Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Until my last breath

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 12:18 am

Wat een prachtige zonsondergang. Ze kon hier wel uren blijven zitten, dit was zo'n heerlijke plek. Het was best rustig, niet veel mensen waren gekomen voor de kleine kermis. Zijzelf zat op een bankje aan het einde van de Pier. Hier had je zo'n perfect uitzicht. De zon gaf een oranje gloed over de gehele pier heen. Opnieuw ging haar mobiel af. Alweer een smsje van haar vriendin Nicky die ze had ontmoet in Beverly Hills. Ze had zo'n leuke tijd met haar gehad, helaas moest Virginia terug naar Santa Monica omdat de herfstvakantie toen alweer over was. Virginia zuchtte even en pakte haar mobiel uit haar broekzak vandaan. Nogmaals trilde hij in haar hand. Wat moest ze toch van haar? Via sms deed ze helemaal niet aardig meer, was ze veranderd? Kalm haalde ze haar BlackBerry Curve uit het beschermhoesje vandaan en bekeek de eerste sms. 'Tut, ik haat je voor altijd!' Luidde de eerste. Dit was toch zo simpel. Met een klik op een knopje en hij was gewist. Ze schoof hem naar de prullenbak. Ze opende de tweede sms. Daarin stond hetzelfde, waarschijnlijk had ze hem per ongeluk twee keer gestuurd. Ook deze schoof ze in het prullenbakje. In de derde sms stond iets totaal anders. 'Sorry, sorry, ik meende het niet. Wil je me vriendin weer zijn?' Bij deze sms twijfelde ze even en verwijderde ze deze nog even niet voor het geval ze weer zo'n irritant smsje stuurde. Met een klik op een knopje sloot ze de berichten en opende een nieuwe. 'Nicky, wat heb je toch vandaag? Ben je ongesteld geworden?' Stuurde ze naar haar. Vervolgens sloot ze haar mobiel en wou hem net in haar broekzak steken voordat een onbekende man met een lange donkere jas langsliep en d'r mobiel uit haar handen griste. ''Hee! Geef terug!'' Gilde ze in zijn oren terwijl haar stem oversloeg naar een irritante klank. Hiermee trok ze vast wel de aandacht van sommige mensen. Ze keek even snel rond met haar ogen maar niemand scheen aandacht aan haar te geven. Dan loste ze het zelf maar op en ze rende met snelheid achter hem aan. Net voor hem stopte ze, ze had een goede conditie de laatste tijd, en gaf de man een klap tegen z'n kaak. ''Geef die heel snel terug of je krijgt deze hak tussen je benen!'' Zei ze sissend, maar verstaanbaar. De man gaf haar mobiel terug met een trillende hand, maar net voordat ze hem aan kon pakken trok hij hem terug en rende opnieuw weg. ''Godsamme..'' vloekte ze onverstaanbaar en rende nogmaals achter hem aan. Wanneer ze net achter hem rende gaf ze snel een trap in z'n rug waardoor hij met een harde smak op de grond viel. Haar gezicht stond bezorgd, niet vanwege de man maar om haar mobiel. Ze had gelukkig geen brekend glas gehoord of een ander kapot geluid. Misschien een paar krakende botten, maar die kwamen zeker niet van haar eigendom af. Opnieuw slaakte ze een zucht en zocht naar haar mobiel. Die zat vast in zijn hand. Met een harde ruk trok ze haar apparaat uit zijn handen en wou er vandoor gaan zonder nog een greintje aandacht aan hem te besteden. Maar net voordat ze weg zou gaan voelde ze een gesloten hand om haar rechterenkel heen, die laatst nog geblesseerd was. Dit gaf een gevoelige steek in haar enkel en daardoor verloor ze haar evenwicht. Die hakken stonden dan ook niet zo stevig op de pier. Ook met een harde smak viel zij op de grond, net voor de man. Nog steeds voelde ze een gesloten hand om haar enkel heen. ''Laat los, eikel!'' Gilde ze in de hoop dat er nu wel iemand omkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 1:11 am

Tylor liep over de pier. Waarom? Hij had eigenlijk niet zo heel veel te doen en verveelde zich op zijn nieuwe school. Hij had momenteel een kamertje gekregen maar zijn kamergenoot was er nog niet! Ow, en hij was zeg maar al zijn sleutel van zijn kamer kwijt. Kan gebeuren toch? Binnenkort dan maar iets verzinnen tegen het sleutel kwijt-raak-syndroom. Tylor liep over de pier met een vest, een shirt en een broek. Verder droeg hij een zonnenbril, een houten beach ketting achtig ding en een mp3 speler. Nou ja daarvan waren alleen de oortjes zichtbaar. En ja, het was echt een mp3. Geen mp4 of een luxe iphone achtig ding want daar had Tylor toch geen zin in. Zijn oortjes waren overigens blauw, dat was af en toe zichtbaar. Net als een dunne witte snoer die achter zijn shirt verdween. Zijn mp3 bevond zich in zijn linkerzak. Linkerbroekzak! Momenteel stond er Say anything - The thruth is you should lie with me op. Ja, Tylor had ook geen idee wie de band was. Maar hij had het ooit bij een filmpje op you tube gevonden. You tube, behoorde overigens tot de top drie sites van Tylor.

Tylor liep dus over de pier zonder iets horen dankzij zijn mp3. Ja, hij hoorde wel iets maar dat was dus zijn mp3 speler. Hierdoor kwam het dus dat hij Virginia's eerste hulp kreet miste. Gelukkig wist hij de tweede wel te horen! Want zijn liedje was net afgelopen en voordat het tweede begon was er eventjes niks. Hij rende naar Virginia toe. Nouja, naar het blonde lekkere wijf wat op de grond lag was eigenlijk Tylor zijn gedachten. Hij stopte zijn oortjes weg. Het liedje wat nu op stond had hij geen idee van. Door de schreeuw had hij er totaal geen aandacht meer aan besteed. Hij zag de man die Virginia vast had. Hij vond hem een beetje een enge pedo man. Hoewel daar kon hij best ver naast zitten. Hij haastte zich, ging achter de man staan en sloeg een arm om zijn nek. Waardoor de man in een soort van stikkende houtgreep kwam toen Tylor zijn tweede arm mee gebruikte. Dit deed hij om te zorgen dat hij genoeg kracht had om de man weg te halen. Met deze armen om de man zijn nek trok Tylor meteen sterk waardoor hij de man half liet opstaan om hem daarna weg van Virginia te gooien. Moet gezegd worden dat gooien hierin betekend, de man schuin wegduwen. In de verassing van Tylor zijn acties had de man Virginia's enkel dan ook makkelijk losgelaten. En ook het schuin wegduwen waardoor de man op de grond viel ging verrassend makkelijk. Waarschijnlijk omdat Tylor een redelijk sterke jongen was en hij het element verassing prima had gebruikt. Op dat moment besefte Tylor wel dat hij niks wist van de man en dat hij best geluk had gehad. Nu hoopte hij dat de man niet zo op staan en een grote tai-boxer bleek te zijn. Tylor negeerde daarom de man, in de hoop dat hij nu zou wegrennen zodat verder geweld niet nodig was. Wat raar was want normaal vond Tylor het niet erg om te vechten, maar dit was een enge man en hij zou niet verbaasd zijn dat die man dadelijk een mes ofzo zou trekken en dan zou Tylor best genaait kunnen zijn! Tylor stak nu zijn hand uit naar Virginia."Hulp nodig?"Zei hij met een glimlach. Hij had altijd al de held willen zijn en daarom moest hij gewoon deze domme oneliner zeggen. In zijn ooghoeken probeerde hij de man in de gaten te houden. Zodat deze dadelijk niet verrassend Tylor in de rug zou schoppen! Maar de man bleef nog even liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 2:29 am

'Hulp nodig?' hoorde ze een jongen zeggen. Licht kreunde ze even aangezien ze met een flinke smak neer was gekomen. Tot haar verbazing had de onbekende man haar enkel losgelaten, wat al een grote opluchting was. ''Hmm, nee dankje. Ik kom zelf wel overeind.'' Kalm stond ze rustig op, niet te veel druk op haar enkel leggend. Vervolgens klopte ze het vuil van haar kleren af en keek ze even naar d'r mobiel die nog steeds in haar rechterhand lag. Hij was ietsje beschadigd, wat krasjes hier en daar maar dat maakte niet uit. Ze had toch een nieuwe nodig, ergens binnenkort, wanneer ze tijd en zin had om er een te kopen. Nog even veegde ze haar topje en rokje recht. Op dit moment kon ze wel vloeken. Het was gelukkig niet zo erg, want niet veel mensen zagen het. Althans, nadat ze even had rond gekeken viel het haar op dat slechts zij, de jongen en de dief nog op de pier waren. Ze draaide zich weer om naar de jongen, haar hakjes tikten zachtjes op de vloer. ''Dankje voor je hulp!'' fluisterde ze zachtjes op een charmante toon en ging even op haar tenen staan. Hierdoor kon ze een zacht kusje geven op z'n wang. Bijna verloor ze haar evenwicht en viel toen tegen hem aan, met haar ellebogen tegen zijn borstkas aan. ''Oh sorry. Ik verlies de laatste tijd snel m'n evenwicht, ik had laatst m'n enkel verzwikt en ik denk dat 't nog niet helemaal weggetrokken is,'' en ze bloosde even. Dit betekende niet dat ze voor de jongen viel, maar ze bloosde gewoon snel bij leuke jongens. Al moest ze niet vergeten dat ze een vriendin had, die ze al een lange tijd niet meer had gezien. Sinds die nacht was alles anders, ze mocht niet meer zoveel flirten met jongens meer. Dan voelde ze zich hartstikke rot. En dat terwijl het nog helemaal niet écht bevestigd is of ze nu een relatie met haar heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 2:59 am

Het meisje, Virginia dus, stond zelf op. Tylor trok zijn hand terug. Hij vond het wel jammer dat hij haar niet kon helpen opstaan als een echte superheld. Super Tylor. Toen ze opstond veegde ze haar rokje en haar topje het vuil weg. Daarna draaide ze zichzelf naar Tylor. Terwijl Tylor kleine tikjes hoorde van de hakjes van het meisje. Met een charmante toon bedankte ze Tylor. Hij zette daarop een brede glimlach op zijn gezicht."Ach, ik doe het graag."Zei als antwoord op haar bedankje. Hij kreeg ook een klein kusje. Nu voelde hij zich pas echt een filmheld. Die kregen toch ook altijd een kusje op hun wang. Terwijl hij daar eigenlijk aan dacht verloor Virginia een beetje haar evenwicht en kwam tegen hem aan. Ze verontschuldigde haar en bloosde even. Hij wist niet of ze bloosde omdat ze het stiekem wel fijn/leuk vond of juist om dat ze zich een beetje schaamte."Ach maakt niks uit. Je hebt toch niet door die man je enkel verzwikt?!"Vroeg Tylor daarna die meteen een conclusie trok van een groots gevecht waarin de enge pedo man haar enkel had pijn gedaan. Ow de man. Tylor keek even om en zag de man weglopen. Kennelijk was hij verkeerd terecht gekomen. Puur toeval maar wel geluk dan. Want hij hield zijn hand bij een rib. Of het was gewoon een aansteller. Hij mompelde iets, waarschijnlijk vloek woorden. Maar de man bewoog zich weg van hem en Virginia."Ow ik ben trouwens Tylor Stinson!"Zei Tylor daarna met een glimlach. Hopend dat Virginia zichzelf ook zou voorstellen. "Wel toevallig dat ik je hier tegenkom. Vroeg woonde ik een stuk verder. Meer in Los Angeles eigenlijk en kwam ik hier alleen met vakanties. Of in het weekend. Maar eigenlijk nauwelijks. Maar nu ben ik naar een nieuwe school gegaan, nou ja gedwongen naar een nieuwe school te gaan. Ik vind het nog niet veel, vooral omdat ik niemand ken. En zowiezo is school vaak niet zo leuk. Ik zit nu op uhm... Santa Monica High? Volgensmij was het wel zo simpel. En waar ga jij naar school?"Zei Tylor die maar besloot over de meest recent gebeurde activiteit in zijn leven te praten hopend dat hij tenminste nog even kon praten met Virginia anders zou hij waarschijnlijk weer gaan. Kijkend of zijn kamergenoot gevonden kan worden. En daar had hij eigenlijk totaal geen zin in dus probeerde hij eventjes te rekken. Misschien woonde het meisje ookwel in Santa monica en dan kon hij een nieuwe vriendin zeker gebruiken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 3:19 am

Snel trok ze zich terug van de jongen en gaf hem een klein zetje naar achteren zodat zij weer normaal op haar hakken kon staan. Ze was bijna even lang als hem, vanwege haar hakken natuurlijk. ''Nee, die man heeft mijn enkel niet verzwikt zoals ik al had gezegd. Ik heb een tijdje terug zelf verzwikt door over een flinke tak te struikelen terwijl ik aan het skeeleren was. Ik had namelijk mijn aandacht voor iets anders op dat moment, maar dat is nou eenmaal het lot.'' Zei ze nog even snel. Vlak daarna stelde de jongen zichzelf voor. 'Ow ik ben trouwens Tylor Stinson!' zei hij met een glimlach tegen haar. 'Oh god, wat een achternaam zeg. Echt, 't lijkt op Stinkson,' had ze stiekem in gedachten. Zachtjes giechelde ze erom. ''Binnenpretje,'' zei ze kortaf. 'Wel toevallig dat ik je hier tegenkom,' zei Tylor. 'Vroeger woonde ik een stuk verder. Meer in Los Angeles eigenlijk en kwam ik hier alleen met vakanties. Of in het weekend. Maar eigenlijk nauwelijks. Maar nu ben ik naar een nieuwe school gegaan, nou ja gedwongen naar een nieuwe school te gaan. Ik vind het nog niet veel, vooral omdat ik niemand ken. En sowieso is school vaak niet zo leuk. Ik zit nu op uhm... Santa Monica High? Volgens mij was het wel zo simpel. En waar ga jij naar school?' De jongen brabbelde zoveel achter elkaar dat ze het bijna niet bij kon houden. ''Het is trouwens Monica High, gewoon Monica High,'' had ze als enige reactie op zijn grote levensverhaal. ''Ik zit daar ook op, dus? School is niet altijd leuk, daar heb je gelijk in. Maar je steekt er wel heel wat van op,'' zei ze met een geïrriteerde klank in haar stem. Waarom moesten jongens nou altijd gelijk weer over van alles beginnen, en dat al helemaal wanneer ze ze pas net tegenkwam. Alsof dat haar interesseerde, die 'levensverhalen'. Haar naam zou ze hem niet vertellen. ''Ik ben het meisje zonder naam,'' en ze glimlachte ondeugend. Ze zwiepte met haar hand een blonde lok uit haar gezicht en kreeg in de gaten dat haar handen klef waren geworden. Haar mobiel had ze nog steeds vast. Die borg ze op in haar broekzak, voordat hij voor de tweede keer uit haar handen werd gegrist. Even hield ze haar hoofd aandachtig schuin. ''En waar ik vandaan kom, dat gaat je niks aan,'' ze tikte hem even zacht op z'n borstkas en draaide zich vervolgens om. Ze liep al richting een attractie. Het reuzenrad moest ze nooit wat van hebben, maar nu had ze er wel zin in. Hij was toevallig nog open, al waren er totaal geen mensen meer. De man, die in het kleine gebouwtje zat om het geld aan te nemen, keek puur chagrijnig. Waarschijnlijk omdat deze avond een slechte vangst was. ''Eentje,'' zei ze zacht, stak haar vinger op, keek hem aan met een aardige glimlach en legde het geld op het draaiding. De man draaide eraan en legde er een kaartje voor in de plaats. Wanneer ze hem had gepakt draaide ze haar hoofd en keek de jongen ondeugend aan met haar blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:11 am

Virginia, oftewel het meisje want tja haar naam wist Tylor nog niet, sprak over de gebeurtenis die haar enkel deed verzwikken. Verrassend gaf de schuld aan het lot wat Tylor een beetje makkelijk vond om het lot de schuld te geven. Net als God en al die onzin. Zoek gewoon de redenen bij jezelf, veel makkelijker! Hij besloot intestemmen met wat ze zei. Maar antwoordde niet, hij wist niet echt wat hij moest zeggen. Hij kon moeilijk aah zeggen als het het lot was. En een discussie over het lot was niet het leukste gespreksonderwerp. Na zijn naam moest Virginia giechelen. Tylor had geen idee waarom tenslotte had hij een awesome naam. Maar ach, dat binnenpretje gunde hij Virginia dan maar en vroeg er dan ook maar niet naar. Het antwoord kreeg hij toch niet of hij werd er toch niet vrolijk van. Ze antwoordde op zijn verhaal een beetje betweterig. Want het was monica high i.p.v Santa Monica high. Daarnaast was school niet leuk maar je leerde er iets van. Logisch! "Ja daar heb je gelijk. Maar al teveel zinnige dingen leren je ze ook weer niet. Ik leer meer van leven gewoon bleven."Zei Tylor als reactie dat school je iets zou leren. Daarna besloot ze zich zelf niet voorstellen. Dus bleef ze 'het meisje' voor Tylor. Ze glimlachte ondeugend. Ach, het spelletje vond hij niet zo erg. "Oké naamloos meisje. Pas maar op, als ik je naam niet te weten kom dan zal ik er eentje moeten verzinnen. En die naam zul je denk ik niet leuk vinden."Zei Tylor met een speelse grijns. Ze zwiepte daarna met haar haren en stopte haar mobiel weg. Viel Tylor nu pas op eigenlijk die mobiel. Daarna zei ze dat ze hem niet ging vertellen waar ze vandaan kwam. Had Tylor dat dan gevraagd? Misschien? Of ze wilde gewoon mysterieus doen want dat was ook een optie. Ze tikte hem aan op zijn borstkast. Waarna ze naar het reuzenrad ging. Ze betaalde een kaartje en keek hem ondeugend aan met haar blauwe ogen. Iets wat Tylor als een uitnodiging zag. En hij was toch nog nooit aangeklaagd voor stalken dus besloot hij gewoon spontaan mee te gaan. Hij liep naar het loketje, betaalde ook één kaartje. En haastte zich zodat hij bij 'het meisje' in het wagentje, of hoe noemde je eigenlijk zoiets in een reuzenrad, kon gaan zitten. "Ik zag in je ogen een uitnodiging, en ik dacht laat ik hem toch lekker aannemen. Geen problemen mee toch?"Zei Tylor met die speelse grijns die uitlegde welke uitnodiging hij had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimezo dec 26, 2010 3:03 am

'Ik zag in je ogen een uitnodiging, en ik dacht laat ik hem toch lekker aannemen. Geen problemen mee toch?' Zei de jongen genaamd Tylor tegen haar. ''No problemo,'' zei ze kortaf en giechelde eventjes nerveus. Wat had ze toch in haar hoofd gehaald om met deze jongen in het reuzenrad te gaan zitten? Gelukkig zat ze dan wel vast, en was het niet zo heel hoog maar toch was het eng. De hoogte was eng, maar ze was er banger voor dat ze misschien van angst tegen de jongen aan zou kruipen en dat was wel de ergste fout die zij maar kon maken. Straks zag Adina het toevallig, of kwam ze erachter? Misschien kende zij Tylor wel en vertelde hij het haar. Al die gedachten spookten door haar hoofd. 'En we beginnen!' bromde een stem door de luidsprekers heen. ''Jeeh!'' zei Virginia met een kinderachtig stemmetje om de man nog chagrijniger te krijgen dan hij al was. Een klik geluid volgde en het karretje vloog met een hoge snelheid naar voren en stopte toen gelijk. Virginia schoot naar voren en knalde naar achteren tegen het zitje aan. Ze kreunde even pijnlijk en wreef over haar hoofd heen. ''Dat was niet nodig!'' Schreeuwde ze boos richting het kassa gebouwtje. Vervolgens klonk er nog een klik en deze keer hield ze zich stevig vast voordat het ongelukje opnieuw gebeurde. Maar dat was deze keer niet het geval, het karretje piepte even en ging toen rustig omhoog. De zon was al bijna onder. Het was ongeveer 8 uur, schatte ze. Maar de tijd maakte nu helemaal niks uit. Het weekend was toch al begonnen, al was het vrijdag avond. Dat gelde voor haar als het begin van het weekeinde. Ze gluurde even over de reling heen en hield zich goed vast aan de stang die tegen haar buik geklemd zat. Hier kreeg ze klamme handjes van, maar dat maakte haar niks uit. Alles voor veiligheid. ''Hmm, ken jij heel toevallig Adina?'' vroeg ze zacht, bang dat ze een beweging zou maken. Het karretje piepte weer en maakte een kleine schommelbeweging. Ze stonden stil. Beneden hoorde ze een stelletje praten, tenminste daar leek het op. Zo te horen waren ze niet ouder dan haar en Tylor. Tenminste, dat schatte ze. Ze durfde daarvoor niet over de reling te kijken. Waarom moesten ze nou weer precies bovenaan stilstaan. Van angst kroop ze tegen de jongen aan. De nacht was gevallen, de maan scheen precies op dezelfde plek waar de zon verdween. Het begon koud te worden, leek wel. Haar armen begonnen kouder te worden. Ze had natuurlijk slechts een opvallend, felroze, topje aan zonder mouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:50 am

Ze zei dat ze er geen problemen mee had. Ze zei het zelfs spaans. Waarna ze eventjes giechelde. Daarna bromde de luidspreker dat het ging beginnen. Virginia reageerde, misschien wat sarcastisch, met een jeehj. "Je hebt er zin in."Zei Tylor. Niet heel erg luid maar ook weer niet echt zacht. Tylor sprak soms letterlijk zijn gedachten uit zoals nu. Het karretje begon met hoge snelheid naar boven te gaan waarna het direct stopte. Tylor bleef nog aardig zitten, Virginia daarin tegen was minder geluk toebedeelt en vloog met een smak naar voor en achter. Ze wreef over haar hoofd, kennelijk pijnlijk. Dat kon Tylor ookwel voorstellen. Ze schreeuwde daarna naar het kassa hokje."Die man heeft het op je gemunt!"Zie Tylor met een lachje. Waarna het karretje weer omhoog ging, dit keer iets zachter dan daar net. Tylor merkte dat de zon onder was gegaan. Hoe laat was het dan? Hij had eigenlijk geen idee maar hij had, voor zover Tylor wist, toch geen haast om ergens op tijd te zijn. Hij zag Virginia even over de reling turen. Hij zelf richte zich meer op dingen in de verte. Zoals een meeuw die rond de pier vloog zoekend naar wat voedsel. Niet veel later stelde ze een vroeg. Ze vroeg of Tylor, Adina kende. Beetje vreemde naam, op zich wel mooi maar hij zou het wel weten als hij die naam ooit gehoord had. Tenminste dat dacht Tylor. "Adina? Nee, die ken ik volgensmij niet. Zou ik dat dan moeten?"Vroeg Tylor, die bang was dat hij Adina juist hoorde te kennen en dat het fout was haar niet te kennen. Na een kleine schommeling kroop virginia iets tegen hem aan. Kennelijk vond ze het eng of ze verzon een smoes om tegen hem aan te zitten. In iedergeval Tylor vond het niet erg. Hij kreeg het gevoel dat Virginia het wat koud kreeg. Hij besloot zijn arm om haar te slaan. Zodat ze het in ieder geval wat warmer kreeg. Tylor sloeg zijn arm om Virginia. Aangezien ze toch tegen hem aan was gekropen had Tylor niet het idee dat ze het erg zou vinden. "Zo heb je het misschien iets warmer. Tenminste ik had het gevoel dat je het koud kreeg met zo een topje aan."Zei Tylor met een vriendelijke stem want zo was het dan ook bedoeld. Nu pas viel hem op dat er onder hun wat mensen aan het praten waren. Automatisch probeerde hij de stemmen te herkennen maar het waren voor Tylor complete vreemdelingen. Of tenminste dat dacht hij. Zo een geweldig gehoord had hij nu ook weer niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:09 am

Tylor scheen Adina niet te kennen, gelukkig. Dat was tenminste al een hele opluchting. De hoogte was zenuwslopend voor haar. Nooit in haar leven had ze hoogtes erg gevonden totdat ze een keer op vakantie ging met haar ouders. Die tijd had ze nog geen zusje. Haar hond, Tara, hadden ze thuis gelaten zoals altijd in een hondenpension. Ze zouden gezellig op vakantie gaan op een camping. Maar haar moeder had al die tijd de kaart andersom gehouden, die tijd hadden ze nog geen TomTom aangeschafd, dus waren ze compleet verkeerd gereden en ergens in een afgelegen stad beland. Zij was nog jong, ongeveer 4 jaar oud. Ze vond de stad maar niks, al kon ze zich er wel vermaken. Zonder dat haar ouders het wisten ging ze op pad, op verkenning door het stadje heen. Totdat ze op een gegeven moment bij een opengebarsten ravijn terecht kwam. Haar ogen wijd open gesperd richten zich op het ongeval, terwijl ze van schrik haar barbie had losgelaten die er metersdiep in viel. Het enige wat ze deed was gillen, wat als gevolg slechts echode. De scheur lag dwars door het stadje heen. Dit gaf haar de doodsangsten en ze wist niet hoe snel ze terug moest gaan naar haar veilige moeder en vader. 'Zo heb je het misschien iets warmer. Tenminste ik had het gevoel dat je het koud kreeg met zo een topje aan,' zei Tylor. Hierdoor vlogen haar gedachten weg en besefte ze dat ze weer met de jongen in het reuzenrad zat. Het stelletje ging in het reuzenrad zitten waardoor zijzelf naar achteren gingen, terug naar beneden, de veilige plek voor haar. ''Oh, ehhm, dankje.'' Was het enige wat ze mompelde waarna ze nog ietsje dichterbij kroop. Dit gaf haar wat meer warmte. Zolang hij maar niet dacht dat ze haar ergens anders kon aanraken, of wat dan ook.

[Ghehe, vage post. Btw.. ze worden steeds korter, lijkt wel Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Gesponsorde inhoud





Until my last breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Until my last breath   Until my last breath Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Until my last breath
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Pier-
Ga naar: