Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Prom King 2010!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Prom King 2010! Empty
BerichtOnderwerp: Prom King 2010!   Prom King 2010! Icon_minitimema dec 20, 2010 10:37 am

Het jaar is bijna afgelopen, het wordt de eerste jaarwisseling voor Monica High. Ik hoop en verwacht stiekem ook dat er nog meer jaarwisselingen volgen omdat het echt super gaat met de site! Ik had het eigenlijk nooit verwacht, maar ben er zielsblij mee. Niet perse dat ik een actieve site heb, maar vooral dat er een actieve RPG is waar je een mens kan spelen. Echt top!

Om te vieren dat we toch een aantal mooie maanden achter de rug hebben gaan we een verkiezing houden. De winnaar krijgt als rangtitel tot en met begin maart 2011 ''Prom King 2010''. Het zal geen invloed hebben in de RPG of je status hier, het is slechts een leuke extra. De verkiezingen worden op een zelfde manier gehouden als de modjes verkiezing, echter mag iedereen zich hier voor inschrijven met één account. (Je mag ook niet bij Prom King én Prom Queen inschrijven! Één keer inschrijven met één account!)
Bij Prom King mag je uiteraard enkel een mannelijk account inschrijven en bij Queen enkel een vrouwelijk.

Schrijf je dus in dit topic in! En hier voor Prom Queen!


Deelnemers Prom King 2010:
Alain
Lyron
Ian
Niels


Laatst aangepast door Alain op di dec 21, 2010 12:25 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Prom King 2010! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prom King 2010!   Prom King 2010! Icon_minitimema dec 20, 2010 10:41 am

Ik meld me aan met Lyron, uiteraard Cool.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Prom King 2010! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prom King 2010!   Prom King 2010! Icon_minitimedi dec 21, 2010 5:06 am

Ik meld me natuurlijk met Ian aan =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Prom King 2010! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prom King 2010!   Prom King 2010! Icon_minitimedi dec 21, 2010 5:35 am

En ik ga mijn gokje wagen met Niels Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prom King 2010! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prom King 2010!   Prom King 2010! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prom King 2010!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: