Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [subplot] Love or hate?

Ga naar beneden 
+4
Isa
Ruby
Emble
Milan
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 3:56 am

Love or Hate?

Weet niet of ik het echt een verhaallijn moet noemen, maar ik zou het heel leuk vinden om dit plot uit te werken en er wat mee te gaan doen in de rpg. Milan is een rustige, eerlijke jongen. Sinds enkele jaren woont hij in Santa Monica en gaat ook al een poos naar Monica High. Hij is ene fanatieke honkballer. Naast die sport is tekenen een andere hobby van hem. Hij is niet extreem populair te noemen, maar hij valt ook niet buiten de boot. Eigenlijk kan hij met bijna iedereen wel overweg. Echter heeft hij wel een hekel aan meiden en jongens die zichzelf aan iedereen verkopen en zonder schaamte doorgaan naar de volgende.

Het verhaal
Milan heeft een relatie met Elena. Op een dag verteld deze hem van haar zwangerschap. Hijzelf zou het liefst voor een abortus gaan, maar zijn vriendin wilt het kind houden. Milan besluit dan het maar te proberen omdat hij het gevoel heeft geen andere keus te hebben. Het kind word geboren, het is een jongetje dat de naam Nathaniel Joshua Harcourt krijgt. Met als roepnaam Nate. De eerste paar maanden gaan wat moeizaam, ze zijn net ouders geworden en zitten allebei nog op school. Maar op den duur gaat Elena vinden dat Milan meer aandacht aan Nate moet besteden, terwijl hij vind dat hij ook vrije tijd naast school nodig heeft. Hierom ontstaan ook wat meningsverschillen en ruzietje. Een tijdje gaat het dan ook helemaal niet lekker tussen Elena en Milan, het lijkt zelfs even zo erg te worden dat het lijkt alsof ze uit elkaar gaan. Blijven ze bij elkaar? Of gaan ze uit elkaar?

Rollen:
- Elena: Vriendin van Milan en moeder van Nate.
- goede vrienden van Milan
- goede vriendinnen voor Elena
- Als je zelf nog wat leuks weet; kom maar op!

De vrienden van Elena en Milan kennen elkaar allemaal al, gezien ze al een langere tijd op Monica High zitten. Hun mening over het ouderschap mag verschillend zijn en is helemaal voor de speler van het account.

Are you in or are you out?
Wil je meedoen? Geef dan een reactie in dit topic en vermeld de rol die je op je wilt nemen.
Zou het fijn vinden als je al je accounts even laat weten, dan kan ik je schrijfstijl zien en kijken hoe variabel je bent.
Ideeën mogen ook gewoon in een reactie op het topic gegeven worden.

In:
- Isa: Goede vriendin van Milan, word door ... als 'rivale' rondom Milan.
- Nikki: Goede vriendin van Milan.
- Mitch: Beste vriend van Milan en teamgenoot.
- Elena: Milan's vriendin & kamergenoot.

Out:
- Goede vriendinnen voor Elena.


Laatst aangepast door Milan op wo okt 20, 2010 3:52 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:22 am

ik wil graag een account aan maken en de eerste rol (ontelbaar keer please) en ze zou dan desie gaan heten (als het mag natuurlijk o ja en jij mag mijn avatar kiezen als jij het wil)

-xxx-my
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:25 am

@ Emble
Ik wil niet godmodden of iets..
Maar word dat dan niet je 6e account? En word dat niet een beetje te veel..? Laughing
Degene die je nu hebt kan je al niet actief houden.. Err
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:30 am

@Emble: Uhm. Hetgeen wat Ruby zegt brengt mij dus aan het twijfelen.
Wil wel graag een actieve verhaallijn.. hoe leuk je de rol ook mag vinden..

Daarnaast zijn er op dit account geen posts in de rpg.. Dus ik kan ook niet kijken hoe ik je schrijfstyle vind. Vind het ook wel prettig om te weten hoe je schrijft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Isa

Isa


Posts : 150
Naam : Aimee

Profiel
Naam: Isa Stevens
Partner:
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:23 am

Misschien kan Isa meedoen, ze speelt ook honkbal, dus misschien kent Milan haar daarvan?
Je mag zelf beslissen of ze een vriendin van zijn vriendin is of van hem, dat maakt me niet zo uit :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:31 am

Oke en ik kan deze accounts wel acctief houden maar mijn inspieratie is deze week een beetje dood
@Milan kijk hoe ik post bij de kamer van Adriana en romina of de kamer van ceveriche en cloe
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan

Kevan


Posts : 80
Naam : Yuri [noem me maar Kai]

Profiel
Naam: Kevan
Partner: -
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:36 am

Emble schreef:
Oke en ik kan deze accounts wel acctief houden maar mijn inspieratie is deze week een beetje dood
@Milan kijk hoe ik post bij de kamer van Adriana en romina of de kamer van ceveriche en cloe
Moet je er wel even bij zeggen dat jij Adriana en Ceveriche bent. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:40 am

@Isa: Oke is goed ^^.
Maar tis denk ik handiger als je zelf even kijkt. Want ben je iemand die zijn vriendin wilt steunen en dat ze dus vind dat Milan meer tijd in Nate moet steken, of echt een vriendin van Milan die vind dat hij zijn eigen vrijheid en tijd moet behouden voor school, sport en hobie. Zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze een goede vriendin van Milan is, dat zijn vriendin daar ook achterdochtig over is ofzo xD.

@Emble: Uhm. Ik ben geen fan van je schrijfstyle, dus nee. Je krijgt die rol niet.. Sorry.

[Is dus ook Milan]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isa

Isa


Posts : 150
Naam : Aimee

Profiel
Naam: Isa Stevens
Partner:
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:49 am

Dat is idd wel een idee met het argwaan gedoe met de vriendin enzo =]
en het sluit ook wel aan want ze speelt ook honkbal dus is het logisch dat ze Milan steunt om bij het team te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:50 am

Ja, dat is idd een goede ^^.
Dan staat die al vast, ik ga je er zo bijzetten!

Ook wel grappig, beste vriend is een vriendin.
Of igg een goede vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:57 am

Ik wil wel met Nikki een goede vriendin van Milan zijn, of van ... Razz, en aangezien ik hier nog niet echt in de RPG heb gepost wil ik best een stukje typen hoor Wink dan moet je maar zeggen waar ze zijn of waar over het moet gaan Wink IK speel trouwes voor als je het kent op DH Unreal en Rami. Ik RPG nu zo'n 3/4 jaar, nog niet heel lang, maar ik maak toch redelijke tot goede posts :$ al zeg ik het zelf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:59 am

@Nikki: Dan is het goed. Maar dan zal ik je liever voor een vriendin van ... hebben, gezien Isa ook al een vriendin voor Milan is. En ik wil ook graag een goede vriend van hem. Of je meot zo veel beter met Milan overweg kunnen dan met ...

En ik speel je dochter op DH: -> Tequila.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:00 am

Omg, neeh joh ? whaha echt? gehhe ook toeval Razz. Maar het lijkt me wel het leukst om vriendin van milan te zijn :$ Aangezien Nikki beter om kan gaan met jongens dan met meiden Razz Maar dat mag jij wel beslisse Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:02 am

Uhm. Oke. Maar dan moet ik ook écht nog ene mannelijke vriend voor Milan xD.
En daarnaast is het ook wel handig als iemand zijn vriendin gaat spelen..

dat is toch wel een 'main charcter' xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:03 am

Ghehe, thanku [aa]. maar , jah das idd wel handig >.<. Kom mensjes, meld u aan!! whooh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Posts : 83
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Dylan Servaes
Partner: Music is my love, I don't need a woman x
Vereniging: x

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:07 am

Ik wil desnoods wel die mannelijke rol van vriend vervullen. (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:19 am

@Dylan: Uhm. Ik twijfel een beetje. Je post zijn oke, maar ik denk dat ik liever iemand uit zijn jaar heb en ook honkbalt. Dus dat hij ook echt veel contact met die vriend heeft.

Lessen én in hetzelfde sportteam..

*Danst* Jeeh. Setje is ook klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:25 am

Omg (L) ILove dat setje Razz <3 mischein heb ik wel een leuk ideetje [aa] Dat milan later weg gaat bij zijn vriendin, en dat ie met een van zijn beste vriendinnen verder gaat en dat die andere beste vriendin van hem , met zijn beste vriend krijgt >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:34 am

Uhm. Nee. Ik maakte de verhaallijn eigenlijk wel met de bedoeling Milan een ... bij elkaar te houden. Zijn vriendin gaat wss wel denken dat hij Isa leuk vind en vreemd gaat ofzo, omdat Milan en Isa gewoon goede en close vrienden zijn.

Laten we eest maar zijn vriendin vinden, wat vriendinnen voor haar en Milan's buddy xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:40 am

whaha , owkee Wink. Hmm jah jammer maar is goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:41 am

Ik zou eventueel wel willen voor die vriend van Milan.
Voor posts kijk je maar bij Joël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:48 am

@Mitch: Uhm. Er is ook op Joël maar een topic waarin je hebt gepost.
Dus is ook nog een beetje aankijken hoe je schrijft.

Maar ik vind het goed ^^.
Heb je nog meer accounts naast Joël en Mitch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:53 am

Ik zou ook wel willen meespelen ^^ Alleen wel met een ander account xd. Maakt mij niet uit welke rol je aan mij zou willen geven =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:00 am

@Jazlyn: Ik zou het heel fijn vinden als je de rol van Milan's vriendin op zich wilt nemen xD.
Gezien dat het toch een belangrijk rol is in het verhaal en een actieve, goede speler is toch wel van belang ^^.

Dus als je dat wat lijkt, zal ik t leuk vinden. De naam voor je karakter mag je zelf verzinnen.
De oorspronkelijke naam was Melody, maar ik zag dat deze naam al bezet was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:11 am

haha nou dat zou leuk zijn =) Is het goed als ik dan nu een ander account aanmaak? (a).
Zoja heb je een voorkeur voor een naam? : D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[subplot] Love or hate? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [subplot] Love or hate?   [subplot] Love or hate? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[subplot] Love or hate?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't hate you... I still love you... Or not? I don't even know it anymore, but stay away from me, Kenneth!
» I hate that bitch.
» My new school...i hate it already!
» Just love it!
» Don't love, don't break.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: