Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verplicht kamers op Monica

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:22 am

Hey! Ik had gelezen dat het verplicht was om in kamers te logeren op Monica :"). Ik weet alleen niet meer waar (het zou best kunnen zijn dat Ties dat tegen me heeft gezegd, ofzo..)..
Anywayz! Mijn karakter, Matt, is een nogal verlegen type en aangezien zijn ouders een gigantisch huis hebben gekocht aan het strand en hij het heerlijk vind om zich rondom het strand te bevinden, lijkt het me leuk voor hem om daar te gaan wonen xD. Maar om even een discussie te starten, wil ik graag weten wat jullie vinden/willen:

1: Nee, ik vind dat iedereen op kamers moet blijven en dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden.
2: Misschien. Je kan ook beide nemen en dan bijvoorbeeld alleen in de weekenden in het andere huis logeren {omdat er dan geen school is}.
3: Ja, leuk idee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Posts : 110
Naam : Lianne :3

Profiel
Naam: Amanda Young
Partner: What will they think, of a person like me?
Vereniging:

Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:24 am

2.

Maar weetje, niet te vaak hé x) Want tenslotte is het Monica High, niet Monica Beach Houses and more. =) Dus het zou wel kunnen, maar niet dat je er all the time leeft ofzo. :3 Alleen in het weekend is wel een idee ja. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:45 am

Ik weet even niet wat ik moet antwoorden, ik twijfel tussen 1 en 2... x')

Aan de ene kant;
Als je in RL gaat studeren hoef je ook niet persé op kamers te wonen; je kan dan ook nog best thuis wonen, en gewoon elke dag op en neer reizen. Het leuke is nu dus dat jij een gigantisch beach-house hebt, wat natuurlijk zijn favo spot is aangezien hij dol is op surfen e.d. Zo kunnen dierengekken schrijven dat hun ouders een of ander landgoed hebben en daar in het weekend heen gaan, etc.

Aan de andere kant; een beach-house is veel cooler dan zo'n mini-slaapkamertje, dan zou iedereen spontaan zijn kamer opgeven om in een of andere villa te gaan wonen. En als Matt te verlegen is voor een kamergenoot: er bestaan ook kamers voor maar één persoon, dan dump je hem daar gewoon in..

Ik denk dat ik voor nu meer naar 1 neig; Nee, ik vind dat iedereen op kamers moet blijven en dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden. Het is leuk om over een huge landhuis te schrijven, maar het blijft idd. Monica High x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitimedo sep 16, 2010 5:00 am

Ik spreek nu even niet als admin die hier een regel oplegt maar als een gewoon lid die zijn mening geeft.

1, geen uitzondering maken. Als ik nu tegen jou zeg dat je een eigen huisje mag, wat ik je karakter best gun, dan wil iedereen dat. De regel van Monica High (in het verhaal dus) daarbij is ook gewoon dat je op de school overnacht. Dat is ook niet voor niets. In veel real life RPG's zie je dat iedereen in lompe huizen woont.

Zoals Sarah zegt is er de mogelijkheid om een solo kamer of een gedeelde kamer te hebben op Monica High. Wink

Nogmaals, niet als admin. Er is zat ruimte om hierover verder te praten of oplossing te zoeken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitimedo sep 16, 2010 8:38 am

Amanda schreef:
2.

Maar weetje, niet te vaak hé x) Want tenslotte is het Monica High, niet Monica Beach Houses and more. =) Dus het zou wel kunnen, maar niet dat je er all the time leeft ofzo. :3 Alleen in het weekend is wel een idee ja. :]

Haha xD! Dat zei iedereen ook altijd op Ws in het topic waarin werd gediscussiëerd over of wolfhonden zijn toegestaan als avatar :'). "Het heet Wolfstory, en geen wolfhond-story." Ik moet wel toegeven dat Monica BeachHouses and more een héle catchy naam is Surprised! Maargoed, nu even serieus Jeanine..

Sarah schreef:
Aan de ene kant;
Als je in RL gaat studeren hoef je ook niet persé op kamers te wonen; je kan dan ook nog best thuis wonen, en gewoon elke dag op en neer reizen. Het leuke is nu dus dat jij een gigantisch beach-house hebt, wat natuurlijk zijn favo spot is aangezien hij dol is op surfen e.d. Zo kunnen dierengekken schrijven dat hun ouders een of ander landgoed hebben en daar in het weekend heen gaan, etc.

Aan de andere kant; een beach-house is veel cooler dan zo'n mini-slaapkamertje, dan zou iedereen spontaan zijn kamer opgeven om in een of andere villa te gaan wonen. En als Matt te verlegen is voor een kamergenoot: er bestaan ook kamers voor maar één persoon, dan dump je hem daar gewoon in..

Aargh, beide kanten hebben iets logisch in zich xD! Het idee dat Matt weg kon gaan van de school die hij zo haat omdat hij een onzeker stuk vreten is stond me gewoon heel erg aan xD. Maar.. naarmate ik meer en meer lees, probeer ik oplossingen te bedenken :"). Kijk, het zou handig zijn wanneer meerdere mensen hier zouden reageren xD, maar ik wilde gewoon kijken of mensen dit een goed idee zouden vinden of niet.
Zie het als een experiment. Want hoe ik het tot nu had opgelost is gewoon in de RPG schrijven dat hij 'in het weekend eindelijk weer naar huis kon gaan omdat de week zo rot was geweest'. Gewoon schrijven, geen topic openen over zijn huis. Het is een oplossing, weliswaar een minder leukere, maargoed.. Wat denken jullie Smile..? Dat ik dit topic gewoon voor dood moet verklaren en gewoon verder moet gaan met wat ik al had? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verplicht kamers op Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht kamers op Monica   Verplicht kamers op Monica Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verplicht kamers op Monica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: