Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huisdieren

Ga naar beneden 
+12
Alexis
Ian
Aimée
Matt
Jazlyn
Malin
Emilie
Sarah
Mike
Amanda
Dan
Alain
16 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 2:53 am

Ik kreeg een vraag van Amanda over huisdieren waarop ik eigenlijk nog geen antwoord kon geven. De vraag was of huisdieren mochten. Wat vinden jullie, mag dat?

Situaties:
1. Nee
2. Ja, in aquaria of terraria
3. Ja, maar niet groter dan een kat.
4. Ja.

Ikzelf neig het meest naar twee, maar wilde graag weten hoe jullie er zelf over denken! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Dan

Dan


Posts : 172
Naam : Quinty-San

Profiel
Naam: Dan Karaty
Partner: Nobody
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 2:54 am

Ik ga ook voor twee.
Anders zit je weer met allergieën en dan kunnen mensen niet bij elkaar op de kamer.
Én ze geven meer troep (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Posts : 110
Naam : Lianne :3

Profiel
Naam: Amanda Young
Partner: What will they think, of a person like me?
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 3:01 am

3. Ga ik voor áls je alleen zit.
Als je met zijn 2é of 3e zit 2. =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 3:03 am

Ik ga ook voor 2.

Om dezelfde reden als Quinty, en omdat een kat in een kamer nog al zielig is. En het me een beetje onlogisch lijkt als hij door het hele gebouw mag lopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 3:12 am

Ik ga ook voor optie 2; niet zozeer omdat je anders met allergieen zit (ik heb tot nu toe nog niemand gezien die allergisch is ergens voor...) maar omdat het anders gewoonweg niet realistisch meer is. Volgens mij zijn (kleine) diertjes in kooien toegestaan, maar dieren als een kat of hond niet. Daarbij zou het trouwens ook zielig zijn omdat ze hele dag alleen zijn enzo x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 3:22 am

Ik ga even voor optie 1.
Bij mijn weten zijn normaal geen dieren toegestaan...
Troep, problemen.. En het hoort er nu eenmaal bij, je moet je dieren thuis laten.. dat hoort bij het studentenleventje, afscheid nemen en nieuwe dingen leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:10 am

Ik zou tot de kat gaan. Optie 3 dus.

Zelf zou ik geen problemen hebben met vissen, ratten/muizen of vogels. Al vind ik een kat eigenlijk ook net niet kunnen ... Eigenlijk net niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:16 am

Emilie schreef:
Ik ga even voor optie 1.
Bij mijn weten zijn normaal geen dieren toegestaan...
Troep, problemen.. En het hoort er nu eenmaal bij, je moet je dieren thuis laten.. dat hoort bij het studentenleventje, afscheid nemen en nieuwe dingen leren.

Ik ben het eens met Emilie.
Optie 1 zou ik ook kiezen want voor zover ik weet mogen mensen geen dieren houden op een High School. Dat zou problemen opleveren en is gewoon heel onhandig. Je zou je kat bijv. niet een hele dag in een kamertje moeten laten omdat hij ook wel eens een andere omgeving nodig heeft .. maar als je hem door het gebouw laat lopen is het erg ... vreemd en kan hij voor overlast zorgen. ;o
Ik neig ook een beetje naar optie 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:19 am

Ik kies voor 2 =). Als iemand een huisdier wilt nemen is het zijn/haar keuze, bovendien is het eigenlijk alleen maar leuk Very Happy! Mits het beperkt blijft tot bijv. een hagedis/vis/vogel/hamster; kleine huisdieren dus =)!
Niet dat iemand opeens zijn/haar huiswerk niet heeft omdat dat is opgegeten door het paard wat los rondloopt in zijn kamer --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 5:03 am

Jazlyn en Emilie, in de meeste High Schools overnacht je ook niet hé Wink

Zoals de grote meerderheid zit ik ook nog steeds op 2, aquaria en terraria vind ik geen probleem. Maar een kat of papegaai vind ik alweer een ander verhaal, naast loslopen is er ook geen behoefte aan geluidsoverlast in de verhaallijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedo sep 16, 2010 5:13 am

Alain schreef:
Zoals de grote meerderheid zit ik ook nog steeds op 2, aquaria en terraria vind ik geen probleem. Maar een kat of papegaai vind ik alweer een ander verhaal, naast loslopen is er ook geen behoefte aan geluidsoverlast in de verhaallijn..
Tssjaa, problemen kan je ook opzoeken, wat geluidsoverlast betreft x')
Een echte papegaai zoals een ara maakt veel meer herrie dan zo'n kleine, kwetterende kanarie, maar wil je dat in het schoolreglement verwerken krijg je nogal wat gedoe.
"Een huisdier is toegestaan, mits hij niet te veel herrie maakt".
Straks zijn er mensen die schrijven dat ze een struisvogel hebben, die ze hebben aangeleerd stil te zijn. Maar als dát kan, mag Hendrik ook best een paard in zijn kamer hebben, omdat hij hem óok heeft aangeleerd stil te zijn. En niet overal te poepen o.O
Misschien een beetje overdreven kléin beetje maar.. maar het idee is ongeveer hetzelfde; namelijk dat iedereen zijn beest zo kan opvoeden dat hij nooit een kik geeft, er geen geluidsoverlast is en uiteindelijk iedereen op Monica rondloopt met een hond ter grootte van een Deense Dog.

Van mij part mag het lekker op kooitjes en hokjes blijven x') Knaagdieren als ratten, muizen, cavia's, hamsters of fretten, vissen, reptielen of wat je nog meer in een terrarium kwijt kan... De keuze hieruit lijkt me genoeg voor huisdierenliefhebbers Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:24 am

Ik zal binnenkort in de uitleg met richtlijnen naar huisdieren zetten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Aimée

Aimée


Posts : 7

Profiel
Naam: Aimée
Partner: No one can warm that empty place that people called heart.
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:27 am

Ik ga toch voor optie drie, het is voor mensen die alleen zitten toch wel fijn, niet?
Maar optie twee is voor mensen die met meerdere zitten wel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimezo sep 19, 2010 5:28 am

Malin schreef:
Ik zou tot de kat gaan. Optie 3 dus.

Zelf zou ik geen problemen hebben met vissen, ratten/muizen of vogels. Al vind ik een kat eigenlijk ook net niet kunnen ... Eigenlijk net niet xD

Ikzelf ben het eens met Denise. Dus ook optie 3 voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimezo sep 19, 2010 6:23 am

hmm, ik twijfel een beetje tussen 2 en 3. 2 omdat mij dit eigenlijk wel het handigste lijkt en ook, als het real zou zijn, de minste last voor andere bewoners. En 3 omdat ik best veel mensen ken die gewoon een kat of een konijn op hun kamer hebben zitten in hun studentenhuis. Toch is dit op een highschool idd weer net iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 5:38 am

ik denk dat een kat toch wel kan, je hebt zat appartement katjes die nooit naar buiten gaan ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:07 am

Brian schreef:
ik denk dat een kat toch wel kan, je hebt zat appartement katjes die nooit naar buiten gaan ect.

Je moet ook wel blijven nadenken dat dit een school is =') Als ik het goed heb begrepen is de Living Building deel van Monica High, en dan is het goed te begrijpen dat ze geen grote huisdieren zouden aannemen, vind ik ergens wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:12 am

Volgens mij waren we hier al over uit.. Thinking

Regels & Wetten op Monica High: Artikel 2.6. De Wethouder schreef:
*) Neem geen honden of katten!
Op Monica High zijn huisdieren ten strengste verboden met uitzondering van dieren die in aquaria of terraria gehouden kunnen worden.

Deze kan je hier terugvinden! Very Happy
Volgens mij kan er een slotje op.. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:16 am

Sarah schreef:
Volgens mij waren we hier al over uit.. Thinking

Regels & Wetten op Monica High: Artikel 2.6. De Wethouder schreef:
*) Neem geen honden of katten!
Op Monica High zijn huisdieren ten strengste verboden met uitzondering van dieren die in aquaria of terraria gehouden kunnen worden.

Deze kan je hier terugvinden! Very Happy
Volgens mij kan er een slotje op.. (:

Ik dacht dat Brian juist terug in de discussie ging om te proberen toch te kijken of het niet mogelijk is een kat te nemen? Tenminste, ik had het idee dat hij weer in de discussie wou springen Thinking
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:23 am

opzich is het al besloten, maar vind het toch jammer. Had wel een lekker dikke huis kater op me kamer willen hebben, is gezellig clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 7:57 am

Hyde schreef:
Ik dacht dat Brian juist terug in de discussie ging om te proberen toch te kijken of het niet mogelijk is een kat te nemen? Tenminste, ik had het idee dat hij weer in de discussie wou springen Thinking
Gehe, zo'n gek idee vind ik dat niet hoor.. (:
Ik zou zelf ook nog het liefst wél een kat kunnen nemen op mijn kamer; in RL ben ik ook dol op die dieren. Maar als je de voor- en nadelen tegen elkaar afweegt & realistisch probeert te denken wat schoolreglementen etc. betreft, denk ik dat we er toch weer op uitkomen dat het niet toegestaan zou moeten zijn; en dat is precies wat we nu in de regels hebben staan x')

Dus tenzij Brian of iemand anders nog een paar geweldige argumenten heeft (ik zou zeggen: grijp je kans! Very Happy) was ik van plan het topic binnenkort te sluiten.. Thinking
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 8:42 am

Brian schreef:
opzich is het al besloten, maar vind het toch jammer. Had wel een lekker dikke huis kater op me kamer willen hebben, is gezellig clown

Was het maar zo ik zou dat ook wel willen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:29 am

Sowieso, als je een kat toe laat, wordt het vanzelf ook "oh, maar als je een kat neemt, kunnen we dan ook niet een hond nemen of zo? :C" :3 Mee eens dat we dit topic nu kunnen sluiten, tenzij Brian of Kayleigh nog meer heeft toe te voegen dan dromen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:31 am

Het is niet dat ik het persee hoef ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:50 am

Kayleigh schreef:
Het is niet dat ik het persee hoef ofzo.

Dat zeg ik ook helemaal niet hoor ^^ Maar even over iets anders, discussiëren over wat ik wel en niet zo bedoelde is niet waar dit topic voor is (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren   Huisdieren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huisdieren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het foto's van huisdieren topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: