Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Halloween!

Ga naar beneden 
+17
Hayley
Ella-June
Matthew
Ruby
Ian
Dan
Lilly
Serena
Kayin
Steve
Shikara
Jazlyn
Damian
Carter
Sarah
Cloud
Alain
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:51 am

Terwijl Kenneth naar de wc's was gegaan, stond ze wat wezenloos voor zich uit te staren, maar probeerde ze toch wat te bewegen op de muziek, wat haar na een paar minuten toch wel goed lukte. Ze streek even met haar hand door haar haren, waarna ze opkeek toen iemand haar begroette. Ze keek om en zag een jongen voor haar staan, wiens gezicht zich vaagjes bekend voor kwam. Al zou ze niet weten van waar. 'Hallo',, sprak ze luid, om toch boven de muziek uit te komen, waarna ze hem even vriendelijk aankeek. Ze moest het wel vragen, gewoon om zeker te zijn. 'Ken ik je van op Monica? Ik heb je gezicht al eens ergens gezien, maar ik zou niet weten van waar. Ik ben Emilie.' Ze glimlachte even en nam een slok van het drankje dat ze besteld had zonet, gewoon een red bull, om de avond zachtjes te beginnen. Haar groene ogen keken de jongen eens wat grondiger aan. Vreemd, als ze hem zag, dacht ze ergens aan lander.. Waarom? Misschien had hij wel iets van hem weg. Na ja, er zijn meer gelijkenissen tussen mensen, dus dat zou ze zich wel inbeelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:59 am

Het meisje had fel groene ogen en was heel vriendelijk . luid antwoorde hij op haar vraag' Zou kunnen , maar ik denk het niet , ik ben pas vanaf vandaag op monica.' Emilie was haar naam . Zou zij het zijn zou zij Liahm's kleine zusje zijn .Liahm stelde zich verschillende vragen terwijl hij haar starend aankeek . 'Als ik zo nieuwsgierig mag zijn , hoe oud ben jij?' Vroeg hij op een rustig toon die toch nog hard genoeg was om boven de muziek uit te komen . Er was geen twijfel mogelijk . Liahm was helemaal overtuigd . Zij is het . Hij moet het weten , heel zijn lichaam stond te trillen of kwam het door de muziek . Liahm wist het niet , hij hoopte enkel dat hij zijn geliefde zusje terug zou vinden . Zijn kleine zusje die ondertussen al wel even groot als hem zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:06 am

'Oh', ze knikte even en haalde haar schouders op. Dan had ze zich het maar ingebeeld. Ze keek ondertussen wat rond in de fuifzaal en zuchtte ven zachtjes, tot de jongen wat naar haar leek te staren, waardoor ze ongemakkelijk haar blik naar de grond afwendde. Toen hij een vraag stelde, keek ze hem even aan en fronste wat. '17', antwoordde ze kort, waarna ze hem even kort een glimlach schonk. 'Ik mag drinken hoor, maak je geen zorgen, ik ga hier niet illegaal alcohol drinken omdat ik zogezegd nog geen 16 ben. Maak je geen zorgen, ik ben 17.', stelde ze zich wat verdedigend op, waarna ze hem wat koppig aankeek. Koppig als ze altijd wel was geweest; waarom stelde een wildvreemde immers die vraag? Om haar op de vingers te tikken? Nou, leuk hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:12 am

Liahm schrok en beetje van haar antwoord en keek getreurd naar de grond .'sorry als ik je heb laten schrikken , maar ik ben heel vroeger mijn kleine zusje kwijt geraakt door een brand . Mijn broer heb ik spijtig genoeg al gevonden en mijn ouders zijn gestorven in de brand. En jou gezicht komt me zo bekend voor . Sorry als ik je lastig viel.' zei Liahm treurig .Zij was het niet , hij zal haar nooit vinden teminste da dacht hij toch. Hij begreep niet waarom Lander emilie van hem had weg genomen , hij was tenslotte de oudste .Liahm zou het Lander nooit vergeven dat hij hun ouders had vermoord door de brand en dan nog wel door een stomme ruzie en zijn stomme groepje .Liahm zette een niet zo vrolijk gezicht op toen hij het meisje zag fronsen. Het gevoel van in de steek gelaten en vernederd had hij al wel eerder gevoeld maar deze keer was het toch nog anders . Het leek of hij toch niet fout zat en zij het wel was.Hij wou er alles aan doen om haar te vinden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 30, 2010 6:37 am

Emilie keek de jongen even aan, toen hij antwoordde, en luisterde ze naar zijn verhaal. En zijn verhaal kwam haar erg bekend voor, heel erg bekend. Al was er een verschil. Zij had maar een broer, Lander. Een broer van wie ze niet wist of ze hem volledig kon vertrouwen. Geen enkel belletje ging er bij haar rinkelen. Ze keek hem even aan. 'Nee, je valt me niet lastig, maar ik verzeker je, ik heb maar een broer, dus ik ben niet je zusje', sprak ze voorzichtig, toch luid genoeg om tegen de muziek op te kunnen. Ze keek hem even glimlachend aan en dronk nogmaals van haar Redbull, waarna ze hem even vroeg of hij ook iets wilde drinken. 'ik zit hiet toch even alleen', sprak ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Halloween! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween!   Halloween! - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Halloween!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Halloween Skin!
» [Event] Halloween!
» Halloween [Vauras Mansion]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: