Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Balletje trappen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 4:50 am

De fluit als eindsignaal van de wedstrijd weerklonk over het veld. Jazlyn kwam hijgend tot stilstand met de bal en voelde haar hart tegen haar borstkas bonken. Een luid gejoel steeg op uit het veld en uit het publiek. De Monica Angels hadden weer gewonnen! De spelers van het team voegde zich bijelkaar en sloegen elkaar op de rug. Jazlyn sprong op de rug van de keeper die als een idioot over het veld begon te rennen. Ze hadden wéér gewonnen! Iedereen was in een vrolijke stemming, de sfeer zat er goed in. Na een tijdje gingen de spelers van het veld af naar de kleedkamer en kwamen fris weer terug op het veld. Allemaal vertrokken ze naar hun kamer .. behalve Jazlyn. Ze had haar voetbal broekje weer aangedaan en droeg een shirt zonder mouwen. Ze had het hartstikke warm gekregen en de energie bruisde nog door haar lichaam heen. Ze wilde nog niet stoppen met de ballen in het doel schoppen. Ze bleef over op het veld en viste haar voetbal uit haar trainings tas. Geconcentreerd begon ze de bal hoog te houden en oefende allerlei andere kunstjes uit. Ze schopte de bal een paar keer in het goal en probeerde haar strategie wat te verbeteren. Soms wierp ze een blik om zich heen om te zien of er nog mensen over waren uit haar team waar ze mee kon chillen maar iedereen leek verdwenen. Ze zuchtte en begon de bal opnieuw hoog te houden. Ze was best goed geworden in haar lievelings sport vond ze. Als haar oude vriend Alex haar zo bezig zag was hij vast trots op haar. Jammer dat hij op een andere school was geplaatst.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 5:37 am

Kenneth staarde naar zijn oude gympen en snoof even. Zoals altijd droeg hij een rood witte trui met daaronder een zwarte jeans broek. Dit was zijn eerste dag op Monica High. De eerste dag van zijn laatste jaar op deze school. Al twee jaar lang had hij op deze school voetbal gespeeld. Een van zijn favorieten sporten. Ook deed hij soms wel eens aan basketbal. Maar voetbal was zijn sport. Al 2 jaar lang zat hij in het team van de school. Elke keer als er een wedstrijd was ging hij ook kijken. Deze wedstrijd was wel vrij goed verlopen. Toen iedereen van het veld was stond er nog een meisje op. Die begon eerst ijverig in het doel te trappen en dan hoog te houden. Rustig sprong hji van de tribune af en wandelde het veld op. Rustig wachte hij af tot ze een bepaald aantal keren had hoog gehouden. 'Goed gespeeld.' Zei hij vriendelijk tegen haar en stak zijn handen in zijn zakken. Kenneth was opzich tegen iedereen vriendelijk, buiten dan als hij tegen een of andere bitch sprak. Maar zij zag er niet zo uit, en als ze het wel was tja dan zou hij het wel een keer horen van haar zeker. 'Ik ben Kenneth Nixon.' Iedereen sprak hem wel altijd aan met Ken, of met Nixon dat hong af van de persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 6:10 am

Jazlyn schopte de bal hoog genoeg om hem op haar hoofd te krijgen en kopte hem een paar keer omhoog. Ze liet de bal na 5 keer weer op de grond stuiteren en zag vanuit haar ooghoeken iemand op haar afkomen lopen. Ze glimlachte vriendelijk naar hem toen hij zei dat ze goed gespeeld had en knikte lachend. Ze zette haar voetop de bal en bekeek de jongen. Ze had hem nog nooit opgemerkt hier op school, misschien was ze ook wel blind dat ze niemand die haar aansprak niet herkende vanuit de schoolgangen of lessen. Toen hij zich voorstelde als Kenneth schopte ze de bal naar hem toe en veegde een sliert haar uit haar gezicht. 'Ik ben Jazlyn Varlow, aangenaamd' zei ze met een knipoog. Ze wachtte tot hij de bal weer terug paasde en voelde de wind door haar haren gaan. 'Voetbal je zelf trouwens ook Kenneth?' ging ze verder. Ze hield er niet van als er een stilte ontstond. Ze zag weer wat team genoten het veld verlaten en rolde met haar ogen. Watjes, ze konden toch wel even blijven voor de lol? Misschien dat ze wat kon met Kenneth, hij zag er gespierd uit .. hij zat zeker in klas 12 alleen had ze geen flauw idee over het letter. Ze veegde weer wat haren uit haar gezicht en glimlachte vriendelijk naar de jongen die ze ies ouder dan zichzelf schatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 6:38 am

'Insgelijk, en ik speel hier ook voetbal ja.' Zei hij vriendelijk tegen haar en ving dan ook meteen de bal op. Rustig begon hij hoog te houden en na een korte tijd ving hij die bal simpel op met zijn nek. Kort wierp hij een blik op Jazlyn en begon dan ook wel door te krijgen dat ze de bal misschien terug wou. Kenneth liet de bal van zijn nek afrollen en paste weer naar haar terug. Dan keek hij achterom en zag de meeste al vertrekken, een jongen keek nog naar de twee. Dat was Ben, hij stak even kort zijn hand op en knikte. Maar daarna was vrijwel heel het veld leeg gelopen. 'Man, ze zijn hier tegenwoordig niets meer gewoon.' Zei hij. Kort streek hij door zijn haar waardoor zijn mouw even naar beneden kroop. Daar verscheen een stuk van een tatoeage. Een van de zovele die hij had. Het schol niet veel of hij stond helemaal vol. Overal op zijn bovenlichaam had hij wel een tatoeage staan. Daarom droeg hij ook bijna altijd truien, eveneens ook bij het voetballen. Maar dat was dan omdat het moest van zijn coach hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 7:43 am

Een bredere glimlach verscheen op Jazlyn's gezicht toen Kenneth zei dat hij ook op voetbal zat. Ze keek vol bewondering toe hoe hij wat kunstjes deed met de bal en keek een tikkeltje jaloers toen hij de bal in zijn nek kreeg. Hij paasde de bal weer terug en stak zijn hand kort op. Schijnbaar iemand die hij kende. Ze schudde lachend haar hoofd en probeerde hetzelfde kunstje als Kenneth uit te halen maar de bal viel steeds op haar rug. 'Hoe bedoel je dat?' vroeg ze op zijn opmerking. Ze bleef Kenneth aankijken en zag een stukje van een tatoeage tevoorschijn komen toen zijn mouw wat naar beneden kroop. 'Wauw, heb je een tatoeage? Laat zien joh!' zei ze lachend terwijl ze op hem afliep en de bal weer naar hem schopte. Ze sloeg haar armen over elkaar en voelde wind er weer langs strijken. 'Kan je me dat trucje met die bal in je nek leren? Ik probeer het echt super vaak maar het lukt nooit.' zei ze droog. Ze zuchtte en wierp een blik op haar bal. Het hele veld was verlaten op hun tweetjes na. Ze hoopte niet dat Kenneth zo wegging, dan zat ze hier weer eens in haar uppie met als enige vriend haar voetbal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 7:57 am

'Die kindertjes blijven nooit om wat lol te trappen.' Zei hij tegen haar en grijnsde eventjes. Toen ze over zijn tatoeage begon keek hij haar even met een grijnsje aan. 'Oke, maar ik heb er vrij veel dus welke wil je zien?' Vroeg hij vriendelijk aan haar. Rustig keek hij haar aan en wachte rustig op een reactie van haar. Even streek hij zijn haar uit zijn gezicht en stak zijn handen weer in zijn zakken. Hij ving de bal weer op en hield die stil onder zijn voet. 'Tuurlijk wil ik het je leren.' Zei hij. 'Je moet eigenlijk gewoon op de juiste moment onder je bal duiken en zien dat je niet al te ver gaat. Dat is eigenlijk de gehele truck. MAar wacht best tot de bal hoog genoeg is.' Kenneth zou voorloopig nog niet vertrekken van he veld. Meestal zat hij hier een gehele avond gewoon te staren naar het veld. Of hij ging balletjes trappen in de goal, maar dan moest hij er wel een bij hebben en meestal was dat niet het geval. Maar dan stal hij wel even een bal van hier. Als het zou kunnen dan zou hij hier zelfs elke nacht slapen, maar dat was niet toegestaan van de directie hier. Al had hij het ooit een keer geprobeerd. Maar dat werd opgehouden door de coach die hem hier zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 10:01 am

'Ja .. Ze zijn dan uitgeput ofzo .. ik voel daar serieus bijna nooit wat van.' antwoordde Jazlyn terwijl ze met haar ogen rolde. Soms waren haar team genoten zulke watjes. Ze zuchtte en glimlachte breed toen hij vroeg welke ze wilde zien. Ze wilde een stout antwoord geven maar beet snel genoeg op haar tong om dat te voorkomen. 'Die op je arm ziet er wel cool uit.' zei ze lachend. Ze luisterde aandachtig toen Kenneth de "truck" uitlegde en knikte. Ze vroeg zich af waarom hij haar nog nooit was opgevallen, zo iemand als Kenneth kon je moeilijk missen toch? Hij was niet lelijk in ieder geval en dat was waar ze het meest op lette. Ze liet de gedachte vervagen en begon de dingen toe te passen die Kenneth haar had gezegd. Ze hield de bal een paar keer hoog en schopte hem uiteindelijk hoog genoeg zodat ze eronderdoor kon schieten. Ze probeerde zo goed mogelijk onder de vliegende bal klaar te gaan staan en voelde hem op haar onderrug terecht komen. 'Shít!' riep ze boos uit terwijl ze de bal een schop richting het doel gaf. Ze kon er niet tegen als ze die dingen niet snel genoeg onder de knie kreeg. Een zucht verliet haar keel terwijl ze naar de grond keek. 'Ik vervloek die stomme bal.' zei ze lachend. Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen, ze voelde zich gek genoeg op haar gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimevr aug 13, 2010 10:13 am

Hij knikte kort en haalde zijn schouders op. 'Tja, ze kunnen niet allemaal zo energiek zijn als jou.' Grapte hij. Een perfect windje stak op en streek ver zijn kaken. Het was goed weer, maar dat was het hier al wel bijna altijd. Uiteindelijk stroopte hij zijn mouw op en enkele tatoeage's waaronder een hart met daaronder wat geschreven en een oog met het woordje Dream onder. Ook op zijn knokels was hij getatoeerd en daar stond van zijn ene hand naar zijn andere obsessed. Waarom hij die ooit had laten zetten wist hij niet echt. 'Zo dat heb je dan ook weer gehad.' Zei hij met een grijnsje op zijn gezicht. Toen hij zag dat ze het probeerde maar te ver ging staan fronste hij. 'In het vervolg als je hooghoud, zak alleen met je bovenlichaam naarvoor. Stap niet naar voren want dan sta je meestal te ver.' Zei hij vriendelijk tegen haar. Uit ergernis waarschijnlijk trapte zij de bal weg. Meteen daarna schoot hij der achter en viste hem meteen uit het doel en dribbelde rustig naar haar toe. 'Je moet geduld hebben voor deze truck hoor. Ik heb er zeker een week op moeten oefenen.' Zei hij met een glimlach. Jazlyn was best wel stoer. Maar hij vond bijna alle vrouwelijke voetbalsters stoer. Maar dat lag dan weer aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 5:36 am

Jazlyn glimlachte naar Kenneth en schudde haar hoofd waardoor haar haren door de lucht dansten. 'Tja, ik vind hou gewoon teveel van voetbal.' zei ze lachend. Ze voelde de wind langs haar korte voetbal broek gaan en sloeg haar armen over elkaar. Ze keek toe hoe Kenneth zijn mouwen opstroopte waardoro wat tatoeage's zichtbaar werden. Ze zag een hart met een tekst eronder en een oog met het woordje dream eronder. Ze floot vol bewondering en zag dat er ook wat op zijn knokkels stond. Deed dat geen pijn? Ze kon wel wat pijn verdragen en had vroeger zelfs op het punt gestaan een tatoeage te nemen maar toen ze van mensen hoorden dat het voelde alsof je dood ging was ze terug gekrabbeld. Ze las dat er Obsessed op zijn knokkels stond. Ze vond het wel een cool woord gekozen, Obsessed kon van alles zijn. Obsessed met een sport of een meisje. Of gewoon eten of iets dergelijks. Ze grijnsde om die gedachte en deed weer een stap naar achteren. Ze knikte toen hij nog wat instructies gaf en dachter erover na. Eigenlijk had hij gelijk, als je naar voren stapte werd het al een stuk moeilijker dan als je gewoon bleef staan. Ze zag dat Kenneth achter de bal aanging en weer rustig naar haar toe dribbelde. Opnieuw ging er een windvlaagje over het veld heen die ervoor zorgde dat wat zand opstoof. 'Ik oefen al een aantal weken en toch lukt het steeds niet. Maar ik geef niet op. Ik hou niet van opgeven.' zei ze. Ze meende het. Ze wilde nooit iets opgeven en al helemaal niet als het om sport ging. 'Laat eens zien wat jij zelf allemaal kunt!' zei ze richting Kenneth. Ze was wel benieuwd of hij nog meer in huis had. Vast wel natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 5:53 am

Kenneth keek haar met een grijnsje aan en wreef kort door zijn ogen. 'Opgeven is inderdaad gewoon dom. Daarom geef ik de dingen die ik doe nooit op.' Zei hij rustig tegen haar en liet zijn mouw weer naar beneden zakken. Kort dacht hij na Het galabal zat er al aan te komen, en hij had nog steeds geen date Misschien dat Jazlyn wel mee wou gaan met hem als vrienden. Hoogstwaarschijnlijk had zij al iemand als date dus hij liet het maar even zakken. Met een grijns keek hij haar aan toen ze wou zien wat hij allemaal kon. Rustig nam hij de bal bij zijn voeten. Weer begon hij te dribbelen en als eerst deed hij een overstapje, een van de basistrucs in het voetbal. Uiteindelijk begon hij weer met hooghouden en ving hij de bal op met zijn borstkast, dan liet hij de bal weer vallen en ving hem op met zijn voet en liet hem daar even op balanceren. Vervolgend trapte hij hem zachtjes in de lucht en knelde hem tussen zijn boven been en onder been. 'Ik kan nog meer doen, maar heb nietecht vrij veel zin.' Zei hij met een grijnsje tegen haar. Weer kwam dat idee van haar te vragen voor het gala weer boven en kort beet hij op zijn onderlip. Tja, hij kon het er altijd op wagen. 'Zeg Jazlyn, ga jij naar dat gala gedoe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:32 am

Jazlyn keek Kenneth vriendelijk aan en knikte instemmend. 'Da's goed van je. Ik zou willen dat iedereen er zo over dacht,' zei ze. Ze strekte haar armen in de lucht en wierp een blik op het school gebouw. Er hing een groot spandoek met de aankondiging van het gala. Ze twijfelde meteen al of ze moest gaan. Ze kende nog niet zoveel mensen hier en je moest een date hebben op het feest. Een zucht verliet haar keel. Ze was niet echt blij geweest met het nieuws over een date, hoe kon ze nou weer een jongen meevragen? Ze kon iemand uit het team voor de grap vragen. Maar dan kwamen er weer roddels dat ze wat met diegene had en dat vond ze onnodig. Ze keek naar de dingen die Kenneth deed en grijnsde. Hij was erg goed. Hij kon later echt wel profvoetballer worden als hij wilde. Ze toverder weer een glimlach ophaar gezicht en volgde de bal met haar ogen. Toen hij zei dat hij geen zin meer had kon ze het begrijpen. 'Nou ik vond dit al erg knap.' zei ze lachend. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek weer naar Kenneth. Het begon al wat donkerder te worden. Misschien kwam de coach hen van het veld aftrekken als ze te lang bleven. Ze grijnsde en schrok lichtelijk vand e vraag van Kenneth. 'Euhm .. ik weet het niet. Ik ben nog vrij nieuw hier. Geen idee met wie ik zou moeten gaan.' zei ze. Ze beet op haar onderlip, 'En jij?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:43 am

'Ach, ik ga hoogstwaarschijnlijk wel. Maar heb nog niemand.' Zei ze tegen haar en haalde zijn schouders even op. Ergens zag hij het nut niet van een date tijdens het hele gala gebeuren. Hij had de kleren wel dus hij ging wel gaan, maar waarschijnlijk zonder iemand. Of gewoon met een hele groep gozers van het voetbalteam ofzo. Want alleen aankomen was nogal sneu vond hij zelf. 'Maar goed, wat zullen we eens gaan doen?' Vroeg hij vriendelijk aan haar en legde de bal stil voor zijn voeten en wachte rustig af op een of ander voorstel van haar. Misschien moest hij haar wel vragen voor het gala, dan gingen ze als vrienden en hoogstwaarschijnlijk daarna zouden ze hun eigen weg gaan daar. Maar dan moest hij nog wel durven. Hij mocht misschien wel veel durven, maar een meisje mee uitvragen kon hij niet zonder zichzelf belachelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:18 am

Jazlyn fronste en beet weer op haar onderlip. 'Kan me niet voorstellen dat jij nog niemand hebt. Jij kan makkelijk iedereen krijgen.' zei ze lachend. Ze dacht aan hoe het allemaal zou verlopen. Ze zou een galajurk aanhebben, jongens in smoking. Iedereen een date behalve zij zelf. Ja .. zo zou het altijd gaan. Ze hield haar kaken stijf op elkaar en keek weer naar het grote spandoek dat de voorkant van Monic High sierde. Ze grijnsde toen hij vroeg wat ze zouden gaan doen en tikte de bal bij hem weg. Ze begon hem weer hoog te houden en liet hem een keer op haar borst stuiteren. Haar team genoten lieten dan altijd een soort verontwaardigd gekreun horen alsof ze zelf pijn voelden op hun borst als ze haar dat zagen doen. Ze liet de bal een keer op haar knie neerkomen en liet hem daarna op de grond stuiteren. De bal was lekker soepel om mee te spelen, beter dan van die gare pompons waar die cheerleaders mee zwaaide tijdens een wedstrijd. 'Wat wil je zelf gaan doen? meestal zat ik onnozel op het doel te schieten omdat niemand mee wilt doen ..' biechtte ze op. Ze schudde haar hoofd en rolde met haar ogen, fijn om er weer aan herinnerd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:31 am

'Ach, ik mag dan misschien een laatste jaars zijn, ik ben niet echt geliefd vanwege mijn tatoeage's. Maar het verbaasd me echt dat jij nog niemand hebt. Ik bedoel je bent lief en daarbovenop nog eens knap ook.' Zei hij met een glimlachje tegen haar en keek even naar hoe ze de bal opving met haar borst Als je dat als meisje kon dan was je toch al vrij lang bezig met spelen. Met een kalme glimlach keek hij haar aan. 'Wel, we kunnen oftewel doen wat jij altijd doet. Of we kunnen misschien een potje spelen tegen elkaar als je wilt.' Zei hij tegen haar en kraakte zijn knokels even. Rustig knielde hij neer en strikte zijn veters zodat hij zijn schoenen al niet uit zou trappen en die iemand zou raken in het gezicht. Een keer was wel genoeg. De coach was er blijkbaar nog niet wat uiterst zeldzaam was. Misschien konden ze hier nog wel een tijdje blijven ofzo. En misschien dat hij dan eindelijk de moed vond om haar te vragen naar het bal. Dat een gast alleen was op het bal was nog iets of wat normaal, maar een meisje. Die hoorde gewoon bij iemand te zijn op zo'n avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Balletje trappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletje trappen   Balletje trappen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Balletje trappen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Monica Green-
Ga naar: