Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Warm water ღ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimevr dec 03, 2010 7:54 am

Ze holde naar haar kamer, wist de sleutel, die ze ondertussen al uit haar broekzak had gegraaid, er heel snel in te draaien en klikte de deur open. Een hoeveelheid licht verblinde haar. De langzaam ondergaande zon scheen precies in haar ogen. Ze deed gauw de deur achter zich dicht en liep naar de badkamer. Daar hing haar bikini aan de kachel. Ze was van de week al eerder gaan zwemmen dus vandaar dat ie daar hing om op te drogen. Ze voelde even aan de kachel. De kachel stond niet aan. Die had ze vanochtend vergeten aan te zetten, het was ook niet echt nodig. De kamertemperatuur was niet laag. Ze kleedde zich gauw om en trok vervolgens haar uitgetrokken kleding weer aan, zodat je nu haar bikini zag als je van onderen keek. Het boek had ze onder haar kussen gelegd. Pakte nog even een bad handdoek. Vervolgens pakte ze haar tas, nog even gecheckt of alles erin zat en liep naar de deur. Rustig sloot ze de deur weer en draaide hem op slot.

Eenmaal beneden aangekomen wachtte ze op Jenn. Ze was er eerder. Verveeld pakte ze haar Ipod uit haar tas en propte de oortjes in haar oren. Ze zette een bekend liedje op van Joan Franka - What if god was one of us, en leunde tegen een muur aan. Bij dit liedje droomde ze van Adina, zij was natuurlijk haar zwartharige godin. Haar lieverdje. Het was liefde op het eerste gezicht. Dromerig stond ze met haar rug tegen de muur aan, met haar rechtervoet er ook tegen aan. Dan had ze niet zoveel last van haar enkel, wat namelijk haar rechter was. Virginia zette haar Ipod iets zachter en stond rechtop, om te kijken of haar enkel al iets dikker was geworden. Dat klopte, het was rood en niet zo vlak als het hoorde te zijn. Waarom zou nou weer. Die hakjes irriteerden haar echt. Had ze maar sandalen in haar kamer aangetrokken, daar was 't nu te laat voor. Jenn zou zo waarschijnlijk wel komen.

[ Jenn ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimevr dec 03, 2010 8:05 am

Rustig was Jenn naar haar kamer gelopen. Ze ging zich niet haasten, omdat ze niet verwachtte dat Virginia dat ook zou doen, en ze toch geen tijd hadden afgesproken. Bij haar deur zocht ze de sleutel. Ze keek in haar broekzakken. Niks. Daarna voelde ze in de zak van haar vest. Ze hoorde de sleutels rinkelen en haalde ze er toen uit. Ze draaide de deur van het slot, en opende hem. De deur kraakte als een gek toen ze hem opende. In haar kast zocht ze naar haar blauwe bikini. Ze pakte haar bruine schoudertas van Gucci en propte er een grote handdoek in. Daarna liep ze naar haar badkamer. Ze trok haar kleding uit, en heiste zich in het bikini broekje. Ze knoopte snel het touwtje van haar bikini-topje, en liep in haar bikini weer terug naar haar kast. Ze pakte haar roze jurkje, trok hem gauw aan en liep toen ,wat sneller dan dat ze weggegaan was, naar de hal.

Haar hoge suède pumps maakte een geluid. Ze negeerde het altijd, want als ze op het geluid ging letten ging ze automatisch haar passen tellen. Verderop zag ze al een blond meisje staan. Of dat Virginia was, kon ze nog niet zien. Ze liep verder, en keek wat beter. Ja, dat was Virginia die tegen de muur aanleunde. Ze liep erop af. ' Hay, stond je er al lang?'




Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimevr dec 03, 2010 11:13 am

''Nee, niet lang. Ben wel bang dat m'n enkel iets heeft, maar maakt niet uit.'' Met een aantal pijnlijke zenuwtrekjes bij haar oog, alsof je dan iets zuur at of dronk, keek ze Jenn vrolijk aan. ''Het is tijd om naar het zwembad te gaan!'' Riep ze blij uit, alsof ze daar iets zou verwachten. Iets van een verassing ofzoiets. Achja, je wist 't nooit. Ze rukte de oortjes van haar Ipod uit haar oren en zette hem uit met moeite uit. Het apparaat bleef voor de zoveelste keer vastlopen. Wanneer het eindelijk meewerkte borg ze hem veilig op in haar tas. ''Gaan we op mijn scooter? Of te voet?'' Ookal was het zwembad niet al te ver weg, het liefste ging ze natuurlijk op haar scooter. Ze sleurde Jenn mee naar buiten en startte haar scooter al. Daarbij trok ze Jenn achterop, zodat ze meteen konden vertrekken. Het sleuteltje zat er goed in, alles stond gereed. Binnen een volle vaart vertrokken ze.

Binnen was het een stuk warmer. Het rook hier al naar chloor, de lekkere geur. Zolang het maar vers en schoon was. Ze moesten nog betalen. De rij was niet al te lang, voor hun stonden twee onbekende jongens. Ze leken ook wel op Monica High te zitten, maar dat wist ze niet zeker. Als ze ze zo van achteren zag kwamen ze niet bekend voor. Ach, dat maakte toch niks uit. Ze had al een liefje, en dat was als enige echte haar lieve, lieve, lieve Adina! ''Volgende!'' Schreeuwde de man achter de kassa met een zware stem. ''Haai, twee kaartjes graag. Beide zeventien.'' Dat van Jenn gokte ze maar, zo zag ze er in elk geval wel uit. Dat kaartje van haar betaalde ze ook, om aardig te zijn. Ze had tenslotte bot tegen haar gedaan binnen én buiten de bibliotheek, tenminste voor haar gevoel. ''Twaalf euro vijfennegentig,'' zei de man. Ze legde vijftien euro neer en keek toe hoe hij het wisselgeld pakte. Ze nam het aan en liep verder. ''Oh my god, wat een geld zeg om een keer te zwemmen. Achja, daarom blijven we ook lang he.'' Ondertussen, terwijl ze naar de kleedkamers liepen, stopte ze het geld terug in haar portemonnee en weer in een apart vakje in haar tas. Wanneer ze de haakjes passeerde pakte ze die en ging op zoek naar een vrij kleedhokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:16 am

De geur van het chloor drong haar neus binnen. Dat had ze al niet meer geroken sinds ze hier in monica was. 'Het ziet er niet heel druk uit he?' Ze keek haar aan en ging met haar hand door haar haren,om ze weer een beetje in model te krijgen. Om haar pols had ze een elastiekje gedaan, zodat ze in het water haar haren kon vastbinden. Virginia betaalde de kaartjes, en gokte - want ze wist haar leeftijd niet- precies goed. De man gaf de kaartjes met een neppe glimlach op zijn gezicht. 'Veel plezier, meiden!' riep die, maar hij hoefte geen antwoord te verwachten. No way. Jenn haalde haar mobiel uit haar tas en keek hoelaat het was. 'Het is half 5, ik heb nog niet gegeten, jij wel?' Ze wachtte haar antwoord af. ' Anders kunnen we zo hier wel even eten, en dan betaal ik' Ze glimlachtte. Ze zocht een vrij kleedhokje, en sloot de deuren. Ze hoefde alleen haar jurkje uit te laten glijden, aangezien ze haar bikini al had aangetrokken. Ze keek naar haar zonnebank gebruinde huid en glimlachte even. Haar blauwe bikini stond er goed bij. Ze was wel tevreden over haar lijf. Ze had een normaal, slank figuur, en had ook geen last van dikke bovenbenen ofzo. Nee, ze hoefte zich niet te schamen in haar bikini. Het was niet dat ze arrogant was, maar gewoon tevreden. Afvallen hoefde van haar niet zozeer. Naast de kleedhokjes waren kluisjes. Ze stopte haar spullen erin, en liet het kluisje open voor de spullen van Virginia. Ze wachtte tot ze klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:35 am

Ook zij vond een open kleedhokje na een kleiner jongetje aan de kant geduwd te hebben. Ze liet hem jankend achter toen zij de deuren dichtklemde. Haar tas zette ze neer in een hoekje op het kleine bankje en ging zitten. Voorzichtig deed ze haar hakjes uit en zette die naast haar tas. Vervolgens trok ze haar kleding uit zodat je haar zwarte bikini volledig zag. Behendig maakte ze de losse touwtjes op haar rug nog even beter vast, zodat het er beter uit zag. Ze was er klaar voor om te gaan zwemmen. Nog even bekeek ze haar enkel. Het zag er nog steeds rood en dik uit. De pijn kwam ook steeds meer naar boven als ze eraan dacht. Het chloor zou het wel beter behandelen. Snel pakte ze haar tas en schoof een rood elastiekje om haar pols die ze erin vond. Ze haalde deur van de klik af en kwam eruit. De haak die ze had meegenomen, had ze helemaal niet nodig. Haar kleding had ze gewoon weer in haar tas gepropt. Daar zag ze Jenn al staan. Gelukkig was ze deze keer er niet als eerste, dat vond ze ellendig als ze er eerder was. ''Haai, ik ben er klaar voor.'' Zei ze tegen haar, terwijl ze ondertussen haar tas in het kluisje deed die Jenn al voor haar open hield. ''Dankje.'' En ze glimlachte lief haar richting op. ''Laten we een plekje zoeken, en onze handdoeken erop leggen,'' snel graaide ze nog even haar handdoek uit haar tas en sloeg die om haar heen. Ze pakte Jenn bij haar arm en trok haar mee richting de zwembaden. Terwijl ze liep dwarrelden de touwtjes van haar onderste bikinistukje tussen haar sexy, dunne benen door. Het was wel irritant, maar ze moest er even aan wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:52 am

Jenn zag het kleine jongetje huilen omdat Virginia hem uit het hokje had geduwd. Ze haalde een euro uit haar tas. 'Hier, ga maar een lollie halen' Het jongetje rende snel weg. Ze had dit heus niet gedaan als die niet moest huilen, maar dat gejank, daar werd ze gek van. Zeker omdat zijn moeder nog tegen hem stond te schreeuwen. Ze keek naar de grond. Dat was het enige nadeel van zwembaden. Goed schoongemaakt werd het nooit. Als ze door het raampje tegenover de hokjes keek, kon ze kijken naar het bad. Er was een grote groep jongens aan het zwemmen. Nou, ze zaten eigenlijk in het bubbelbad. Ze waren waarschijnlijk van hun leeftijd. Virginia kwam het hokje uit. 'Het is onze lucky day Virgin, kijk daar eens even!' Ze wiebelde met haar wenkrbou en wees toen naar de groep jongens. Er zaten allemaal knappe tussen. Nadat Virginia haar spullen in het kluisje had gestopt, liepen ze naar de deur. Op het moment dat Jenn de deur opende, voelde ze de warme,benauwde lucht. Gelukkig was het nooit koud in het zwembad. Nu nog hopen dat het water een beetje lekker warm was! Ze dacht terug aan het zwembad in San Francisco, waar ze altijd met haar vriendinnen heen ging. Daar was het water altijd ijskoud. Zelfs het bubbelbad was niet verwarmd. 'Waar kom jij eigelijk vandaan?' Vroeg ze aan Virginia, nadat die had voorgesteld om een plekje voor de handoeken te zoeken. Ze werd aan haar arm meegetrokken. ' Daarzo!' Ze wees naar twee lege stoelen. Ze liep er rustig heen en legde haar grote, witte handoek neer. ' Nou, let's go ' Ze liep naar de rand van het bad, en voelde aan het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:31 am

''Ghehe, ik kom van Malibu. Heerlijk dat warme weer. Ik ben niet anders gewend.'' Ondertussen legde ze haar handdoek neer op de stoel naast die van haar. 'Nou, let's go.' Ze volgde Jenn naar het bad en voelde met haar voet welke temperatuur het water op dat moment had. Het was best warm, warmer dan ze had verwacht. De elastiek die ze om haar pols had gedaan, pakte ze en draaide een simpele knot in haar haar. Vervolgens zette ze hem vast met de elastiek en streek nog even over haar haar heen. Een pluk viel er al gauw weer tussen uit, waardoor die net voor haar gezicht viel. Ze blies even zodat ie naar de zijkant viel, dat werkte. Daarna stak ze een been uit naar het water en zette zich met de andere been af zodat ze soepel in het water viel. Van haar enkel had ze nauwelijks last. Die sprong die ze zojuist had gemaakt trok de aandacht van een paar jongens. Die floten naar haar en lachend maakte ze een soort van buiging in het water. Door hun gejoel keken de rest van de jongens ook om. Een van hen was blond en knipoogde naar haar. Dat gaf haar een rode blos op haar wangen, al mocht ze zich niet laten verleiden, ze had al een lieve, lieve, lieve partner genaamd Adina. Tenminste, daar wist ze het nog niet helemaal zeker van. Dat moest ze nog maar zien af te wachten. Tot die tijd kon ze het niet maken om ondertussen met andere tieners te gaan flirten en te zoenen. Ze moest zichzelf in bedwang proberen te houden op dat gebied, omdat ze zich nogal snel liet versieren. Virginia zette haar liefste glimlach op en dook toen vervolgens verder het water in. Die knot maakte haar niks meer uit. Haar haar was toch al nat geworden. Ze haalde de elastiek eruit en bond die weer om haar pols.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 06, 2010 4:55 am

Jenn zat nog voorovergebukt bij de rand, met haar hand in het water om te voelen of het niet verschrikkelijk koud was. Gelukkig viel dat heel erg mee. Ze stond weer op, en zag hoe Virginia elegant het water insprong. Zo ineen keer het water in, nee daar was ze niet zo goed in. Ze greep het zwarte elastiekje van haar pols en maakt een hoog,slordig staartje. Haar schuine pony viel zoals altijd een stukje voor haar ogen - zie foto -. Haar pony viel best goed vandaag, dus ze vond het eigenlijk ook wel een beetje zonde om het water in te gaan. Ze zou toch niet kunnen voorkomen dat haar pony nat werd, maar zolang de rest van haar haren maar droog bleef. Ze wou net het water inzakken, toen ze besefte dat ze het sleuteltje van hun kluisje nog in haar handen had. Ze liep snel even terug naar haar tas, en stopte de sleutel erin. Daarna liep ze weer rustig naar het water. De jongens waren nog aan het joelen om de sprong van Virginia, wat haar aan het lachen maakte. Ze grinnikte toen ze de rode blosjes op de wangen van haar zag verschijnen. Ze zakte langzaam het water in. Het kwam ongeveer net boven haar navel. Ze was niet heel groot, maar het bad was gewoon niet diep. Ze zakte even wat dieper, totbij haar schouders, en ging toen weer omhoog. Daarna ging ze op de rand zitten, met haar zonnebank bruine benen in het water schommelend. Toen Virginia weer boven kwam, antwoordde Jenn: " Malibu? Daar ben ik een keer op vakantie geweest" Ze glimlachte. "Leuke jongens heb je daar hoor!" Ze dacht terug aan haar vakantie scharrels en grinnikte. Ze had er een paar gehad in Malibu, maar vooral die ene met zijn bruine haar en lichtgroene ogen was erg knap geweest. Ze sprak hem soms nog, want hij smste haar weleens. "Ik kom uit San Francisco. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 06, 2010 6:22 am

''Haha, tsja. Ik heb in Malibu wel zo'n beetje élke dag met een andere jongen geweest. Nog nooit gezoend, moet ik bekennen. Daar dan he. Hier heb ik al een leuke crush. Tenminste, ik weet niet zeker of ze echt op mij valt. Misschien is ze wel aan het uittesten, misschien ik ook wel. Maar toch heb ik op een of andere manier een aantrekkingskracht tot meisjes.'' En ze zwom even naar d'r toe, richting de waterkant. Haar haar was zeiknat. ''Wat leuk dat je uit San Francisco komt. Dit zal wel even wennen zijn, ook voor mij hoor. Het is zo.. anders.'' Ze keek even omlaag, haar stem zakte steeds zachter weg. Haar familie, die had ze al lang niet meer gezien. Té lang al niet voor haar gevoel. Ze miste zelfs haar kleine irritante zusje, en dat kwam nooit echt vaak voor. Een jongen die hard floot, waardoor een badmeester een boze waarschuwing gaf, leidde haar af en zag dat ze hun een teken gaven om bij hun in het bubbelbad te komen zitten. ''Ooh, what sweet.'' Ze legde haar hand op haar hart, omdat ze zich zogenaamd vereerd voelde. Daarbij keek ze charmant naar de jongen die naar hun floot. ''Kom, laten we erbij gaan zitten,'' zei ze tegen Jenn, terwijl ze het bad uitklom en behendig op weer op de rand stond. Virginia pakte Jenn's hand, zodat ze op kon staan, en trok haar vervolgens mee naar het bubbelbad. Ze moest wel uitkijken dat ze onderweg niet uitgleed vanwege het water wat zo'n beetje overal lag. Eenmaal aangekomen bij het bubbelbad liep ze als eerste het trappetje af en plonste naar de overkant. Nu zat ze tussen twee jongens in. Ze zat nu naast een blonde jongen, die hun aandacht trokken, en een bruinharige. Een brede grijns, kwam vanuit het niets, op haar gezicht. Dit vond ze wel leuk. Al die aandacht, waarschijnlijk om haar uiterlijk. De meeste jongens wouden pas later met innerlijk te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 06, 2010 7:02 am

' Ah ben je lesbisch?' Ze glimlachte. Ze vond het niet raar ofzo, omdat ze ook al een paar keer had gemerkt dat ze niks zei als Jenn het over jongens had. ' Ik heb een nicht die lesbisch is. En dat meisje? Zit ze hier op school?' Ze ging met haar hand door haar pony. 'Ik ben wel gewoon hetero. Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, maar daar heb ik ook niet iets van ; wow dat wil ik een keer doen, ik denk niet dat ik wat met een meisje zou kunnen krijgen " Ze grijnste. "Omdat ik zeker weet dat ik hetero ben" Bijna versprak ze zich in homo, omdat ze met haar gedachte bij een oude homo-vriend zat. Hij was zo geweldig! Tot hij naar Rusland verhuiste met zijn nieuwe vriend, en daar op jonge leeftijd ging samenwonen. Sindsdien had ze niks meer van hem gehoord. Ze keek om toen ze de jongen zag fluiten, en zwaaide even. De badmeester was er duidelijk niet van gediend, aangezien die de jongens een boze blik toeworp en een paar waarschuwende woorden riep. De jongens wenkte hun om bij ze te komen zitten. Ze keek Virginia aan. Die leek geen moment te twijfelen. 'Kom, we gaan erbij zitten!' Het leek wel of ze erg enthousiast klonk. Ze pakte Virginia's hand vast en stond op. Daarna liep ze rustig naast Virginia naar het bubbelbad. Haar blauwe bikini broekje sloot netjes aan op haar huid, net als het topje. Behendig klom ze in het bubbelbad en ging tussen de jongens zitten. De blikken werden meteen op hun gericht. 'Hallo mooie dames!' Riepen ze door elkaar. Ze lachte haar mooie witte tanden bloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 06, 2010 7:13 am

''Hihi, ik hou wel van een beetje aandacht.'' Ze knikte naar Jenn, die er ook van scheen te genieten. De blonde jongen dacht dat hij haar wel kon aanraken. Een felle tik gaf ze op z'n hand toen ze al een kleine aanraking voelde. ''Je blijft van me,'' op dat moment schreeuwde ze even, zonder zich in bedwang te houden. ''Slechts alleen m'n vriendinnen mogen me aanraken, en m'n lieve.. lieve..'' Verder kwam ze niet. Straks vonden de jongens haar vies ofzoiets. Haar stem vervaagde weer in het geluid van plonsend water. Het leek wel drukker te worden in het zwembad. Allerlei kleine kinderen stroomden binnen samen met hun ouders. Blijkbaar was er zwemles. Een grote klok hing ietsje verderop bovenaan de muur. ''Oh mijn god, het is alweer zes uur,'' flapte ze er weer snel uit om van onderwerp te veranderen. Op dat moment veranderden de jongens van de blikken op hun gezicht. 'Laten we gaan, het is al zes uur. We moeten opschieten, voordat we te laat komen,' zei de bruinharige naast haar. Wat was dit nou ineens voor raar gedoe. Ze begonnen op te staan en haastig het trappetje op te klimmen. ''Het zal wel. Komt dit nou door mij?'' Schreeuwde ze hun nog achterna. ''Nee hoor,'' zei de blonde jongen en knipoogde naar haar met een beweging met z'n hand alsof hij haar moest bellen. 'We moeten zo snel mogelijk naar voetbal training.' schreeuwde hij nog even snel over de andere jongens heen. Virginia giechelde even, nu ze het beter zag was hij de kleinste van het groepje. ''Hmm, raar,'' zei ze nog even zacht en keek toen weer naar het blonde meisje. Ze ging dichterbij zitten. ''En toen waren we nog maar met z'n tweetjes.'' Ze glimlachde even liefjes. ''Laten we zometeen wat gaan eten, mijn maag rammelt.'' Het leek wel alsof haar lichaam haar begreep want op dat moment begon haar maag te knorren. ''Gheghe,'' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedi dec 07, 2010 8:29 am

' hihi, ik hou wel van een beetje aandacht' Knikte Virginia haar toe. Jenn grijnsde. ' I know honey, everyone does!' Zelf genoot ze altijd wel van de aandacht, al helemaal als het zulke knappe jongens waren ! Het bubbelbad was nog niet aan het bubbelen. Ze had de jongens horen zeggen dat die net aan was geweest. 'Leuke meiden' hoorde ze zachtjes naast zich. Twee van de jongens zaten naar elkaar te buigen. Opeens hoorde ze Virginia schreeuwen. Ze vermoedde al wat er aan de hand was. Ze trok haar wenkbrauw op en keek de jongen aan. 'Nou ja zeg..' Ze beet op haar lip en keek Virginia aan. Ze stopte na lieve.. Waarschijnlijk wou ze de naam van het meisje waar ze 'ongeveer' -na wat Jenn uit haar verhaal had opgemaakt- noemen. Ze stopte. Wel slim, want anders hadden ze vast van die opmerkingen gehad van ; 'oh lesbisch? Durfen jullie elkaar te zoenen?' Zo waren jongens gewoon. Ze voelde een hand over haar been aaien. Ze keek naar de jongen die naast haar zat. Best een knapperd, vooral mooie bruine ogen! Toch had hij niet zomaar aan haar moeten zitten. Ze pakte onder water zijn hand vast en haalde hem van haar been af. Ze legde hem op het bankje van het bubbelbad, zodat de hand bij haar uit de buurt bleef. Hij keek haar verbaasd aan en trok een pruillipje, wat haar wel een beetje aan het lachen maakte. Het werd drukker in het zwembad, dat was te merken. In het bad vormde een groepje kinderen, en er stond een vrouw in haar badpak voor de kinderen. Ze begonnen met een baantje vlinderslag. Het deed haar denken aan de tijd dat zijzelf leerde zwemmen. Ze was altijd zo enthousiast als ze weer naar het zwembad ging voor de lessen, dat haar ouders helemaal gek van haar werden. Dan liep ze altijd druk door de kamers te stuiteren, en daar moesten ze niks van hebben. Vooral omdat haar twee broers dan ook mee deden, en die waren niet rustig meer te krijgen! In het begin had ze het leuk gevonden, de lessen, maar later was er niks meer aan. Ze deed zo goed mogelijk haar best om de diploma's te halen, en dan zou ze mogen stoppen. 'Het is al 6 uur' onderbrak Virginia haar gedachtes. De jongens keken elkaar geschrokken aan en gingen staan. Voetbaltraining. De jongen die naast haar had gezeten zwaaide even en knipoogte, en liep toen weg. Ze keek naar Virginia. 'Ach joh, het is vandaag toch ook nacht-zwemmen? Wedden dat er dan weer een nieuwe groep komt?' Ze glimlachte, waardoor er kuiltjes in haar wangen ontstonden. 'Jep, ik heb ook honger. Wil je nu al gaan eten, of zullen we nog even wachten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:18 am

'Jep, ik heb ook honger. Wil je nu al gaan eten, of zullen we nog even wachten?' Was de vraag van Jenn. Ze keek even van top tot teen naar haar. Eigenlijk was ze best mooi. Haar haar, ook zo puur blond. Mooie kleur huid. Ze schudde zich wakker uit haar gedachten en glimlachte even, waarna ze opstond uit het warme water. Vlak bij het trappetje twijfelde ze nog eventjes, draaide ze zich vervolgens nog even om en liet zich zakken in het water voor Jenn. Ze streelde zachtjes met haar vingers van haar rechterhand de wang van het prachtige meisje en had de neiging om haar een zoen te geven, maar stopte toch. Ze dacht weer terug aan die nacht met Adina. Virginia stond op en liep richting het trappetje met een ellendig gevoel. Waarom had Adina zich niks meer van haar laten horen? Wanneer ze omhoog geklommen was en op de rand stond van het bubbelbad keek ze haar nog even met een onschuldig gezicht aan. ''Sorry, het ging per ongeluk,'' en draaide zich om richting de snackbar gedeelte van het zwembad. De natte touwtjes van haar onderste bikinistukje schuurden nu tegen haar benen aan. Halverwege dat ze erheen liep wachtte ze even op Jenn. Ze pakte haar hand vast en wreef er overheen. ''Vergeet wat ik net had gedaan.'' Daarbij keek ze haar serieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedo dec 09, 2010 4:43 am

Waarschijnlijk gingen ze nu eten, want Virginia stond op. Toen draaide ze zich. Jenn merkte dat ze haar bekeek. Ze kwam naar haar en wreef over haar wang van . Met grote ogen keek Jenn haar aan. Ze ging haar toch niet zoenen he? Maar Virginia draaide zich weer om en klom het water uit. Toen ze op de rand stilstond draaide ze zich om. 'Sorry, het ging perongeluk.' Verontschuldigde zich. Jenn toverde een klein glimlachje op haar gezicht. ' Oh, uhm, het geeft niks hoor.' Antwoordde ze een beetje aarzelend. Misschien dacht Virginia wel dat zij óók lesbisch was. Ze schudde even onopmerkbaar haar hoofd. Daarna stond ze ook op. Ze had al heel de tijd tot over haar schouders in het warme water gezeten, dus het was toch wel een beetje koud. Het water kwam nu ongeveer nog net boven haar heupen. Ze klom het trapje op en pakte toen Virginia haar hand vast, die ze naar haar uitstak. 'Vergeet wat ik net gedaan heb..' mompelde die. Jenn haalde haar schouders op. Ze kon het beter maar gewoon even duidelijk maken, anders kreeg ze straks nog verkeerde ideeën van haar. 'Kijk virgin, ik vind je hartstikke lief enzo, maar ik ben wel gewoon hetero..' Ze keek haar met een schuin hoofd aan. 'Ik vind het niet erg wat je net deed, ik laat me ook weleens gaan, bij jongens, maar ik weet niet..' Ze haalde het elastiekje uit haar haren. Die waren nog droog, doordat ze een hoog slordig staartje had gehad. 'Ik ben gewoon hetero' Herhaalde ze nog een keer. ' Maar het boeit me niet dat jij lesbisch bent!' Een gemeende lach kwam op haar gezicht. 'Daar heb ik helemaal niks op tegen' Ze kneep even in haar hand. ' En al zou ik lesbisch zijn, zou ik het niet over mijn hart krijgen om iets met je te doen, aangezien je me net vertelde over je partner'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedo dec 09, 2010 7:00 am

''Laten we maar gewoon gaan bestellen,'' fluisterde ze zacht terwijl ze schuldig naar de grond staarde. Een paar koude druppeltjes vielen vanuit haar haar op haar schouder. Daar schrok ze van en keek op. Ze liet Jenn's hand los en liet haar hoofd hangen zodat ze haar haar gemakkelijk uit kon knijpen. Er leek wel een liter water uit te komen. Wanneer er nauwelijks meer uit kwam ging ze weer normaal staan en keek rond. Er waren best wel veel tafeltjes vrij. ''Wat zou jij willen hebben?'' En ze liep al met flinke passen naar de toonbank, zonder om te kijken. Er stond nog een moeder met een klein kind voor haar in de rij. Het viel haar op dat dat het kind was dat zij opzij had geduwd. Blijkbaar was het net pas bijgekomen van het huilen. 'Wat zou je willen, schat? Het is jou geluksdag vandaag, net zoals elke dag. Zolang je maar niet weer gaat huilen, mag je alles wat je hebben mag.' Virginia draaide charmant haar hoofd en hief een wenkbrauw op. ''Zo, zo, verwend kind,'' zei Virginia met haar - zoals altijd - grote mond. Arrogant zette ze haar handen in haar zij en ging er schuin bij staan. 'KIJK MAM! ZIJ DUWDE MIJ OP DE GROND!' Schreeuwde het kleine jochie en schuilde vervolgens achter zijn moeder. Een onschuldige glimlach verscheen op haar gezicht. ''Goh, dat kind heeft lef mij zomaar vals te beschuldigen.'' Ook haar andere wenkbrauw hief ze op, zodat ze verbaasd keek. Haar ogen gingen van het kleine jongetje naar de moeder. Ineens begon het jongetje te krijsen. 'MIJN KNIE DOET ZO'N PIJN!' Er liepen tranen over het jongetje zijn gezicht, maar het zag er overduidelijk nep uit. 'DAT HEEFT DAT (..)WIJF GEDAAN! ZIJ HEEFT MIJ TEGEN DE GROND GESMETEN!' Spontaan barstte Virginia in lachen uit. Ze kon het niet houden en bukte voorover zodat haar handen leunden op haar benen. 'Kom op zeg, ik heb hem op z'n hoogst even aan de kant gezet omdat hij in de weg stond. Het ergste wat ik heb hem aangedaan is hem aangeraakt.' Probeerde ze uit te brengen zonder te lachen. 'Zeg he, wat moet een mens tegenwoordig wel allemaal niet doen om zich even fatsoenlijk om te kleden.' Het was geen vraag maar een sarcastische opmerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 11, 2010 1:16 am

'Is goed, ' Jenn liep naar de bali. Ze bekeek de lijst. 'Ik neem een kleine patat zonder mayo of zo. ' Ze wachtte tot Virginia zei wat ze wou. Daarna ging ze even met haar hand door haar haren "Ik ga even mijn geld halen, ben zo terug!" Ze liep naar haar tas. Hopelijk ging Virginia nog tegen haar praten, of gewoon haar aankijken, anders had ze niet zo'n zin om nog in het zwembad te blijven. Ze had toch niks verkeerds gedaan? Ze poakte haar portomonnee en haalde hem uit haar tas. Ze opende hem even om te kijken hoeveel geld er nog in zat. 30 euro, dat moest toch wel genoeg zijn? Ze liep weer terug. Er stond een klein jochie met zijn moeder voor hun. Het jongetje had rooie ogen, want hij had waarschijnlijk gehuild. Toen ze wat beter keek zag ze dat het het jochie was dat ze geld had gegeven voor een lolly. Dat had ze gedaan zodat die zou stoppen met huilen. De moeder deed overdreven aardig tegen Virginia en wees toen met zijn dikke wijsvingertje. 'ZIJ WAS HET! ZIJ HEEFT ME GEDUWD' Begon hij met zijn harde stem weer te krijsen. De moeder werd rood van schaamte, en wierp daarna een hatelijke blik op hun. Jenn haalde haar schouders op. 'Jij stond in de weg, dikkie.' floepte ze eruit. De moeder werd nu echt boos, datr zag je aan haar gezicht. Het jongetje begon weer te huilen. 'Dit accepteer ik niet!' Ze stampte boos naar de badmeester. Het was een jonge knul, van een jaar of twintig. De vrouw gebruikte allemaal handgebaren. Daarna keek de badmeester naar hun. Jenn glimlachte en zwaaide. De jongen haalde zijn schouders op. Waarschijnlijk kon hij er niks mee. De vrouw kwam terug gestampt. 'Kom maar liefje, we gaan zo wel wat halen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimeza dec 11, 2010 11:16 am

'Kom maar liefje, we gaan zo wel wat halen.' Waarbij de moeder de jongen bij z'n kleine handje vastpakte en hem vervolgens meetrok richting het kleine kinderzwembad. Hij keek nog even om naar haar en keek haar met een angstige blik aan. 'Goedzo, wees maar bang,' dacht ze. Ze stak nog even express haar tong uit naar hem. Hierdoor ging hij nog dichter tegen z'n moeder lopen. Een jongen aan de toonbank riep door een staande microfoon dat er een grote patat klaar stond zonder frietsaus. Waarschijnlijk was de moeder vergeten dat ze besteld had. ''Ja, dat zijn wij!'' Riep Virginia en stak haar hand omhoog, waarna ze vervolgens er naartoe liep. Ze knipoogde naar Jenn. Ze had blijkbaar al betaald. Dit haalde haar humeur weer wat op. Vrolijk keek ze naar haar. ''Waar zullen we gaan zitten, vriendin?'' Er waren best veel tafeltjes leeg. De meeste kinderen waren weer gaan zwemmen. Slechts een groepje oudere meiden zaten rondom een grote tafel met wat eetgerei.

Het was best heerlijk, even tussendoor een warme snack. Ze had er niet al teveel gepakt omdat ze niet zo heel veel honger had. Vanochtend had ze al een paar broodjes gegeten, voordat ze naar de bibliotheek ging. ''Hee, ik vraag me af wanneer we moeten nakomen.'' Waarbij ze verveeld een frietje pakte, die over de bodem van het bakje schraapte en hem toen door midden brak om hem op te eten. ''En als we überhaupt moeten nakomen, dan kan ze het mooi vergeten. Die vrouw kan de pot op, en dat meen ik.'' Waarbij ze een brede grimas op haar gezicht toverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 13, 2010 6:53 am

Het jongentje was weg. 'Hehe' Een zucht ontsnapte uit haar mond. Er werd omgeroepen dat er een grote patat klaarstond, zonder saus. Delen met Virginia! Dat was het eerste wat ze dacht. ' Pak hem Vir!' Ze wachtte tot Virginia de patat had gepakt, en keek toen rond. 'We kunnen daar gaan zitten..' Ze grijnste en wees naar de groep meiden. 'Kunnen we even ruzie maken..' Er kwam een ondeugend lachje rond haar mond. Ze trok Virginia mee naar het tafeltje naast de meiden. Ze ging op de stoel zitten, en bekeek ze toen van top tot teen. ' Leuke bikini, die heeft mijn oma ook..' Ze wees naar een meisje en grinnikte. Daarna pakte ze een patatje en stopte hem in haar mond. 'Hééeerlijk ' Er kwam een tevreden glimlach op haar gezicht. Ze ging met haar handen langs haar bikini. Hij was nog lang niet droog, en als ze ergens een hekel aan had, was het een natte bikini als ze niet aan het zwemmen was. Ze zette haar elleboog op de tafel, en leunde met haar hoofd op haar hand. Virginia begon over het nablijf-gebeuren, waar dat oude bibliotheek-vrouwtje over had lopen zeuren. 'Ach, ik wil best met jou nablijven hoor! Gezellig toch?' Haar schuine lok gleed voor haar ogen. ' Zolang het niet te vaak gebeurd, kunnen we deze keer best komen. Maar je hebt alleen een probleem als je heel vaak nakomt, dan krijg je een naampje he.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimema dec 13, 2010 9:20 am

''Tsja, dat probleempje heb ik namelijk. Maar ik vind 't niet erg, met jou zal het vast en zeker hartstikke leuk worden. Hetzelfde meisje wat Jenn net had beledigd keek háár ongelofelijk vals aan alsof zij degene was die haar wat misdaan had. ''Wat kijk je nou, heb ik wat van je aan ofzo. Geloof het niet, daar heb jij een veel te lelijke bikini voor. En die rotkop van je staat me ook niet aan.'' Zei Virginia met een even arrogante blik terug. Op dat moment stond er een meisje op, die naast haar zat, met hetzelfde donkerbruine haar. 'Zeg, als jij wat te melden heb vertel dat dan maar,' ze kwam naar haar toelopen en begon haar kwaad aan te kijken. 'En over mijn zusje zou ik niet al te veel zeggen, want jij bent ongeveer net zo lelijk als een bejaarde chimpansee,' ondertussen begon ze met haar vinger net boven haar borsten op haar huid hard te tikken. De rest van het meidengroepje begon te lachen. Virginia pikte het niet dat ze haar al uitschold en ten tweede haar ook nog eens aanraakte. Ze stond op en pakte dat vingertje vast waarna ze hem gemakkelijk brak. ''Zo, dat had je niet verwacht he. Er zit meer pit in mijn ene pink dan bij jou in je hele lijf.'' Twee vuurrode ogen keken het buitenlandse meisje aan. 'Moet jij nodig zeggen, oma.' Begon ze weer met haar accent te praten. Op dat moment kon ze het niet uitstaan en voelde ze de adrenaline al stromen. Ze kon zich even niet beheersen en haalde uit naar haar wang. Het geluid klonk behoorlijk pijnlijk. Dat was zeker weten een flinke klap geweest. Het was even stil, behalve dan dat je het stromende en spetterende water hoorde in het zwembaden. Nog steeds in dezelfde houding raakte het meisje voorzichtig haar wang aan. Het was behoorlijk rood gekleurd. Een zachte kreun verliet haar mond. Virginia keek haar met een brede grijns aan. ''Wat had je nou, dikzak,'' en ze kneep daarbij in een vetrolletje van de lichtbruine meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedi dec 14, 2010 5:32 am

' Ach joh, we komen wel lekker na.' Had ze net haar zin geëindigd toen er een meisje op hun afkwam. De zus van het meisje met de lelijke bikini. Allebei stonden Jenn en Vir. ze op. Het meisje probeerde haar op een zielige manier te dissen. Een zucht verliet Jenn's mond. Zo lelijk als een oude chimpansee? Kom op zeg. 'Kom Vir, laten we maar gaan. Ze zijn zoiezo met meerdere.' De meisjes zaten allemaal als gekken te hinneken om de opmerking die het meisje maakte. Waarschijnlijk was zij het 'alfamannetje' van de groep, en die andere kontenlikkende-volgers. Het meisje stond met haar vingers op Virginia haar huid te tikken. Jenn pakte Virginia's hand en trok er zachtjes aan. 'Laat ze nou maar' fluisterde ze. Ze had eigenlijk geen zin in ruzie, bedacht ze zich. Soms had ze ineens van die ondeugende momenten, maar als het dan zover was, wou ze eigenlijk dat het stopte. Maar het was te laat, want Virginia had haar vinger al stevig vast gepakt. Daar kwam een dis terug van Virginia. Het meisje pikte dit niet en kwam weer met een brutaal antwoord. Daarna volgde een klap. Jenn had net weggekeken en dacht dat het waarschijnlijk het bruinige meisje was dat Virginia sloeg, maar toen ze naar de wang keek van het meisje en het rood begon te gloeien, was ze er al achter. Achter zich hoorde ze een meisje roepen : 'Moet je kijken mama!' Ze draaide zich om en schudde zachtjes haar hoofd. Hier had ze écht geen zin in. De moeder keek haar met een glimlachje aan en liep toen samen met haar dochter weg. 'Kom op nou, we willen niet nog meer problemen.' Ze trok Virginia aan haar arm. 'Laat ze nou maar, dit slaat nergens op.' Ze keek het meisje aan. 'En bovendien, was zij niet degene die het zei, maar ik..' Ze glimlachtte even onschuldig en trok toen een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:03 am

'Ik krijg je nog wel, fossielenkind!' jelde het buitenlandse kind nog naar haar terwijl ze bij Jenn een arm over haar schouder sloeg en toen samen naar de baden liep. Arrogant keek ze nog even om en stak gemeen haar tong uit. ''Je ziet maar. Voor als je wilt vechten, neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.'' Zei ze nog even snel tussendoor en keerde toen haar hoofd terug naar Jenn. ''Zo dat was leuk.'' En ze glimlachte er vrolijk bij alsof het niets bijzonders was gebeurd. Zij had nooit echt iets van schuldgevoelens bij dat soort voorgevallen. Het kon haar helemaal niks schelen. Als iemand ruzie met haar zocht dan konden ze het krijgen, en niet zo'n beetje ook. ''Laten we weer gaan zwemmen.'' Zei ze wanneer ze bij de rand van het grote bad stonden met allerlei glijbanen. Ze sloeg haar arm van Jenn's schouder af en ging stiekem achter haar staan. ''Kijk uit!'' Giechelde ze en duwde haar voorzichtig tegen haar rug waardoor ze het water in zou vallen. Zelf maakte ze een sierlijke duiksprong als een zeemeermin. Net wanneer haar haar weer wat droger zou zijn had ze het weer nat gemaakt. Al was het onder water wel heerlijk zacht en stijl. Ze had een charmante pure, blauwe blik in haar ogen, wat je onder water nog veel beter zag. Niet te hard greep ze de benen van haar vriendin vast om haar te laten schrikken. Snel kwam ze weer boven water en hapte naar adem. Ze had ietsje te lang onder water gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Gesponsorde inhoud





Warm water ღ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm water ღ   Warm water ღ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warm water ღ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Fun Area-
Ga naar: