Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+42
Adina
Alice
Shane
Maja
Esther
Lauren
Rammstein
Chase
Emilie
Emmett
Mike
Winnie
Ayse
Serena
Yasmine
Savannah
Iris
Kate
Andala
Regina
Sophia
Tylor
Matt
Isa
Nick
Naïla
Haley
Celine
Abel
Michiel
Sarah
Ian
Lyron
Niels
Damian
Sawyer
Malin
Carter
Wyatt
Alain
Iana
Virginia
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 9:54 am

Nick schreef:
Ik kom je nog even vergezelen ^^

Ik haat mijn mentor nu nog meer, mijn moeder had zonet een tien minuten gesprek met hem en ze mag die man gewoon --' Nu kreeg ik allemaal gezeur over me heen Sad Ik snap niet hoe die man het voor elkaar krijgt om sympathiek over te komen. Sorry ben een beetje chagerijnig hierdoor (aa)

Omg, ik ging net posten bij 'Kletsenheid <3' en toen kwam jij ineens, eng mens (a)

Ik vind 't zielig voor je :'( Dat heb ik nou ook vaak, mensen die ik haat haten m'n ouders dan weer niet. Maar kijk, docenten krijgen het altijd voor elkaar om aardig over te komen bij ouders omdat ze zich dan anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. [Vage, lange zin]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 9:59 am

Haha, ik ben helderziend Very Happy Nee hoor, ik wou nog even bij Iana posten en ik heb nog geen zin om te gaan slapen dus ik dacht laat ik nog even op Monica gaan xD

Mijn moeder is het altijd eens met leraren, omdat ze zelf ook lerares is, zo vervelend zelfs als die docenten super onredelijk zijn --' En nu vind ze zelf mijn mentor aardig, maar je hebt idd gelijk leraren doen zich altijd anders voor veel aardig.. Maar ja, ik kan er weinig aan veranderen dus ach..
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:01 am

Daphne, you're fucking perfect to me ♥

Je hebt gelijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:05 am

Haha xD Merci ^^

Hoe laat moet jij eigenlijk op dat je steeds nog zo laat on bent? xD

Weetje wat ik me nu bedenk, ik mag morgen weer mee doen met gym Very Happy Misschien dom dat ik dat leuk vind, maar het is zo vreselijk saai om mee te kijken en ik wil gewoon weer sporten (aa)

Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:09 am

Hmm, ik hoef pas om kwart over 11 op school te zijn. Btw, normaal ben ik pas om 11 uur in bed, maakt niet uit wanneer ik er 's ochtends uit moet Razz Weekend soms nog wel eens later dan dat. Niet dat ik morgen pas om kwart over 11 op school ben, ik ga meestal al om half 8 naar school. (tis maar kwartier fietsen, maargoed) Ten eerste: ik wil niet alleen zitten, ten tweede: op school ist gezellig, ten derde: ik heb nog huiswerk te maken, en dan kan ik 't vragen op school Razz ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:14 am

Aha, pas om kwart voor elf das best chil ^^ Om half acht alf pfoe das dan best vroeg, het even laat als ik de trein moet hebben, alleen moet ik om 10 voor half negen op school zijn. Maar ozpcih wel logisch als ik je redenen zou hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:15 am

Haha tis kwart over 11, maargoed. Btw, da's dan wel chill die tijd.. maar dan ben ik wel pas 10 over 4 uit, ik had het liever dan andersom. Gewoon 's ochtends dan les en 5 voor half 2 uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:21 am

Zo laat ben ik morgen uit Sssht... Maar ik had vandoor ook tot 10 over 4, ja het is idd fijner om van s'ochtends tot het begin van de middag te hebben.

Ik vind dit liedje echt grappig/leuk Het is niet echt wat ik normaal luister, maar ik vind het echt knap hoe ze van de ene stijl naar de andere gaat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:22 am

Haha hij's wel leuk, het doet me denken aan Duffy o.o Maar Duffy mekkert echt als een schaap, da's gewoon niet leuk om aan te horen en dan die hatelijke hoge stem Razz Ik ben ineens helemaal verslaafd aan P!nk ofzo o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:23 am

@Virginia: Haha graag gedaan ^^. Raise your glass en Fucking perfect vinnik de leukste. Very Happy
En over dat mentor/docent gebeuren: ze moeten altijd mij hebben. Shocked
Vanmiddag had ik ook weer ruzie met m'n Wiskdocent/ex-mentor. Ik ging tijdens de uitleg gewoon opdrachten maken uit me boek omdat ik zijn uitleg niet snapte. En toen werd ie eerst daar helemaal boos over enzo. En toen ik op een gegeven moment wilde nakijken, wilde hij me geen nakijkboekje geven. :O 'Dan had ik maar moeten opletten' kreeg ik te horen T-T. En toen ging ik er tegenin en werd ik eruit gestuurd xD. Terwijl ik nieteens de enige was die gewoon aan het werk was. Shocked Eikel dat het ook is. -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:26 am

Virginia schreef:
Daphne, you're fucking perfect to me ♥

o.O...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:26 am

Hmm... ik vind Duffy ook niet zo, ken haar eigenlijk niet heel goed maar wat ik heb gehoord vond ik niet echt mooi (aa) P!nk is wel goed opzich ^^

@Ayse: Ik zal morgen met Kate reageren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:27 am

Lyron schreef:
Virginia schreef:
Daphne, you're fucking perfect to me ♥

o.O...

Hahaha xD Moet je niet letterlijk opvatten

Ineens komt iedereen online ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:28 am

Virginia schreef:
Lyron schreef:
Virginia schreef:
Daphne, you're fucking perfect to me ♥

o.O...

Hahaha xD Moet je niet letterlijk opvatten

Ineens komt iedereen online ofzo?

Dat deed ik dus wel.. And you scared the living daylights out of me D=
Gelukkig zei je het niet tegen mij, dan zou ik helemaal doodsangsten uitkraaien ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:29 am

Lyron, you're just the fucking partner to me ♥

^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:29 am

@Nick, oké prima ^^. Ik ga nu maar slapen, wekker gaat morgen om kwart over 7 en ik ben moe x'). Ciao!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:33 am

Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel like you're nothing
You're f*ckin' perfect to me! ♪♪♫♫♫


EDIT: 800e post ~


Laatst aangepast door Virginia op wo jan 12, 2011 10:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:34 am

@Ayse: Weltrusten ^^ and Ciao
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:44 am

@Ayse, truste and sweet dreams «33

Woosh, misschien kunnen Esther en Nick elkaar ontmoeten? >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:46 am

Ik vind het goed ^^, maar ik ga vandaag niet meer reageren (aa) Maak me post bij Iana af en dan ga ik ook slapen ben moe xD En mijn wekker gaat morgen zoals gewoonlijk om half 7 --'
Maar als jij een toppic zou willen openen, dan reageer ik morgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 10:52 am

Virginia schreef:
Lyron, you're just the fucking partner to me ♥

^.^

Partner..? Als in, metgezel D=?
Gelukkig is Lyron maar een fictief persoontje, en heb je het niet tegen mij ^^

Haha, het is leuk om te zien; mijn broer loopt erbij alsof hij een houten been heeft xD. Buiten dat ene grappige detail voel ik me behoorlijk kut, maar tegelijk ook best stoer.. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:03 am

Omg, Shary-An van The Voice is dus gewoon pot! xD En die vriendin van haar is FAKKING HOT en daar heeft ze mee! Respect voor haar mensen o.o
Zie: Klikje voor foto

Maar ik ga naar bed, moet morgen weer om kwart voor 7 ofzo opstaan. Alleen maar omdat ik met een vriendin wil fietsen, nouja da's pas om kwart voor 8. Maar anders kom ik m'n bed niet uit >:]

~ Truste and sweet dreams «33 ~


Laatst aangepast door Esther op wo jan 12, 2011 11:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:12 am

Wow..
Jij en ik hebben echt niet dezelfde smaak Err..
We zijn een beetje starstruck, of niet Smile?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:13 am

Ja maar dat komt.. ja weet niet. Niet Shary-An, die vriendin van haar is lekker ;D

Nu ga ik écht, en woosh 70 posts! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:18 am

Ik weet het niet heel zeker, maar volgensmij is ze bij de foto geplakt. Haar huid glimt meer dan normaal, haar wang is raar, kartelig en duidelijk niet goed uitgegumd, en ze is de enige van de drie die rode ogen geeft. Gewoon even kritisch bezig ^^. Kijk je trouwens altijd op gay.nl xd?
Oh, en alsnog vind ik die vriendin van d'r niet hot ^^. Ze lacht alsof ze het niet meent, alsof ze moet poepen ofzo (aa')..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 31 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: