Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+42
Adina
Alice
Shane
Maja
Esther
Lauren
Rammstein
Chase
Emilie
Emmett
Mike
Winnie
Ayse
Serena
Yasmine
Savannah
Iris
Kate
Andala
Regina
Sophia
Tylor
Matt
Isa
Nick
Naïla
Haley
Celine
Abel
Michiel
Sarah
Ian
Lyron
Niels
Damian
Sawyer
Malin
Carter
Wyatt
Alain
Iana
Virginia
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:39 am

Naar wie zit je dan te luisteren? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:45 am

Sawyer schreef:
Virginia schreef:
Hmm.. Waar zou dat gevoel door komen Rolling Eyes En dat allemaal tegelijk in je bezit genomen? Razz

Nou nou "Elizabeth", dat is ook niet echt aardig Razz En ja, destijds leek het een goed idee. En ja, alles is er zojuist uitgevlogen. Rode sliertjes en alles, echt een mooie soort van regenboog.. Oh ik stop maar xD

Ahh bah, dat zijn nou eigenlijk net dingen die ik.. nouja.. okay het zijn nog niet echt vele details. Maar die rode sliertjes.. dat doet me denken aan spaghetti sliertjes o.o Wtf, da's vaag xD Hmm, en wat vonden je ouders ervan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:47 am

Wyatt schreef:
Naar wie zit je dan te luisteren? scratch

Jenny Suk Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:00 am

Zij is eigenlijk wel echt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:12 am

Wyatt schreef:
Zij is eigenlijk wel echt goed.

Jawel he? En hoewel ik de laatste tijd weer helemaal into paramore ben, vind ik haar echt geweldig kunnen zingen Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:13 am

Serena schreef:
Wyatt schreef:
Zij is eigenlijk wel echt goed.

Jawel he? En hoewel ik de laatste tijd weer helemaal into paramore ben, vind ik haar echt geweldig kunnen zingen Very Happy!

Heb ff geluisterd, en is wel goed inderdaad ;D Normaal hoor je wel wat ruis ofzo, maar deze kwaliteit is ook goed Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:15 am

Toch ben ik nog net iets meer fan van Sam Tsui en Christina Grimmie
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:16 am

Wyatt schreef:
Toch ben ik nog net iets meer fan van Sam Tsui en Christina Grimmie

Haha, ik niet :").. Zodra ze goed kunnen zingen ben ik helemaal fan, ongeacht de stijl! =D
En je houd van Framing Hanley toch? En paramore? Dat is dan toch iets wat onze stijl overeenkomt Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:18 am

Tuurlijk hou ik van hun. =D Maar bij de niet zo bekende artiesten om het dan zo even te noemen vind ik daaruit de beste tja de twee die ik al noemde. Maar mijn muziekstijl loopt heel raar hoor. Want ik luister naar bijna alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:18 am

Jullie houden wel van veel zangeressen Surprised
Of is het toeval dat ze allemaal vrouw zijn?
(als ik iets over het hoofd zie, ik ben niet geniaal dus dat kan gebeuren O.o )
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:25 am

Sam Tsui is geen vrouw =D
Eigenlijk hou ik meer van mannelijke zangers, hoewel het toch eigenlijk best even veel van beiden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:25 am

Hahahah, het is juist een goed ding als je naar alles luisterd! Dan word het nooit saai en eentonig Cool

@ Tylor; ja, dat klopt wel Very Happy.. De enige mannen waar ik regelmatig naar luister zijn de groep Framing Hanley, en Jack Johnson.. verder zijn het vrouwen of niet-stemmige liedjes =D. En het is toeval, maar het gebeurt gewoon snel dat ik de stem van mannen niet mooi genoeg vind xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:45 am

Waah ik luister ook naar Christina Grimmie, Sam Tsui en Savannah Outen en ehhmm.. die meid die die Taylor Swift Medley heeft. Alleen dan de officiele clips enzo luister ik. En de liedjes die ik ken hun toevallig dat liedje mooi vind zingen. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 8:54 am

Ik luister meestal alle covers van hun. En die van die Taylor Swift medley is dat Tiffany Alvord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:10 am

Wyatt schreef:
Ik luister meestal alle covers van hun. En die van die Taylor Swift medley is dat Tiffany Alvord?

Jaaa, was ff de naam kwijt xD

Waah, ik kijk The Voice of Holland en zag Joan int publiek zitten dus ik begon gelijk te gillen en te roepen, hyperheid xD En ze hebben allemaal waarschijnlijk die zenuwen ofzo, de kandidaten die tot nu toe gezongen hebben en Bart ook nu zingen niet zo geweldig. Maar als je er zelf bijzit dan is het wel goed. Toen TVOH op tournee was in Hoorn zongen ze allemaal perfect en nu op tv is het minder. Misschien ligt het aan de geluidsapparatuur ofzo. Ik was btw ook in de TVOH Real Live te zien. Vanwege die tournee in Hoorn xD Had hem pas vanmiddag gezien, terwijl die serie juist van 2 weken terug was ofzo. Maarja Nigel zingt nu dat zeiknummer van Bruno, Grenade. Vorige keer zong hij ook al Just the way you are. Ik vind dat hij eruit moet en Bart en Meike. Bij die van VanVelzen kan ik niet kiezen. Ookal is Ben van hier, Hoorn. Nogmaals: JOOOOOOAAAAAAAAN FRRAAAANKAAAAAAAAA!!!! <3<3<3 LOOOVEEYAAAAA!!!

Ps. Ik zit op mobiel en vind dit best lange post o,o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 10:41 am

Kim van The Voice of Holland zong net dit nummer:


En ze deed het weer grandioos Very Happy ... Zij woont in Sin Pancras en daar woon ik 15 minuten vandaan xD ... Ja wij uit Kennemerland kunnen wel zingen >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 10:48 am

Malin schreef:
Kim van The Voice of Holland zong net dit nummer:


En ze deed het weer grandioos Very Happy ... Zij woont in Sin Pancras en daar woon ik 15 minuten vandaan xD ... Ja wij uit Kennemerland kunnen wel zingen >D

Ik woon in Sint Pancras >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 11:24 am

Lyron schreef:
Malin schreef:
Kim van The Voice of Holland zong net dit nummer:


En ze deed het weer grandioos Very Happy ... Zij woont in Sin Pancras en daar woon ik 15 minuten vandaan xD ... Ja wij uit Kennemerland kunnen wel zingen >D

Ik woon in Sint Pancras >=D

Wow dan woon jij dichtbij xD never thought about that xD meestal ben ik de enige uit die streek op een forum :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 11:29 am

Malin schreef:
Lyron schreef:
Malin schreef:
Kim van The Voice of Holland zong net dit nummer:


En ze deed het weer grandioos Very Happy ... Zij woont in Sin Pancras en daar woon ik 15 minuten vandaan xD ... Ja wij uit Kennemerland kunnen wel zingen >D

Ik woon in Sint Pancras >=D

Wow dan woon jij dichtbij xD never thought about that xD meestal ben ik de enige uit die streek op een forum :p

Haha, same here xd. Ik ben ook meestal de enige hier Smile.. Hoewel.. Ik zag laatst iemand uit Langedijk Surprised! Dat ken je toch wel xd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 11:33 am

Ik ben fan van Lenny! Very Happy Hij's echt supervet. (=
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 11:35 am

Ayse schreef:
Ik ben fan van Lenny! Very Happy Hij's echt supervet. (=

Same here :")
Was al een tijd fan van Bob Marley voordat die gast auditie deed bij the Voice ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 12:41 pm

Reggae is gewoon gave muziek! ;D
En zoals de jury idd zegt: Lenny kan van Poesje mauw ofzo nog reggae maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:15 pm

Lyron schreef:
Malin schreef:
Lyron schreef:
Malin schreef:
Kim van The Voice of Holland zong net dit nummer:


En ze deed het weer grandioos Very Happy ... Zij woont in Sin Pancras en daar woon ik 15 minuten vandaan xD ... Ja wij uit Kennemerland kunnen wel zingen >D

Ik woon in Sint Pancras >=D

Wow dan woon jij dichtbij xD never thought about that xD meestal ben ik de enige uit die streek op een forum :p

Haha, same here xd. Ik ben ook meestal de enige hier Smile.. Hoewel.. Ik zag laatst iemand uit Langedijk Surprised! Dat ken je toch wel xd?

Tuurlijk ken ik dat! Mijn vriend werkt in broek op langedijk xD en daar is de Geus. En een winkelcentrum xD ik kom erniet al te vaak maar ik ken het wel ja Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:06 am

Ook goedemorgen mensen o.o Net m'n bed uit xD Straks 'The Results' kijken van The Voice en dan vanavond de Sing off! Kim was echt geweldig gisteren! En Leonie moet er ook in blijven, gewoon zoooo mooi. En.. geweldig dat jullie in Sint Pancras wonen, zijn jullie een keer Kim tegengekomen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:14 am

Goeiemorgen! Smile
Haha ik zit die Rolling In The Deep te luisteren he.. En ik word knettergestoord. :O
Want in het refrein zingen die achtergrondmensjes zegmaar iets wat lijkt op; Essie.
IRL heet ik Esmée en m'n moeder noemt me altijd Essie. Maar nu denk ik steeds dat ik geroepen word, maar dat is dus dat liedje. :Z
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: