Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This isn't your bed, is it? // Minaye

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimewo okt 30, 2013 9:59 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

Langzaam maar zeker werd Charlie wakker. Met zijn ogen dicht bleef hij liggen, en hij probeerde de vorige avond weer terug te halen. Er was een feestje geweest op de kamer van twee andere studenten. Twee die hij niet eens echt kende, maar hij zat bij één van hen in een les en hij was uitgenodigd. Hij was altijd wel in voor dat soort feestjes. Het was gezellig geweest. Sommige mensen kende hij al wat beter dan anderen, maar hij maakte sowieso wel makkelijk contact. De beelden van gisteravond waren allemaal nogal wazig, maar dat kon ook komen doordat hij zelf nog half sliep. Sloom tilde hij zijn arm op, en realiseerde zich toen dat die om iemands middel heen lag. Het was niet de eerste keer, zelfs niet sinds dat hij hier was aangekomen. Hij bracht zijn hand naar zijn gezicht en wreef in zijn ogen. Het voordeel was, dat hij nu dus wel een levend kacheltje naast zich had. Hij had het altijd snel koud.
Hij weigerde nog steeds zijn ogen te openen, en met een zucht taste hij naast zich op de grond. Tot zijn vingers stof voelden. Het was niet wat hij zocht. Maar even verderop vonden zijn vingers zijn boxer. Hij schoof iets van het meisje vandaan, om haar niet wakker te maken en trok het ding onder de dekens aan. Daarna liet hij zijn hoofd weer in het kussen vallen en bleef hij gewoon liggen. Hij keek naar de gedaante naast hem. Ze lag op haar zij, maar hij kon haar gezicht half zien. Hij herkende haar niet gelijk. Ze kwam hem wel bekend voor, maar misschien was dat alleen door gisteravond. Met een zucht kamde hij met zijn vingers door zijn krullen, die nu nog warriger zaten dan normaal. Het meisje naast hem bewoog lichtjes, ze rolde op haar rug. Nu Charlie haar gezicht beter kon zien realiseerde hij zich waarvan hij haar kende. Het was het meisje dat hij een paar dagen geleden op het strand was tegen gekomen. Erg aardig was ze niet tegen hem geweest, maar hij had wel haar portemonnee terug gebracht nadat ze die was verloren. Blijkbaar was hij toch leuker geweest dan ze had willen toegeven. Hij grijnsde in het schemer donker. Ze had hem niet voor niets tot twee keer toe "cutie" genoemd. Hij hoorde wel vaker dat hij er schattig uitzag, en wist vaak niet wat hij ervan moest denken.
Het meisje zelf was ook zeker niet lelijk. Eigenlijk had ze ook wel iets schattigs. In ieder geval zou het woord "schattig" haar beter omschrijven dan gewoon "knap".
Charlie gaapte. Misschien net iets te luid, want het meisje leek nu wakker te worden. Hij kwam half omhoog en zette zijn elleboog in zijn kussen, met de zijkant van zijn hoofd leunde hij op zijn hand. Charlie grijnsde loom naar haar. 'Right side of the wrong bed.' mompelde zacht. Zijn stem was iets heser dan normaal, zoals altijd 's ochtends. 'Maar goeiemorgen.' voegde hij toe.


WORDS:499 || NOTES: Sorry als het flut is, het is de eerste keer dat ik zoiets schrijf. En ik heb geen idee hoe die in het echt gaat want ik ben forever alone haha

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimewo okt 30, 2013 10:36 am

Minaye


Minaye werd wakker maar kon haar ogen niet openen. Het voelde als haar eigen bed..maar toch ook niet. Haar ogen waren te moe om te openen maar langzaam realiseerde ze zich dat naast haar iets bewoog. Minaye draaide op haar rug en opende voorzichtig haar ogen. Ze keek naar het plafon, niet haar plafon. 'Right side of the wrong bed.' hoorde ze een stem zeggen en Minaye keek snel naar de jongen. Ze kende hem. Ze schrok niet, haar gedachten waren s'ochtends niet helemaal helder maar ze herinnerde ze zich het feestje. En ze herinnerde hem. Minaye hield zich stil en staarde naar de jongen en glimlachte. Wazige beelden van gisteravond vlogen door haar hoofd. Minaye had haar slipje waarschijnlijk gisteravond al weer aangetrokken. 'Maar goeiemorgen.' zei de jongen terwijl ze nadacht. "Goeiemorgen" zei Minaye en grinnikte. Ze had het kouder gekregen sins zijn lichaam niet meer tegen de hare lag. Minaye kwam een stukje omhoog en leunde met beide ellebogen op het bed. Ze keek even rond of te toevallig ergens haar BH zag liggen. Op het uiteinde van het bed zag ze hem liggen en met een snelle beweging pakte ze hem. Ze deed hem snel om en kroop daarna weer onder de dekens. "Ik heb het koud" zei ze en grinnikte een beetje.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimevr nov 01, 2013 3:43 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

”Goeiemorgen antwoordde het meisje. Ze kwam omhoog, greep haar bh van het voeteneind, trok hem aan en dook weer onder de dekens. Charlie grijnsde lichtjes en keek naast het bed. Hier en daar lagen kleding stukken, maar niet alleen van gisteravond, hij ruimde bijna nooit op. ‘Ik heb het koud’ grinnikte het meisje. ‘Oh, poor you.’ zei Charlie met een scheve grijns. Hij ging zelf ook weer liggen en trok de deken op tot zijn kin. ‘Sorry als ik het gisteravond ook al heb gevraagd, maar wat is je naam?’ vroeg hij toen. Hij kon zich haar naam niet herinneren, en ook niet dat hij zichzelf had voorgesteld. ‘Ik ben Charlie, trouwens. Al had ik dat misschien al gezegd. Ik kan het alleen niet herinneren. ‘ mompelde hij grinnikend. Hij tikte met zijn voeten tegen het meisje haar voeten aan, aangezien die van hem koud waren. Die van haar niet, en dus hield hij ze tegen die van haar aan. ‘Sorry.’ grinnikte hij. ‘Maar die van jouw zijn warm, en die van mij dus niet, zoals je voelt.’
Echt zin om uit bed te gaan had Charlie nog niet. Buiten zijn bed was het koud, en waarschijnlijk zou hij zich toch niet helemaal top voelen door gisteravond, al dronk hij nooit zo heel erg veel. Honger had hij ook niet, dus dat was ook geen probleem.


WORDS: xxx || NOTES: Het is wel handig als dit zich afspeeld vóór Constance bij hem op de kamer kwam. Anders klopt het niet helemaal…
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimevr nov 01, 2013 4:13 am

This isn't your bed, is it? // Minaye MInaye5_PS

Minaye

‘Oh, poor you.’ zei hij en Minaye lachte. Ze knikte en trok een prulipje. ‘Sorry als ik het gisteravond ook al heb gevraagd, maar wat is je naam?’ vroeg hij en Minaye wist ook niet of hij dat al had gevraagd. "Oh dat weet ik ook niet meer, maar ik ben Minaye" andwoordde ze relaxed. Ze kon zich de gesprekken niet meer herinneren, alleen wat ze gedaan hadden. ‘Ik ben Charlie, trouwens. Al had ik dat misschien al gezegd. Ik kan het alleen niet herinneren. ‘. Minaye glimlachte. Die naam vond ze nou echt goed bij hem passen. "Ik herinner me onze gesprekken ook niet meer hoor" zei met een geruststellende stem. Minaye voelde zijn koude voeten tegen die van haar. Minaye lachte wreef met haar voet over de zijne. ‘Sorry.’ zei hij grinnikend en Minaye lachte even. ‘Maar die van jouw zijn warm, en die van mij dus niet, zoals je voelt.’ zei hij en Minaye grinnikte. "Jaa dat voel ik" zei Minaye grinnikend. Minaye keek even in zijn ogen en kroop wat dichter naar hem toe. Minaye ging tegen hem aan liggen en haar hand gleed over zijn rug ze bewoog haar gezicht naar de zijne en haar kuste hem lieflijk. "Voor de rest ben je wel lekker warm." zei Minaye met een glimlachje.

|Words: x |Tag: x |Notes: New Postsheet!! |

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimedi nov 05, 2013 8:29 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

"Oh dat weet ik ook niet meer, maar ik ben Minaye" antwoordde het meisje. Charlie knikte. 'Ik ben Charlie, trouwens. Al had ik dat misschien al gezegd. Ik kan het alleen niet herinneren.' zei hij toen. Minaye glimlachte. "Ik herinner me onze gesprekken ook niet meer hoor" zei ze. Charlie grijnsde half en vouwde één hand onder zijn hoofd. Een beetje stiekem legde hij zijn voeten tegen die van haar aan. Als die warmer waren zou hij wel eens uit bed gaan. 'Sorry, die van jouw zijn warm en die van mij dus niet zoals je voelt.' zei hij. Hij grinnikte zacht, Minaye grinnikte ook. "Jaa, dat voel ik." zei ze. Ze keek hem aan, en kroop wat dichter naar hem toe. Charlie voelde haar hand over zijn rug gaan. Hij kuste haar terug. Ze was er niet slecht in moest hij toegeven, maar had dan ook echt gevallen gekend waarbij het leek alsof ze je wilden opeten. Nee, dan liever dit.
"Voor de rest ben je wel lekker warm." zei Minaye met een glimlach. Charlie grinnikte, wreef even door zijn krullen, gaapte langzaam en kwam toen half overeind. Hij steunde op zijn elleboog en pakte zijn gsm van het nachtkastje. 'Pffff, lang geslapen. Ach dat mag ook wel.' zei hij bij het zien van de tijd. 13:34. 'Maar je levende kacheltje gaat je nu wel verlaten.' zei hij. Hij lachte zacht en stak plagerig zijn tong uit naar Minaye terwijl hij de dekens optilde en zijn benen over de rand van het bed gooide. Hij zette zijn rechterhand naast zijn been neer en steunde daarop terwijl hij met zijn andere hand in zijn nek wreef. Hij keek naar de grond, naar alle kleding stukken en bedacht, zoals hij bijna elke ochtend deed, dat hij echt eens moest gaan opruimen. Maar in plaats van opruimen stond hij op - hij voelde hoe er hoofdpijn opkwam zetten - en liep naar zijn kast. Hij pakte een licht grijze jogging broek, die hij gelijk aantrok en pakte toen zijn "Is it friday yet?" shirt van de grond af. 'Geniet je van het uitzicht?' grijnsde hij een beetje verwaand naar het meisje in zijn bed. Hij trok het shirt over zijn hoofd, deed zijn mobiel in zijn zak en liep naar de keuken, waar hij een glas water en een paracetamol pakte. Eigenlijk moest je geen pijnstillers innemen als je niks had gegeten maar hij voelde nu niet veel voor voedsel. Het zou wel goed komen, hij had het vaker gedaan.


WORDS: 418 || NOTES: Leuke sheet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimewo nov 06, 2013 4:43 am

This isn't your bed, is it? // Minaye MInaye5_PS

Minaye

Hij kuste haar terug en hij wreef dior zijn krullen. Die minaye echt super leuk vond. Terwijl Charlie overeind kwam en zijn telefoonpakte keek Minaye nog eens rond. Een rommeltje, maar het viel nog mee, bij sommige jongens lagen soms pizzastukken van een week oud. "Pffff lang geslapen. Ach dat mag ook wel" zei hij en Minaye knikte instemmend."Maar je levende kacheltje gaat je nu wel verlaten" zei hij en stak plagerig zijn tong uit. "Aawh das nou jammer" zei ze en ging rechtop zitten, ze strekte haar armen even omhoog en zette ze daarna waar achter haar neer. Minaye keek hoe Charlie zijn kleren aantrok. Echt wel een cutie. Zo noemde ze de meeste jongens wel maar hij was ook wel echt cute. "Geniet je van het uitzicht?" Vroeg hij en keek haar met verwaand grijnsje aan. "Super" zei ze en knipoogde even naar hem. Minaye zag naast haar op de grond het jurkje liggen dat ze aan had. Nou jurkje, het was meer een lange longsleeve dat tot over haar kont ging. Stapte ook maar uit bed en trok het jurkje maar over haar hoofd. Daaronder vond ze de panty die ze eronder aan had en trok die over haar benen. Minaye pakte haar handtasje van het nachtkastje en haalde haar IPhone eruit. Nadat ze keek of ze berichten had pakte ze het de mini borstel uit haar tasje en ging en snel mee door haar haar. Ze pakte haar telefoon weer en terwijl ze even facebook doorlas liep ze ook de keuken richting de keuken. In de deuropening bleef ze staan en leunde ze tegen ze de zijkant van de deur opening aan. Ze keek naar Charlie en merkte iets op. "Je ziet een beetje bleekjes...gaat het wel?" Vroeg ze en schoof haar haar naar één kant toe.

Jurkje: http://lefi17.tumblr.com/post/65012259910

|Words: x |Tag: x |Notes: x|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimema nov 11, 2013 9:54 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_mw0m3e6NQy1sh3va8o1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight


Charlie slikte de pijnstiller door met het water en keek toen schuin naar Minaye die in de deur opening kwam staan. Ze droeg een jurkje, wat meer een shirt was maar daar had hij geen problemen mee, en een panty. Haar outfit van gisteravond blijkbaar. Haar haren zaten ook al wat netter dan zonet. Charlie grijnsde even scheef bij die gedachte.
"Je ziet een beetje bleekjes...gaat het wel?" vroeg Minaye. 'Bleekjes?' vroeg hij zich hardop af. Hij fronste. 'Ik voel me goed hoor. 'T komt vast door gisteravond. Heb een lichte hoofdpijn, maar het gaat prima. Ik drink sowieso nooit héél veel...' verzekerde hij haar. Maar eigenlijk kon hij niet eens meer herinneren wat hij gister allemaal achterover had geslagen. Misschien was het meer dan hij dacht... aangezien hij het laatste deel van de avond half vergeten was. 'Voel jij je goed?' vroeg hij toen. Hij wist niet of zij veel op had, en ook niet of ze bleekjes zag want haar huid was van nature wat donkerder en dan wist je nooit precies wat "bleek" was. Ook leken haar kleren hem niet erg comfortabel, maar daar kon hij weinig aan doen.


WORDS: ××× || NOTES: In de sheet gezet... Met een nieuw gifje hihi. Sorry dat ie zo kort was trouwens, die andere PC is van mijn ouders en echt suuuuuper langzaam en hij typt irritant.


Laatst aangepast door Charlie op di nov 12, 2013 9:05 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimedi nov 12, 2013 4:49 am

Minaye schreef:
This isn't your bed, is it? // Minaye MInaye5_PS

Minaye

Hij leek haar verbaasd aan te kijken. "Ik voel me prima hoor. 'T komt vast door gisteravond. Heb een lichte hoofdpijn, maar het gaat prima. Ik drink sowiso nooit héél veel" zei Charlie. Tja dan zou ze het verkeerd hebben gezien. "Oh oke, ik drink ook niet veel hoor." zei ze kort. Ja beter dat hij zich goed voelde en beter dat hij nooit te veel te drinkt. Beter niet bij een alcohol verslaafde terecht komen. Wat bijna nooit voor komt op een school. Minaye keek even naar buiten en zag dat het niet erg mooi weer was. Echt een binnen-blijf-dagje. "Voel jij je goed" vroeg Charlie en Minaye knikte. "Ja prima" zei ze terwijl ze haar jurkje wat naar beneden trok. Ze pakte haar mouwen en deed haar armen over elkaar. Ze voelde zich eigenlijk ook wel best goed. Ze was erg relaxed en ze glimlachte even naar Charlie. "Ben ik nou een speciaal geval of doe je dit vaker?" Vroeg ze en keek hem nieuwsgrierig aan. Ja dat vond ze wel even grappig om te weten.

|Words: x |Tag: x |Notes: kort :/|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimedi nov 12, 2013 9:23 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_mw0m3e6NQy1sh3va8o1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

"Ja prima" antwoordde Minaye. Charlie knikte en volgde haar bewegingen. Ze trok haar jurkje naar beneden en sloeg haar armen over elkaar. Daarna glimlachte ze, en Charlie glimlachte als vanzelf terug, gewoon omdat hij dat eigenlijk altijd deed als iemand naar hem glimlachte. Hij had sowieso iets met het haast onbewust kopiëren van andermans bewegingen.
"Ben ik nou een speciaal geval of doe je dit vaker?" vroeg Minaye toen. Charlie grijnsde. 'Speciaal zou ik niet willen zeggen, maar vaak doe ik het niet. Sommige meisjes zijn achteraf heel irritant en dan werk ik ze gewoon de deur uit. Sommigen vluchten zelf weg. Anderen denken dat je gelijk iets voor ze voelt... maar die horen eigenlijk ook in de categorie irritant.' antwoordde hij nuchter. Hij fronste even bedenkelijk en koos toen zijn volgende woorden. 'Sommigen, zoals jij, doen gewoon normaal en dan gaan ze meestal ook gewoon vanzelf, maar zonder irritant of ongemakkelijke situaties.' zei hij en knikte. Toen realiseerde hij zich pas dat ze waarschijnlijk hier helemaal niet op had gedoeld in de eerste plaats, maar meer of hij wel vaker van dit soort... avontuurtjes had. Hij veegde een beetje met zijn voet over de grond en keek ernaar. 'Maar ja, ik doe dit dus wel vaker.' sprak hij alsof er niks aan de hand was en hij richtte zijn bruine ogen weer omhoog. Hij had toch een soort ego om hoog te houden, dan ging hij niet een beetje verlegen zitten doen tegenover een meisje. 'Het is niet echt lekker weer hè?' mompelde hij om van onderwerp te veranderen. 'Beetje koud. Komt ook niet vaak voor hier... 'K zal maar eens een trui pakken.' Hij grinnikte zacht en liep langs Minaye door de deur opening. Weer terug in de slaapkamer trok hij de kast open, maar gooide hem ook gelijk weer dicht, want de trui die hij wilde pakken lag op de grond. Het was een licht grijze hoodie. Op die plek waar je borst kwam zat een Batman teken, niet heel erg groot, en daaronder stond "I'm not saying I'm Batman I'm just saying nobody has ever seen me and Batman in a room together". Het was een van zijn favoriete sweaters.
Hij trok de hoodie over zijn hoofd en liep weer terug naar de keuken.


WORDS: ××× || NOTES:

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimedo nov 14, 2013 4:27 am

Minaye schreef:
Minaye schreef:
This isn't your bed, is it? // Minaye MInaye5_PS

Minaye

"Speciaal zou ik niet willen zeggen, maar vaak doe ik het niet. Sommige meisjes zijn achteraf heel irritant en dan werk ik ze gewoon de deur uit. Sommigen vluchten zelf weg. Anderen denken dat je gelijk iets voor ze voelt... maar die horen eigenlijk ook in de categorie irritant." antwoordde Charlie en Minaye lachte. Hij deed dit dus wel vaker. Eerst zeggen maar vaak doe ik het niet, en daarna uitleggen dat je eigenlijk wel vaker deed..grappig vond ze."Sommigen, zoals jij, doen gewoon normaal en dan gaan ze meestal ook gewoon vanzelf, maar zonder irritant of ongemakkelijke situaties.". Zei hij knikte naar haar. Ja Minaye had wel door dat dit gewoon een one night stand was en dat dit geen begin was van een relatie. Hij dacht daar dus gelukkig hetzelfde over. "Maar ja, ik doe dit dus wel vaker." zei hij en Minaye schoot in de lach. Ja daar kwam het wel op neer. "Ja zón heel verhaal klinkt wel als iemand met ervaring." zei ze lachend. "Het is niet echt lekker weer hè" zei hij en dat had Minaye ook al gezien."klopt". Zei Minaye kort toen ze weer een korte blik naar buiten wierp."Beetje koud. Komt ook niet vaak voor hier... 'K zal maar eens een trui pakken.". zei Charlie en hij liep terug naar de slaapkamer. Dat was wel eerlijk van hem, sommige jongens bleven maar gewoon in t-shirts lopen doen alsof ze het niet koud hebben om stoer te doen. Hij kwam terug in een hoodie met een batman logo erop met een tekst eronder. Dat deed haar denken aan haar sweater. Minaye had ook een beige sweater met een batman logo erop. "Ik doe dit heel zelden. Ik kan tegen sommige gevallen gewoon geen nee zeggen." zei ze met een glimlach. Ze las ondertussen de tekst op zijn hoodie en lachte er even om.

|Words: x |Tag: x |Notes: x|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimeza dec 14, 2013 5:49 am



This isn't your bed, is it? // Minaye Tumblr_mw0m3e6NQy1sh3va8o1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

'Maar ja, ik doe dit dus wel vaker.' zei hij non chalant. "Ja zón heel verhaal klinkt wel als iemand met ervaring." lachte Minaye. Charlie grijnsde. Het woord "ervaring" klonk vreemd vond hij. Hij had er nog nooit zo over gedacht... maar Minaye had wel gelijk.
'Het is niet echt lekker weer hè?' veranderde hij het onderwerp met een typische opmerking over het weer. Meestal kwamen daar niet echt goed lopende gesprekken uit voort, maar het was waar. En hij had alleen maar een shirt aan, dus meldde Charlie dat hij trui ging pakken. Hij kwam terug met één van zijn favoriete hoodie's. "Ik doe dit heel zelden. Ik kan tegen sommige gevallen gewoon geen nee zeggen." ging Minaye leuk verder op het vorige onderwerp. Charlie onderdrukte een zucht. Hij vond het nogal ongemakkelijk om hier een uitgebreid gesprek over te hebben. Hij zette zich lichtjes af tegen te grond, en ging op het aanrecht zitten. 'Dan moet ik me maar vereerd voelen, hè?' hij grijnsde half en draaide het koortje van zijn capuchon om zijn vinger, niet goed wetend wat te doen, aangezien de meeste meisjes al wel weg zouden zijn gegaan. Het was een beetje raar zo.


WORDS: ××× || NOTES:Woop woop I'm back Smile sorry voor het lange wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitimezo dec 15, 2013 4:11 am

This isn't your bed, is it? // Minaye MInaye5_PS

Minaye

Minaye hoorde haar Iphone een geluidje maken en wist meteen wel wie haar een apje stuurde. Charlie zat op het aanrecht. 'Dan moet ik me maar vereerd voelen, hè?'./ Zei Charlie met een halve grijns en Minaye lachte. Ze pakte haar IPhone en las het berichtje van Daniek. Minaye zuchtte met een grijns terwijl ze het las. "Mijn roommate is bezorgt, ik ga er maar vandoor." zei Minaye lachend terijl ze in haar zwarte pumbs stapte. Minaye keek naar Charlie en glimlachte even. "Dag cutie" zei ze met een grijns en liep naar de uitgang en verliet Charlie's kamer.

|Words: x |Tag: x |Notes: Einde topic|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





This isn't your bed, is it? // Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't your bed, is it? // Minaye   This isn't your bed, is it? // Minaye Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This isn't your bed, is it? // Minaye
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spotting / Minaye
» Let's party like we used too (&Minaye)
» Minaye Elsevier
» Beat The Bulley's [&Minaye]
» Kamer van Daniek en Minaye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: