Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Beter laat dan nooit?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Beter laat dan nooit?  Empty
BerichtOnderwerp: Beter laat dan nooit?    Beter laat dan nooit?  Icon_minitimeza nov 06, 2010 9:03 am

Mwuahhaha, meet Ines ^^

Ik verveelde me even en bedacht me dan dat ik me nog NOOIT heb voorgesteld op Monicaaa! Gewoon nooit zin gehad
Duzz, ik ben Ines, tel 16 jaartjes, ben zopas verjaard op 31 oktober had btw een geweldig Halloweenfeestje
Ikke volg Latijn Wetenschappen.., 5 de middelbaar voor de Belgen onder ons.
Kwoon in Antwerpen, heb twee mini-maltezers Aiko & Indy, een kleine shetlander Redbull,(een pony met de grootte van een geit), 2 baardigamen, 2 stekelstaarvarranen (die reptielen zijn eig. van mijn broer), een dwergkonijntje mini-dabs (dabs, de grote, is dood), en een grasparkietje Wink
Khou met andere woorden veel van diertjes en krij nu 9 jaar paard.
[Jumping, voor de geïnteresseerden]

Nog vragen? Stel ze gerust. Ik bijt Hungry

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Beter laat dan nooit?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit?    Beter laat dan nooit?  Icon_minitimeza nov 06, 2010 9:12 am

Yaaay welkom op de site Ines! =D
Je hebt het hier vast wel leuk, en ik hoop ook dat je het leuk blijft vinden hier ^^.
Vragen? Nee, ik heb geen vragen Very Happy! Alles was duidelijk.. vind het trouwens gaaf dat je reptielen hebt Very Happy!

xx Jeanine
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beter laat dan nooit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Laat in de avond ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: