Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tutu :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nicole

Nicole


Posts : 552
Naam : Tutuwezen. ~

Profiel
Naam: Nicole Storey
Partner: Somebody get me through this nightmare..
Vereniging: Don't wanna. ×

Tutu :3 Empty
BerichtOnderwerp: Tutu :3   Tutu :3 Icon_minitimevr okt 08, 2010 9:36 am

Standaard voorstelding:
Jaja, laat ik me dan ook maar eens voor gaan stellen. Nu voel ik me nieuw..
Ik word eigenlijk door iedereen 'Tutu' genoemd, wat van een oude accountnaam komt. Mijn RL-name is Anita, maar daar hoef je me niet bij te noemen. Ik ben op het moment veertien (05-02-'96) en zit in R2S, een 2 Havo-Klas op het Gemini College in Ridderkerk (ligt naast Rdam). Vorig jaar ben ik blijven zitten, dus nu ben ik lekker één van de oudste mensjes uit de klas. Gheghe.
In de eerste heb ik in de klas gezeten bij Lisa (Elliot), en ik zie haar ook (bijna) elke pauze. Dus, heb medelijden met mij. T_T .. Of met haar.
Ik RPG sinds 01-02-'09. Ik heb ooit op WS gezeten, maar ben daar sinds 1 feb '10 mee gestopt. Voor mensen die 't willen weten; ik was Zaria/Witney en die zooi. ^^

En.. Waarom ik deze accountnaam gekozen heb? Het is de naam van de eerste dochter van mijn moeder & vader, die dood is gegaan tijdens de geboorte. Ze had dus zegmaar mijn oudere zus moeten zijn. Vond het wel respectvol om zoiets te doen, of zo. ^^


Dingetjes:

Dit was het wel weer, denk ik. :la:


Laatst aangepast door Nicole op za okt 30, 2010 3:44 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tutu :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tutu :3   Tutu :3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 9:39 am

Welkom op de site! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
 
Tutu :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: