Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wakker worden...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimevr nov 19, 2010 12:02 pm

Wakker worden, dat werd hij dagelijks. Maar minder vaak werd hij wakker op de halfpipe. Even wreef hij over zijn hoofd, probeerde zich te herinneren wat er gisteren was gebeurd. Hij had geen kater en stonk niet naar alcohol. Dan was er maar één reden over waarom je wakker zou worden op zo'n punkding. Een meisje. Jedda, iets ruiger dan Alain had verwacht, maar het was een mooie nacht.
De jongen stond op en keek om zich heen, Jedda was nergens te bekennen. Enkel wat ouderen die met hun hond door het park liepen, moeders met hun baby's en zo nu en dan iemand van zijn leeftijd.
Alain kwam op het briljante idee om eerst maar even zijn broek en blouse aan te trekken voor hij verder ging denken. Uit zijn linker broekzak haalde hij een briefje en las fluisterend de woorden, ''Werk, bel me! 06-81323985...'' Uit zijn linker broekzak haalde hij vervolgens een aansteker en liet het papier en vooral de tekst in rook opgaan. Afwisseling was nodig, je kon niet bij één iemand blijven klitten. Wanneer je besloot om Spaans te gaan leren, besluit je een week later niet nogmaals om Spaans te gaan leren, ietwat zinloos.
Alain wreef over zijn hoofd en ging zitten zodat zijn benen buiten losjes buiten de pipe hingen. Hij sloot zijn ogen en liet de wind even in zijn gezicht blazen, genietend van de schemerende zon die opkwam, zijn hoofd leeg maken en vooral denken aan niets, helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimevr nov 19, 2010 9:51 pm

Voor Emilie was de ochtend al vroeg begonnen, ze wilde persé weer gaan hardlopen en had dat een uurtje geleden ook nog gedaan, waarna ze op haar kamer een douche had genomen en zich netjes aangekleed had voor de komende dag die zou beginnen. Ze hield wel van een kleedje, zoals ze regelmatig droeg, en had een donkerblauw kleedje aangetrokken, ietwat spannend maar niet te bloot, zodat ze er zeker niet zou uitzien als één of ander meisje dat haar lichaam verkocht. Ze zuchtte even kort terwijl ze richting the youth yard liep, gewoon om daar wat rust te zoeken en kort naar de zonsopkomst te kunnen staren, omdat dat een leuke dag zou aankondigen, dat voelde ze wel. Misschien zou ze met Lyron afspreken? Ze wist het niet..meestal beslisten ze zoiets gewoon op het moment zelf, en kreeg ze een berichtje of telefoontje, of ze stuurde er zelf één of belde zelf, en dan, boem, pats, spraken ze af. En dat vond ze het beste.
Terwijl ze dichter bij de Yard kwam, merkte ze een jongen op, die er nogal genietend bij zat, met zijn ogen gesloten en nogal ver weg leek te zijn. HIj zat op zo'n pipeding, en zelf liep ze, om de jongen maar niet te storen, naar de andere kant van het spul, waartegen ze zachtjes leunde en genoot van de zonsopkomst, kort zuchtend en blij dat ze de rust die ze zocht gevonden had.
De ontmoeting met Kenneth gisteren had haar nachtrust niet gespaard gelaten, ze had veel te veel aan zijn 'ik ben ongelukkig'theorie gedacht en zichzelf daarvan de schuldige bevonden. Al beweerde hij van niet, ze wilde dolgraag dat hij gelukkig was, en dat moést kunnen zonder haar. Want Lyron opgeven voor Kenneth, of zelfs nog maar weer een relatie starten met de jongen, Nee, dat zag ze niet zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimeza nov 20, 2010 7:55 am

Wanneer Alain zijn ogen weer opende merkte hij een meisje op die tegen de andere kant van de halfpipe aanleunde. Ze was knap, Argentijnse afkomst misschien? Ze was in ieder geval geschikt als potentieel meisje. De jongen haalde zijn ketting met een plectrum eraan die onder zijn Jack & Jones blouse verstopt zat en hing hem in de kraag van de blouse. Als het paste met de rest van zijn outfit had hij de ketting altijd zichtbaar, vandaag dus ook. Meisjes vonden het vaak een pluspunt als hij gitaar speelde en daarnaast was hij er gewoon ziekelijk trots op. Mensen mochten zijn liefde aanschouwen.
De ketting had hij niet afgedaan sinds zijn achtste, de plectrum aan de ketting verwisselde hij echter regelmatig. Vandaag had hij er een groene ketting met één van de briljantste bandnamen erin, My Chemical Romance. Daarbij konden ze ook nog eens muziek maken.
''Vroeg op...'' begon Alain richting de Argentijnse, ''Kom er anders bij zitten.'' De jongen stak zijn hand uit om haar bovenop de pipe te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimezo nov 21, 2010 12:20 am

Toen Emilie even kort genoot van het uitzicht, en plots een stem hoorde, keek ze even opzij. De jongen die ze zonet wel had opgemerkt, bleek nu een beetje wakker geworden te zijn, en had haar blijkbaar zien staan. Ze keek op naar de jongen en aarzelde niet meteen om bij hem te gaan zitten, een vriend meer of minder erbij kon toch nog wel? Hij was wel wat je kon noemen erg direct, iets wat ze, momenteel, niet echt heel erg vond. Ze was altijd wel bereid om een ochtendpraatje te slaan met iemand, dus knikte ze even, maar sprong zelf handig op de pijp, zonder er ook maar aan te denken om de jongen zijn hand te nemen. Ach, ze moest altijd wel tegen de stroom in gaan. Ze glimlachte even en zette zich met genoeg ruimte van de jongen af, waarna ze kort constateerde dat het uitzicht dat de jongen hier had over de omgeving, wel een stuk beter was dan degene die zij op de grond had gehad. "Anders gaan de dagen toch veel te snel voorbij", reageerde ze even laat op zijn 'vroeg op', waarna ze even naar de jongen keek en glimlachte. Ze sloeg haar benen kort over elkaar en legde haar handen op haar knie. "Jij bent ook nogal vroeg wakker..", mompelde ze even kort en haalde dan haar schouders op, terwijl ze haar blik weer naar voren richtte. Oké, de jongen was wel knap, maar daar ging het haar echt niet om. Ze wilde gewoon wat meer vrienden, en bovendien had ze Lyron, die knapper en beter was dan al de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 23, 2010 8:27 am

Een klap in zijn gezicht toen de hand niet werd aangenomen maar ze er eigenhandig op kwam. Gemeen. Jammer dan, maar met achterstand was er des te meer reden om door te gaan knokken.
Alain sloeg zijn ogen neer, classic en langdurig, maar het was het mogelijk waard. Hij besloot voor het gedumpte jong te spelen, ze zag eruit als iemand met veel medeleven. Nadeel van deze weg was dat het normaal gesproken iets langer duurde voor je het meisje in bed kreeg. De jongen liet zijn gezicht versomberen. ''Ik kon niet slapen en frisse lucht is dan soms echt fijn.'' zei hij zacht. Ja, liegen kon hij als geen ander, heerlijk. ''Sommige zeggen dat liefde in de lucht hangt, ik hoop dat de wind het mee neemt naar China en dat ik het niet meer terug zie.'' zei hij, met op het laatst een grommend toontje. Alain liet zijn ogen vochtiger worden, echt fijn als dat je op commando lukt. Aanrader voor iedere jongen, wanneer je kan janken krijg je sommige meiden een stuk sneller.
Alain wreef door zuigen ogen en snoof, niet te veel en uitbundig, dit was goed. ''Sorry, wist niet waar dat vandaan kwam, anders ben ik nooit zo direct. Ik zal je er niet verder mee vervelen. Hoe is jouw leven?''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 23, 2010 8:53 am

De jongen, die haar eerst nogal spontaan en goed gezind had geleken, leek op slag veranderd te zijn. Triester, wat droeviger.. Hij zag er nogal gekwetst uit, naar haar mening. "Ja, frisse lucht is dan inderdaad fijn", beaamde ze even, waarna ze toch kort fronste toen de jongen blijkbaar heel de tijd met zijn ogen neergeslagen zat. Blijkbaar liefdesverdriet. Ze haalde haar schouders even op en keek dan weer kort naar voren. "Ach, het komt altijd wel weer goed", bedacht ze zich even, denkend aan de relatie die ze nu met Lyron had, na zo'n domper in een relatie met Kenneth. Ach, alles verliep nu echt geweldig in haar leven, vond ze. Ze was, moest ze zeggen, bijna perfect gelukkig, al bestond die perfectie niet, volgens haar was haar geluk een asymptoot, naderend naar de perfectie.
Maar bij de jongen? Hij zag er niet al te goed uit, en verklaarde dat ook duidelijk. Tranen stonden in zijn ogen, waardoor ze bijna instinctief de drang kreeg om een arm om hem heen te slaan, maar dit liet ze maar voor even, aangezien de jongen weer begon te spreken. Anders was hij nooit zo direct? Nou, dat kende ze. Ja, toen zij nog pijn had om het einde van haar relatie met Kenneth, had ze ook aan een willekeurige vreemde bijna alles verteld. "Mijn leven loopt goed", sprak ze even kort maar keek de jongen dan weer aan. "je verveelt me er niet mee hoor, ik kom mezelf hier ook maar amuseren door te wandelen, ik geef toe dat ik dan liever een gesprek voer.", verkondigde ze even, waarna ze even naar hem glimlachte en kort aanmoedigend knikte. Hij mocht het van haar best vertellen, ze zou zeker niet in slaap vallen, daar zou Ines wel voor gaan zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:27 pm

De Argentijnse trapte er in ieder geval in, mooi zo. Helaas melde ze dat het met haar goed ging, het was leuker geweest als ze in dezelfde situatie als hij zat. Of zoals Alain zich voordeed dan. De jongen glimlachte verlegen en slikte. Even een stilte inlassen was goed, niet te hard van start gaan, anders kwam je echt als zo'n kneusje over en dat viel vaak niet in de smaak. Zeker niet bij Spaanstalige meisjes. ''Ik moet bekennen dat het wel oplucht, het helpt wel dat ik je niet ken en me even niet groot hoef te houden. Dat is soms echt irritant, maar als je dat niet doet word je uitgelachen in het basketbalteam.'' Alain snoof en streek door zijn halflange haren met een iets onzekere blik. Waarom vorige uitspraak? Laten weten dat hij in het basketbalteam zat en toch een tikkie aantastbaar, perfecte combinatie!
''Over net, ik dacht dat ik het meisje had gevonden. Maar ik ben na drie weken, gisterenavond aan de kant gezet voor de quarterback. Geen oog dicht kunnen doen.'' vervolgde hij zacht. Ironisch was dat hij juist weinig had kunnen slapen doordat er juist wel een meisje op hem lag omdat ze waarschijnlijk hem als haar vriend zag. Alain was aan het lachen van binnen, maar gelukkig had zijn uiterlijk weinig met zijn innerlijk te maken. Hij was gewend dat die twee dingen vaak het tegenovergestelde van elkaar waren. Zo ook vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:53 pm

Het bleef even stil, de jongen leek na te denken, wat verlegen te glimlachen en te slikken. Ze keek hem zijdelings aan toen hij weer begon te vertellen. "Nee, je hoeft je inderdaad niet groot te houden nu, ik beloof dat ik je basketbalmaatjes niets ga zeggen", glimlachte ze even en was ergens verbaasd dat hij zo gevoelig was, terwijl hij in een basketbalteam speelde, dat garant stond voor stoerheid, sterkte etc. Maar dat maakte dit net dat tikkeltje erger voor hem. Ze zuchtte even zachtjes en begon geïnteresseerd naar de jongen te luisteren. Drie weken een relatie gehad? Opzij gezet voor de Quarterback? Welk meisje deed nu zoiets? Zij, nee, zij niet: Kenneth had haar eerst bedrogen, en zij hem niét, want toen was het al uit. Maar een meisje dat een jongen als de volslagen onbekende naast haar, gewoon zou dumpen voor een ander, dat beviel haar niet echt.
Een bezorgde gezichtsuitdrukking gleed over heel haar gelaat. Ze legde instinctief haar hand op zijn schouder en kneep daar even zachtjes, bemoedigend in, omdat ze ergens wel veel empathie voelde om zijn situatie, aangezien zij zich, door Kenneth ook aan de kant gezet had gevoeld: alsof je een stuk vuil was, dat gewoon mee moest genomen worden door zo'n vuilkar. Het was ongelofelijk pijnlijk om zoiets mee te maken. "Je komt er wel door", mompelde ze even, "kijk naar mij, ik zie er toch ook niet meer ellendig uit? Ik heb bijna hetzelfde als jou meegemaakt.", vervolgde ze, hem bemoedigend, glimlachend aankijkend. Dit was gewoon haar plicht, hem wat moed geven, want zo hadden enkele andere mensen dat ook bij haar gedaan! Ze liet haar hand daarna van zijn schouder glijden en streek even kort door één van haar lokken die wat in haar gezicht was gaan hangen terwijl ze haar blik over de omgeving liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimezo nov 28, 2010 11:04 am

Yeah, hij was aan het winnen. De hand van de Argentijnse op zijn schouder wekte een prachtig gevoel. Alain glimlachte heel even, heel zachtjes alsof hij steun haalde uit de hand. Hij keek haar even aan, ja ze was mooi. Zag ze er ellendig uit? Echt niet, dichter bij perfectie! ''In tegendeel...'' zei de jongen zachtjes, een compliment mocht wel. Het was overigens één van de weinige leugens vandaag. Alain was blij dat ze hetzelfde mee had gemaakt, dat schepte eerder een soort van klik die je nodig had om een meisje in bed te krijgen. Op dit gebied leek de Argentijnse geen uitzondering, ze ging duidelijk niet zomaar met iemand naar bed en hechte waarde aan onnozele normen als relaties.
De jongen liet zijn hoofd weer uitzichtloos hangen, in zijn gedachte had hij echter al een mooi uitzicht om naartoe te werken.
''Wat is er dan met jou gebeurt?'' vroeg hij, nog altijd op een dusdanig lage toon dat het wel moeite moest kosten voor Emilie om hem te verstaan. Alain keek op, alsof hij van zichzelf schrok. ''Ik bedoel, dat hoef je niet aan me te vertellen hoor. Ik ben ook maar een stom persoon die je nog nooit hebt gezien.''
De jongen slikte, liegen was echt heerlijk. Dat ieder meisje er ook maar in bleef trappen was echt apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimezo nov 28, 2010 11:17 am

Integendeel? Ze keek de jongen even aan toen hij dit zei, glimlachte even en keek wat verlegen de andere kant op. Ja, het was wel fijn om zoiets van een vreemde te horen te krijgen, dat wel.. maar het wende niet echt, en het zou nooit wennen. Toen de jongen zijn hoofd weer liet hangen, en haar een vraag stelde, zuchtte ze eens automatisch, terwijl ze haar blik weer terug bracht naar de omgeving, alsof die interessanter was dan haar antwoord. Ze keek hem even glimlachend aan toen hij suggereerde dat ze het niet aan hem hoefde te vertellen. "Ach, iedereen hier in Monica die een beetje ogen of oren in zijn of haar hoofd heeft, zal het wel gehoord of gezien hebben. Ik had hier een vriendje, enkele weken.. Blijkt dat hij een ander had gekust enzo..", mompelde ze even terwijl ze hem aankeek. "maar, weet je.. ik begrijp best dat je je misschien één keer is niet kunt tegenhouden, maar toen begon hij te beweren dat hij evenveel van die ander hield.. Ja, daar moet ie niet over beginnen zeveren..", vervolgde ze terwijl ze wat geïrriteerd haar hoofd schudde. "Dusse, ik heb het uitgemaakt", sprak ze rustig, haar schouders even ophalend, haar blik op haar knieën gericht. "Ja, deed misschien wel pijn, maar het is nu echt over.", vervolgde ze zachtjes. "Net als het binnenkort bij jou over zal zijn, hoor", sprak ze daarna met een vrolijkere toon en keek de jongen weer aan. Moest hij niet zo down zijn, zou hij eigenlijk nóg knapper zijn; en dan zou hij sneller weer een nieuwe liefde kunnen vinden. Want zijn uiterlijk, dat had hij zeker mee. Ze legde haar handen naast haar lichaam op de rand van de half-pipe en zuchtte zachtjes, wachtend op enige reactie van de jongen. "Bovendien ben je niet meer een volslagen onbekende voor me hoor..Je praatte al tegen me, dat maakt je dan een nét-niet onbekende, volgend niveau zou dan zijn dat ik je naam zou kennen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimezo nov 28, 2010 11:39 am

Oké, hij faalde. Was ze een grootheid op Monica? Pijnlijk. Hij wist van zichzelf dat hij aardig bij de bekendere hoorde. Maar ja, Monica was zo groot dat er behoorlijk veel mensen als populair werden beschouwd. In ieder geval, haar vriend had dus gezoend. Mooiste was dat ze dan dus geen vriend meer had!
Toen ze haar hand op de rand van de halfpipe, iets naast de zijne legde, begon Alain even te twijfelen. Moest hij al voorzichtig een beweging naar haar hand maken om deze zachtjes aan te raken? Nee, dat was iets te vroeg. De jongen glimlachte. ''Oh, ja, ik ben Alain.'' zei hij, een klein beetje vrolijker. ''Bedankt dat je wilde luisteren, hoe stom het ook mag klinken voelt dat echt beter.'' legde hij uit.
Hij snoof de ochtendlucht in zijn neus en merkte al op dat de schemering plaats had gemaakt voor een zonnige dag. Alain streek even over de plectrum aan zijn ketting. Het ging heerlijk vandaag, moest hij een voorspelling maken kon hij haar vandaag nog zoenen en morgenavond in bed krijgen. De jongen had er zin in.
''Ik mis haar. Misschien niet haar, maar het bij haar zijn. Gewoon iemand die je alles kan zeggen en zo.'' zei hij, een stuk spontaner dan even geleden. Miste hij dat in zijn eigen leven? Nee, sterker nog, het was de reden van zijn leven. Hij haatte het om mensen uit te moeten leggen hoe hij zich voelde, het waren dan toch zijn problemen? Hadden anderen niets mee te maken. Dat kon hij zelf prima oplossen. Zo is Alain uiteindelijk geëvolueerd in loner.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimema nov 29, 2010 4:47 am

"Leuk je problemen aan te horen, Alain", reageerde ze even op een ietwat vrolijke, speelse toon, waarna ze haar hoofd schudde. "Nee, dat meende ik niet.. Het doet me best goed om te weten dat je iemand door te luisteren best wel gelukkiger kan maken. Ik ben Emilie trouwens..", vervolgde ze rustig. Ze leek even na te denken, waardoor ze haar ogen op de hemel richtte en de jongen daarna weer zelfzeker aankeek. "Je bevindt je nu op niveau drie.. Niveau een staat garant voor de volslagen onbekenden die ik niet eens aankijk, niveau 2 staat voor de naamloze onbekenden die me goededag wensen, niveau drie; daar zit jij dan, niveau vier, erg goede vrienden, vijf is dat ik je door en door ken en dan heb je nog een speciale gouden plek, namelijk een liefde.", legde ze haar theorie glimlachend uit. "Een simpele blik in Ems brein", mompelde ze er even achterna en staarde toen wat haar gedachten overpeinzend, voor zich uit. "Oh ja," plakte ze er nog aan, "dan heb je nog niveau min één.. die was tijdelijk voor Kenneth, mijn ex, maar nu zit hij ongeveer tussen jou en niveau vier. Het is moeilijk..", dat Lyron op het gouden niveau zat, liet ze maar eens achterwegen, Alain wilde waarschijnlijk nu niet meteen een liefdesstatus kennen. Want ze wist dat zij, in die periode dat ze net gedumpt was, liever niet had dat andere mensen over hun geliefde of minnaar ofzo gingen praten als ze erbij stond.
Hij miste het dus.. het 'bij haar zijn', niet meteen 'haar'. Iemand die altijd naar je luisterde.. Daar kon ze wel inkomen. Toen het met Kenneth uit ging, voelde ze zich ook best alleen en onbegrepen, hoewel Lyron dit gevoel had verminderd, om niet te zeggen 'weggenomen'. Het verdriet, de teleurstelling, de pijn, de woede.. alles. Ze was nog blij dat ze Kenneth als vriend had, maar de sfeer was way te gespannen tussen de twee, ze moest het maar accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimema nov 29, 2010 5:12 am

Dat er nog geen bel ging rinkelen, Ems, zoals Lyron zijn vriendin noemde. Kenneth, de bassist in de band. In zijn hoofd begon een nummer van BFS aan te kloppen. Alain song al lachend een deel van het nummer ''If you were my, than you'd be, screaming ''Someone shoot me''... As I fail miserably, tryin' to get the girl all the bad guys wants...''
Opgegeven, hopeloos. Nee, dit kon hij niet maken tegenover zowel Lyron als Kenneth. De band ging beter dan ooit en daarbij begon Alain Lyron steeds meer te mogen. Alain beet op zijn lip, hoe te vertellen? Kijken wie er harder kon rennen of een klap vangen? Ach, klap vangen, waarom ook niet.
''Ik loog...'' begon hij met een glimlach, niet wetende hoe hij zich moest gedragen. Het was niet iets gebruikelijks voor hem om op te biechten dat hij loog, normaal verbrak hij gewoon alle contacten. Maar nu moest hij wel, wilde hij de klap van Emilie vangen in plaats van die van Lyron. ''Ik heb geen liefdesverdriet, ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik wil de je een soort van, in bed krijgen. Maar ik wil de band, ik zit met Kenneth in de band, graag bij elkaar houden. En Lyron lijkt een soort van vriend van me te worden, denk ik. Sorry. Ik zit nu in min één schat ik?''
Alain sloot zijn ogen, klaar om de klap te vangen. Meende hij de excuses? Nouja, het speet hem dat hij het meisje van Lyron probeerde te krijgen, maar het speet hem niet dat hij loog om iemand te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimema nov 29, 2010 6:39 am

Dat liedje.. ja, ze had dat nummer even geleden nog beluisterd op haar Ipod.. Emily, ging over hààr, best wel egoïstisch dat je een nummer over jezelf; of tenminste over je naam op je Ipod hebt staan. Al vond ze het echt wel een goed nummer; hoewel.. ze kende er betere, maar ze vond het geweldig aangezien haar naam er lekker in voor komt. De jongen zong eigenlijk best goed, maar daar hechtte ze even geen aandacht meer aan.
Hij loog? Ze keek hem even niet-begrijpend aan.. heette hij niet Alain? Heette hij misschien anders, een naam waarvoor hij zich schaamde? Waarover zou hij anders liegen? Maar nee.. Géén liefdesverdriet? Nooit een echte relatie gehad? Oh wat had ze even voor een ogenblik medelijden met de jongen. Pas toen hij verder ging, wendde ze haar blik af, fronste ze even sloeg ze haar armen over elkaar. Eigenlijk was dit best grappig. Oh, een bandlid van de groep waar Kenneth bij speelde? Een vriend van Lyron? Wat toevallig! Zou hij trouwens weten dat ze met hem samen was? Ja, blijkbaar wel aangezien hij Lyron meteen met haar associeerde. Toen de jongen schatte dat hij op min één zat, keek ze even naar hem, toen hij zijn ogen gesloten hield alsof hij zich klaarmaakte om een slag in zijn gezicht te krijgen. Na een korte stilte begon ze toch zachtjes te lachen. "Je wilde me in bed krijgen?", grinnikte ze, terwijl ze hem aankeek, waarna ze even zuchtte. "Zou je waarschijnlijk toch niet echt gelukt zijn", vervolgde ze grijnzend, terwijl ze kort de jongen even een duwtje gaf tegen zijn schouder. "Is gewoon vrienden blijven met een meisje too much for you, of zal ik dan maar gewoon vertrekken alsof er niets gebeurd is?", vroeg ze hem rustig, waarna ze hem even aankeek. Vertrekken was wel makkelijk, maar tegelijk wist ze dat ze de jongen, omdat hij bevriend was met Kenneth én Lyron, waarschijnlijk wel nog zou zien. Dus dan zou het gemakkelijk zijn moest ze niet in één of andere ongemakkelijke situatie terechtkomen met de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimema nov 29, 2010 10:34 am

Alain zijn mond viel open van verbazing, ze lachte. De jongen had haar zeker in bed gekregen, ze overschatte zichzelf duidelijk. Die gedachte liet hij maar even varen. Er waren blijkbaar nog meiden op deze Aarde die het hem niet kwalijk namen om te liegen in een poging om een meisje naar bed te krijgen. Dit was echt vaag. Alain keek haar verbijsterd aan.
''Eh, ja, natuurlijk...'' zei hij wat verward en schudde zijn hoofd. Vrienden? What the fack, hij had geen vrienden. Nooit gehad. Lyron kwam in de buurt en David eerder, maar dat kon je toch niet echt vrienden noemen? Meer, kamergenoten, alleen deelde Alain zijn kamer niet met Lyron. David noemde hij altijd zijn roommate en het leek er steeds meer op dat Lyron David's plek innam, behalve zijn slaapplek. Vrienden, nooit dat ze dat gingen worden. Alain had net dus weer gelogen, iets wat tegen zijn principes inging. Hij mocht van zichzelf enkel liegen in noodgevallen.
Alain slikte, een nieuwe situatie voor hem, voor alles moest een eerste keer zijn. ''Eh... Om eerlijk te zijn had ik liever een klap in mijn gezicht dan het aanbod om vrienden te blijven.'' mompelde hij, eerlijk dit keer. Het was altijd een stuk makkelijker om een klap op je kaak te krijgen dan in een nieuwe situatie te belanden.
Alain bleef Emilie vaag aankijken. Hij wist niet hoe ze het deed, maar de nieuwe situatie maakte haar een stuk knapper. Misschien moest hij zelf maar eens gaan, voor hij het aanbod op een vriendschap aannam in een poging haar toch in bed te krijgen. Buiten dat het een erg grappige situatie zal creëren tussen Lyron, Kenneth en hem, leek het er ook nogal één waar zijn leven mee op de kop gezet kon worden. ''Misschien moet ik zelf maar eens gaan...'' mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 6:44 am

De glimlach op haar gezicht verdween langzaamaan. Emilie keek de jongen even kort aan en geloofde hem niet meteen toen hij een wat verwarde 'eh ja, natuurlijk' uitbracht. Oh, ging hij nu zeggen dat hij het een probleem vond dat hij niet optrok met mensen die verkeerden met één van zijn vrienden. Of verkeerd hadden met een vriend? Ze fronste even toen de jongen - volgens haar verwachting- zei dat hij liever een klap in zijn gezicht had gekregen dan het aanbod om vrienden te blijven. Niet begrijpend keek ze hem even aan, zoals ze wel eerder bij hem had gedaan. Ze trok één wenkbrauw op en beschouwde dus duidelijk als een belediging voor haar dan. Oké, geboren verleider? Blijkbaar niet echt.. Had hij zijn regeltjes niet gevolgd, of had hij gewoon geen plan B om eventueel vrienden te blijven met een meisje? Blijkbaar niet echt. Ze schudde haar hoofd even toen hij zei dat hij zou gaan. "Oh nee, laat die eer op z'n minst aan mij', sprak ze even op een ironisch toontje als reactie op zijn gemompel. "Ik wens je alleszins nog veel succes met je onenightstands en je 'vrienden'", mompelde ze zelf even en duwde zich af van de half pipe, om zich dan naar hem om te draaien. "Ik geloof dat ik dit niet echt persoonlijk moet opnemen zeker? Nu heb ik tenminste geen nummer op m'n hoofd.", sprak ze nogal geïrriteerd, hem doordringend aankijkend. Hij had wel mooie ogen, alleen jammer dat het bij hem óf één nachtje was, óf niets. "Ik had me wel nog kunnen amuseren, denk ik, met jou.", mompelde ze er nog, bijna onhoorbaar achteraan. Ze wilde eerst nog zijn reactie horen, voor ze zich, negen kansen op de tien, zou omdraaien en rustig zou wegwandelen. Hij was dan de eerste jongen die géén vrienden met haar wilde zijn.. Waardoor ze zich meteen begon af te vragen of er momenteel iets mis was met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 7:13 am

Oei, ze was duidelijk kwaad. Alain beet op zijn lip. Wat had hij nu weer fout gezegd? Op het front van een vrouw verleiden was hij hoogbegaafd maar zijn verdere sociale ontwikkeling liep duidelijk achter. Het duurde dan ook even voor hij bedacht dat het probleem was dat hij zei liever pijn te leiden dan vrienden te zijn met haar. De jongen streek vermoeid door zijn haren, complexe wezens, meisjes. Als je een jongen beledigde kreeg je een keer een klap, gaf je een klap terug en was het over. Emilie bood echter een vriendschap aan na enkel leugens om vervolgens kwaad te worden omdat hij geen vrienden wilde zijn.
De verwarring in Alain zijn hoofd bloeide op als een zwarte roos vol met pijnlijke doornen. Hij vond het niet prettig wanneer hij iets niet begreep en het had invloed op later. Lyron was er waarschijnlijk niet blij mee, het was dan ook een stuk handiger geweest als die twee niets met elkaar hadden.
Alain nam een besluit, het op proberen te lossen. Iets wat hij niet snel deed. Bijna iedere vent op school haatte hem en een deel van de meiden daarbij. ''Emilie...'' riep hij haar na en sloeg zijn ogen neer. Waar was hij mee bezig, een vriendschap proberen te sluiten of helen met een meisje? ''Ik zuig hierin. Ik snap het niet, vriendschappen. Niet perse één met jou. Ik bedoel, je bent mooi like fack.'' Alain keek even verbaasd door zijn eigen woorden, mooi like fack klonk niet als je met een meisje praatte. ''Fack is mooi...?'' zei hij twijfelend, meer naar zichzelf dan naar haar. Praten over iets sociaals zonder iemand proberen te verleiden.
Alain zijn hoofd vertrok, chagrijnig op zichzelf. Hij had hier niet aan moeten beginnen. ''Laat maar...'' mompelde hij nijdig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 8:25 am

De reactie kwam echt laat, waardoor ze zuchtte en zich al had omgedraaid. Echter hoorde ze haar naam, waardoor ze meteen doordraaide, letterlijk dan, en de jongen weer aankeek. Hoezo, hij wilde haar nog verder spreken? Was het niet moeilijk voor hem om vrienden met haar te blijven? Of wilde hij haar om die klap in haar gezicht vragen? In dat geval...
"Je zuigt hierin?", mompelde ze even, wat glimlachend.. In vriendschappen? Hoezo? Ook raar.. best asociaal eigenlijk. Hoe kon hij nu geen vriendschap hebben? Geen.. vrienden hebben? Of er alleszins in 'zuigen'? Ze fixeerde zich even op de woorden van de jongen, en lachte even toen hij 'mooi like fack' uitsprak. "Uhm..", zuchtte ze even zachtjes. Ze vond zichzelf niet meteen mooi.. laat staan mooi like fack.. In feite bracht de jongen door dit te zeggen, haar enkele seconden in verlegenheid, waardoor ze haar blik even afwendde en hoopte dat de lichte blos die op haar wangen was verschenen niet echt zou opgemerkt worden. Ze herstelde zich echter al vrij snel, waarna ze de jongen aankeek en zachtjes zuchtte toen hij "laat maar" zei. Ze schudde haar hoofd even en keek de jongen aan. "Ik laat het niét", antwoordde ze koppig zoals ze was en stak haar handen ondertussen in haar zakken. "Je mag niet liegen, trouwens, niet bij mij, dus neem dat van dat mooi zijn maar terug; geloof me, ik heb een spiegel op m'n kamer", reageerde ze even en glimlachte ze kort. "Bovendien zou het handig zijn moest je gewoon op de grond komen staan, zodat ik je een klap in je gezicht zou kunnen geven.. tenzij je natuurlijk liever vrienden wilt worden, dan zou ik eerder een simpele hand of desnoods kus op de wang prefereren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 10:48 am

En nu kwam ze wel weer terug? Alain trok één wenkbrauw op. Ingewikkeld. Maar, hij had nu een kans om het goed te krijgen, schatte hij in. En als hij Lyron als roommate wilde behouden, kon hij de kans het best met beide handen grijpen. Het gedoe over het zuigen in vriendschappen kon hij niet uitleggen, dus dat liet hij maar hangen. Hij kon het zelfs niet aan zichzelf uitleggen. Hij hield het vaak op geen behoefte aan.
Haar volgende uitspraak was des te geschikter om op te antwoorden, hij hoefde niet na te denken en niet te liegen. ''Ik ga niet achter meiden aan die niet perfect zijn.'' reageerde hij en schrok weer van zichzelf. Hij bracht het weer op dat achter de meiden aan, dat was stom. Dat vonden meiden niet oké. ''Ik...'' Alain dacht nu na voor hij zijn zin afmaakte, ''Ik vind je echt knap. Ik geef geen complimenten aan mensen die het niet verdienen, die druk ik over het algemeen juist de grond in.''
Alain liet zicht van de pipe afglijden om het laatste stukje gewoon via zijn voeten te lopen, met zijn twee meter lengte was hij met twee flinke stappen na het glijden al beneden. Die kus op de wang klonk erg aantrekkelijk, maar op één of andere manier voelde het fout. Die hand leek hem een beter idee. Wellicht was het een norm om zo veel mogelijk afstand te houden van de vrienden van je roommate, waar zou het gevoel anders vandaan komen.
''Je hebt een slechte spiegel, Emilie.'' besloot de jongen dan maar met een glimlach. Ach, krijg toch de ziekte met die normen, ze bood die kus zelf aan? ''Vrienden-ding dan maar proberen?'' zei hij rustig en boog iets om haar een kus op de wang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 11:27 am

Ze keek hem glimlachend aan en draaide even kort me haar ogen. "Perfectie bestaat niet", mompelde ze even terwijl ze even een wenkbrauw optrok, maar toch glimlachte. Oh, een compliment voor haar, die compenseerde de belediging van daarnet al wel. Ze keek de jongen, die nog altijd op de half pipe zat, aan toen hij verder ging en wilde tegen het woord 'knap' een heleboel tegenin brengen, maar ze besloot het niet moeilijker te maken dan het al was en het compliment te aanvaarden. "Wel, bedankt, dat je me niet de grond in drukt, en dat je me knap vindt", grinnikte ze even en begroef haar kin even en het sjaaltje dat ze aan had. Ze keek toe hoe de jongen - die langer leek dan ze dacht dat hij was, maar wat niet echt stoorde - van de halfpipe afkwam en zo voor haar verscheen, iets wat ze gezelliger vond aangezien hij daarnet echt op haar neer kon kijken, waardoor ze zich misschien sneller in het nadeel voelde? Hoewel.. zo'n verschil was dit ook niet.. de jongen was misschien dertig centimeter groter dan haar.. dus keek hij nog steeds op haar neer. Maar ergens hoorde mannen toch groter zijn dan vrouwen, dus klopte dit alleen maar en was er niets verkeerds aan. Toen hij een opmerking maakte over haar spiegel, verscheen er een glimlach op haar gezicht. "Hij is misschien wel al oud..", mompelde ze even met haar blik voor zich gericht, waarna ze hem weer aankeek en even knikte en glimlachte toen hij het 'vriendending' wilde proberen. Een bevestiging dus.. hij wilde vrienden blijven. Of tenminste, het probéren. Ze liet hem begaan en een kus op de wang geven, waarna ze grijnsde en knikte. "Dan zijn we nu officieel vrienden", sprak ze op een plechtige toon en trok één mondhoek even omhoog. "Als je me nodig hebt ofzo, ik overweeg altijd om het te doen of niet.. no matter what. Je zit bovendien tussen niveau 3 en 4 in nu, korte update.", grijnsde ze even en draaide zich dan om. "Hoe ken je Lyron eigenlijk?", was haar overschakelingvan onderwerp en keek dan even achterom, terwijl ze - niet van plan te blijven staan hier- wat begon verder te lopen. Of hij zou volgen, dat was zijn zaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 11:49 am

Waren ze vrienden? Die gedachte deed hem angst aan. Alleen het idee al, Alain met vrienden? Hij was de gehaatte loner met iedere vier vriendinnen per week. Aan de andere kant, jezus, wat was zij perfect. Emilie haar wang was overigens zacht, fijn. Er kwam een onderwerpswitch met een slechte timing. Hoe kende hij Lyron? ''Ik was met een meisje aan het praten, ving een klap en toen kwam Lyron sensatie zoeken.'' zei hij, met in zijn achterhoofd dat het niet erg was om de vriendschap toch nog te laten vallen. Echter klonk dit ineens een stuk beter dan al zijn voorgaande opmerkingen, hij kwam er zelf redelijk goed uit en wist Lyron niet zwart te maken. En dat alles onbedoeld.
De jongen snoof, al lang vergeten waar al die niveaus voor stonden. Hij was nogal afgeleid. Alain wist dondersgoed hoe dat kwam, hij hoopte alleen de gedachte nog even te onderdrukken. Ze was knap, op een andere manier dan dat Kiara, Jazlyn, Laila of Maja knap was. Deed bijna denken aan Ruby, maar Emilie had echt een heel ander karakter. Toch kreeg Alain er een zelfde gevoel bij. Één die hij haatte.
Zonder de gedachte om de vriendschap aan te houden, zei Alain, ''Lyron zei een tijdje geleden tegen me, om uit te leggen waarom hij een vaste relatie was aangegaan: ''Heb je ooit iemand gehad die geen doorsnee meisje was? Of gewoon niet geïnteresseerd was en daarom enorm aantrekkelijk was geworden? Dat is zij'' jij dus ''voor mij.'' Nu het vage. Ik begrijp hem, denk ik. Je bent niet zomaar iemand, jij bent echt mooi.'' legde hij uit, kijkend of hij iets van emotie kon lezen van haar gezicht. ''Ik denk dat ik daarom nogal een slechte vriend voor jou én Lyron ben. Dus ik me nu omdraai en wegloop om mezelf te bezatten in de hoop jou te vergeten.''
Schuldgevoel, het overkwam hem niet vaak, maar wat walgde hij ervan. Hij was van plan te zeggen wat hij deed, maar wilde eerst haar reactie zien. Nieuwsgierigheid of hoop? De jongen kon het niet plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimedi nov 30, 2010 12:08 pm

Oh, ja, Lyron kennende, die kwam wel snel op sensatie af, dus wat de jongen zei, kon zeker kloppen. Ze glimlachte even, het beeld van hun ontmoeting voor haar ogen halend, waarna ze nog breder begon te glimlachen. Ze wilde Alain en Lyron wel eens bij elkaar zien, ze hadden toch wel wat gemeen.. Hoewel, Lyron was voor haar nog altijd wel erg anders. De jongen leek wat in de war ofzo, alsof ze moeilijke woorden uitsprak die voor hem onverstaanbaar waren. Of hij dacht veel na. Toen de jongen weer begon te spreken, en ze Lyrons naam hoorde, keek ze op en fixeerde ze haar aandacht weer op zijn woorden. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen ze hoorde wat Lyron had gezegd over haar en meteen wist ze dat ze het niet zou kunnen laten hem hier zodra ze hem zag, subtiel op te wijzen. Maar wat Alain daarna zei, daar was ze niet zeker over of ze het leuk of niet leuk vond. Hij begreep hem, om hàar? Ze fronste even zachtjes bij zijn laatste woorden en wist even niet wat ze moest zeggen. Ze opende haar mond even, klaar om wat te zeggen, maar sloot die weer. Wat in de war, beet ze kort op haar onderlip, en keek ze naar de grond. Ze kende hem amper, hij kende haar amper... Hoe kon hij dàt nu op zo'n korte tijd zo zeker weten? Ze was toch maar een 'random girl'? "Je bent géén slechte vriend hoor", stelde ze hem aarzelend gerust, niet echt wetend wat ze moest doen of zeggen. "En ga je alsjeblieft niet bezatten om me te vergeten, want ik wil niet dat je me vergeet", mompelde ze even, niet precies wetend wat ze zei, maar toch ging ze verder. "Bedoel je dat ik je het moeilijk voor je maak als ik blijf? Of als ik vertrek?", vroeg ze dan even zachtjes en keek de jongen, niet enkel omdat ze de grond beu was, maar ook omdat ze zijn reactie wilde zien, in de ogen aan. "Ik weet niet eens wàt ik doe, wààrom ik het doe, laat staan hoe ik het doe. Ik weet niet eens waar jullie het over hebben als jullie vinden dat ik anders ofzo ben. Ik ben een gewoon meisje. Niets meer, niets minder, eentje zoals elk ander.", sprak ze niet-begrijpend, hem met dezelfde blik in haar ogen aankijkend. ze wilde vrienden blijven met de jongen, niet dat hij van haar wegliep, noch dat ze Lyron zou bedriegen met hem. Dit werd gewoon ingewikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimewo dec 01, 2010 2:56 am

Het viel Alain nog mee dat ze hem niet de huid vol ging schelden met verrader of smeerlap of iets dergelijks. Weer een andere reactie dan hij verwacht had. Het meest verbazende was nog dat ze hem in feite vroeg te blijven.
''Ik wil wel dat ik je vergeet, denk ik.'' antwoordde hij rustig, niet wetende of hij haar nu beledigde of dat hij gewoon een zinnige uitspraak deed. Als hij haar beledigde kon het wellicht beter uitpakken, aan een zinnige uitspraak had je op dit moment weinig. ''Ik kies de makkelijkste weg, ongeveer altijd. Jou vergeten zal misschien lastig zijn, maar makkelijker dan jou te blijven zien.''
Ja, oké. Hij kende haar een kwartiertje, een erg overdreven en dramatische scene, wist ook Alain. Maar hij kende het gevoel, dat gevoel dat hij ook bij Ruby had. Hij hoopte met deze keuze dat het gevoel niet ging of kon groeien.
''Je bent een normaal meisje, maar hebt iets aparts. Onbereikbaar, denk ik. Geen idee hoe ik het moet uitleggen.'' legde hij wat vaag uit. Alain begreep zichzelf niet eens, hoe moest hij het dan uitleggen. De jongen zocht oogcontact, mooie ogen. Zonde dat ze had gezegd dat ze ook maar een link met Lyron of Kenneth had. Anders kon hij zonder schuld gewoon door proberen te gaan en als het dan niet was gelukt. Tja, dan was het gewoon een verloren wedstrijd geweest.
In films zag Alain dit soort scenes vaak eindigen met een kus op de lippen, met zo'n einde zal al het gedoe voor niets zijn geweest en zou er veel meer gedoe ontstaan. Op lange termijn dus geen goed plan. Omdraaien en weglopen leek hem gepaster. Dat was hij van plan, maar de nieuwsgierigheid won het om nog even te kijken wat haar reactie was. Alain was er nog altijd niet achter hoe zij precies over hem dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimewo dec 01, 2010 3:48 am

Hij wilde dat hij haar vergat. Ze sloeg haar ogen neer en zuchtte zachtjes, niet echt wetend waarom ze zich nogal slecht voelde hierdoor. Gewoon iemand die niet meer aan je gaat denken, zo erg was dat toch niet? Alsof je.. elkaar nooit ontmoet had. Moest ze dan een blik van herkenning tevoorschijn toveren, moest ze hem nog eens zien, wat best mogelijk was hier in Monica. Ze trok even een wenkbrauw op en keek de jongen uiteindelijk aan, toen hij wat zei over makkelijke wegen. "Wel, als jij vindt dat me vergeten de makkelijkste en beste keuze is, dan moet je het maar doen", mompelde ze even en haalde nonchalant haar schouders op, alsof ze er niets om gaf. Zij had haar hand, of eerder gezegd, wang aangeboden, en hij had die eerst gekust, en dan subtiel weggeslagen.
"Onbereikbaar?", herhaalde ze even op een vragende? niet meteen overtuigde toon en lachte het meteen weg; terwijl ze een lok haren uit haar gezicht streek die het zachte briesje in haar gezicht had geblazen. Ze keek de jongen aarzelend aan en vond zijn blik gedurende enkele seconden, maar slikte toen kort en wendde haar blik af. "Succes", mompelde ze even onhoorbaar, "met me te vergeten", vervolgde ze rustig en keek dan kort om, naar de straten, en de weg die ze best wilde betreden, wat ze dan ook aarzelend besloot te doen. "Wel.. dag", fluisterde ze rustig en hief haar hand even verticaal omhoog, naast haar, ter hoogte van haar borst. Ze maakte even een kort wuivend gebaar, lietdan twijfelend haar hand zakken, knikte even en draaide zich dan rustig om. Verdomme, waarom leek dit moeilijker dan het eigenlijk was? Ze richtte haar blik naar de grond en zuchtte zachtjes, terwijl ze probeerde om traag, zonder omkijken, te beginnen wandelen. De handen in haar zakken vormden zich om een of andere reden tot vuisten, terwijl ze ongemerkt op haar lip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitimewo dec 01, 2010 6:25 am

Alain slikte, hij haatte dit en herkende alles van bij Ruby. Waarom boeide het hem ineens hoe anderen dachten, wat anderen dachten en dat iemand bij hem wegliep? Wat boeide het hem dat Emilie al bezet was, er waren toch genoeg meiden die hij wel kon krijgen en die nog niet aan Lyron vast zaten?
''Sorry.'' zei hij zachtjes. Hij wist niet waarom, er was geen reden om zijn excuses aan te bieden? Alain snoof, waarom reageerde zij eigenlijk zo geboeid? Waarom wilde ze vrienden blijven? Zover de jongen wist was het relatief gebruikelijk dat een vriendin van iemand een vriend van die iemand niet mocht. Het knaagde dat hij het niet wist, het knaagde veel meer dat het gevoel van bij Ruby terug kwam. Aan het eerste was een kans dat hij er iets aan kon doen, in tegenstelling tot het tweede. De jongen had niets te verliezen, dus besloot haar nogmaals lastig te vallen. ''Emilie...'' riep hij om een sprintje naar het meisje te trekken. ''Emilie, ik,'' de jongen wist het niet goed onder woorden te brengen en laste een denkpauze in om rustig te vervolgen, ''Waarom boeit het jou, hoe het tussen ons gaat?''
Alain slikte ongeduldig, hij wilde het weten. Een stukje kennis die hij wellicht later nog kon gebruiken, hield hij zichzelf voor. In tegenstelling tot het gesprek van net keek hij langs haar heen. Waarom hij dit deed wist hij niet, hij had normaal gesproken graag oogcontact tijdens het praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Wakker worden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wakker worden...   Wakker worden... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wakker worden...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wakker worden in de gang...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Youth Yard-
Ga naar: