Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vriendengroep

Ga naar beneden 
+6
Jessica
Jazlyn
Sarah
Serena
Sawyer
Alain
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:30 am

Geschiedenis:
Daar zaten ze dan, de halve school hangend in het Outside-gedeelte van de school. Gelukkig was het lekker weer. Één of andere griep had blijkbaar zo veel leerkrachten aangevallen dat een groot aantal vakken uitvielen. Desondanks was er geen reden voor het schoolbestuur om de hele dag vrij te geven, dus je kon niet even de stad in met z’n allen omdat je over één of twee blokuren weer naar Wiskunde of Geschiedenis moest.

Alain en Matthew zaten voor hun doen relatief dichtbij elkaar, ze namen met zijn tweeën samen een bankje in bezit. Het was waarschijnlijk de eerste keer en ook direct de laatste keer dat de twee iets deelden. Alain vond Matthew een Volleybalhomo en dus Monica-onwaardig . Matthew vond Alain op zijn beurt een arrogante zak.
Steve had voor de situatie een krat cola onder zijn arm en nam jaloerse blikken op de cola met genoegen in ontvangst. Echter was hij niet van plan om ze lukraak uit te delen, ja, met een meisje misschien. Aan die gedachte hield hij zich vast tot hij Matthew en Alain op één bankje zag zitten. Alain zat nooit op een bankje, zeker niet met iemand van zijn eigen geslacht. Steve en Alain waren roommates maar ontweken elkaar al van dag één, misschien wel omdat ze zo veel op elkaar leken. Ze vonden zichzelf beide te goed.
Steve pakte drie flesjes uit de krat en gooide ze één voor één onderhands naar de jongens om vervolgens theatraal tussen de twee in te gaan zitten op de rugleuning van het bankje. “Alain, dacht dat je slechts met meiden kon praten?” begon Steve waarop Alain gevat reageerde, “Ik praat niet met ‘m en als ik ’t al zal doen zou ik die eigenschap nog geen kwaad aan doen, evenals nu ik tegen jou praat.” “Beetje wereldvreemd?” snauwde Matthew vervolgens naar Alain waarop de basketballer zijn schouders ophaalde en zei “Een basketballende hetero…” “Leg me het verschil dan uit…”
Het gebeurde niet vaak, maar zojuist stond Alain even met een mond vol tanden. Een situatie waar Steve zich met een gigantische grijns wel prettig onder voelde. Die grijns verdween snel wanneer Optimism vermoeid langs hen liep, opzoek naar een plek om onderuit te zakken.
“Hey!” zei Steve die zich voorover bukte om een flesje cola uit de krat te pakken. “Kom bij ons zitten!” Alain vond het niet echt een meisje waar hij opaf kon gaan, kennelijk had Steve nog steeds geen smaak. Steve gooide het flesje onderhands op en ging weer op de rugleuning zitten, alsof hij perse het hoogste moest zijn van allemaal. Met een simpele beweging ving Optimism het flesje op, om zich vervolgens bij het trio te voegen. “Dankje..” mompelde ze met een kleine grijns terwijl ze de voeten van Steve de kant van Alain op schoof om tussen die voeten en Matthew in te gaan zitten met haar flesje. Steve grijns was al snel vergaan naar een zure houding. Daar zat hij even mis.
“Leuk vest…” complimenteerde Matthew waarop Optimism even naar haar vest keek. "Ja, je komt niet elke dag een goedkoop vest van onder de tien euro tegen." mompelde ze, maar zette al gauw een glimlach op. De twee raakten aan de praat, Alain hield zich stil maar Steve was al op de uitkijk voor een nieuwe kans. Die kreeg hij min of meer. In tegenstelling tot bij Optimism nodigde Sarah zichzelf min of meer uit. “Ik pak een flesje, vinden jullie niet erg, hé?” “Nee joh, Steve mist het graag om te denken dat hij een kans maakt bij je…” grinnikte Matthew die haar nog kende van Halloween, desondanks bleef hij in gesprek met Optimism over kleding. Sarah, het meisje dat slechts merken uit dé modesteden droeg, dacht dat zij niet opgewassen waren tegen haar mening over kleding en besloot zich dus maar op Steve te richten. Een gesprek aanknopen met een Alain die totaal geen interesse voor haar toonde leek haar ook niet iets voor haar. Sarah was te goed om te beginnen met het tonen van interesse en Steve daar in tegen, hij leek kraaltjes in zijn ogen te hebben sinds ze aan kwam lopen. Volgens Sarah dan...
Jazlyn, Serena en Jessica, drie klasgenoten lagen al een tijdje onder een boom verderop. Maar na wat aandringen van Jazlyn ging het trio ook richting het colabankje. Het leek erg gezellig te worden en Jazlyn had gelijk toen ze zij dat niemand iets te verliezen had, buiten wat zweetdruppels gezien het voor deze tijd van het jaar toch redelijk warm was.
Alain die er als enige van het clubje iets depressiever uitzag speelde wat met zijn vingers en had niet door dat er nog drie meiden aankwamen. Anders sprak hij de volgende zin waarschijnlijk niet zo direct uit als nu het geval was. “Ik heb zin om me kapot te zuipen…” mompelde hij waarop Jazlyn haar mondhoeken omhoog haalde. “Waarom gaan we dat dan niet gewoon doen?” zei ze. Alain keek op, het was Jazlyn. Ex-bedpartner of hoe je dat moest noemen. Zo te zien één van de weinige die daarna geen hekel aan hem had gekregen.
“Deze vrijdag nog, overmorgen dus…” stelde Jazlyn voor en niemand leek echt tegen te zijn. Van het één kwam het ander en binnen enkele minuten had iedereen elkaars MSN en telefoonnummer.


Wat kan je als lid: Hoor je bij de groep dan kan je hier posten dat je een topic hebt gemaakt waarin je iedereen vraagt om mee uit te gaan.

Waar moet je karakter aan voldoen: Je karakter moet ervan houden om los te gaan en niet vies zijn van een beetje alcohol. Je karakter is niet bepaald de braafste en zeker niet een betweter.

Kenmerken voor buitenstaanders: Populair, arrogant en lang-leve-lol.

Vriendengroep:
- Alain
- Optimism
- Sarah
- Jazlyn
- Steve
- Jessica
- Matthew


Laatst aangepast door Alain op zo sep 19, 2010 7:55 am; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:32 am

Ik! Ik! Ik! 8D

Uhm.. Ik heb.. Optimism. Het zal even duren voor ze aan het groepje gewend raakt, maar ik kan het proces wat versnellen, dat ze zich op haar gemak voelde bij hun of zo. Als je dat wilt, Ties? 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:35 am

Goed idee Very Happy!
Ik doe zeker mee ^^. Wilde eerst met Ruby, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.. Anywayz, Serena is heel sociaal en uitgoing dus dat zal geen probleem zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:35 am

Geen probleem, Optimism en Serena staan erbij Smile

Ik heb even iets in de beginpost verandert. Dit alles is nog niet gebeurd, als dit groepje compleet is zal het pas ''gebeurt'' zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:42 am

Oeh, ik wil ook, ik wil ook... Laughing
Sarah is wel van de populaire vriendengroepjes Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:44 am

Yaaaay ik wil er ook bij .. x)
Echt een super awesome idee ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:47 am

Jazlyn en Sarah toegevoegd... En ook in de beginpost 'kenmerken' toegevoegd. Smile

Denk dat er niet veel meer bij zullen komen. Ik gooi er bij acht sowieso een slot op, kunnen er later via verhaallijnen wellicht leden bijkomen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jessica

Jessica


Posts : 224
Naam : Marin ♥

Profiel
Naam: Jessica Rodriguez
Partner: ~
Vereniging: ~

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:55 am

Mag Jess er nog bij? ^^ Ze voldoet aan de eisen, en dan kan ik weer wat meer posten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:56 am

We moeten meer jongens D=
Dan is de groep ook een beetje gemixed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 9:57 am

Klopt, nog één jongen erbij en dan slot erop? =]

Meisjes hebben pech! (A)


EDIT: Ik heb Matthew gereserveerd, vind het bij zijn karakter passen... Als hij niet wil haal ik hem er wel weer uit x)


Inschrijvingen gesloten =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 10:04 am

Hahaha, we hebben echt een té coole groep =D

En die kenmerken zijn werkelijk geweldig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 10:15 am

Gelukkig vind Matthew het geen probleem Very Happy i will joint the group Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 10:22 am

Dan zijn we compleet, het is eigenlijk gewoon een lijstje met de 8 arrogantste karakters van de site xD Maakt de vriendengroep trouwens zeker niet minder leuk =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 10:41 am

Hey! Serena is niet arrogant xD! Ik zou de groep (en de leden) eerder omschrijven als uitbundige partypeople xd. Anywayz.. Ik heb nog een topic open staan met Serena, maar het lijkt me wat te snel om daar nu (morgen ofzo) mee te beginnen Smile..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimema sep 13, 2010 6:38 pm

Serena schreef:
Hey! Serena is niet arrogant xD! Ik zou de groep (en de leden) eerder omschrijven als uitbundige partypeople xd. Anywayz.. Ik heb nog een topic open staan met Serena, maar het lijkt me wat te snel om daar nu (morgen ofzo) mee te beginnen Razz)..

Precies. Dit is wel fijn want nu heb ik ook meer te posten. Ik moest de laatste tijd zoveel moeite doen om te posten maar dat moet nu niet meer zo zijn gezicht:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 3:35 am

Het lijkt me ook wel gezellig om mee te doen.
En natuurlijk is Ian niet vies van een beetje veel Alcohol.
Ik hoor wel als het kan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 3:40 am

De groep is al vol xd
Maar je kan volgens mij wel als buitenstaander een keertje mee gaan Smile. Dat is dan in de vorm van introducées, denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 3:47 am

@ Ian: De groep is inderdaad al vol, als je wanneer er feesten zijn of andere 'meetings' zijn en je maar vaak genoeg op komt dagen smelt je misschien vanzelf de groep in. Maar het begin zit al vol.

@ Serena: Karakter is meer voor buitenstaanders... En met Steve, Matthew, Jazlyn, Sarah en Jessica hebben we toch wel een zooi aan arrogantie te pakken. x) Over de verhaallijn wil ik het liefst nog even wachten, eigenlijk wilde ik het liefst in een klein verhaaltje gewoon schrijven wat er is gebeurt. (Word het niet een oneindig topic zoals het met een RPG gaat...) Is dat voor iedereen oké? Dan laat ik het van te voren nog iedereen lezen zodat foutjes eruit gehaald kunnen worden, etc. En als het niet oké is slaan we dat gedeelte gewoon over x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 3:48 am

Ok. Ik zie wel vanzelf een topic verschijnen en dan post ik wel eens een keertje. Ian kent Matthew ( kamergenoot =] ) en Sarah al dus ik denk dat het wel goed komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 4:24 am

Karakters is meer voor buitenstaanders, en daarna spreek je jezelf een beetje tegen door op te noemen wie arrogant zijn xd.. Ik reageerde enkel op jouw 'het groepje bestaat uit de meest arrogante chars op Monica' Smile
Anywayz, ik vind het best xd. Ik zou het ook prima vinden om te rpgen hoe het afspreken van het groepje tot stand komt, maar denk inderdaad dat dat topic uiteindelijk dood zou vallen doordat niet iedereen nog vaak in de RPG zit of er tijd voor heeft x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 4:34 am

Als ik het uiteindelijk allemaal maar te horen krijg is het goed hoor x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimedi sep 14, 2010 8:35 am

We zien het wel verschijnen Ties Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimewo sep 15, 2010 6:28 am

Stukje gepost na 6/8 het goed heeft gekeurd x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimevr sep 17, 2010 4:07 am

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitimezo sep 19, 2010 7:17 am

Ik stap uit de vriendengroep Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vriendengroep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendengroep   Vriendengroep Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendengroep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: