Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The room of Dawn&Airith.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimeza sep 18, 2010 10:10 pm

Airith liep met Dawn in zijn armen richting de slaapkamers. Bij nummertje 520 hield hij halt. Hij nam zijn sleutel en deed de deur open. Hij liet haar voorzichtig op de grond staan en keek goedkeurend om zich heen. "Dit is dus mijn kamer, maar nu wil ik die graag met je delen", zei hij en keek naar zijn nette opgeruimde kamer. Hij hield van netheid, hij haatte kamers die helemaal overhoop lagen. Nee, hij vond het zo veel beter. "Doe alsof je thuis bent liefste", zei hij droogjes en lachte terwijl hij zijn schoenen uit deed en hem op het bed zette. "Je kan ook tv kijken, ik heb films genoeg", zei hij en keek naar zijn filmenrek. Er zat horror, thrillers maar ook romantic bij. Als hij alleen was verveelde hij zich vaak en dan probeerde hij zich te vermaken met een paar leuke films. Maar nu wist hij wel dat hij met haar zich niet meer ging vervelen. Dat was een feit.

-Kijk naar de titel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimeza sep 18, 2010 10:24 pm

Voorzichtig zette Dawn de voet met de blaar neer en liep ze met Airith mee naar binnen. Snel bekeek ze zijn kamer. Alles was strak, schoon, perfect. Ze liep verder en ging op het bed zitten. 'Zeg je nou dat ik hier mag blijven?' Vroeg ze vrolijk. Ze wilde niks liever dan een kamer met hem delen. En hij ruimde zijn kamer ook nog eens goed op, iets wat zei ook altijd deed. Ze werd gek van een rommelige kamer, dan kon ze niks meer vinden. Dawn pakte Airith hand vast en trok hem naast haar op het bed. Ze bekeek snel de tv en het rek vol met dvd's en richtte toen haar ogen weer op Airith. 'Ik wil geen film kijken' Zei ze grijnzend. Weer drukte ze haar lippen op de zijne. Langzaam slot ze haar ogen. Als ze deze kamer echt gingen delen moest ze haar spullen een keer gaan halen, maar daar maakte ze zich nu totaal niet druk om. Na de kus keek ze weer in zijn ogen. Er ging weer een geweldig gevoel door haar heen. Waarom had ze dit al die jaren buiten gesloten? Ze pakte zijn hand en speelde wat met zijn vingers. 'Ik heb een geweldige dag gehad' Zei ze zachtjes, maarmet een grote glimlach. Het enige nadeel was die blaar, maar door Airith's spullen was die pijn een stuk minder geworden en was haar dag hierdoor niet verpesd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 2:24 am

Airith keek Dawn met een grote glimlach aan. De kus op zijn lippen deed hem even zweven. "Van mij mag je wel alle dagen hier blijven hoor", zei hij droogjes alsof hij er eigenlijk een hint mee wou geven. Misschien had hij er wel zin in. Maar toch, hij hield zich een beetje in. Misschien wou ze dit niet. Hij legde zich wat dichter tegen haar aan en drukte een tweede kus op haar lippen. Heek teder en zacht. Hij legde zijn hoofd tegen het hare en fluisterde haar een paar woorden toe. "Ik ga me even douchen, tot subiet. Loop niet weg wil je", zei hij en lachte bij zijn eigen woorden. En toen verdween hij achter de deur van de badkamer. Na een kwartiertje kwam hij fris en aangekleed terug. "E voila", zei hij droogjes en liep op haar af terwijl hij zijn schoenen netjes langs de kant zette. Blijkbaar hield Dawn net zoveel van de netheid als hij. Airith glimlachte zacht en duwde haar ietsje naar achteren terwijl hij een lange kus op haar mond drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 2:41 am

Dawn knikte weer, als hij dat niet erg vond zou ze hier zeker willen blijven. Daarbij had ze nog geen vaste kamer, dus dat zou ook meteen opgelosd zijn. Weer voelde ze zijn lippen. Haar ogen gingen meteen weer dicht. Elke kus maakte de gevoel dat ze alleen maar sterker, maar het voelde nog steeds super goed. Toen hij de kus beïndigde opende ze haar ogen weer. Ze knikte toen hij zei dat hij ging douchen en keek toen toe hoe hij naar de badkamer liep. Ondertussen bekeek ze de strak opgeruimde kamer. Ze merkte dta het hier een stuk warmer was dan buiten, natuurlijk, en trok daarom haar vest uit. Ze gooide hem niet neer zoals de meeste gedaan zouden hebben. Nee, ze stondt op en hing hem over een stoel. Zo zag het er tenminste nog opgeruimd uit. Ze wilde van zijn kamer geen troep maken. Ze keek op toen Airith na een tijdej weer terug kwam. 'Heey' Begroette ze hem glimlachend. Ze werd iets naar achter gedrukt door die lange, geweldige kus van hem. Vorozichtig sloeg ze haar armen op zijn nek en sloot ze haar ogen weer. Zo'n kus mocht van haar wel uren duren. Maar uiteindelijk maakte ze er toch een einde aan en haalde ze haar lippen van de zijna af. Met stralende ogen keek ze Airith aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:39 am

Airith keek Dawn met stralende ogen aan. Hij liet zijn handpalm over haar rug glijden. Zijn hand zocht eerst haar nek en daarna haar bh-sluiting. Eerst aarzelde hij wel. "Wil je dit?", zei hij en keek haar recht in haar ogen aan. Ze kenden elkaar pas een dag! Airith voelde hoe zijn hart in zijn keel begon te bonzen en hij zich twijfelend terug naast haar zette. Hij had teveel twijfels. "Sorry..", verontschuldigde hij zich voor zijn domste actie. Pak dat hij haar sluiting had open gedaan? En ze dan van hem weg liep? Dat zou hij zichzelf nooit meer vergeven. Hij hield van haar dus hij deed niets wat zij niet wilde. Dus eerst zou hij maar eens wachten op Dawn, om te zien of zij dit ook wel wilde? "Dawn?", vroeg hij zachtjes en wilde eigenlijk wel een antwoord op zijn vraag. Het was belangrijk voor deze relatie. De eerste keer moest speciaal zijn en dus wilde hij deze kans niet vergooien door te opwindend te zijn.

-K-U-T post XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:51 am

Dawn voelde weer zijn hand op haar bh sluiting. Maar voordat ze iets tegen hem kon zeggen vroeg hij al of ze dit wilde. Ze keek hem met een klein glimlachje aan. Hij had dus ook nog eens respect voor haar en deed niets van zij niet wilde. Ze schudde langzaam haar hoofd als antwoord om zijn vraag, maar dat had hij waarschijnlijk niet gezien. Langzaam ging ze rechtop zitten en keek ze naar Airith die zich nu verontschuldigde. Weer schudde ze haar hoofd. Ze boog weer over hem heen en gaf hem ene klein kusje op zijn mond. 'Nog niet, Airith....' Fluisterde ze zacht. Hoe leuk ze hem ook vond, ze kon dit nog niet. Ze was nergens zeker van. Was hij wel zo geweldig? Of was het alleen een masker om dit juist snel voor mekaar te krijgen? Ze schudde die gedachte weg. Airith was echt, hij loog niet, maar ze wilde nog neit zo ver gaan. 'Het spijt me...' Vervolgde ze zachtjes. Ze zocht naar zijn hand en pakte die voorzichtig beet. Ze leit zich naast Airith op het bed vallen en keek opzij naar hem. Ze liet een klein glimlachje op haar gezicht verschijnen. Ze zou zeker niet weglopen. Hij had het gevraagd en deed niets voordat ze antwoord gaf. Ze wilde niet bij hem weg, ze gaf teveel om hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:59 am

Airith keek Dawn voorzichtig aan en knikte begrijpend. Hij wist dat het nog véél te vroeg was en daar legde hij zich ook meteen bij neer. "Ik zal wachten tot je er zelf klaar voor bent, oké? Ik laat je niet los, wees daar maar zeker van", zei hij met een scheve lach en kneep ook zachtjes in haar hand terwijl hij haar een kus op haar lippen drukte. Die duurde toch ook wel even en toen de zoen weer afgelopen was lachte hij uitbundig. "Dat was een record!", zei hij schraal en keek om zich heen terwijl hij weer naar Dawn keek. Hij kon zijn ogen maar niet van haar wegkrijgen. Net of ze een magneet was. Hij voelde zich gewoon veel te aangetrokken om ooit nog bij haar weg te gaan. Deze liefde was echt, daar was hij zeker van. "En ja, ik ben niet zo iemand die meisjes laat vallen voor de lol of zo, zo ben ik niet", zei hij eerlijk tegen haar en keek serieus naar Dawn. Was zij wel zo iemand? Nee, zo was zij gewoon niet. Dat wist hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:12 am

Dawn knikte glimlachend. 'Gelukkig' Zei ze glimlachend. Waarschijnlijk zouden er jongens zijn die na een "nee" gelijk weg zouden lopen, maar Airith bleef. Hij zei zelfs dat hij haaar niet meer kwijt wilde. Ze streelde met haar hand zachtjes op zijn wang. 'Ik jouw ook niet' Zei ze. ' Je komt nooit meer van me af' Meteen begon ze breed te grijnzen. Haar grijns verdween weer toen Airith haar kusde. Deze duurde langer dan al die andere, overduidelijk de langste tot nu toe. Elke seconde genoot ze ervan. Ze legde haar hand op zijn borst en sloot haar ogen. Ze hield haar ogen gesloten, zelfs na de kus. Ze hoorde hem praten over een record en glimlachte meteen weer. Ze knikte. 'Zeker weten' Zei ze. Langzaam opende ze haar ogen weer, haar blik was meteen op zijn ogen gericht. Die ogen waar ze wel uren naar kon kijken, die prachitge grijs/blauwe ogen. 'Ik ben ook niet een meisje die jongens gebruikt' Zei ze glimlachend. Zo was ze nooit geweesd en zou ze ook niet worden ook. Airith was haar eerste echt vriendje, haar eerste echte liefde, ze zou hem nooit meer kwijt willen. Ze duwde zich stevig tegen Airith aan en kuste hem op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:18 am

Airith keek Dawn met een grote glimlach aan en lachte bij haar uitspraak. "Mooi, dat maakt mijn dag weer goed", lachte hij en voelde een kus op zijn wang. Hij glimlachte en wreef met zijn handpalm over haar wang. Heel zacht en teder. Op zijn gezicht stond een grote grijns en hij nam haar hand beet. Hij gaf er een klein kusje op en deed daarna het laken van het bed wat omhoog en legde zich eronder. Hij hield het deken nog wat omhoog zodat ook Dawn eronder kon. "Nee, dit is niets dubbelzinnigs of zo, maar ik heb graag wat warm en ik lig graag naast mijn liefje", zei hij zacht en lachte waarna hij zich dicht tegen Dawn aan legde en haar diep in haar ogen aankeek. Die ogen, ze waren zo mooi. Altijd verdronk hij er weer in. Het was ondertussen wel al nacht. Misschien twee uur of zo. "Misschien is het het best dat we ev en de nachtrust nemen die we nog kunnen nemen en dan morgen kunnen we wat gaan doen", zei hij en gaf haar nog een laatste kus op haar mond. Daarna sloot hij zijn ogen en legde zijn arm om haar middel heen. Hij drukte haar tegen zich aan zodat haar hoofd tegen zijn borst aangedrukt was. "Nu heb ik het opeens veel te warm", zei hij zo zacht als hij kon, bijna gefluister. Hij glimlachte liefjes en en kuste haar kruin. Wat hield hij van haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:31 am

Ze grijnsde. 'Nu al? De dag is net begonnen' Zei ze. Ze keek even op de klok en zag dat het alweer de volgende dag was, ookal leek dat niet zo. Pas toen ze had gezien hoelaat het precies kwam voelde ze de slaap opkomen. De hele dag was ze vrolijk, opgewonden en enthausiast geweesd en nu had ze het gevoel alsof ze elk moment in slaap kon vallen. Ze keek hoe hij de deken over zich heen legde en hem open hield voor haar. Het kwam precies optijd, ze was dootdmoe. Ze kroop dicht tegen hem aan en trok de deken goed over haar heen. Ze had haar ogen gesloten maar luisterde nog naar Airith's worden. Ze knikte en opende voor een paar seconde haar ogen weer. 'Goed idee, ik ben kapot' Zei ze met een klein grijnsje. Ze legde haar hoofd op zijn borst en sloot weer haar ogen. Ze grinnikte toch weer zacht toen ze hoorde dat Airith het nu weer veels te warm had. 'Sorry, mijn schuld' Zei ze grijnzend. Ze kuste hem op zijn borst en legde haar hand op zijn buik.

[inspiloos x)]
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:41 am

Airith glimlachte onschuldig. "Niets te sorry, ik ben blij dat je hier bent anders had ik het te koud..", zei hij en lachte onschuldig. Daarna viel hij in een hele diepe slaap. "TRING TRING!", een luid wekker geluid maakte Airith helemaal wakker. "Kut!", zei hij terwijl hij zo snel mogelijk de wekker af zette en slaperig naar Dawn keek. "Sorry dat ik je heb wakker gemaakt..", zei hij onschuldig en stapte voorzichtig uit bed. Hij keek op de klok en las er 14.30 op. "Shit, ik moest gaan werken.. ", hij zuchtte en keek van Dawn naar de wekker. "Ach wat, één keer niet gaan werken, foert man", zei hij en lachte terwijl hij zich terug naast Dawn legde en haar een kusje op haar mond gaf. "Goeiemorgen liefste", zei hij zacht. "Dit is wel leuk, zo wakker worden naast je vriendin waar je zoveel omgeeft", zei hij liefjes tegen haar en drukte nog een kus op haar voorhoofd. Daarna stelde hij zich terug recht en liep de badkamer binnen. Daar poetste hij vlug zijn tanden en deed zijn rooie hemd en zijn blauwe jeans aan. Hij vond dat hij er toch altijd mooi uit moest zien. Zeker voor Dawn. Met een grote glimlach kwam hij de badkamer uit. Hij begon melig als een fotmodel te poseren en grinnikte daarna. "Soms kan ik wel eens goed de janet uithangen", zei hij lachend. Hij had de slappe lach..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:28 am

Dawn glimlachte en viel langzaam in slaap. Ze schrok later weer wakker door het irritante geluid van de wekker die vlak naast het bed stondt. Niet veel later hoorde ze Airith schelde. Ohja! Ze was bij Airith, die nu haar vriendje was. Het was de vroeg voor een vrolijke glimlach, maar ze opende wel langzaam haar ogen. 'Het is okay' Mompelde ze slaperig. Nog half slapend keek ze hoe hij uit bed stapte en naar de klok keek. Het verbaasde haar dat het al zo laat was, dat was echt niks voor haar. Gelukkig had ze vandaga niks te doen en maakte de tijd haar dus ook niks uit. Ze duwde zich langzaam omhoog en hoorde Airith iets mompelen over zijn werk, waar hij uiteindelijk toch neit heen ging. Ze liet zich weer vallen in het kussen en keek opzij naar Airith die weer naast haar was gaan liggen. Ze sloot haar ogen tijdens de kus. Ze sliep echt nog, ze was niet echt een ochtendmens, of in dit geval, middagmens. 'Het is maar wat je leuk vind' Zei ze grijnzend. 'Ik hou van je Airith, maar als dit elke dag zo gaat slaap ik wel ergens anders' voegde ze er grijnzend aan toe. Ze kuste hem en legde haar hoofd op zijn arm. Weer stond hij op. Ze rolde haar ogen en ging weer rechtop zitten. 'Hoe kan je 's ochtends, of 's middags, nou al zo vrolijk zijn?' Vroeg ze. Ze stond op en keek in de spiegel die in de badkamer hing. Haar blonde haren zagen er totaal niet uit, het stond echt alle kanten op. 'Ik denk dat ik mijn spullen maar eens ga pakken' Zei ze. Ze realiseerde zich dat ze nog dezelfde kleren als gisteren aanhad. Ze was toe aan frisse kleren en ze had haar kam nu gewoon nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:35 am

Airith keek naar Dawn en grinnikte bij haar opmerking. "Ik ben een ochtendmens", zei hij luchtig en haalde zijn schouders op. Een kleine grijns vormde zich om zijn mondhoeken. Hij had altijd een goed humeur 's morgens. In tegenstelling tot anderen. Maar Dawn leek er tussenin te zitten. "Ik zal de wekker eens uit zetten", zei hij mompelend en liep naar zijn wekker en zette het alarm op uit. Voila, nu zou het hen nooit meer wakker maken. "Ziezo", zei hij en kwam ook de badkamer binnen. "Ja haar zit zo sexyw", zei hij en lachte terwijl hij haar hoofd vastnam en het naar de spiegel draaide. "Zijn we niet een fantastisch stel", zei hij en grinnikte terwijl hij zijn eigen kam nam en door zijn haren liet gaan. "Oké, dat was een grapje", zei hij en begon wild in zijn haren te schudden zodat het weer alle kanten op stond. "En nu een beetje gel..", zei hij en zocht naar zijn extreem goeie gel. Met een paar simpele bewegingen stond zijn haar nu in sexy piekjes. "Voila, ik ben weer in orde voor de dag", zei hij en lachte. Hij kon hij toch zo ijdel zijn. Maar eerlijk gezegd, hij deed het meer om Dawn wat aan het lachen te krijgen. "Wacht, ik zal je spullen gaan halen", zei hij en liep naar de inkomhal. Daar zag hij de bagage van Dawn staan, alleja, er stond toch: Dawn op geschreven. En anders had die madam dan maar pech. Met een grote glimlach op zijn gezicht kwam hij met de valies naar Dawn toe gestapt. "Wat er allemaal in zit hoef ik niet te zien dus ik zet mij mooi op bed", zei hij en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:53 am

Dawn rolde haar ogen. 'Ochtendmens' Zei ze grijnzend. Zelf haatte ze de ochtend. Haar haar zat niet, ze had geen make-up op, ze had honger en meestal stond er een saaie schooldag te wachten. Behalve vandaag dan, nu had ze in plaats van ene hle dag school een hele dag Airith. Ze keek weer naar de spiegel en toen naar Airith. 'Ja, we zijn geweldig, als mijn haar goed zit' Ze gaf hem een kus op zijn wang. Ze keek toen hoe hij zijn haar goed deed, wat zag hij er toch geweldig uit. 'Kijk, dat is pas sexy!' Riep ze uit. Ze bekeek zijn haar en knikte goedkeurend. Hij had haar aan het lachen gemaakt, iets was niet veel gebeurde zo vroeg in de morgen. Nog geen minuut later zei hij dat hij de spullen ging halen. Ze knikte. 'Bedankt' Zei ze alvast. Ze wachtte geduldig af tot hij terug kwam en legde toen de koffer op de grond. Ze klikte hem open en haalde er een zwarte legging, een kort spijkerokje, een vrolijk shirt en een blauw met roze adidasvestje. En natuurlijk de rest van haar kleding en accecoires. Ze liep de badkamer in en sloot de deur. Niet veel later had ze alles aan en liep ze de badkamer uit. Haar blonde haren waren los en hingen perfect in model. 'En nu ben ik ook perfect' Zei ze grijnzend. Ze sloot haar koffer en keek Airith aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 6:37 am

Airith keek Dawn glimlachend aan. "Ja, nu zie je er P-E-R-F-E-C-T uit", zei hij en lachte terwijl hij Dawn eens van top tot teen bekeek. Man ze is bloedmooi.. Airith kwam naar haar toe en duwde haar naar achteren en ving haar daarna net toen ze op de grond zou vallen op. Daar kuste hij haar uitbindig en grinnikte. "Je dacht zeker dat ik je ging laten vallen hé?", vroeg hij en grinnikte waarna hij zich eens goed in de spiegel bekeek. Inderdaad, hij zag er gewoon formidabel uit. Tevreden van zich zelf liep hij naar zijn bed toe en zette zich er keurig op. "En, wat wilt mevrouw de schone doen vandaag. Want Airith de grote heeft tijd zat", zei hij en grinnikte opnieuw. Hij deed zijn mooie zwarte chique schoenen aan en wachtte op een antwoord van Dawn. Ergens hoopte hij dat ze iets leuks gingen gaan doen wat een datum voor het leven zou krijgen. Zo dat ze die dag nooit zouden vergeten. Net zoals hij gisteren nooit zou vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 6:53 am

Dawn bekeek zichzelf ook in de spiegel en grinnikte. 'Wij zijn gewoon het lekkerste stel dat er is' Zei ze grijnzend. Ze keek naar Airith. Ze paste perfect bij elkaar, daar was ze gewoon zeker van. Ze kuste hem voor ongeveer vijf seconden en liep toen weer terug de kamer in. Ze haalde een stel hoge, zwarte All Stars uit haar koffer en trok ze aan. Het viel haar op dat de pijn van haar blaar zo goed als verdwenen was. Ze ging op Airith's schoot zitten en sloeg haar armen om hem heen. Ze dacht na toen hij vroeg wat ze wilde doen. Ze haalde haar schouders op. 'We kunnen alles doen' Zei ze glimlachend.'Ik wil in iedergeval naar buiten' Voegde ze er snel aan toe. Ze drukte haar lippen op de zijne. Nog steeds voelde ze dat geweldige gevoel van gisteren, en het mocht nooit meer verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 6:56 am

Airith keek Dawn met stralende ogen aan. Die kus op zijn lippen liet hem het weeral erg warm krijgen. "Straks krijg ik nog de kus ziekte!", zei hij overdroog en lachte terwijl hij haar nog eens zoende op haar lippen. "Maar nu ben je ook besmet!", zei hij en grijnsde waarna hij naar haar luisterde. "We kunnen gaan surfen? Ik heb wel twee surpfplanken in aanslag", zei hij luchtig en keek haar benieuwd aan. Zou ze surfen een goed idee vinden? Hij vond surfen toch alleszins een leuke bezigheid en het zou hun nog dichter bij elkaar brengen. "En.. Ik wil jouw sexy lichaam wel eens zien in een mooi bikini", zei hij en kreeg opeens de slappe lach. "Dat was een grapje, of..toch niet", zei hij en grinnikte waarna hij haar speels een paar kietels in haar buik gaf. "Ik houd van je", zei hij zacht en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 7:34 am

Dawn keek hem vagend aan. 'Ik heb heus geen ziekte, hoor' Zei ze glimlachend. Ze keek meteen op toen ze het woord "surven" hoorde. Ze had surven altijd al een geweldige sport gevonden, maar nooit de tijd genomen om het te leren. Surven ging ook niet echt geweldig in een land als Engeland. Airith kon het haar vast wel leren. ' Kan je het dan? ' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze grinnikte toen hij begon over bikini's. Ze liet haar hand onder zijn shirt glijden en streelde zijn spieren. 'En ik wil jouw de hele dag wel zonder shirt zien' Ze beet op haar onderlip. Ze herinnerde ze zich dat ontblote lichaam van gisteren en begon zomaar weer te glimlaxhen. 'Ik maakte ook maar een grapje' plaagde ze hem grijnzend. Ze deed net alsof ze hem wilde zoenen, maar precies toen haar lippen bijna de zijne raakten sprong ze van zijn schoot en liep naar haar koffer. Ze keek heel even grijnzend om. Ze richtte zich weer op haar koffer en haalde er een zwarte bikini uit. 'Goed?' Vroeg ze terwijl ze de bikini omhoog hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 7:42 am

Airith keek naar Dawn en lachte bij haar actie. Mopperend keek hij op toen ze van zijn schoot sprong net voor ze gingen zoenen. "Zég! Moppie toch", zei hij en lachte terwijl hij haar met zijn ogen volgde. "Die bikini is perfect, kun je hem nu eens niet aandoen? Zo gewoon..Even?", zei hij en trok een pruillipje en probeerde zielig te kijken. Maar dat lukte dus voor geen meter. "Okéé..", zei hij en liep naar zijn kast terwijl hij een fel blauwe zwemshort met bloemen erop tevoorschijn toverde. "Goed?", vroeg hij en glimlachte terwijl hij naar haar zwarte bikini keek. Hij kreeg het er nu al warm van. Hij kon nu al niet wachten om haar daarmee in het water te zien. Dan pas zou hij kunnen zeggen dat hij het er warm van kreeg. "Ik heb twee jaar aan surfen gedaan.. Ik kan je het leren hoor schat!", zei hij en lachte terwijl hij zich weer op het bed zette en al nadacht wat hij haar zou leren. Als ze al op een plank kon gaan staan zou het al fantastisch zijn! Misschien.. Ja, hij wist hoe hij het zou doen! Het zou perfect zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:00 am

Dawn keek hem weer grijnzend aan. Natuurlijk had ze hem graag echt gezoend, maar hem plagen vond ze ook super. Ze keek weer naar haar bikini en toen naar Airith die vroeg of ze zich hier wilde omkleden. Ze schudde zachtjes haar hoofd. 'Voorlopig niet' Zei ze glimlachend. Ze keek toe hoe hij een blauwe zwembroek tevoorschijn haalde. Ze knikte, 'Goed' Bevestigde ze haar antwoord. 'Heb wel geduld met me, ik ben een trage leerling' Zei ze waarnaar ze weer op haar onderlip beet. Op een plank kon ze waarschijnlijk wel staan, maar haar evenwicht tijdens het surven houden? Dat was wel iets lastiger. Ze liep weer naar de badkamer en een minuut of drie later kwam ze er weer uit met haar zwarte bikini aan. Ze liep op Airith af en sloeg haar armen om zich heen. 'Hoe zie ik er uit?' Vroeg ze grijnzend. Ze keek naar zijn shirt. 'Nog niet omgekleed? Moet ik helpen?' Ze liet haar handen weer onder zijn shirt glijden en trok hem langzaam omhoog. Zodra zijn spieren zichtbaar waren grijnsde ze. 'Damn...' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:04 am

Airith grijnsde terwijl hij haar goedkeurend zag knikken. "Oke!", zei hij en zag haar plots in de badkamer verdwijnen. Dat ze een trage leerling was daar had hij geen problemen mee. Hij zou het haar wel leren, zeker weten. En ze zou het goed kunnen ook! Toen hij plots de deur weer zag opengaan zag hij Dawn in haar zwarte bikini tevoorschijn komen. "Je bent prachtig..", zei hij terwijl hij zich recht stelde en haar op de mond kuste en daarna kleine kusjes in haar nek en op haar buik gaf. "Je ziet er stralend uit", zei hij zacht. Dawn legde daarna haar handen onder zijn t-shirt en trok die omhoog. "Hee!", zei hij en lachte maar liet het wel toe hoe ze zijn t-shirt omhoog trok. Lachend keek hij Dawn aan. "Oké, een seconden geduld!", zei hij en liep de badkamer binnen. Daarna kwam hij terug buiten in zijn blauwe zwemshort. "Ben ik niet sexy", zei hij droog en draaide melig een rondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:17 am

Dawn bloosde en keek naar de grond. 'Dankje' Fluisterde ze zacht. Ze sloot haar ogen en voelde zijn lippen op haar mond, in haar nek en op haar buik. Weer zei Airith dat ze er geweldig uitzag. Ze haalde diep adem. 'Ga je nou maar omkleden' Zei ze grijnzend. Ze keek toe hoe Airith naar binnen liep en even later weer de badkamer uit liep. 'Wauw' Zei ze express hard. Ze bekerk hem en bleef hangen op zijn gespierde lichaam. 'Van zo'n sexy vriendje wil ik wel les krijgen' Zei ze. Ze pakte zijn hand en ging dichttegen hem aan staan. 'Dus wat hebben we allemaal nodig?' Vroeg ze. Ze keek de kamer rond.



(srry voor korte post, inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Airith

Airith


Posts : 72

Profiel
Naam: Airith
Partner: Dawn, A never ending dream, a dream of you ♥ You'll be in my heart, forever! You are the reason for the smile on my face. You make me rise when I fall. Now matter what, I'll be there for you and i always love you! ♥
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:21 am

Airith keek Dawn met glinsterende ogen aan en voelde haar warme huid tegen zich aan. "Haha, dankje lieverd. We hebben..", zei hij en keek de kamer rond. "We hebben surfplanken nodig en een potje behendigheid", zei hij droogjes en nam twee surfplanken uit zijn lange kast. Er was één blauwe surfplank en één rooie. "Houd je van rood?", vroeg hij ietwat onzeker. Straks vond ze rood zo'n verschrikkelijke kleur. Desnoods wilde hij met haar best wel langs een winkel passeren om een mooie surfplank te gaan halen. "Ik wil alleen dat je je zelfzeker voelt", zei hij en lachte terwijl hij de twee surfplanken op het bed liet vallen en Dawn met een schuin hoofd aankeek. "Je mag kiezen, ik wil ook wel die rode nemen hoor. Voor jou wil ik alles doen. Behalve in een meisjes kleed krijg je me niet", zei hij en lachte opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:44 am

Het enige wat Dawn kon was breed glimlachen. Ze vond het grappig en tegelijkertijd schattig dat hij zich zo druk maakte om de kleur. Rood was goed voor haar, het maakte haar eigenlijk niks uit, maar het was de leuk om hem zo te zien. Ondertussen bond ze haar blonde haren in een strake staart. Uiteindelijk vond ze het genoeg en hield ze haar hand voor zijn mond. 'Rood is goed, rood is perfect' Zei ze. Meteen daarna drukte ze haar lippen stevig op de zijne. Na de kus pakte ze de rode surfplank en stond ze op. 'kom op, sexy' Ze keek plagend om. Het was niet echt een orginele bijnaam voor hem, maar het beschreef hem perfect. Airith zag er vast geweldig uit op het strand, in zijn blauwe zwembroek, met een blauwe surfplank en helemaal nat. Zijn haar zou waarschijnlijk supersexy door de war gaan zitten. Ze genoot bij dat hele idee. Ze kon nauwlijks geloven dat dit haar vriendje was, en dat hij ook zoveel om haar gaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The room of Dawn&Airith.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The room of Dawn&Airith.    The room of Dawn&Airith.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The room of Dawn&Airith.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: