Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Feestje!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:33 am

Zachtjes schudde ze haar hoofd en haalde haar schouders op. 'Als ik niemand vind ga ik wel met een hoop meiden van het team.' Zei ze lachend. Het kleedje dat ze ging aandoen hong ookal klaar voor haar. Het was een mooi hemelsblauw kleedje dat tot ongeveer haar knieën ging. Bijna al haar kleedjes waren blauw, maar dat hemelsblauwe had iets speciaals. Plus dat kleedje had ze samen gaan kopen met haar moeder en haar zus die ene dag voor ze naar hier vertrok. 'Trouwens het verwonderd dat je nog niemand hebt. Ik bedoel je bent wel knap.' Zei ze met een grijnsje en legde haar hoofd weer tegen zijn schouder aan en sloot even haar ogen. Als zij met Zac zou gaan zou ze het wel mega stoer vinden. Gewoon omdat hij aardig was enzo. Misschien wou hij wel helemaal niet naar het gala gaan met haar. Maar dat wist hij niet op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! - Pagina 2 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:45 am

"Dat kan je ook doen natuurlijk"zei Zac met een knipoog, "Ik wou jou eigenlijk vragen voor met mij naar het gala te gaan".
Hij grijnsde lichtjes en hijzelf had een smoking gekocht, een zwarte met bijpassende zwarte strik en wit hemd. Hij keek Maja aan en hoopte dat ze ja zou zeggen op zijn 'vraag' om met hem naar het gala te gaan, het zou hem een echte eer zijn. "Oh bedankt dat je me knap vindt, jij bent ook zéker niet mis.".
Hij knipoogde en kruiste zijn armen. Hij moest straks zijn schoenen gaan poetsen, dat zou nog een hele karwei worden. Hij keek eventjes rond maar dan weer naar Maja, hij was best nerveus of ze met hem naar het gala wou of juist niet. Dat viel af te wachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! - Pagina 2 Icon_minitimema aug 16, 2010 5:57 am

Maja keek hem met een grijnsje aan, toen hij haar vroeg of ze mee wou gaan. Beet ze even op haar onderlip en keek even naar de grond. Het was raar om gevraagd te worden, en al zeker voor zoiets. Uiteindelijk knikte ze. 'Ik zou met plezier meegaan met jou.' Zei ze met een grijnsje tegen hem. Het zou een avond worden om nooit te vergeten. Dat wist ze nu al wel. Dan stond ze op en glimlachte naar hem. 'Wel dan zie ik je morgenavond wel denk ik.' Zei ze met een grijnsje en drukte ze nog een kus op zijn wang. Dan draaide ze zich om en wandelde uiteindelijk richting de school. Morgen was het galabal, en zij stond daar met Zac. Een perfecte avond dus. Wie weet gebeurde er nog iets, maar dat wist ze niet. Gewoon afwachten maar wat de avond in petto had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! - Pagina 2 Icon_minitimema aug 16, 2010 6:03 am

Zac kreeg een zoen op zijn wang en een brede glimlach sierde zijn mond "Ik zie je inderdaad morgenavond wel Maja.".
Hij stond ook op om richting de school te wandelen. Hij kuiste zijn broek af en liep dan richting de school. Inderdaad dit zou morgen zeker een perfecte avond worden, daar was hij zeker van. Misschien zou Zac wel iets hebben wat hij kon doen, hij had op zijn kamer een roos in water gezet die hij die avond zou overhandigen aan haar, zijn date, zijn eigendom morgenavond. Hij wreef nog eens in zijn haar en hij liep de school in, naar zijn kamer.. Waar hij zijn schoenen proper zou maken en zijn smoking zou klaarleggen. Hij hoopte dat het snel morgen was, hij kon niet meer wachten, hij was zo zenuwachtig voor morgen dat hij zeker niet zou kunnen eten, ach ja. Dat had iedereen wel zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feestje! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feestje!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feestje =3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: