Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a quiet place.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Michiel

Michiel


Posts : 97
Naam : naomiee :D

Profiel
Naam: Michiel [in heaven.. I think.. XD]
Partner: My rose died a long time ago.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:09 am

Zijn handen zaten met een nonchalante beweging in zijn broekzakken, zijn donkere ogen had hij voor zich uit gericht naar zijn benen. Zijn hoofd legde hij tegen de boom aan die aan het pleintje stond. Hij zuchtte even en stopte de oortjes van zijn I pod in zijn oren en luisterde naar de zachte en tedere klanken van een gitaar. Het klonk mooi en het feit dat iemand van zijn oude school het had geschreven, hielp daar ook bij. Het was niet dat hij zo'n goede vriend was geweest, maar het was overduidelijk geweest dat hij talent had voor schrijven. Liedjes schrijven. Nogmaals zuchtte hij, ergens wilde hij dat ook kunnen doen. Zijn eigen liedjes schrijven, en zoals vroeger op zijn gitaar spelen. Samen met zijn oude bandje. Maar dat leek allemaal verleden tijd en hier had hij wel gehoord van een band. Maar dat was niet echt iets voor hem, vond hij.
Voor een moment sloot hij zijn ogen en haalde een aantal beelden tevoorschijn. Het was nu een tijdje geleden voor hem dat hij hier voor het eerst kwam. Hij zat hier nu wel een tijdje, maar toch leek hij niet veel andere te hebben ontmoet. Al ging het hem niet per ce om het aantal vrienden dat hij had. Het beeld van Sawyer schoot door zijn hoofd heen. De laatste keer dat hij haar had gezien, was in het park. Ze had een blinkende gitaar in haar handen gehouden, dat kon hij zich nog goed ophalen. En haar spel was ook niet verkeerd. In tegendeel. Hij glimlachte bij die gedachten. Zij had er deels voor gezorgd dat hij weer zoveel nadacht over zijn vroegere bandje. Toen hij hier voor het eerst was, was het in eerste instantie achter hem gelaten. Maar nu leken de gedachtes van de gitaar hem niet met rust te laten.
Met zijn hand ging hij door zijn voorste plukken heen en hij opende zijn ogen weer. De klanken waren ondertussen opgehouden met klinken en hij drukte een andere nummer aan. Waarvan hij de titel niet gelijk wist. Zijn ogen liet hij weer door de omgeving gaan. Het was rustig, maar dat kwam ook omdat veel mensen nu in de les hoorde te zitten. En hij had het geluk met een tussenuur.

[&Sawyer]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimezo jan 16, 2011 9:33 am

Lang geleden vergat jij wie je was. Je vergat mij, je beste vriendin op Aarde. Mijn hart was gebroken. Het was alsof iemand gestorven was. En voor mij was dat ook zo. Maar ik gaf het niet op. Want ik had je nodig, bij mij. Ik zou de heldin zijn, die jou terug bracht. Hoe zit het met nu? Hoe zit het met vandaag? Wat als jij me alles maakt, wat ik vandaag de dag ben? Wat als onze liefde, nooit zal wegvagen? Vandaag, deze dag, wist je weer wie je was. Wie ik was. Jouw liefde voor mij, was enkel verstopt achter woorden. Woorden die we niet konden vinden. Maar vandaag, deze dag, hebben wij ze gevonden. Sawyer las het tekstje nogmaals, terwijl Kenneth door haar hoofd spookte. Het tekstje had ze een tijdje terug bedacht, toen ze nog dacht dat ze een relatie kon hebben met Kenneth. Maar iemand anders was in haar gedachten gekomen, iemand die ze nog geen eens zo heel goed kende. Maar hij was leuk, heel erg leuk. En voor haar, was hij perfect. Hij was geduldig en had interesse in hetzelfde instrument als zij. Bovendien zat hij ook nog op dezelfde school als haar, maar dan een klas hoger. Ze zag hem regelmatig en had inmiddels redelijk veel met hem gepraat. Hoe meer ze hem tegen kwam, hoe meer ze hem wou hebben. Hoe meer ze hem tegen kwam, hoe heter ze hem vond.
Opeens zag ze Michiel zitten, met een gitaar in zijn hand. Ze liet haar gedachten verdwijnen en liep naar hem toe. "Boe!" riep ze en legde haar handen plots op zijn schouders. Ze grinnikte zachtjes en zette zich toen naast hem neer. De afgelopen maand had ze zich meer open gesteld tot Michiel en was ze wat geruster om zichzelf te zijn om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michiel

Michiel


Posts : 97
Naam : naomiee :D

Profiel
Naam: Michiel [in heaven.. I think.. XD]
Partner: My rose died a long time ago.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimedi jan 18, 2011 5:19 am

[zie zo <3]

Het nummer leek door te gaan, evenals het feit dat hij door bleef denken aan dingen. Sommige dingen waren prettiger dan andere, maar veel kon hij er niet aan veranderen. En eigenlijk wilde hij dat ook niet. Hij vond het wel allemaal best zo..
Voor een moment sloot hij zijn ogen en hoorde hoe enkele klanken het liedje hadden beëindigd. Een glimlach prentte zich op zijn lippen toen hij zijn ogen weer opende en met zijn vinger door de andere nummers heen ging. Bij sommige kwamen enkele beelden omhoog. Beelden die hij in eerste instantie ergens diep in zijn achterhoofd had bewaard, maar waar hij niet vaak meer aan had gedacht. En zo was de herinnering aan zijn bandje ook weer omhoog geborreld. Hij zuchtte tevreden keek weer voor zich uit.
"Boe!" De stem deed hem direct opkijken. Het had iets bekends, iemand die hij vast kende. Michiel keek op en recht in de ogen van Sawyer. "Hey." zei hij en grijnsde toen hij haar handen op zijn schouders voelde. Nog voordat hij nog wat kon zeggen, merkte hij dat ze zich naast hem had gezet. Met een glimlach op zijn lippen keek hij haar aan. Het was nog niet eens zo lang geleden dat hij haar nog had gezien. En ze was nu wel echt een vriendin geworden. Deels ook omdat zij dezelfde interesse had. Die gitaar die ze toen in haar handen had gehad, kon hij zich nog goed in denken. Hij had mooi geglansd, door de weerkaatsing van het zonlicht op het vlakke hout. Snel schudde hij zijn hoofd en keek hij haar weer aan. "Hoe gaat het?" vroeg hij en keek haar nog altijd glimlachend aan. Ergens was hij blij dat hij haar weer zag, op één of andere manier had hij steeds aan haar moeten denken. Waarom wist hij niet precies.

[inspiloos xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimevr jan 21, 2011 10:27 am

Michiel begroette haar maar met een rustige 'hee' en een brede grijns rond zijn lippen. Ze legde haar handen op haar knieën, maar schoof deze toen toch maar naar haar boven benen. "Ja ja, het gaat prima met mij hoor." zei ze terwijl ze naar de gitaar in Michiel's handen keek. De afgelopen maand of twee had ze die wel vaker voorbij zien komen, ergens vond ze het jammer dat ze niet haar eigen gitaar bij zich had. Dan hadden ze even samen een stukje kunnen spelen, het zou toch mooi zijn. Een kleine glimlach verscheen rond haar mond terwijl ze Michiel aankeek. Michiel met zijn akoestische gitaar. Het houd weerkaatste deels in het licht, vreemd genoeg was het een heel erg mooi beeld. Zo iets dat je voor je ogen zag en dat je gewoon wenste dat je een goeie (koeie) kwaliteit camera had, die nog wel ene pukkie op het scherm kon krijgen. Maar ja, dat zat er niet in. Ze hoorde tonen uit een iPod komen, had ie hem zo hard staan?
"En met jou?" vroeg ze toen dapper, terwijl ze hem dapper aan keek. Ze legde haar hand dapper weer op haar knieën en keek even naar de grond met een dappere uitstraling. Ze glimlachte even dapper naar een dapper lieveheerstbeestje die dapper over een dapper-gekleurde bloem klom. Dapper vouwde ze haar bruine haren achter haar oor. "Ik hoor een gitaar. Is dat je iPod ...? Dat doe je de laatste tijd steeds vaker, niet?" vroeg Sawyer toen op dappere toon.

[Slappe hap, die laatste alinea! XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Michiel

Michiel


Posts : 97
Naam : naomiee :D

Profiel
Naam: Michiel [in heaven.. I think.. XD]
Partner: My rose died a long time ago.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimedo feb 03, 2011 10:08 am

"En met jou?" Michiel verbaasde zich over het feit dat ze zo dapper had geklonken, hij grijnsde een brede grijns naar haar en ging nog wat verzitten. Ergens hoopte hij dat hij nu een akoestische gitaar op zijn schoot zou kunnen toveren, dan kon hij een stukje spelen en zij ook als het aan hem lag. Als hij haar zou laten horen wat hij vroeger speelde, kwam hij misschien net zo dapper over als zij zonet geklonken had. Michiel bedacht zich toen pas dat hij nog geen antwoord op haar vraag had gegeven. "Met mij ook wel." antwoordde hij met nog steeds die brede grijns op zijn gezicht. Die nu eigenlijk meer op een dappere grimas leek te lijken.
Na een tijdje deed hij één van de oordopjes van zijn ipod uit, om vervolgens weer met zijn ogen naar die van Sawyer te kijken. Die keek ondertussen naar de grond. Door haar dappere uitstraling kon hij het niet laten om ook even haar blik te volgen. Zijn blik viel op een lieveheersbeestje die dapper over een bloem klom. Pf, hij wist niet dat die dieren zulke waaghalzen waren.
"Ik hoor een gitaar. Is dat je iPod ...? Dat doe je de laatste tijd steeds vaker, niet?" Sawyer had haar haar dapper naar achtere gewuifd. Hij glimlachte een dapper glimlachje en keek haar aan om vervolgens te knikken na haar dappere toon gehoord te hebben. "Yep, ik luister de laatste tijd veel naar mijn ipod." antwoordde hij met diezelfde dappere toon en met nog steeds die glimlach op zijn gezicht.

[hehe Very Happy]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimedo feb 03, 2011 10:22 am

"Neehee!" riep ze lachend uit, met een dappere uitstraling. Plagend gaf ze hem een duwtje, zo'n "what the fock" duwtje. Net als dat die dappere muziek leraar altijd deed. Ze ging met een haar door haar haar, met een soort mister Poot wuifje. Ze voelde zich gewoon een echte playboy van drieëntwintig, want ja, zo oud was ze natuurlijk. Eigenlijk wist ze dat dit nergens op sloeg, maar ze wou gewoon een keer dapper zijn.. Zo dapper als een lieveheersbeestje die over een bloem klom. Tja, soms zijn inseksten gewoon wat dapperder dan jezelf. Daar moest je mee leren leven, net als een geo in je neus. Ze was gewoon een crazy girl.
"Ik bedoelde dat je vaak naar gitaar luistert. Meer dan vroeger, weet je?" glimlachte ze en legde haar handen in het groene gras. Ergens vond ze dat wel dapper van zichzelf, want het zat daar vol met enge vieze beestjes. Straks klommen die nog op d'r arm! Ze grinnikte in zichzelf en keek Michiel even aan. Herinneringen aan zijn oude bandje kwamen terug.. Waar had ze het over, ze kende zijn oude bandje niet eens. En ze wist niet eens dat ie een oude verlaten oude verlaten band had. Tja, die hippies wisten toch nog wel eens rare dingen te zeggen. I see.. het echode in haar hoofd, de woorden van die hippie.. Het was interessant, dapper zelfs. Zo dapper als de cactus van Mike en de kabelbaan van Noemitjee.

[Deze post is trouwens BLOED serieus! x.x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Michiel

Michiel


Posts : 97
Naam : naomiee :D

Profiel
Naam: Michiel [in heaven.. I think.. XD]
Partner: My rose died a long time ago.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimeza feb 05, 2011 9:28 am

[Je weet niet hoe dood ik me heb gelachen om die post van jou.. xD]

De glimlach die in eerste instantie op zijn gezicht had gestaan, was nu veranderd in een grijns. Deze verbreedde zich toen hij het duwtje van Sawyer voelde. En niet veel later ging ze met haar hand door haar haar heen. De beweging die ze maakte deed hem denken aan meneer poot. Een zekere geschiedenis leraar op Monica, die hen alle probeerde wijs te maken dat hij 23 was. Maar stiekem was hij gewoon dik in de dertig. Voor een moment ging Michiels ogen langs haar heen, over het grasveldje heen. Er stonden in de verte enkele mensen met elkaar te praten. Maar hij besloot er geen aandacht aan te schenken, dus richtte hij zijn blik maar weer op die van Sawyer.
"Ik bedoelde dat je vaak naar gitaar luistert. Meer dan vroeger, weet je?" hoorde hij haar zeggen. Deels haar woorden herhalend. Michiel knikte even en glimlachte. "Ja dat klopt." Het was inderdaad waar dat hij er nu meer aan dacht en dat vond hij eigenlijk wel heel stoer en dapper van zichzelf. Maar ja, gitaar was gewoon een heel stoer instrument..
Saywer had zich in het gras geplaatst en ook Michiel verzette zich zodat hij naast haar kwam te zitten. Steeds als hij naar haar keek, moest hij denken aan tja dat oude bandje van hem. Maar die gedachten drukte hij snel van zich af, daar had hij nu al genoeg aan gedacht. En actie kwam er niet in. Even zuchtte hij. Ergens deed deze plek hem denken aan de kabelbaan, maar dat was een te gevaarlijke plek voor hem. En ook de chocolade ijsjes die hij daar destijds gegeten had, vond hij te riskant. Het leek daarna wel alsof hij verlamd was geweest. Snel schudde hij zijn hoofd en met een zeer dappere en nog altijd stoere blik keek hij haar aan. "En hoe zit het met jou, jij speelt toch nog regelmatig gitaar?" vroeg hij en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:49 am

[Lieve schat.. Ik zat naast je. XD]

"Ja, dat klopt." antwoordde Michiel toen knikkend. Ergens vond ze het heel stoer van hem en wel erg dapper. Vooral door zijn oude bandje, want die herinneringen vielen hem natuurlijk ontzettend zwaar. Tja, misschien moest hij een tiara op doen. Dan was hij een jarige emo. Oke, dat sloeg nergens op. Alleen omdat hij huilie-huilie moest doen om zijn oude bandje, maakte hem nog geen smelly-smelly man. Zoals die cactus van een bepaalde jongen in een bepaalde wijk in een bepaald land in een bepaalde wereld.. Tja, een of andere Naomi en Abigail hadden laatst een belangrijke ontdekking gedaan over de ruimte. Iets over dat het heelal toch niet zo oneindig was als we dachten, vooral als het op zwarte gaten aankomt.
"En hoe zit het met jou, jij speelt toch nog regelmatig gitaar?" vroeg hij dapper en keek haar voor een moment aan. Wat een slappe hap, dacht ze op een Kralingenstem. Ze schaamde zich ervoor dat ze al een week dat ding niet meer had aangeraakt. Er was een goeie reden toe, net als dat je nooit aan de kachel moest zitten als Rusty er zat. Dat was gewoon bloedlink! Wel erg dapper van je als je dat durfde, maar dat deed niemand. "Ja, op zijn tijd. Ik heb de laatste tijd niet zoveel zin of inspiratie." zei ze zuchtend maar keek hem toen weer dapper aan. Weer maakte ze een mister Poot wuifje en merkte dat ze nogal in de herhaling viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a quiet place. Empty
BerichtOnderwerp: Re: a quiet place.   a quiet place. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a quiet place.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Quiet Lights
» No place better than Home..
» This is the place where I live
» Going back to the place where I belong?
» Back on the familiar place

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: