Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sterretjes?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shirly

Shirly


Posts : 11

Profiel
Naam: Shirly
Partner: I'll meet you one day.
Vereniging:

Sterretjes? Empty
BerichtOnderwerp: Sterretjes?   Sterretjes? Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:12 am

Ik heb het óf over het hoofd gezien, of het staat niet vermeld.
Wat betekend het aantal sterretjes? Of beter gevraagd.. Wat houd 't in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sterretjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sterretjes?   Sterretjes? Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:24 am

Kan heel goed kloppen dat dat nog niet in de regels staat, aangezien het pas sinds kort is ingevoerd... Laughing
Maar rechts van iedere post, onder de quote en edit knoppen, staan een klein rood plusje, en een minnetje. Als je hierop drukt krijg je (misschien kan je het al raden..? xD) een 'sterretje' erbij als je op + drukt, en gaat er een sterretje af als je op de - drukt.
Je kan iemand een sterretje geven als je vindt dat hij/zij een leuke, originele of grappige post heeft gemaakt (of juist een gemene; weet ik veel wat jou aanspreekt, haha xD) en dan... komt er een sterretje bij Very Happy
En als je vindt dat iemand slecht heeft gepost or what else, dan trek je er lekker een sterretje vanaf Smile

Misschien kan ik je beter even linken met het topic waarin we dit enkele weken geleden besproken hebben.. xD
Klikkie Very Happy
There you go!
Ik hoop dat je het nu een beetje snapt... pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sterretjes?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Vragen-
Ga naar: