Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 When the evening falls :: Charlie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Raven

Raven


Posts : 22
Naam : Rootje

Profiel
Naam: Raven Luna Hill
Partner: Now up is down
Vereniging: -

When the evening falls :: Charlie Empty
BerichtOnderwerp: When the evening falls :: Charlie   When the evening falls :: Charlie Icon_minitimeza dec 14, 2013 6:50 am

When the evening falls :: Charlie 28k6bdg



Never say goodbye,
Because saying goodbye means going away,
And going away means forgetting.



Toen ze de deur naar het dak opende was ze blij dat ze niemand zag. Ze had niet echt behoefte aan iemand nu, maar als er iemand kwam vond ze het niet erg. De zon zou zo wel onder gaan. Het was niet koud, maar dat was ze inmiddels wel gewend hier. Het was eigenlijk nooit koud, zelfs in de winter was het nog warm. In Londen zou het nu gesneeuwd of geregend hebben, dat was een voordeel van hier. Het was vrijdagavond, geen wonder dat er niemand was. Iedereen was uit. Maar nadat ze vanmiddag vreselijke hoofdpijn had gekregen had ze toch maar besloten om niet uit te gaan. Ze had zowat heel de middag op haar bed gelegen, en was nu naar het dak geglipt. Ze voelde hoe een fris briesje met haar haren speelde en ze glimlachte even. Ze liep naar een van de stoelen en ging zitten. Even keek ze naar de lichten van de stad, toen ze haar gitaar pakte. Raven gleed even met haar hand over het gladde hout. Daarna sloeg ze beginakkoorden aan.

Uh, Uh ,Uh oh

You were in college working part time waiting tables
Left a small town, never looked back
I was a flight risk with a fear of falling
Wondering why we bother with love if it never lasts

I say can you believe it?
As we're lying on the couch
The moment I could see it
Yes, yes, I can see it now

Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine


Toen ze bijna bij het refrein was zag ze iemand door de deur naar buiten komen. Ze ging gewoon door en had haar blik op een punt dat ze zelf niet kon vaststellen. Bij de laatste twee regels zag ze de persoon op haar afkomen. Toen ze de eindakkoorden had aangeslagen keek ze de jongen aan met haar helderblauwe ogen en wachtte rustig af.

Clothes:

|Mood: Calm |Words; Don't care |Company; Charlie |Notes; Song: Mine, Taylor Swift |
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

When the evening falls :: Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the evening falls :: Charlie   When the evening falls :: Charlie Icon_minitimema dec 16, 2013 9:30 am



When the evening falls :: Charlie Tumblr_mw0m3e6NQy1sh3va8o1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

De zon was al aan het ondergaan toen Charlie terug kwam van Youth Yard, waar hij de hele middag had doorgebracht met een stel vrienden. Hij had alleen nog totaal geen zin om op zijn kamer te gaan zitten, dus hij haalde zijn gitaar van zijn kamer en ging verder naar boven, naar het dak. Hij ging daar wel vaker heen als hij zich verveelde maar geen zin had om sociaal te zijn. Alleen, toen hij op het dak aankwam was er al iemand. Er zat een meisje in één van de stoelen, ook met een gitaar. En ze zong, het klonk best mooi. Hij stond even besluiteloos in de deuropening. Hij wist niet of hij wel zin had om nu met iemand hier te zitten. Het was een beetje raar om haar te negeren. Het meisje zong intussen gewoon door. Hij kende het nummer niet, al kwam het hem bekend voor. Het was echt zo'n romantisch meiden nummer. Hijzelf hield meer van de Artic Monkeys en dat soort muziek.
Charlie besloot toch maar het dak op te gaan. Een veel betere optie had hij toch niet, want zin om uit te gaan had hij ook al totaal niet. Hij liep op het meisje toe, precies toen haar liedje blijkbaar af was. ‘Hey.’ hij glimlacht half. ‘Is het een probleem als ik erbij kom? Geen zin om uit te gaan, of saai op mijn kamer te zitten, zie je.’ zei hij terwijl hij plaats nam in een stoel schuin tegen over haar. ‘Je zingt goed.’ probeerde hij een beetje een gesprek te beginnen. ‘Ik kende het nummer alleen niet… Het klonk niet echt als de muziek waar ik normaal naar luister.’ ging hij verder met een kleine grijns. Hij kamde even met zijn hand door zijn krullen en richtte zijn bruine ogen kort op de omgeving. Er was een mooi uitzicht hier, maar daar was hij al langer achter. Hij keek weer terug naar het meisje, terwijl hij zijn gitaar op zijn schoot legde en er zachtjes op drumde op het ritme van Radioactive, van Imagine Dragons.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Posts : 22
Naam : Rootje

Profiel
Naam: Raven Luna Hill
Partner: Now up is down
Vereniging: -

When the evening falls :: Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the evening falls :: Charlie   When the evening falls :: Charlie Icon_minitimewo dec 18, 2013 8:43 am

When the evening falls :: Charlie 28k6bdg



Never say goodbye,
Because saying goodbye means going away,
And going away means forgetting.



Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine


Toen ze bijna bij het refrein was zag ze iemand door de deur naar buiten komen. Ze ging gewoon door en had haar blik op een punt dat ze zelf niet kon vaststellen. Bij de laatste twee regels zag ze de persoon op haar afkomen. Toen ze de eindakkoorden had aangeslagen keek ze de jongen aan met haar helderblauwe ogen en wachtte rustig af.
Voor haar stond een jongen van ongeveer haar leeftijd, gokte ze. Hij had bruin krullerig haar en bruine ogen. Ze was hier nog niet lang, ook niet gek dat ze zijn gezicht nog niet kende. Haar gedachten bleven niet lang bij hem hangen, maar gingen weer terug naar het lied van net. Het was een typisch meidennummer, maar het was het eerste wat in haar opgekomen was. Natuurlijk speelde ze niet alleen dit soort nummers, vreselijk zou dat zijn. Maar hardcore kon je toch niet echt tot haar stijl rekenen. Soms had ze het idee dat mensen de muziek die ze luisterden niet eens begrepen, terwijl er soms zo veel meer achter zat dan alleen wat woorden. Een lied werd altijd geschreven met een betekenis, maar mensen leken dat niet te begrijpen...

De jongen had blijkbaar hoi gezegd, maar dat was niet tot haar doorgedrongen. Ze keek weer op toen ie verder ging met praten. ‘Is het een probleem als ik erbij kom? Geen zin om uit te gaan, of saai op mijn kamer te zitten, zie je.’ Kans om te antwoorden had ze niet, hij was al gaan zitten. ‘Je zingt goed.’ Raven glimlachte even, ze hoorde het wel vaker, maar zoiets zei ze niet hardop. Ze wou haar mond opendoen om iets te zeggen toen de jongen weer verder praatte. ‘Ik kende het nummer alleen niet… Het klonk niet echt als de muziek waar ik normaal naar luister.’ Weer glimlachte ze. "Het is ook geen jongensnummer, maar dat had je al gehoord. Taylor Swift, Mine. Je moet er van houden..." Even stopte ze. Je kon haar accent goed horen, maar ze verbaasde zich er al niet meer over. "Ik ben Raven," zei ze en ze glimlachte naar de jongen. Die was inmiddels een ander lied aan het drummen op zijn gitaar. Ze herkende het, maar dat was omdat ze er al zo vaak naar had geluisterd. "Radioactive..." Mompelde ze zachtjes, en keek even naar de zonsondergang. Een rode gloed hing over de school en de muziek in de verte was inmiddels harder en beter te horen, maar wat verwachtte je van een vrijdagavond in een stad als deze...

|Mood: Calm |Words; Don't care |Company; A boy with brown curly hair xD |Notes; - |
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

When the evening falls :: Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the evening falls :: Charlie   When the evening falls :: Charlie Icon_minitimema jan 06, 2014 5:55 am



When the evening falls :: Charlie Tumblr_mw0m3e6NQy1sh3va8o1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

‘Ik kende het nummer alleen niet… Het klonk niet echt als de muziek waar ik normaal naar luister.’ zei Charlie lichtjes grijnzend. Het meisje glimlachte. "Het is ook geen jongensnummer, maar dat had je al gehoord. Taylor Swift, Mine. Je moet er van houden..." antwoordde ze met een engels accent. Charlie knikte. Nee naar Taylor Swift luisterde hij nooit. ‘Niet echt mijn smaak nee, geef mij maar The Neighbourhood en Artic Monkeys en The 1975… dat soort dingen. – Maar je bent engels hè.’ Charlie knipoogde.
"Ik ben Raven," stelde het meisje zich voor. ‘Raven… Speciale naam. Mooi.’ Hij lachte half naar het Raven en beet toen even op zijn lip. ‘Finch, Charlie Finch.’ deed hij toen James Bond na op zijn meest cheesy manier. Hij lachte zacht. ‘Geintje, sorry – moest ik gewoon even doen. Maar mijn naam is wel echt Charlie.’ Onder het praten drumde hij gedachteloos op het hout van zijn gitaar het ritme van Radioactive. Zijn oudere broer had op drummen gezeten, hij had dat ook bijna gedaan. Maar piano had hem leuker geleken. Maar gitaar was eigenlijk nog leuker dan piano.
"Radioactive..." mompelde Raven. Charlie nam haar in zich op. Ze keek in de verte, waar de ondergaande zon een rood schijnsel over hen heen wierp en waar zacht maar toch hoorbaar muziek van de clubs hun richting in dreef. Hij wist dat een stel vrienden wel uit waren gegaan. Maar hijzelf hield niet echt van clubs. Freehouses vond hij veel leuker, en in New York werden die dan ook vaak gegeven. Maar hier was dat wat problematisch omdat iedereen op kamers sliep en dan kon je dus weinig doen.


WORDS: XXX || NOTES: XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When the evening falls :: Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the evening falls :: Charlie   When the evening falls :: Charlie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When the evening falls :: Charlie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» When the evening falls and the daylight is fading..
» When The Night Falls~
» Charlie Finch
» Kamer van Constance en Charlie
» (Nick) - Nicholas Charlie Voss :D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: