Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Perfect Nonsense

Ga naar beneden 
+13
Nick
Serena
Christian
Niels
Alice
Lauren
Joël
Sarah
Emilie
Mike
Kenneth
Ian
Alain
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 4:38 am

Hier komen alle updates van Perfect Nonsense te staan. Gezien het meer een klein verhaaltje wordt dan RPGen, zal ik het in creatief bijhouden. De band bestaat uit Alain, Mike, Kenneth en Ian, alle vier studenten van Monica High. Je kan Nonsense dus gerust de schoolband noemen, gezien het voorlopig de enige band van de school is.


Bandnaam: Perfect Nonsense
Roepnaam: Nonsense
Genre: In de RPG zullen nummers van Sum 41, Escape The Fate en Bowling For Soup nummers zijn die wij hebben gemaakt.

Bandleden:
Rhythm-/Lead-gitarist + Leadzanger: Alain
Lead-/Rythm-gitarist + Leadzanger: Mike
Basgitarist + Leadzanger: Kenneth
Drummer: Ian

Discography:
All Messed Up (Zang: Alain)
Pieces (Zang: Alain)
Still Waiting (Zang: Alain)
Hell Song (Zang: Alain)
Over My Head (Zang: Alain)
My Direction (Zang: Alain)
10 Miles Wide (Zang: Kenneth)
Emilie (Zang: Mike)
This War Is Ours (Zang: Kenneth)
Best Of Me (Zang: Alain)
Underclass Hero (Zang: Alain)
BFFF (Zang: Mike)
Not Good Enough (Zang: Kenneth)
88 (Zang: Alain)
When We Die (Zang: Mike)
With Me (Zang: Alain)
Walking Disaster (Zang: Alain)
Angels With Dirty Faces (Zang: Alain)
Girl All The Bad Guys Wants (Zang: Mike)
Gergeous Nightmare (Zang: Kenneth)


Laatst aangepast door Alain op vr jul 29, 2011 5:03 am; in totaal 16 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 4:38 am



Perfect Nonsense 2nreky1


Perfect Nonsense - All Messed Up:


Linksboven Mike, rechtsonder Alain:


Kenneth:


Ian:



Graag reactie's! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 4:47 am

Klinkt heel mooi en je bewerkkunsten zijn top ! [Voor iemand zoals jij :]
Ik kijk uit naar het volgende verslag !
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 6:24 am

Thanks voor reactie! =D

Willen andere mensen nog reactie geven? (A) Ook op dit nieuwe deel? (A) *Ik functioneer niet zonder reactie's, aandachtsjunk hierr... o.0*





Perfect Nonsense Ae1l7c


Perfect Nonsense - Pieces:


Alain:


Mike:


Kenneth:


Ian:




Perfect Nonsense - Still Waiting:


Onder Alain, boven Mike:


Kenneth:


Ian:




Reageren! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 6:27 am

Ik houw van dit stukje en van het vorige. Plus dat je de tijd neemt om dat allemaal te zoeken.
Respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 21, 2010 6:34 am

Geweldig Tease ^^ Deze en de vorige, zien er echt heel mooi uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:36 am

Kenneth schreef:
Ik houw van dit stukje en van het vorige. Plus dat je de tijd neemt om dat allemaal te zoeken.
Respect.

Dankje =D


Mike schreef:
Geweldig Tease ^^ Deze en de vorige, zien er echt heel mooi uit Wink

Dankje =D



Perfect Nonsense 30j5ptu


Perfect Nonsense - The Hell Song:


Onder Mike, boven Alain:


Kenneth:


Ian:



Reactie, reactie, reactieeh Toll *Aandáácht?*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:56 am

Liefde voor Sum41.. euhm.. Perfect Nonsense Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimedo dec 02, 2010 10:14 am

Update: Ik stap over naar kleine berichtjes, te weinig lezers voor de tijd. Sorry. (A) Anyway, diverse nieuwe nummers zijn geschreven. Over My Head en My Direction, eerste door Mike en tweede door Alain geschreven. Hieronder een overzicht van alle nummers van Perfect Nonsense.


All Messed Up:


Pieces:


Still Waiting:


Hell Song:


Over My Head:


My Direction:


Binnenkort eerste optreden in Zanzibar! Komen er nog andere artiesten buiten Perfect Nonsense? Smile Het feest zal First Season gaan heten en jongeren mogen hier voor publiek van eigen leeftijd gaan optreden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimedo dec 02, 2010 10:42 am

En als je meer aandacht kreeg, zou je dan wel verder gaan met die übercoole verslagjes..? Very Happy
Ik vond het namelijk heel leuk om die stukjes tekst te lezen, met daarbij enkele foto's van de artiesten. Leuk dat je daar telkens andere foto's voor koos, en ook dat je de moeite deed verschillende filmpjes van gitaristen, drummers etc. te zoeken: het maakt dat je nét even iets dichterbij de band 'Perfect Nonsense' staat dan bij Sum41.
*bewust gebruik verleden tijd*

Zal het optreden trouwens ook daadwerkelijk plaatsvinden, of wordt het een optreden in verslagvorm..? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr dec 03, 2010 9:33 am

Eerste optreden! =D

---

@ Sarah: Die filmpjes zou ik er best nog bij kunnen halen, als het bekeken wordt, maar die verslagjes zal veel van hetzelfde gaan worden na verloop van tijd. Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr dec 03, 2010 10:25 am

Iedereen mag toch in het Topic komen?
En zo ja, dan mogen ze ook een vriend/vriendin meenemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr dec 03, 2010 11:44 am

Zeker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimeza jan 15, 2011 7:35 am

Het was een tijdje stil bij de band, zo moest het van buiten lijken, toch is er hard gewerkt. Ze waren aan het werken om ook voor nummers te maken waarbij Kenneth de eerste stem was. Hierbij is het zoeken naar het geluid, maar na een tijd is het dan toch gelukt!
10 Miles Wide is het eerste nummer van Perfect Nonsense die Kenneth zingt.

In de beginpost staat nu de huidige discographie Smile


Alain:


Mike:


Kenneth:



Ian:

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Joël

Joël


Posts : 449
Naam : Carolien c:

Profiel
Naam: Joël Luzac
Partner: Cause when you left, my whole world crashed
Vereniging:

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimeza jan 15, 2011 7:53 am

Me likes this very much. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr feb 11, 2011 10:59 am

Perfect Nonsense - Emilie
Na Kenneth heeft ook Mike een eerste nummer die hij zingt en daarnaast ook zelf heeft geschreven. Het begon als een grap richting Kenneth en Alain, maar het bleek al snel te evolueren tot een goed nummer. Kenneth is de ex van Alain's huidige vriendin en haar naam is Emilie.






Perfect Nonsense - This War is Ours
Kenneth heeft er ook een tweede nummer bij, de bassist van het amateurbandje heeft de zang opzich genomen in het meest ruige nummer van de band tot nu toe. Vooral Alain en Kenneth waren blij met het nummer, Mike en Ian waren minder enthousiast met het geschreeuw.






Perfect Nonsense - Best Of Me
Ook Alain heeft niet stilgezeten en dit keer een rustiger nummer op papier kunnen zetten. De inspiratie kwam een klein beetje uit zijn eerste serieuze relatie. Niet helemaal, want hij heeft nergens spijt van, wat wel in het nummer wordt beweert. Maar de basis kwam wel degelijk van Emilie.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimedo maa 03, 2011 10:31 am

Perfect Nonsense - Underclass Hero
Alain heeft het nummer Underclass Hero geschreven met inspiratie uit zijn jeugd, van zijn ouders. De anderen vertelt hij niet over zijn jeugd en het nummer is volgens hen dan ook een willekeurig nummer, vandaar dat Alain het ook in wij-vorm had geschreven.





Perfect Nonsense - BFFF
Het is duidelijk dat Mike het van zijn humor moet hebben, BFFF gaat over een verzonnen vriend of iets in die richting. Een goed nummer, grappig en rustig, toch het handelsmerk van Mike. Hij had Alain zelfs zo ver gekregen om na 1:08 in het nummer niet bepaald hetero voor de tweede stem te zorgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimedo maa 03, 2011 10:52 am

Weet je dat ik jouw korte omschrijvingen echt geweldig vind Surprised?
Ik kijk gewoon alleen daarvoor in dit topic xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimewo maa 16, 2011 4:33 am

Lauren schreef:
Weet je dat ik jouw korte omschrijvingen echt geweldig vind Surprised?
Ik kijk gewoon alleen daarvoor in dit topic xd..

Thanks Very Happy

Zijn er nog meer die ook werkelijk lezen? Graag reageren, dat helpt wel x]



Perfect Nonsense - Not Good Enough
Een typisch nummer van Kenneth, luguber, bloederig, ruig en toch gaat de tekst nog werkelijk ergens over. Dat het over moord en zelfmoord gaat, laat ik er in dit stukje dan maar even uit. Alain vond het minder tof, hij moet namelijk ook zijn stem laten horen en hij screamt niet al te graag. Maar er was niet veel keuze, het paste bij het stukje dat er naast zang ook gescream te horen was.
Sitting in this room, playing russian roulette. Finger on the trigger to my dear Juliet. Out from the window, see her back drop silhouette. This blood on my hands is, something I cannot forget.




Perfect Nonsense - 88
Alain begon met het schrijven van dit nummer, na zijn praatje met Lyron. Daar had hij de inspiratie vandaan gehaald. De rest van de tekst heeft weinig met het gesprek te maken. Maar zoals op meer fronten, moet er inspiratie zijn voor een begin en het gaat dan wel als je eenmaal lekker bezig bent.
How long would you wait, just for me to call.




Perfect Nonsense - When We Die
Het eerste serieuze nummer van Mike, moet ook gebeuren. Je kan kort na lang praten, maar Mike is toch wel de koning van de lyrics. Hij schrijft niet zo heel vaak, maar wat we van hem zien is simpelweg briljant. Ook deze, die net als die van Kenneth over de dood gaat. Mike schreef het misschien net iets subtieler en positiever op.
As long as we live, time passes by. And we won't get it back, when we die.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimewo maa 16, 2011 8:29 pm

Ik vind jouw korte stukjes ook altijd geweldig Smile
Ik kan niet wachten tot de volgende =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimedo maa 17, 2011 5:50 am

Nog iemand die je korte stukjes altijd leest (aa)
Ze zijn echt geweldig ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr maa 18, 2011 4:47 am

And off course lees ik ze ook. En ik vind ze geweldig. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr jul 08, 2011 2:32 pm

Gedachte van Alain:
De band heeft een tijd stilgelegen en het is vooral Ian die mij daar de schuld van geeft. Daar had hij wel een punt, want ik had een tijdje niets van me laten horen. Ik moet wel zeggen dat ik er een beetje de pest in heb dat er niets buiten mij om geregeld kan worden. Toen ik weg was werd er niet meer geoefend, ik heb tot nu toe telkens alles afgehuurd en gezorgd dat het hele zootje bij elkaar kwam en ik heb de band opgericht. Kenneth had me laatst een SMSje gestuurd met daarin de vraag of er nog wat ging gebeuren met de band. Daarom heb ik besloten om binnenkort maar eens met de groep te gaan praten, ik vind het best dat ik overal de verantwoordelijkheid in heb, maar dan wil ik ook een aantal toezeggingen. Tot nu toe heb ik alles voor de band gedaan, dan lijkt het me toch reëel dat ik de bandleider ben? Ik wil de beslissingen nemen en het laatste woord hebben, om het maar even zo te zeggen. Het klinkt misschien arrogant, maar ik denk dat het wel beter is voor de band. Dan loopt alles misschien net iets sneller. Omdat ik dit al een tijdje in mijn hoofd heb, heb ik mezelf ook wat opgedrongen om de nummers waarin ik zing af te maken en die waarin Mike en Kenny zingen wat minder ruimte te geven. Dat zal straks wel weer los lopen, maar ik wil eerst de status duidelijk maken. Want zoals het nu gaat wil ik niet met de band verder. Zoals ik al zei, ik wil best alles regelen, maar dan wil ik ook de ruimte hebben om ook echt álles te regelen. Ik denk zelf dat Kenneth en Mike me wel zullen begrijpen en ben vooral nieuwsgierig naar de reactie van Ian. Nieuwsgierig, niet bang. Misschien kan ik dan direct voorleggen om ook eens de demo op te nemen. Ik had vorige week nog gebeld met een eigenaar van Studio Monica. Het kost wat, maar ik heb geld zat en de band moet weer eens wat optredens geven.




Perfect Nonsense - With Me
Inspiratie uit de teksten die Alain heeft gemaakt komen steeds vaker uit dingen die hij zelf meemaakt of voelt. Iets wat hij nog niet zo heel lang geleden nog verafschuwde. Schrijven was immers een vorm van kunst en je vroeg een kunstenaar toch ook niet of hij depressief was na hij een donker schilderij had gemaakt? Mensen veranderen en de teksten veranderen mee. Dit nummer had Alain geschreven met Ruby in zijn hoofd, het meisje waarmee hij eigenlijk best in love is.
Through it all, I've made my mistakes, I stumble and fall, but I mean these words...





Perfect Nonsense - Walking Disaster
Alain begon de tekst te schrijven met in zijn achterhoofd de relatie met zijn ouders. Op veel punten is hij afgeweken van zijn eigen relatie, maar het blijft natuurlijk wel draaien om het nummer. Je kan beter een nummer hebben waarin de lyrics niet overeenkomen met je werkelijke geschiedenis, dan een nummer waarin het wel overeenkomt maar niet klinkt of niet is te snappen. Na wat gekrabbel in zijn kladblok had Alain toch voor het eerste gekozen en is er eigenlijk behoorlijk tevreden over.
A walking disaster, the son of all bastards. You regrad you've made me. It's to late to save me.





Perfect Nonsense - Angels With Dirty Faces
Lang niet alle lyrics hadden met zichzelf te maken of met dingen die om hem heen gebeurden. Nee, dit was zo'n nummer waarin hij gewoon de pen liet gaan met mind op zero. Een lekker hard nummer, perfect voor optredens met alternatief publiek. Dit waren nummers die Alain nog het liefst song en waar hij zelf het meest van genoot. Maar ook Alain wist dat het niet was wat het publiek wilde, dus wanneer de demo ging komen zat dit nummer waarschijnlijk niet bij de nummers op die demo.
The less I do the more, it makes no sence.


(Skip naar 0:30)



Perfect Nonsense - Girl All The Bad Guys Wants
Er is in die tijd dan toch een nummer op papier gekomen waarin Alain eens niet song, maar Mike. Mike moet het echt hebben van de humor, dat was al een tijd duidelijk. Dit nummer is niet anders en eigenlijk vinden alle vier de bandleden dit wel één van de meest toffe nummers. Alain vond de lyrics perfect, Kenneth kon zijn lach pas na drie keer spelen inhouden en zelfs Ian glimlachte.
She's watching wrestling, creaming over tough guys, listning to rapmetal, turntables in her eyes...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimevr jul 08, 2011 11:01 pm

Jaa, leven in Perfect Nonsense ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitimeza jul 09, 2011 11:33 pm

I like it ^^
Goed idee van dat plaatje opnemen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Perfect Nonsense Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Nonsense   Perfect Nonsense Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Perfect Nonsense
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oefenruimte, Perfect Nonsense (Kenneth & Alain)
» Optreden met Perfect Nonsense (Iedereen welkom!)
» Nonsense in gesprek
» A Perfect Day
» Perfect Bitch

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Crea-
Ga naar: