Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Basketbal training

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimeza sep 18, 2010 5:40 am

Iedereen

Hij stopte zijn oortjes in zijn oren en zette zijn muziek aan. Hij ging naar het Winged Gymnasium. Het was een grote sporthal. Hij had had zijn rugtas op zijn rug en zijn sportbroek en shirt zaten erin. Onder zijn arm hield hij de basketbal waar hij dadelijk mee aan de slag ging. Hij dribbelde even een beetje en liet de bal op en neer gaan onder zijn handen. Hij liep de grote sporthal binnen en zag niemand binnen. Kon hij rustig in zijn eentje trainen. Hij kleedde zich om in de kleedkamer en stopte zijn shirt en broek in de tas. Hij nam de tas mee de zaal in en gooide hem op een bankje neer. Hij liep een paar rondes warm en drukte ook op. Hij had een behoorlijke tijd niet getraind en wilde het weer gaan opbouwen. Dan kon hij misschien in het team van de school. Hij bleef nog even doorgaan en begon toen naar de basket te rennen en gooide de bal in het net. Hij miste en hoorde een luide BAM! Hij bleef bezig met rennen en voelde zichzelf al snel moe worden. Hij was zijn conditie zeker verloren in de tijd dat hij hier was geweest. Hij gooide weer en miste deze keer niet. Hij hoorde en zag de bal op de grond stuiteren en ving de bal op. Hij ging nu stilstaan en ging steeds verder weg bij de basket staan en raakte steeds weer.


Laatst aangepast door Ian op zo sep 19, 2010 1:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimeza sep 18, 2010 5:53 am

Alexis liep door het gebouw in de richting van de gymzaal. Veel leuke dingen verwachten ze niet aan te treffen. Hoogstwaarschijnlijk het standaard spul dat elke school had. Basketballen, 'n paar turn onderdelen en nog aantal volleyballen of zo. Het werd op die manier aardig lastig om de sport uit te oefenen die zij leuk vond. Vechtsporten was altijd al haar ding geweest. Niet zo nodig om iemand in elkaar te willen slaan, maar gewoon om stoom af te kunnen blazen. Meestal sloeg ze dan ook tegen kickbacks, die moesten dienen als een soort trainingspartner om je techniek te verbeteren. Toch vond ze het opzich leuker dan op mensen in rammen.
Ze liep verder tot ze uiteindelijk bij een dubbele deur kwam waar gymzaal boven stond. Omdat ze haar handen vol had met een tas en een flesje water duwde ze deze met haar schouder open. Meteen zag ze al het het hoogstwaarschijnlijk een gewone gymzaal zou zijn, zonder spullen die je echt in een sportschool had. Ze zuchte een beetje en duwde een pluk haar terug achter haar oor. Dan zou ze toch op zoek moeten naar een sportschool in de stad. Eigenlijk had ze de neiging om zich weer om te draaien maar aangezien ze haar sportbroek al aan had wilde ze toch wel iets doen. Al was het maar rondjes rennen. Haar conditie was echt fors omlaag gegaan sinds ze hier op school zat. Opeens klonk er een luide knal en ze kromp lichtjes in elkaar. Haar ogen schoten in de richting van waar het geluid vandaan was gekomen en zag dat er een jongen aan het basketballen was. Haar blik gleed even rond, maar voor de rest zag ze niemand. Dit verbaasde haar toch wel een beetje. Meestal waren jongens altijd in een groepje aan het basketballen, zodat ze ook naar elkaar konden schelden als ze zelf niet de schuld wilde krijgen van iets wat mis ging. Ze zette haar tas op een bankje en ging er zelf naast zitten. Even zou ze blijven kijken hoe de jongen het deed, daarna zou ze zelf wel gaan omkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimezo sep 19, 2010 1:49 am

Hij stopte toen hij bijna bij de bank stond waar ook zijn spullen waren. Hij dribbelde weer naar voren toe en gooide de bal in het net. Hij draaide een rondje om zijn as en zijn ogen vonden iemand. Een meid. Alweer. Waarom zwermden ze toch altijd om hem heen of om andere mensen? Het was een heuse plaag. 'Hé! jij daar, wat moet je?' riep hij hard. Hij keek boos en zijn ogen stonden hard. Hij had gedacht fijn alleen te trainen hier in de zaal maar er was dus toch iemand achter hem aangekomen. Als het een jongen was geweest dan zou hij het minder erg hebben gevonden. Kon hij misschien nog samen trainen. Maar weer een meid? Getver. Hij begon langzamerhand in te zien dat hij dit lot nog veel vaker zou moeten ondergaan. Of hij nu aan het sporten was of dat hij nou gewoon op het strand was. Maar hij was niet aantrekkelijk. Zeker nu niet. Het zweet gutste aan alle kanten van hem af en hij hijgde een beetje van de inspanning. Hij keek nog een keer boos in de richting waar de meid stond en dribbelde toen weer naar het net toe en gooide de bal. Hij miste en hoorde weer een oorverdovende bam. Hij grijnsde en keek weer om. Ze stond er nog. Hij sloeg zijn ogen ten hemel. Waarom?! Hij vloekte hardgrondig en sloeg op zijn bovenbeen. Hij bukte en raakte zijn tenen aan. Misschien zou een douche geen slecht idee zijn voor dadelijk. Hij rekte zich nog eens uit en knakte zijn vingers en zijn nek. Nu nog even en dan zou ze wel weggaan. Of zou ze ook basketballen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:00 am

De jongen merkte haar na een tijdje pas op. Zijn reactie was niet bepaald degene die ze verwacht had. [i]'Hé! jij daar, wat moet je?[/b] riep hij naar haar, duidelijk harder dan nodig was geweest. Enige beleeftheid was in zijn reactie nergens te bekennen. Haar smalle hand balde zich lichtjes tot een vuist, maar ze wist het te onderdrukken. Wat dacht deze jongen wel niet? Voor zover zij wist mocht iedereen hier sporten. Ze stond op van het bankje en zette haar flesje neer. 'Voor zover ik weet is deze gymzaal van de school en mag iedereen hier trainen. Jou reactie is dus volkomen onnodig. En als je dan zo graag wilt dat ik weg ga dan kun je dit netjes vragen of je gaat lekker klagen bij het hoofd van deze school' zei ze, terwijl ze haar boosheid onder controle hield. Het was beter dan ook te gaan gillen, dat zou het waarschijnlijk alleen maar erger maken. Daarbij had ze geen behoefte aan vijanden, alhoewel hij nu wel solliciteerde naar een baan als haar nieuwe kickback als hij zo door ging. Vooral de boze blik in zijn ogen stond haar gewoon niet aan, zeker omdat ze niks had misdaan. Haar blik gleed naar het hok met toestellen en spullen. Misschien dat ze daar iets mee kon. Toen ze terug keek naar de jongen zag ze dat hij zich uitrekte en zijn vingers knakte. Moest ze hier bang van worden, of hierdoor weg gaan? Dat was zeker het laatste wat ze van plan was om te gaan doen. Ze liep in de richting van het materialen hok en keek even rond. Ze zag basketballen, vollyballen en een aantal voetballen. Voetballen leek haar wel leuk, het was in ieder geval beter dan niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:16 am

Gewoon weggaan was er bij deze niet bij. Altijd hetzelfde ook weer. Toen gaf ze opeens gehoor aan zijn woorden. 'Voor zover ik weet is deze gymzaal van de school en mag iedereen hier trainen. Jou reactie is dus volkomen onnodig. En als je dan zo graag wilt dat ik weg ga dan kun je dit netjes vragen of je gaat lekker klagen bij het hoofd van deze school' 'Ik had gedacht fijn en alleen te gaan trainen en dan komt er zo'n dom wicht binnen die mij komt storen. En daar baal ik van' zei hij boos. Hij pakte een handdoek uit zijn tas en veegde zijn voorhoofd af. Hij had ook nog deo in zijn tas zitten maar niet voor nu. Hij wilde dat na de douche doen. Hij zag haar kijken naar de voetballen en draaide zich om. Hij gooide zijn handdoek weer in zijn tas neer. Ze leek echt op een moederskindje. Gelijk naar de rector. Boeiend of hij werd geschorst. Dat was hij zo vaak geweest op zijn oude school. Hij begon haar steeds meer te negeren. Hij liep weer naar het net toe en gooide deze keer weer raak. Als ze een vijand zocht dan was hij haar man. Hij ergerde zich er nu minder aan maar nog steeds voelde hij die ogen in zijn rug. Langzaam begon hij aan zijn cooling down. Hij keek niet meer om en rende een aantal rondjes en hij begon steeds langzamer te rennen en zo liep hij terug naar het wandelen en stond op een gegeven moment stil. Hij keek haar nog eens vuil aan en zakte toen op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimezo sep 19, 2010 6:54 am

Ze pakte een voetbal uit de berging en liep weer terug. Het kon haar niet veel schelen wat de jongen zei, als hij chagrijnig wilde zijn dan moest hij dat vooral doen. Toen zei hij opeens iets wat haar ogen vuur liet schieten. 'Ik had gedacht fijn en alleen te gaan trainen en dan komt er zo'n dom wicht binnen die mij komt storen. En daar baal ik van' klonk zijn stem, nog altijd duidelijk boos. Je mocht haar voor veel dingen uitmaken, als je haar in ieder geval al langer kende. Zij was de zaal binnen gelopen en nu maakte deze jongen haar al uit voor dom wicht. Wat dacht hij wel niet? Langzaam maar zeker begon ze haar zelfbeheersing een beetje te verliezen. Ze legde de voetbal neer en liep naar de jongen toe. Hij was weer bezig met zijn basketbal oefeningen of hoe je het ook wilde noemen, maar dat kon haar niks schelen. Ze ging simpelweg voor hem staan, haar rechterhand licht tot een vuist gebald. Hij was zeker 'n kop groter dan haar, als het er geen 2 waren. 'Luister eens even, ik snap heel goed dat jij me hier weg wilt. of nou, eigenlijk snap ik het helemaal niet maar dat doet er niet toe. Als je een probleem hebt moet je dat zeggen en je niet op mij uit gaan kuren. Je kent me niet dus waag het niet om me nog eens "dom wicht" te noemen. Geef mij nog eens z'n grandioze bijnaam en dan ben jij straks degene die huilend naar de rector rent, begrepen?' vroeg ze neidig. Hij zag haar vast aan voor z'n huppeltutje dat bij het minste of geringste naar mama of een leraar rende. Het tegendeel hiervan was waar. Ze hield veel van haar familie, maar ze loste alles gewoon zelfstandig op. En in het geval van jongens wilde ze af en toe ook nog best wel een paar klappen uitdelen. Misschien was hij groter dan haar en waarschijnlijk ook sterker, toch kon het haar niet veel schelen. Ze was niet het kleine, lieve meisje haar voor aan zagen en waarschijnlijk deed hij ook niet ze vervelend normaal gesproken. Dat hoopte ze maar teminste, anders zouden hun confrontaties af en toe nog wel eens fout af kunnen lopen. Ze probeerde zo veel mogelijk mensen gewoon bevriend te houden, maar dit was nu niet bepaald de beste start ever.

[Omg, ik ben in een bitchie bui Twisted Evil ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimema sep 20, 2010 4:11 am

Boos keek hij over zijn schouder. Het was een echte krielkip. 2 Koppen kleiner als hij. Hij snoof boos. Toen slingerde ze een naar haar idee beledigend iets naar zijn kop toe. 'Luister eens even, ik snap heel goed dat jij me hier weg wilt. of nou, eigenlijk snap ik het helemaal niet maar dat doet er niet toe. Als je een probleem hebt moet je dat zeggen en je niet op mij uit gaan kuren. Je kent me niet dus waag het niet om me nog eens "dom wicht" te noemen. Geef mij nog eens z'n grandioze bijnaam en dan ben jij straks degene die huilend naar de rector rent, begrepen?' Hij moest moeite doen om niet te lachen. 'Ik luister niet naar jou' brieste hij nu echt pissig. En pissig was het juiste woord want hij had eigenlijk allang iets moeten ondernemen in plaats van negeren. Hij zag dat ze haar vuisten balde maar of ze wat kon beginnen tegen hem? Misschien als ze met een groepje kwam maar nu was ze alleen. Hij stuiterde de bal nog een keer en besloot dat hij er nu wel genoeg van had. Hij haalde zijn schouders op en viste zijn tas van de bank af en ging daar zitten. Als ze wilde voetballen? Nou, dan kon ze haar gang gaan. Hij had eigenlijk een honkbal knuppel moeten pakken en haar nock-out moeten slaan. En dan even omkleden en dan fluitend weglopen. Niemand die daar van zou weten. En als ze stond te wouwelen dan zouden ze het afschuiven op die klap op haar hoofd. Waterdicht alibi. Hij schudde de gedachte maar van zich af. Niet zo'n slim plan. En bovendien was hij nu ongeveer wel klaar. Later misschien nog eens een keer terugkomen als deze weg was. Hij veegde zijn natte plukken naar achter toe en hield op met hijgen. Hij ging eens kijken hoe deze het zou doen. Hij ging eens gemakkelijk zitten en deed zijn sportschoenen uit. Hij zette zijn voeten op de koele ondergrond neer en om zijn voeten besloeg het gelijk van de warmte. Hij keek er niet meer naar. Het was normaal voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimema sep 20, 2010 5:44 am

Ze zag dat hij bijna moest lachen, wat ze op zich eigenlijk niet heel gek vond. De meeste deden dit. De jongen zei dat hij niet naar haar luisterde en ze sloot even geïrriteerd haar ogen. 'Moeilijke jeugd gehad ofzo?' gromde ze. Ze opende haar ogen weer en haalde met haar vuist uit naar zijn oog`. Toch stopte ze net iets voordat ze hem raakte en liet haar arm weer zakken. 'Weet je, laat ook maar' mompelde ze zacht. 'Sla me als je wilt, scheld me maar uit. Je moet het zelf weten, ik ben hier te goed voor' zei ze, terwijl ze zich omdraaide. Hij zou haar nu best zo kunnen slaan, haar op de grond leggen. Hoewel dit best mogelijk zou zijn voelde ze geen angst, in ieder geval was dit zeker niet het overheersende gevoel. Ze bond haar haar in een staart terwijl haar gedachte even afdwaalde. Waarom deed deze jongen zo? Er was geen aanleiding toe geweest, tenminste niet zoals zij het bekeek. Misschien had hij wel gewoon een hekel aan vrouwen ofzo. In de tijd dat ze verkering had gehad met Lucas, iemand uit de maffia, had ze vaak van dit soort mensen gezien. Jongens die hun vriendin onderdrukte en simpelweg elke keer sloegen als ze ook maar het kleinste ding fout deden. In hun ogen dan. Lucas was zeker niet zo erg geweest, anders had ze het ook zeker niet 2 maanden met hem uit gehouden. Het was al lang een opluchting dat haar broer er mee was gestopt. De dingen die ze had meegemaakt hadden haar ook wel weer sterk gemaakt. Toch irriteerde het haar nogsteeds mateloos als jongens zich zo gedroegen, simpelweg omdat het haar deed denken aan vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitimedi sep 21, 2010 3:08 am

Hij kuchte alleen maar en bleef gewoon staan toen de vuist zijn richting aannam. Boeiend als hij een blauw oog zou oplopen. Het zou niet eens opvallen bij zijn echte blauwe ogen. Hij rekte zich eens lekker uit en stond toen op. Misschien dat hij zich eens kon gaan omkleden en gaan douchen. Hij meurde nu echt. 'Wat jij wilt uk' riep hij nog over zijn schouder en liep het kleedlokaal in. Hij zette de douche aan en waste al het zweet van zijn lijf af. Toen hij schoon was trok hij zijn kleding aan en liep de zonovergoten plaats buiten op. De zon was sterk voor een najaars dag. Het voelde fijn op zijn huid en hij keek eens rond. Wat die meid had gehad boeide hem zozeer niet. Hij stapte over de parkeerplaats heen en liep naar zijn Jeep toe. Hij startte zijn Jeep en reed weg bij het Winged Gymnasium. Hij zette de radio aan en vergat wat er zojuist was gebeurd. Nu had hij een rustige dag en kon hij genieten van het feit dat hij geen huiswerk had opgekregen of andere dingen. Hij reed iets langzamer toen hij langs de school kwam en parkeerde de Jeep op de parkeerplaats en liep Monica zelf in.

[ Topic Uit ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Basketbal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal training   Basketbal training Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Basketbal training
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Basketbal training
» Basketbal divisie!
» The first training
» Volleybal training
» mucle training.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Winged Gymnasium-
Ga naar: