Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Some pictures

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 5:16 am

Een jongen met ravenzwart haar en ijsblauwe ogen stond bij een van de reservaten waar enkele leeuwen inzaten. Hij leunde met zijn ellebogen op de balustrade en in zijn handen lag een camera waarvan de lens op de leeuw was gericht die nu statig op een rots was gaan staan. Een perfecte positie voor een perfecte foto. Hij drukte op het knopje en meteen hoorde hij een klikkend geluid waardoor hij wist dat de foto gemaakt was. Kalm stond hij weer op en liet zijn camera om zijn nek heen hangen aan de zwarte band. De jongen stopte zijn handen in zijn zakken en keek even rond, zijn blik bleef gelijk hangen op een meisje iets verder van hem. Kort fronste hij maar besloot al snel weer verder te lopen. Eigenlijk zocht hij naar iemand, iemand van wie hij foto's kon trekken zonder dat ze het raar vonden. Foto's die niet voor eigen gebruik waren welliswaar, sinds kort had hij een baantje aangeboden gekregen van een van de plaatselijke tijdschriften die hier werden gepubliceerd. Het was een mode magazine en ditmaal mocht er op de koffer een niet zo bekend persoon staan. Daarom was hij naar hier gekomen, als hij hier iemand vond dan had hij het baantje zo binnen en dan had hij ook ineens wat geld op zak. Maar ja, een geschikt model vinden zou nog wel eens knap lastig kunnen worden voor hem. Niet omdat hij iemand zocht met de juiste looks want die liepen hier in pakken rond. Gewoon iemand met de juiste uitstraling, een juiste lichaamstaal en vooral iemand die er plezier in had. Even keek hij naar enkele kinderen verderop die aan het spelen waren met elkaar en hij glimlachte even. Dat herinnerde hem eraan, hij moest zijn oude vrienden nog eens gaan bezoeken hier, het was vrij lang geleden dat hij dat gedaan had dus. Er was eens tijd nodig om bij te praten met hen, en ja hoor dat zou hij ook gaan doen, alleen moest hij zien wanneer hij tijd had. Want de deadline voor de foto kwam steeds dichterbij en hij had nog geen model gevonden.

[En Regina.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 5:26 am

Met een zucht kwam ze de dierentuin binnen gelopen. Vol stinkende dieren, vol bactiëren, vol kleine rotkinderen en dan nog de rotmensen die hier werkten. Ja sorry hoor, maar voor de lol zou ze hier echt niet heen gaan. Net als die bibliotheek van laatst. Het was aardig mooi weer en de zon stond open en bloot aan de blauwe lucht. Haar dure tas hing aan haar arm en een zonnebril -ook merk ofcourse- stond in haar haar. En waarom ze hier dan kwam terwijl ze het niks vond, ze had gehoord dat hier een of andere gozer foto's zat te maken voor de voorkant van een tijdschrift hier. Of het een bekend tijdschrift was en welk tijdschrift wist ze niet. Maar zo'n kans om op de voorkant te staan liet ze echt niet schieten. En dan bedenken dat er een ander meisje zat te pronken in de winkels, echt niet.
Zoals altijd kwam ze heupwiegend vooruit, op weg door de dierentuin op zoek naar die een of andere fotograaf. Als het een nerdo tijdschrift was of als het iets met iets anders doms te maken had was ze zo weer weg. Want zoals ze al zei, voor de lol bleef ze hier echt niet rondhangen. Een zacht briesje liet haar haar waaien achter d'r goddelijke lichaam terwijl ze doorstapte. De hakken die ze aan had waren rond de 15 centimeter waarboven ze een kort mini-jurkje draagde, erg mini en Gucci. Dáárboven had ze zoals altijd haar haar los en langs haar lichaam hangen en had dit keer een zonnebril in d'r haar opgestoken. Hopelijk was het nier verkeerd ofzo, en anders hadden die mensen gewoon pech. En dan waren ze trouwens wannabe's. Niemand mocht zeggen dat ze er slecht uizag, want dan logen ze natuurlijk. Haar ogen stonden vooruit gericht en keken naar iemand met een camera. Neehoor, niemand was te zien die een camera mee had. Wel een paar, maar die liepen foto's van die stinkdieren te schieten. Een zucht verliet haar mond. Was ze dan helemaal voor niks gekomen? Grom. Ze ging op het dichtsbijzijnde bankje zitten en sloeg de ene been over de ander. Naja, ze bleef hier hoogstens tien minuten en als er dan nog niemand was te zien met een camera was ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 5:55 am

Even keek hij naar de grond en zuchtte. Dit zou voor hem nog wel eens een hele lange dag kunnen worden, de zoektocht naar het juiste model verliep dus toch niet altijd even goed. Toch zeker als je iemand zocht uit eigen hand, iemand die niet bekend was voor andere mensen. Nicolas keek even rond en zag nog steeds niemand. Ach ja, dan had hij maar beter een andere plek uitgekozen toch? Rustig wandelde hij verder maar keek toch nog even rond. Zo te zien was er niemand die echt boven de rest uit stak. Tja, dan had hij zijn dag dus weer verkloot hier. Opeens knalde er een groepje jongens iets jonger als hem tegen hem aan waardoor zijn camera op de grond viel en hij zijn evenwicht nog maar juist terugvond. 'Jow, kunnen jullie debielen niet eens uitkijken of zo. Ga toch lekker naar je moeder toe.' Gromde hij kwaad naar hen. De jongens fronste even en maakte dat ze weg waren. Nicholas knielde neer en keek kort naar zijn camera, de lens was uit elkaar gevallen maar dat viel snel te maken. Blijvende schade leek er niet te zijn en daar was hij blij om, dit had hem nu net iets te veel van zijn zakgeld gekost om zo maar kapot te laten gaan. Rustig draaide hij de stukken lens weer op elkaar en hing vervolgens de band weer om zijn nek heen. Uiteindelijk stond hij op en keek naar enkele mensen die hem aanstaarde omdat hij zo net tegen die koter had lopen tieren. Kort rolde hij met zijn ogen en besloot maar naar een bank te wandelen om daar vervolgens op te gaan zitten. Kort wreef hij nog wat zand van het toestel af en keek een lange tijd voor zich uit. Niet echt wetend of er nu nog iemand mee op die bank zat, daar had hij zo net geen oog voor gehad. Niet moeilijk als al die mensen van hier je aanstaarde. Die hadden blijkbaar niets beter te doen dan gewoon andere mensen levenloos aan te staren. Kort schudde hij zijn hoofd en streek even door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 6:39 am

Eindelijk begon er een beetje leven in de brouwerij te komen. Een jongen knalde tegen een groepje jongens aan die wat zaten te rotzooien. 'Jow, kunnen jullie debielen niet eens uitkijken of zo. Ga toch lekker naar je moeder toe. Liet hij weten. Een zucht verliet haar mond terwijl ze toekeek naar het spectakel en naar de jongen die door de jongen opzij werd gebeukt. De jongens gingen weer weg en hadden zo te zien een camera laten vallen. De jongen raapte het weer op en ging uiteindelijk naast haar zitten. Tsja, zo had iedereen wel eens van die bad days. Ook zij, zoals nu, niemand gewoon hier. Was het allemaal maar gelul geweest met dat tijdschrift? Grom, dan had ze dit reisje wel kunnen besparen. Domme mensen die ze op school had met dat stomme gebrabbel. Neehoor, er was hier helemaal geen fotograaf, sukkels dat ze waren. Nu ze er aan dacht, had die jongen die daarnet werd omgegooid door die jongen geen camera. Haar blik schoot naar de jongen naast haar met inderdaad een camera. Hij was vast op zoek naar iemand, en misschien wel naar iemand die hij kon fotograveren. Zo brutaal als ze was sprak ze hem maar meteen aan, want als dit niet de goeie was was ze echt weg deze keer. "Hé jij, ben jij degene die die foto's moet schieten voor dat tijdschrift?" vroeg ze aan de jongen naast haar en ze liet haar mooie ogen even over de jongen glijden. Hij had inderdaad een camera. Tsja, afwachten dan maar.. En als hij 't was en haar niet zou kiezen, dan zou iedereen er nog wel van horen.

[Sorry dat 'ie zo kort is! Ik moet eten :'D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 7:23 am

Blijkbaar zat er dus toch iemand naast hem want hij hoorde een vraag die duidelijk aan hem gericht. Meteen keek hij op en fronste even. 'Wel nu ben ik dat nog al lijkt me dat niet meer zo lang als ik niemand vind om foto's van te maken.' Zei hij droogjes tegen haar en glimlachte eventjes naar haar. Kort streek hij door zijn haren en staarde kort voor zich uit. Uiteindelijk keek hij weer op en keek haar aan. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, ze was perfect, ze had een goed uiterlijk. 'Ik neem aan omdat je weet wie ik ben je het niet erg zou vinden om te gaan poseren voor mij?' Vroeg hij vriendelijk aan haar. Rustig keek hij haar aan en tikte droog met zijn vinger op de band die aan zijn toestel hing. 'Of heb je eventueel nog informatie nodig over het blad?' Vroeg hij kalmpjes aan haar en duwde zich uiteindelijk weer recht maar bleef wel bij haar staan. Eigenlijk verwachtte hij wel een ja van haar, maar ze leek niet iemand die meteen op de cover van een of ander tijdschrift zou gaan staan wat werd uitgegeven door van die viezerikken die tja je snapte het wel.

[Same problem hier Sad]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 7:32 am

'Wel nu ben ik dat nog al lijkt me dat niet meer zo lang als ik niemand vind om foto's van te maken.' Nah, dus dan had ze toch gelijk. Zie je wel, was ze gelukkig toch niks voor niks gekomen. Ze glimlachte naar hem om zijn droogheid, hallo? Hier voor hem zat iemand die het wel wou doen. 'Ik neem aan omdat je weet wie ik ben je het niet erg zou vinden om te gaan poseren voor mij?' Jups, ze had hem in de pocket hoor. Maar even serieus, waarom zou niemand op de voorkant van een tijdschrift willen staan? Deze kans liet ze echt niet schieten hoor. "Wat mij betreft heb je je model gevonden." zei ze tegen hem en glimlachte half naar hem. Ze hield haar hand even door haar lange haar terwijl ze besloot net als hem op te staan. 'Of heb je eventueel nog informatie nodig over het blad?' Ohja, dat was waar ook.. Dadelijk was het inderdaad zo'n stom blad voor nerdo's dat over videogames ging enzo. Naja, dat was misschien ook weer niet zo, want waarom zou je daar een meisje voor op de voorkant willen in vredesnaam? "Veel informatie hoef ik niet. Als ik maar weet hoe het tijdschrift heet, waar het over gaat en wat er allemaal mee gedaan word." liet ze weten en ze legde haar tas neer op het bankje om zo te wachten op de informatie over het tijdschrift. Misschien werd dit wel haar doorbraak.. Misschien ging het een beetje te hard van stapel, maar het kon natuurlijk altijd. Enthousiast stond ze te wachten, een tikkeltje ongeduldig omdat ze graag wou beginnen en weten wat voor tijdschrift het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 7:48 am

'Wel welkom bij de crew.' Grijnsde hij vrolijk naar haar. Mooi, hij zou zijn baan dus nog een tijdje gaan houden als dit een goede shoot werd. 'Wel, het word C-magazine genoemd wat gewoon staat voor California Style magazine. Een vrij bekend fashion tijdschrift hier. Tja, wat er mee gedaan word? Wel, het word door de gehele staat doorgestuurd en zo nu en dan als de cover goed zit door de gehele States.' Dat was wat er mee gebeurde, alleszins zo ging het toch als het werd rondgebracht naar de winkels. Wat er werd gedaan als het verkocht was wist hij nu niet echt maar ja, dat wou hij eigenlijk ook niet weten. 'Trouwens, als je een andere locatie wilt zeg het dan even dan laat ik ons wel ophalen en weg brengen naar ergens anders.' Stelde hij aan haar voor. Tja, als hij een shoot nam dan wou hij dit wel goed doen en dan moest alles naar wens zijn van het model. En dit was nu ook niet de plek bij uitstek om een fotoshoot te houden, dan ging hij liever naar het strand of gewoon ergens waar het niet zo rook naar die dieren. 'Trouwens voor de shoot krijg je van het bedrijf er nog eens 5000 euro boven op. Als je meer wilt dan moet je maar naar het bedrijf toe stappen of zo.' Dat was hij eigenlijk niet verplicht van te zeggen, maar toch hij vond het wel eens grappig als een van de modellen van hun parette gaven tegen de bazen. Maar nee, voor sommige shoots kregen de modellen veel te weinig betaald en tja dan moesten ze maar naar de bazen gaan voor meer. Heel normaal eigenlijk, al kon hij er nu voor ontslagen worden door dit te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 8:01 am

'Wel welkom bij de crew.' Nah, dus ze was dus echt aangenomen. Gaaf, wat zouden ze allemaal tegen d'r opkijken als ze zou zeggen dat ze op een tijdschrift stond. Nu was ze nog benieuwd waarvoor het was en waar het allemaal kwam te liggen. "Nâh, dankjewel dan hè." zei ze tegen hem en ze keek hem tevreden aan. Eindelijk iemand die het goeie van haar inzag en niet meteen liep rond te zaniken dat ze een bitch was. -Ze wist natuurlijk niet dat hij op zoek was naar een baantje en zonder haar ontslagen zou worden, maarja.- "Ik heet Regina trouwens." stelde ze zichzelf voor en met een grijnsje rond haar gelipglossde lippen keek ze de zwartharige jongen aan. De zon scheen nog steeds fel op haar lange lokken die door de vuurbol wel leken te glinsteren. 'Wel, het word C-magazine genoemd wat gewoon staat voor California Style magazine. Een vrij bekend fashion tijdschrift hier. Tja, wat er mee gedaan word? Wel, het word door de gehele staat doorgestuurd en zo nu en dan als de cover goed zit door de gehele States.' Oeh gaaf! Ze knikte even met een brede smile op haar gezicht. Wow, zo kon ze dus misschien toch ontdekt worden. Ze ging echt rocken met dit nummer jongen, en iedereen zou weten wie ze was. "Da's mooi. Dan wil ik het al helemaal hoor." zei ze lachend en ze gooide haar haar over haar schouders naar voren. 'Trouwens, als je een andere locatie wilt zeg het dan even dan laat ik ons wel ophalen en weg brengen naar ergens anders.' "Wat jij wilt. Als het niet te veel moeite is graag. Ik haat die dieren die hier alleen maar lopen te niksnutten." liet ze hem weten en ze knikte even instemmend met haar woorden. Als het te veel moeite was wou ze wel hier blijven, maar als hij het zo voorstelde.. 'Trouwens voor de shoot krijg je van het bedrijf er nog eens 5000 euro boven op. Als je meer wilt dan moet je maar naar het bedrijf toe stappen of zo.' "Is goed. Maar daar klaag ik niet over hoor." zei ze tegen hem. Hmmz, dit werd toch nog een leuke dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimema dec 27, 2010 8:15 am

'Wel aangenaam kennismaken. Ik ben Nicholas.' Glimlachte hij vriendelijk naar haar en luisterde even. Oké, ze had een hekel aan de dieren daar kon hij wel inkomen eigenlijk. Sommige shoots met dieren waren wel echt mooi, maar dan kreeg je er speciale kleren voor en tja, in die outfit zou hij niet willen dat ze echter Jane ging spelen. Even nam hij zijn Blackberry en belde kort een medewerker. Daar vertelde hij tegen dat die vliegensvlug naar de ingang moest komen van de dierentuin met de beste auto die hij klaar had staan. Dat werd dus in dit geval een Aston Martin Vanquish. 'Het vervoer is onderweg, jij mag zo meteen de bestemming geven. En is dit trouwens je eerste professionele shoot of heb je er al meer gedaan?' Kalmpjes keek hij even rond en kreeg al snel een berichtje van dat de auto er al stond. Mooi, dan moesten ze ook niet zo lang gaan wachten op de wagen. Deze dag liep voor hem goed. 'Oh ja, het tijdschrift ligt overmorgen in de winkels ik zal de eerste uitgave morgen al brengen naar je.' De deadline was vannacht om twaalf uur stipt, nu hij zijn model had kon hij na de shoot de beste foto uitkiezen en die dan gaan afleveren bij de drukker en waarschijnlijk daarna gaan vieren dat zijn eerste covershoot erop zat. Ja, hij was Regina heel dankbaar op dit moment, zij had zijn hachje zowat gered. Kalmpjes begon hij te wandelen, op een kalm tempo zodat ze zou kunnen volgen. Desnoods kon zij vanavond ook gaan komen op het feest, zij was de reden ervoor dat hij het toch kon laten door gaan, dus als special guest zou ze wel kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:01 am

Regina keek naar de jongen, die zich voorstelde als Nicholas. "Inderdaad, aangenaam hè." zei ze tegen de zwartharige 'Nicholas' en ze glimlachte even halfjes. Een klein windje deed af en toe haar haren opvliegen, wat ook bij sommige dieren het geval was. 'Het vervoer is onderweg, jij mag zo meteen de bestemming geven. En is dit trouwens je eerste professionele shoot of heb je er al meer gedaan?' vroeg hij haar. Nou, ze had wel eens een paar fotoshoots gehad die uiteindelijk nergens terechtkwamen. Dus echt proffesioneel? Volgens haar niet.. "Ik heb wel eens een fotoshoot gedaan, dus ik heb wel een soort van ervaring.. Maar echt proffesioneel als dit op een tijdschrift, nee." legde ze hem uit en ze pakte haar tas van het bankje af om die weer over haar schouder te trekken. En het vervoer was er blijkbaar ook al bijna, want Nicholas begon te lopen. 'Oh ja, het tijdschrift ligt overmorgen in de winkels ik zal de eerste uitgave morgen al brengen naar je.' Oe, cool, dus het tijdschrift was overmorgen al ergens te zien? Ze glimlachte even vol trots en tevredenheid, en knikte naar hem. Ze liet haar benen weer in beweging gaan en liet haar hakken weer verdergaan met het tikkende, ritmische geluid dat het op de stenen veroorzaakte. Ze liep rustig door naast de jongen en zag in de verte al een auto staan. Dat was dan ook snel.. Haar groene ogen keken nog even naar de domme dieren voordat ze de uitgang uitstapte. Zo, die dieren hadden mooi pech.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicholas

Nicholas


Posts : 28

Profiel
Naam: Nicholas Dominico Manson
Partner: Rozen zijn rood, violtjes zijn blauw. God gaf me vijf vingers aan een hand, en de middelste is voor jouw.
Vereniging:

Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitimedi dec 28, 2010 1:15 am

'Dus eigenlijk is dit je kans om echt door te breken in de gehele mode industrie?' Een grijnsje verscheen op zijn gezicht en kalmpjes wandelde hij tot aan de auto en opende vervolgens de deur voor haar. Vervolgens wandelde hij naar de andere kant van de wagen en keek even naar de chauffeur. 'Regina zal je zo de locatie geven waar de shoot zal plaatsvinden.' Vervolgens opende hij de deur voor zichzelf en zette zichzelf in de zwarte auto. Kort keek hij rond en besloot even uit de ingebouwde frigo een flesje water te nemen. Kalm liet hij zijn hoofd rusten op de hoofdleuning die vrij zacht was eigenlijk. Kort bekeek hij de foto's die hij al getrokken had, enkele waren van de mensen die rondliepen in de dierentuin andere waren dan weer van de dieren, er zaten er best wel mooie tussen, sommige waren echter totaal verkeerd belicht en zouden eigenlijk overgetrokken moeten worden. Maar ja, dat was het nadeel van freelance foto's nemen. Hij legde gewoon het moment vast, geen poses, niets gewoon het moment. Zo kreeg je volgens hem ook de mooiste foto's maar dat zagen de andere fotografen niet in, en daarom was hij weer origineel op zijn eigen manier. Daarom mocht hij ook zijn eerste cover schieten vandaag. 'Trouwens bedankt, je hebt me zowat gered van de sudden death.' Grijnsde hij droogjes naar haar. Wel vroeg hij zich af waar ze naar toe wou gaan voor de shoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Some pictures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some pictures   Some pictures Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Some pictures
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pictures

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: LA Zoo-
Ga naar: