Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vervelen in de Game Hall

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 7:41 am

Verveeld liep Kiara de Game Hall binnen. Ze was niet zo'n spelletjes freak maar had nodig wat behoefde aan wat te drinken. Toen ze de bar zag liep ze daar dus ook meteen naartoe. Rustig ging ze op een barkruk aan de bar zitten en bestelde ze iets te drinken. Een sprite, ze had geen zin in cola op dit moment dat had ze deze week als zo vaak gedronken.
Kiara keek een beetje voor zich uit. Ze verveelde zich heel erg maar net niet zo erg om achter een van de computers te gaan of om op de playstation te spelen. Ze wilde met iemand praten en niet met iemand die aan de bar werkte. Even zuchtte Kiara en keek ze de Game Hall rond. Het was uitgestorven er waren slechts een paar mensen en die kenden ze niet en ze wilde voor die mensen ook niet opstaan om een praatje mee te maken. Ze verveelde zich nog net zo erg dat ze maar een stukje ging lopen. Dat deed ze alleen met iemand anders, als er iets dwars zat of als ze daar zin in had, dus niet waarneer ze zich verveelde.
Nogmaals zuchtte Kiara en betaalde ze het gevraagde bedrag voor haar drinken en nam ze wat slokken. Het drinken was lekker koel en smaakte gewoon goed. Kiara haalde haar mobiel uit haar broekzak. Geen sms of gemiste oproep. Iedereen had wat te doen behalve zij, ze zuchtte nog een laatste keer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 9:12 am

Sammy kwam binnen, ze was even naar het strand geweest waar niemand was.
Ze zuchtte, in gedachten verzonken. Er was bijna niemand. Behalve een meisje met blond haar. Ineens zag ze wie het was ; Kiara. Tja, er was verder niemand dus ging Sammy naar haar toe. ''Hey kiara'' Glimlachtte ze. ''Is deze bezet?'' Grijnsde ze en wees naar de barkruk naast haar en wachtte geduldig haar reactie af.
Ze keek om zich heen, speurend naar nog meer bekende mensen. Misschien kon ze daar later nog een praatje mee maken.
Wachtend op Kiara's reactie bestelde Sammy alvast een ijsthee, en betaalde daarna netjes alles. Ze streek een lok haar achter haar oor en keek voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 10:21 am

'Nee hoor. Ga maar zitten.' zei Kiara vrolijk tegen Sammy, ze was blij dat er tenminste een iemand was waarmee ze wilde praten. Even glimlachte ze naar Sammy. 'Hoe gaat het?' vroeg Kiara aan haar en ze streek haar haar uit haar gezicht. Kiara nam nog een slok van haar sprite en keek naar Sammy.
'Jammer van Bar Copa hé? Er is ook een leuke club op het strand, met een dresscode!' zei Kiara vrolijk en ze glimlachte even naar Sammy, haar stem klonk uitnodigend wat Kiara ook eigenlijk bedoelde. Kiara nam nog een paar slokken van de sprite voor haar op de bar. Even keek ze rond of er nog wat anders te doen was dan aan de bar zitten. Er waren genoeg andere dingen te doen. Meer dan genoeg. Even zuchtte Kiara en keek ze weer even naar Sammy. 'Wat vind jij van Monica High?' vroeg ze na een tijdje nieuwsgierig aan Sammy. Zelf vond ze Monica High wel gaaf, er waren veel aardige mensen en er was genoeg in de omgeving te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 10:52 am

Sammy knikte dankbaar en ging zitten. Vlug slurpte ze wat van haar ijskoude ijsthee.
Ze keek een beetje om zich heen, te kijken of er nog meer bekenden waren.
Sammy luisterde naar Kiara. ''Hmm het gaat wel.. Met jou?'' Zei ze en lachtte vriendelijk terwijl ze nog een verloren pluk haar achter haar oren schoof.
''Jammer van Bar Copa hé?'' Even viel het stil. Sammy staarde ijskoud voor zich uit.
Daarna draaide haar knop volledig om. De avond dat Sammy GAB in haar drankje kreeg, was een hel. Het was geen overdosis, maar wel genoeg om haar hele buik van streek te maken zodat ze de halve avond kotsend boven de WC moest blijven.
''Luister Kiara.. Het spijt me echt ontzettend.. Ik hoop dat die klootzakken zullen branden in de hel.. Ik wou gewoon een leuke avond, wat contacten op doen, wat mensen leren kennen.. En jij wou waarschijnlijk precies hetzelfde.. Maar dat is er niet van gekomen..'' Ze stopte voor een korte adempauze.
''Jij moest gewoon de hele tijd op mij letten.. Terwijl Matthias dat ook even kon doen.. Maar hij probeerde duidelijk te maken dat wij het moesten uitzoeken.. Ik ben je echt dankbaar dat je bij me bent gebleven, anders lag ik misschien nog steeds halfdood in de goot daar..'' Zei ze en grijnsde.
''Ik hoop dat je me vergeeft en dat we opnieuw kunnen beginnen.. Je lijkt namelijk qua karakter wat op me, net als m'n zusje..'' Lachtte ze.
Des te meer ze het had verteld, hoe leger ze werd en hoe minder deze woorden nog in haar hart staken.
Daarna luisterde ze naar wat Kiara zei.
''Daar heb ik nog nooit van gehoord? Vertel!'' Gilde ze bijna. Als het om een avondje party'en ging (maar toch op z'n normaal), vond Sammy het geweldig om het over nieuwe of goeie clubs te hebben. Daar zou ze wat aan hebben als ze nieuwe personen zou willen spreken en leren kennen.
Sammy nam een slok van haar ijsthee. Haar mond was droog.
''Monica high is leuk.. Het is me beter dan ik had voorgesteld'' Lachtte ze.
''Dus.. al veel mensen ontmoet?'' Grinnikte ze en krabte wat aan haar viltje waar een bekend biermerk op stond. Ze keek Kiara aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 11:04 am

Kiara glimlachte even. 'Met mij gaat het ook goed.' zei ze vrolijk en ze keek even naar Sammy.
Even viel het stil. Had Kiara wat verkeerds gezegt? Nieuwsgierig keek ze naar Sammy. Ze wilde weten waarom het gesprek opeens stil viel maar zoiets kon je natuurlijk niet vragen. 'Sammy, je hoeft je echt niet te verondschuldigen. Jij kon er toch niets aan doen dat er wat in je drankje gegooid werd, ik had je wel moeten helpen daar zijn vriendinnen voor...' zei Kiara en even was ze stil. Eigenlijk wist ze niet of zij en Sammy al vriendinnen waren maar ze had Sammy geholpen omdat ieder normaal mens dat zou doen en het was een vriendentaak.
'Matthew heeft zich ook al verontschuldigd en je hoeft me echt niet te bedanken, ik deed het... Niet graag maar vrienden moet je helpen als er problemen zijn.' besloot Kiara te zeggen en ze knikte even naar Sammy. Dit was alweer een duidelijk teken dat Kiara vond dat zij en Sammy een soort van vrienden waren. 'Opnieuw beginnen hoeft niet, we gaan verder en slaan dat gedeelte over.' zei Kiara met een glimlach. Ze vond het op de een of andere manier wel grappig en leuk dat Sammy haar als een soort van zusje zag qua karakter.
'Nou... Eigenlijk weet ik alleen dat het een beachclub is waar je goed uit kunt gaan en je kleren aan bepaalde voorwaarde moeten doen!' zei Kiara opgewonden tegen Sammy. Kiara nam snel een slok van haar sprite om verder te kunnen praten.
'Jawel. Een beetje.' zei Kiara met een grijns en keek weer naar Sammy. 'Nog leuke boys ontmoet?' vroeg Kiara toen lachend aan Sammy. 'In die clubs zijn trouwens redelijk veel leuke jongens te vinden.' constateerde Kiara en ze keek Sammy even met een grijns aan. Ze kon goed kletsen met Sammy en ze verveelde zich nu al niet meer, nu kon ze tenminste met iemand praten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 11:18 am

Sammy glimlachte breed. ''Dankje.. ik ben ontzettend blij dat je me hebt geholpen en het begrijpt.. Ik zat er namelijk wel onwijs over in, over hoe ik mijn excuses kon overbrengen..'' Zei ze zachtjes, en nam daarna een slok uit haar glas die inmiddels bijna leeg was. ''.. En ik ben blij dat Matthias ook zijn excuses had gemaakt.. Tegen hem moet ik hoogstens ook even sorry zeggen..'' Grijnsde ze en keek Kiara lachend aan. Het leek erop dat ze nu officieel bevriend was met Kiara. Tenminste als zijzelf er ook zo over dacht natuurlijk.

''En het lijkt me inderdaad goed om gewoon verder te gaan.. Ik heb er namelijk van geleerd dat ik nu mijn drankje bij me moet houden, of aan vertrouwde personen kan geven..'' Grijnsde ze.

''Beachclubs, daar heb ik altijd al van gehouden.. En het zal vast een goeie dresscode zijn'' Grinnikte ze. ''De laatste keer moest ik tenminste een bikini top aan, maar dat was in Australié thuis, alleen daar regende het op dat moment..'' Lachtte ze vrolijk en keek naar de barman, die het gegiebel blijkbaar goed vond klinken want zelf stond hij ook te grijnzen.
Daarna sprak Kiara weer. ''Hmm leuke jongens nog niet.. Die komen vast nog'' Grinnikte ze.

''En jij? Al wat gezien?'' Vroeg ze nieuwsgierig. Daarna vertelde Kiara dat daar leuke jongens te spotten waren. ''Oeh daar moet ik dus een keertje heen!'' Lachtte ze en had al een beeld van een perfecte uitgaans avond, vol met plezier en mensen.
Ze was blij dat ze Kiara had ontmoet, ze leek in sommige opzichten op elkaar en dat was precies goed om zo'n iemand te kennen voor als je iets dwars zat, of gewoon zin had in plezier. Ze glimlachtte tevreden in zichzelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimevr jul 09, 2010 9:26 pm

Kiara glimlachte even naar Sammy en nam nog een slok van haar sprite die nu op was. Even keek ze naar de barman en ze bestelde een fernandes en betaalde gepast.
'Lekker.' zei Kiara lachend toen Sammy iets wat in Australië gebeurd was. 'Ik ben er zelf nog nooit geweest maar het moet wel een goede dresscode zijn.' zei Kiara met een grijns, ze wilde wel naar de club waar ze het over hadden maar niet nu. Een andere keer.
'Hopelijk komen ze nog.' zei Kiara met een grijns en ze nam een slok van haar drinken. Toen Sammy vroeg of zij al leuke had gezien moest Kiara lachen. 'Jawel.' zei Kiara lachend en ze vervolgde: 'In de clubs.' Even keek Kiara weer naar Sammy en toen dacht ze aan die avond dat ze Alain had genaaid. Even grinnikte ze.
'Ik moet ook nog een keer naar het winkelcentrum. Dat is drie verdiepingen hoog en heeft meer dan 120 winkels! Het is echt vreselijk dat ik daar nog niet geweest ben!' zei Kiara opgewonden. Ze hield van cheerleading, uitgaan en shoppen, haar drie hobby's dus was het onlogisch dat ze nog niet in dat enorme winkelcentrum geweesy was. Even glimlachte Kiara naar Sammy. Hield Sammy ook van shoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimeza jul 10, 2010 1:53 am

Sammy knikte lachend naar Kiara en dronk ook haar glas leeg waarna ze een cola bestelde.
Nadat ze betaald had keek ze Kiara weer aan. ''Het lijkt me dan een goeie tent, en aangezien Beach clubs zowiezo al hoog op het uitgaanslijstje staan lijkt het me nog vetter'' Zei ze lachend terwijl ze aan haar viltje weer zat te krabben.
Sammy keek met open mond naar haar, en deed daarna het wiebel-wenkbrauw teken en lachtte daarna flauw. ''Hmm.. ik heb opzich ook een leuke jongens ontmoet..'' Zei ze terwijl ze met dromerige ogen terug dacht aan de ontmoet op het strand.
''Zijn buik was echt.. Je had er bij moeten zijn..'' Grinnikte ze en keek weer eventjes voor zich uit.
''Winkelcentrum? IS DIE HIER?!'' Sammy flipte, elk meisje moest van winkelen houden vond Sammy, en nu ze hoorde dat er een winkelcentrum met minstens 150 winkels ergens stond voelde ze zich lichtjes in haar hoofd. Ze moest ook nog een baantje ofzo vinden, anders zou ze binnen de kortste keren blut wezen.
Uitgaan en shoppen zijn dure dingen, dus ze móest wel altijd geld bij zich hebben.
Ze speelde even met haar rietje dat half uit haar glas hing en nam daarna een slok van haar cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimeza jul 10, 2010 5:46 am

[ Inspiratie blut x.x ]

Kiara lachtte even en knikte. Ze begreep precies wat Sammy bedoelde. 'Had hij een lekkere sixpack?' vroeg Kiara met een grijns en ze keek naar Sammy. Bij het woord ''sixpack'' moest ze meteen aan Jacob denken. 'Zo, ken je trouwens Jacob? Je moet zijn buik eens zien!' zei Kiara opgewonden en even lachtte ze. Ze moest niet zoveel aan jongens en hun gespierden borstkassen denken, het was gewoon niet gezond meer.
Kiara keek Sammy even lachend aan en knikte toen. Die moest wel erg veel van shoppen houden anders kon je niet zo erg flippen bij een winkelcentrum met meer dan 120 winkels! Kiara ademde even diep in voordat ze het ging uitschreeuwen van blijdschap. Het drong nu pas tot haar door: 120 winkels! 'Sammy, we. Moeten. Naar. Dat. Winkelcentrum.' zei Kiara ernstig en ze maakte van elk woord een hele zin, zo ernstig praatte ze. Dit was een krisis! Er was een winkelcentrum met meer dan 120 winkels en ze had het nog nooit met eigen ogen gezien en laat staan er in geshopt. Even ademde ze diep in en keek ze Sammy aan. 'Hoe laat is het?' vroeg ze ongeduldig aan Sammy want misschien konden ze nu wel even snel naar het winkelcentrum maar waarschijnlijk was het al té laat om daar nu nog naartoe te gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimeza jul 10, 2010 8:08 am

Sammy grinnikte, ''Dat had hij zeker!'' Zei ze lachend en slurpte aan haar cola terwijl haar viltje bijna gemolt was. ''Hmm Jacob.. Wel van gehoord maar ik ken hem niet.. Oeh Kiara toch..'' Zei ze weer met een wenkbrauw wiebel en lachtte. Het was echt grappig om andere meisjes uit te horen over jongens, Vond Sammy en lachtte in zichzelf. Ze keek Kiara weer aan. ''Dat klopt!,'' Zei ze bijna wat te hard waardoor sommige mensen haar aankeken. Waarop Sammy onschuldig naar beneden keek. 120 Winkels.. Het idee alleen al; elke winkel keuren op zijn etalage, naar binnen stormen, pakken wat er te pakken viel met name uitverkoopjes, aanpassen, en als het niks was uittrekken op de grond gooien en hup naar de volgende. Daar had Sammy wel behoefte aan, haar studie financiën zouden precies overmogen binnen zijn, en dan had ze wéér 750 euro om te verspillen aan shirtjes en hopeloze jeans en misschien wel wat gympies of hakken. En bij winkelen voelde ze zich altijd even thuis. Het klonk raar maar het is zo, dan voelde het alsof ze in het Sydney winkelcentrum liep met haar moeder, en dat voelde fijn.
''Zo dik over 5'en, '' Zei ze en keek naar de neon groene klok die boven de bar hing.
'', nog 3 en een half uur en dan sluiten alle winkels.. Ode aan de zaterdag..'' Grijnsde ze en nam nog een slok cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitimema jul 12, 2010 10:30 am

Kiara glimlachte even. Nog ongeveer drie en een half uur en dan zouden de winkels gesloten zijn. Ze konden nog de etalages bekijken en die dan goedkeuren voor een dag waarneer er genoeg tijd was. 'We kunnen er nu nog naar toe.' zei Kiara opgewonden en ze keek Sammy vragend aan. Die moest het natuurlijk ook goed vinden, ze ging niet in haar eentje shoppen.
Voordat Kiara er lang over na had gedacht stond ze op van haar kruk. Ze moest en zal de winkels zien voordat het winkelcentrum dicht ging. Opgewonden keek ze naar Sammy. 'En wat denk je ervan? Zullen we nu een kijkje nemen? En dan later een keer écht shoppen?' vroeg Kiara en in haar ogen twinkelde iets. De twinkeling die altijd verscheen als ze vastberaden was om iets echt te gaan doen, in dit geval winkelen in het winkelcentrum van Santa Monica.
Even voelde Kiara in haar zakken. Ze had geld bij zich. Niet veel, hoogstens twintig euro. Verslagen ging ze weer op haar kruk zitten. Ze had niet genoeg geld in haar zakken om wat te kopen in het winkelcentrum. Dat betekende dat ze alleen kon kijken en dat was niet genoeg. Ze moest de dingen hebben die ze wilde hebben. Even keek ze op de klok. Ze kon altijd nog naar haar slaapkamer gaan en geld halen maar daar had ze nu geen zin in en ze had ook niet echt het idee dat ze nog veel geld had. Haar ouders moesten meer geld sturen. Ze sloeg haar armen over elkaar en wierp toen een korte blik op Sammy. 'Ik heb te weinig geld om goed te kunnen shoppen.' zei Kiara boos en ze wierp een vernietigende blik op haar glas met drinken. Ze moest toch ergens haar frustratie op kwijt kunnen? Even zuchtte ze en keek ze hulpeloos naar Sammy. 'Wat moeten we zonder geld om te kunnen shoppen in een gigantisch winkelcentrum?' vroeg ze ernstig aan Sammy en ze haalde even haar schouders op...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vervelen in de Game Hall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen in de Game Hall   Vervelen in de Game Hall Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vervelen in de Game Hall
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dromen [Game]
» Game Changer
» Game's chips and cola.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Game hall-
Ga naar: