell yeah!'' zei ze luid. ''Hoeveel kost geen I.D. hier?'' vroeg Deysi ongegeneerd, waarop de barjongen op zijn beurt met de zijkant van zijn vlakke hand over zijn nek streek. Als gebaar dat ze waarschijnlijk rustiger aan moest doen, maar hij schonk haar bestelling wel in. ''Sweet, ik dacht dat ze daar hier altijd moeilijk over deden...'' grijnsde Deysi, enigszins vragend richting de andere twee. Ze was nieuwsgierig of de jongen achter de bar een uitzondering was of dat dit redelijk gebruikelijk was.
In ieder geval kreeg het Peruviaanse meisje haar bestelling, tot verbazing van haar zelf. Waarna ze Lauren haar liet bestelling, ze praatte over één over andere raket. Dat drankje kende ze niet uit Spanje, misschien had het daar wel een andere naam? Net als de Malibu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitimedo jan 20, 2011 10:45 am

''Hmm, voor mij maar een simpele cocktail,'' zei ze boven de muziek uit tegen de barjongen die naar haar knipoogde. Opnieuw giechelde ze, ze kon het niet laten. Hij was best schattig, korte bruine stekeltjes en een knap koppie. De kleding was ook niet verkeerd, het viel haar wel. Ze vroeg zich af of hij het toevallig had gezien wanneer zij die jongen had geslagen. Waarschijnlijk niet, daarvoor stonden er teveel andere jongeren bij de bar die allemaal wat wouden bestellen. Geduldig tikte ze met haar vingers op de bar, wachtend op haar drankje die ondertussen bereid werd. Het duurde niet lang en hij werd al voor haar neus geschoven. De muntjes die ze ondertussen uit haar broekzak had gevist legde ze op de bar voor hem neer en bloosde lichtjes. Hopelijk had hij het niet gezien, misschien ook vanwege het aparte licht wat hier door de zaal heen ging. De barjongen nam een aantal van die munten, de rest douwde ze terug in haar broekzak en keek de andere twee meiden aan waarbij ze een nipje van haar cocktail nam. Hij was heerlijk, een rare kleur. De duizeligheid was wat weggezakt, wonderbaarlijk. Kwam het door de felle lichten die hier hingen? Dat ze daardoor wat hoofdpijn kreeg? Het kon best, hier was ze tenslotte nog nooit geweest. Hmm, dat drankje herkende ze wel. Dat was een Malibu Rum wat Deysi vasthield. Nog nooit eerder gehad, maar ze was er best nieuwsgierig naar hoe het zou smaken. Lauren had het schijnbaar over een raketje, met verschillende alcoholsoorten die erin zaten. Wat er allemaal precies in ging, god mocht het weten. Maar haar kwam het totaal niet bekend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Unworldly America Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unworldly America   Unworldly America Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unworldly America
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: