Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Smile at a stranger. See what happens. ♡

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimeza okt 05, 2013 10:38 am

In kleermakerszit liet Lexi zich op haar bed zakken. Haar haren lagen gekruld over haar schouders, terwijl ze nog een aantal verdwaalde lokken uit haar ogen streek. Het was één uur 's nachts, reeds pikkedonker en best koud. Lexi was wakker geworden op een of andere manier en kon maar niet terug indutten. Dus besloot ze nog rap eens op chatroulette te gaan, puur voor de lol. Riskant? Vulgair? Natuurlijk kwam je altijd wel van die oudere mannen tegen die hun edele delen voor de cam zaten te showen. Goh ja, je moest het er maar bijnemen.
Met een brede smile op haar gelaat duwde ze het scherm naar boven en plaatste ze de laptop op haar schoot. Ontspannend liet Lexi zich naar achteren vallen, tegen de muur, zodat ze weer een stuk comfortabeler zat. Zie zo. Nu zat ze perfect. En de warme chocomelk, die ze daarnet had klaargemaakt, smaakte beter dan ooit. De warmte deed haar deugd en liet haar gedachten even afdwalen. Al duurde dat niet lang, aangezien er een persoon voor de cam verscheen en Lexi breed lachend naar de jongen zwaaide. Met haar linkerhand gooide ze haar pony naar rechts en tikte ze terwijl met haar rechter een openingszin.
"Hee! Cva? Kun je ook niet slapen?"
Lexi's blauwe ogen staarden een tijdlang naar de persoon en stiekem hoopte ze dat de jongen niet zou skippen en zou babbelen met haar. Tenslotte had je veel personen die gewoon voor seksgesprekken op chatroulette kwamen. Dat was dan soms wel balen.  Snel nam ze nog een slok van haar mok chocolademelk waarna ze gretig op een antwoord wachtte.

-Bojan
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimezo okt 06, 2013 2:24 am


Hij smeet snel zijn tas weg in een hoekje. ‘Pff, wat een dag,’ dacht hij. Hij had nu eindelijk z’n eigen plekje gevonden hier in de stad. Een klein appartement had hij kunnen scoren na even zoeken. Hij betaalde wellicht wel iets meer dan gemiddeld, maar voor nu was hij tevreden. Als hij een keer iets nieuws vond dan was dat altijd nog een optie. Z’n spaargeld ging de laatste tijd er nogal snel doorheen. Hij had niet veel nodig gehad, maar hier en daar had hij nog wat kleine zaken moeten aanschaffen, waar hij niet aan gedacht had. Aan de ene kant vond hij het heerlijk zo alleen. Lekker zelfstandig zijn en weg van zijn ouders, maar aan de andere kant mistte hij zijn moeder die altijd zorgde dat alles voor hem klaarstond. Hij moest nu alles zelf doen. Met name het schoonmaken vond hij nou niet erg iets waar hij zich op verheugde. Koken was wel te doen. Hij kookte toen hij klein was wel vaker samen met z’n moeder en kende wel wat makkelijke dingen om te bereiden, maar toch zal hij haar kookkunsten stiekem wel missen.

Hij plofte op de bank neer, die hij op de kop had weten te tikken in een tweedehans zaak. Hij lag heerlijk. Hij pakte z’n laptop erbij. Het was al bijna één uur, maar hij weigerde op zijn bed op te zoeken. Hij had voor de volgende dag toch niets bijzonders gepland staan, behalve dat hij bezig moest gaan met wat dingetjes te regelen en de troep op te ruimen. Terwijl hij z’n laptop liet opstarten haalde hij een koud biertje uit de koelkast. Daar was hij wel aan toe. Wat zou hij eens gaan doen? Hij had eigenlijk niet echt iets, maar gewoon uit een soort van routine had hij z’n laptop er maar bij gehaald. Chatroulette was dan het antwoord. Ondanks dat hij verwachte een boel hitsige mannetjes te treffen. Terwijl hij ervoor zorgde dat z’n cam een beetje goed gericht stond kwam er in beeld al meteen zo’n type waar hij dus niks aan had. Hij grijnsde even en klikte het snel weg. Waarom deed hij dit soort dingen? Bij de volgende had hij meer geluk. Een meisje met lang blond krullend haar dat over haar schouders hing zat naar hem te zwaaien.

Stranger: "Hee! Cva? Kun je ook niet slapen?"
You: “Hi!”
You: “Mwaah, ik zou eigenlijk wel moeten. Jij? Smile


Dit zou waarschijnlijk weer z’n zoveelste doelloze gesprek zijn. Waarom dit hij dit eigenlijk? Er waren sowieso nooit mensen die erg interessant waren.

[Doe het ff in Omegle vorm. Doe nooit chatroulette.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimezo okt 06, 2013 6:19 am

[Chatroulette is zowat hetzelfde dus no problem!]

Lexi beet kort op haar onderlip toen ze door had dat de jongen haar reactie gelezen had en nu aan het typen was. Op een of andere manier sloeg haar hart altijd een heleboel slagen over wanneer ze op deze site zat. Of het nu kwam door de adrenaline die telkens door haar aderen gierde, wanneer ze een knappe jongen zag verschijnen, of wanneer ze bang was dat iemand haar zomaar zou skippen; ze wist het niet. Lexi hield het er maar op om zich niet teveel aan te trekken van wat die personen zeiden, of welke gezichten ze trokken. Tenslotte kende ze die personen niet en kenden zij haar ook niet. Top.
Een kort melodietje maakte Lexi wakker uit haar gedachten en nieuwsgierig las ze zijn woorden.
You: "Hee! Cva? Kun je ook niet slapen?"
Stranger: “Hi!”
Stranger: “Mwaah, ik zou eigenlijk wel moeten. Jij?Smile

Lexi haalde kort haar schouders op en liet een kort lachje uit haar keel wegglippen. Het was te hopen dat de jongen haar niet hoorde want haar lach bestond 's avonds meestal uit niet veel meer dan een hees gepiep. Nu zeker nu ze verkouden was en alles leek vast te zitten.
You: "Ben een halfuur geleden wakker geworden.. Kon niet slapen Very Happy"
Snel drukte ze op enter en legde ze haar rechterbeen over haar linker, terwijl ze de laptop weer goed plaatste en de cam perfect op haar gezicht richtte.
You: "Ben ik blij dat ik jou zie, tot daarnet kreeg ik enkel vulgaire mannetjes met hun klokkenspel voor de cam. Is da voor u niet verschrikkelijk raar? Of ligt jouw geaardheid wat anders? Wink"
Bij dat laatste trok ze een vettige knipoog en barstte ze daarna in lachen uit. Het was te hopen dat de jongen tegen wat kon en het spelletje meespeelde, tenslotte zag hij er niet het 'homo'-type uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimezo okt 06, 2013 8:21 am

Hij ging wat verder onderuit gezakt op de bank zitten. Deze bank was er niet voor gemaakt om er normaal op te zitten en hij was de persoon er niet na. Hij keek weer even naar het meisje, een gewoon normaal meisje, dacht hij. Het meisje leek even te lachen nadat ze zijn bericht had gelezen. Bojan grijnsde even, terwijl hij nog een slok bier nam gauw. Z’n blik viel even op de klok. Misschien moest hij straks toch maar eens gaan slapen.

Stranger: "Ben een halfuur geleden wakker geworden.. Kon niet slapen Smile"

Lekker interessant dacht hij, maar dat liet hij nog maar even niet merken.

Stranger: "Ben ik blij dat ik jou zie, tot daarnet kreeg ik enkel vulgaire mannetjes met hun klokkenspel voor de cam. Is da voor u niet verschrikkelijk raar? Of ligt jouw geaardheid wat anders? Wink"

Op een één of andere manier irriteerde hij zich aan het woord u. Zo oud was hij niet, misschien wat het meisje wel ouder, maar hij moest toch wel even lachen. Hij deed dit soort dingen niet vaak, maar negen van de tien keer als je een nieuwe gesprekspartner op zocht waren van die vieze mannetjes. Hij vroeg zich dan ook altijd af wat die mensen bezielde.

You:”Vind je het jammer dat ik m’n kleren aan houd?”
You: “Waar kom je vandaan trouwens?”


Hij wilde het gesprek op een andere boeg gooien. Hij was wel benieuwd waar ze vandaan kwam. Hij was hier een outsider. Hij had een zwaar accent, wat de meesten niet heel erg vonden, zeiden ze, maar het was voor hem vrij lastig en soms schaamde hij zich ervoor. Wie weet was zij ook wel iemand die Spaans sprak. Daar had je er zoveel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimezo okt 06, 2013 8:36 am

Lexi hield een tijd lang haar adem in en liet de lucht na een aantal seconden terug uit haar mond ontsnappen.  Het o zo bekende melodietje deed haar opkijken naar het scherm en grijnzend las ze zijn woorden.
Stranger: ”Vind je het jammer dat ik m’n kleren aan houd?”
Lexi tuitte haar lippen en trok één wenkbrauw peinzend op, een vinger tegen haar kin gedrukt.
You: "Valt er aan te zien of je een enorme blubberbuik hebt of een sixpack."
Dit kon nog wel eens interessant worden. Lexi was niet van het preutse type en durfde best wel wat. Maar om echt naakt te gaan voor de cam, dat deed ze nooit en daar zou geen enkele jongen haar toe kunnen brengen. Het mocht nog de knapste gast op aarde zijn, de risico's die eraan verbonden waren en het misbruik die sommigen ervan maakten, daar moest ze niets van hebben. Momenteel had Lexi enkel een losse, grijze trainingsbroek aan met daarboven een kort, felrood topje met 'California' op.
Stranger: “Waar kom je vandaan trouwens?”
You: "Londen, Westminster. Daar wonen m'n ouders nog steeds, ik ben het afgetrapt. Jij?"
Lexi hield haar wijsvinger nog even boven de enterknop, herlas haar antwoord en drukte uiteindelijk op en enter. Via internet wist ze nooit echt goed wat zeggen, terwijl ze in real life haar mond niet kon houden. Ach wat, het kon haar niet veel schelen ook.
You: "Heb je nog veel bier? Heb hier echt niets liggen.. Buiten appeljenever, maar that's not so smart.."
Haar mondhoeken krulden samenzweerderig naar omhoog en losjes gooide ze haar lokken over haar linkerschouder. Haar oogleden zouden het vast niet lang meer trekken, maar Lexi wou op een of andere manier toch nog zien waar dit gesprek naar toe zou leiden. De jongen zag er best oké uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimezo okt 06, 2013 9:00 am

Hij zette het bijna lege flesje neer. Het was misschien een beetje aso om hier beetje zitten te drinken terwijl hij aan het chatrouletten was. Anderzijds kende hij het meisje niet, dus waar maakte hij zich druk om.

Stranger: ”Valt er aan te zien of je een enorme blubberbuik hebt of een sixpack."

Hm, het was dus waarschijnlijk een type dat waarde hechte aan het uiterlijk. Niks mis mee, want stiekem deed hij het zelf ook een beetje. Hij had niet echt een blubberbuik dacht hij. Vroeger was hij er altijd heel erg mee bezig geweest. Samen met z’n vrienden ging hij wel eens naar de sportschool om te sporten, maar hij was niet echt het type dat bodybuilder wilde worden. Wel vond hij het redelijk belangrijk dat hij er goed uit zag, maar dat kwam misschien ook omdat waar hij vandaan iedereen dat belangrijk vond en er waarde aan hechtte.

You: ”Geheim..”

Hij wilde voorkomen dat dit gesprek uit de hand liep.

Stranger: "Londen, Westminster. Daar wonen m'n ouders nog steeds, ik ben het afgetrapt. Jij?"
Stranger: "Heb je nog veel bier? Heb hier echt niets liggen.. Buiten appeljenever, maar that's not so smart.."

Hij dacht even na. Volgens mij bedoelde ze dat ze nu niet meer in Engeland woonde, maar ergens anders, maar zeker was hij niet. Hij wist niet of dat aan hem lag of aan de manier waarom zij schreef, maar het zou wel aan hem liggen.

You: ”En nu?”
You: ”Haha, er ligt nog wel wat.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimema okt 07, 2013 7:22 am

Stranger: ”Geheim..”

Lexi moest lachen en beet daarop kort op haar onderlip. Dus meneer speelde hard to get? Het bruinharige meisje haalde kort haar schouders op en richtte voor kort haar amandelbruine ogen op de cam. Bij Lexi had het altijd een intimiderend effect en ze wilde testen of de jongen ertegen zou kunnen.

Stranger: ”En nu?”
Stranger: ”Haha, er ligt nog wel wat.”

Lexi keek peinzend naar hetgeen wat ze eerst gezegd had want eerlijk gezegd wist ze niet meer goed op wat hij doelde met zijn 'en nu'. Pas toen ze besefte dat het een vraag op haar opmerking was, dat ze vroeger in Londen leefde, verscheen er een brede glimlach op haar gelaat en liet ze haar vingers het overige werk doen.

You: "Nu zit ik in mijn voorlaatste jaar op Santa Monica. Heb hier een studentenkot dat ik deel met een vriend van me."

Een frisse bries van de wind die langs de ramen naar binnen glipte deed haar rillen over haar hele lichaam. Het was frisser dan gedacht.

You: "En kom dat dan maar brengen."

Bij dat laatste trok ze beide wenkbrauwen speels de lucht in en liet ze ze enkele keren heen en weer bewegen. Erg veel inspiratie naar interessante vragen had ze niet, dus hoopte ze maar dat de jongen wat zou weten.

You: "Vanwaar kom jij nu? :DJe ziet er me een zuiders type uit!"

Lexi bekeek hem nog eens van een afstandje en knikte uiteindelijk bevestigend. Zijn bruine (?) haren en zijn ietwat bruin getinte huid verraadde hem enigszins. Maar natuurlijk kon ze het mis hebben en zat ie gewoon dagelijks onder de zonnebank, wat Lexi ten zeerste betwijfelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimema okt 07, 2013 8:06 am

Hij keek even naar de klok die hij die dag net aan de muur gehangen had. Kwart over één. Zo langzamerhand werden zijn oogleden zwaarder en stiekem verlangde hij nu wel naar zijn bed nu hij hier zo zat. Het scherpe licht van zijn laptop viel hem zwaar tegen. Het meisje moest even lachen, waarschijnlijk omdat hij niet wilde onthullen wat er onder z'n shirt had. Hoefde ook niet, want zoveel zat daar niet onder. Misschien moest hij binnenkort maar weer beginnen met sporten.

Stranger:"Nu zit ik in mijn voorlaatste jaar op Santa Monica. Heb hier een studentenkot dat ik deel met een vriend van me."

Hij fronste even wenkbrauwen en las de zin rustig opnieuw. Soms had hij het idee dat hij aan dyslexie leed, maar hij las het goed. Santa Monica. Dat was nou eens toevallig. Hij zat nu ook in het voorlaatste jaar hier. Hij wist dat hier redelijk wat leerlingen rondliepen, maar hij had niet verwacht eentje tegen te komen op het internet, en vooral niet op zoiets als Chatroulette.

Stranger: "En kom dat dan maar brengen."
Stranger: "Vanwaar kom jij nu? :DJe ziet er me een zuiders type uit!"


Hij grijnsde even. Hij dacht altijd dat het wel meeviel, maar blijkbaar viel het toch op. In ieder geval genoeg voor het meisje dat ze wist dat ze uit het zuiden kwam. Zou hij haar vertellen dat hij hier ook rondliep op school? Eigenlijk leek het hem misschien beter van niet, maar hij wilde hier ook geen loner zonder vrienden zijn. Hij voelde zich snel eenzaam en misschien konden ze iets van vrienden worden. Zij kende het hier waarschijnlijk wel en kon hem misschien rondleiden. Hij zweeg even, terwijl zijn vingertoppen op het toetsenbord tikkelden.

You: “Haha, valt het op?”
You: “Ik kom uit Spanje, maar ik ben nu toevallig, maar echt waar naar Santa Monica verhuisd.”


Misschien zou ze het niet eens geloven. Het was wel heel toevallig dat op een site waar miljoenen mensen hun verveling op uiten, juist toevallig twee gekken van Santa Monica zich zouden treffen. De kans was erg, maar dan ook erg klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimema okt 07, 2013 8:16 am

Lexi wreef een aantal keren in haar ogen en moest moeite doen om haar hoofd niet op haar bed te laten zakken. Damn, door naar zo'n scherm te zitten kijken leek de vermoeidheid nog een tikkeltje erger geworden. Toch verplichtte ze zichzelf wakker te blijven, en daar had ze een goed idee voor.

You: "Ben zo terug. Niet skippen hé!"

Lexi haastte zich van haar bed af en liep naar de koelkast. In één vloeiende beweging opende ze de deur en nam ze er een volle literfles cola uit, waarna ze een glas nam en die volgoot. Ziezo, al die suikers zouden haar vast wakker houden en dat zou haar wel van pas komen als ze nog met de jongen zou willen verder babbelen.

You: "Beetje cola kan wonderen doen."

Ze grijnsde breed en toonde hem het glas cola dat ze naast zich had geplaatst op de grond.

Stranger: “Haha, valt het op?”
Stranger: “Ik kom uit Spanje, maar ik ben nu toevallig, maar echt waar naar Santa Monica verhuisd.”


Lexi moest zijn bericht zeker vijf keren lezen vooraleer ze goed en wel besefte dat hij wel degelijk 'Santa Monica' had gezegd. Haar ogen werden groot en ze gooide haar armen ongelovig de lucht in. Dit kon niet anders dan toeval zijn.

You: "Je liegt! C'mon, dat kan gwn niet! Nee, da kan nie!"

Lexi weigerde te geloven wat hij beweerde te zeggen, maar iets in haar zei haar dat de jongen vast geen reden zou hebben om daarover te liegen. Dus wakkerde de interesse en de nieuwsgierigheid op, benieuwd naar wie deze jongen is en of ze de jongen onbewust al eens was tegengekomen.

You: "Ben je nieuw dan? Want jou heb ik nog nooit gezien."

Een stralende glimlach bleef om haar lippen draaien en haar ogen flikkerden bij het gedacht dat deze jongen ook op Santa Monica zat. Wat een toeval!

You: "Ik ben Lexi bytheway, nd you?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimema okt 07, 2013 8:47 am

Stranger:"Ben zo terug. Niet skippen hé!"

Het meisje stond op en verdween uit het beeld. Ondertussen greep hij even naar z'n mobiel die hij nog in z'n zak had zitten. Nog geen bericht van z'n ouders. Wonder boven wonder, want als het aan z'n moeder had gelegen had hij om het uur een berichtje gekregen van hoe het met hem ging. Soms ergerde hij zich er kapot aan de bemoeienis van z'n ma. Als snel verscheen het meisje weer in beeld. Ze bleek een glas met iets wat hoogstwaarschijnlijk cola was bij zich te hebben.

Stranger: "Beetje cola kan wonderen doen."

Het leek daarna even stil te zijn aan de andere kant. Blijkbaar was ze net aan het lezen dat hij toevallig in de buurt woonde.

Stranger: "Je liegt! C'mon, dat kan gwn niet! Nee, da kan nie!"
Stranger: "Ben je nieuw dan? Want jou heb ik nog nooit gezien."
Stranger: "Ik ben Lexi bytheway, nd you?"


Blijkbaar geloofde ze hem, of in ieder geval dat dacht hij.

You: "Ik ben zo'n drie dagen geleden aangekomen. :PBen dus wel redelijk nieuw hier"
You: "Mijn naam is Bojan btw"

Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Posts : 29

Profiel
Naam: Lexi Anderson
Partner: ♡.
Vereniging: None

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimedi okt 08, 2013 8:05 am

Stranger: "Ik ben zo'n drie dagen geleden aangekomen. :PBen dus wel redelijk nieuw hier"
Stranger: "Mijn naam is Bojan btw"


Lexi lachte en ze had ondertussen haar opengesperde mond onder controle. Haar vingers tikten gehaast over het toetsenbord, terwijl ze haar haren naar achteren schudde met één hoofdbeweging.

You: "Dat is dan echt wel super toevallig! Straks zie ik je morgen rondlopen, zou heel goed kunnen eigenlijk!"
You: "Hoe vind je het op school?"


In afwachting op een antwoord nam ze nog gauw een slok cola, waarna ze zich ietwat rechter zette en haar blik op haar venster richtte. De maan scheen fel en de sterren stonden prachtig te schitteren aan de hemel. Lexi had het geluk van een dakterras te hebben en hoogstwaarschijnlijk zou ze zich daar straks op gaan zetten, kijkend naar de sterren en nadenkend over van alles.

You: "Ik zou bijna vragen om eens bij je langs te komen, verveel me te pletter. :c"

Grijnzend trok ze een pruillipje en bleven haar bruine kijkers even in de webcam staren, net als een puppy. Of de jongen er positief op zou reageren wist ze niet. Tenslotte was hij voor haar -en omgekeerd- een totale vreemde dus Lexi verwachtte niet echt dat de jongen erop zou instemmen. Maar de gedachte aan een nachtwandelingetje of gewoon samen kletsen, leek haar best gezellig.

You: "Nu vind je me vast zo'n enge creeperd."

Ze lachte. Glimlachte. En zwaaide daarna vluchtig.

You: "Je kan er alleszins vanuit gaan dat ik prettig gestoord ben Wink"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitimewo okt 09, 2013 6:45 am

Hij had eigenlijk nog maar weinig van Santa Monica gezien, en al helemaal weinig van de school. Hij was hier zojuist aangekomen en vooral veel rondom zijn huist geweest en een aantal keren had hij wat dingen moeten regelen. Hij was wel benieuwd naar de echte stad, want het moest hier best gaaf zijn. Dit meisje kende het hier vast, misschien dat ze hem beetje kon rondleiden.

Stranger: "Dat is dan echt wel super toevallig! Straks zie ik je morgen rondlopen, zou heel goed kunnen eigenlijk!"
Stranger: "Hoe vind je het op school?"
Stranger: "Ik zou bijna vragen om eens bij je langs te komen, verveel me te pletter. :c"
Stranger: "Nu vind je me vast zo'n enge creeperd."
Stranger: "Je kan er alleszins vanuit gaan dat ik prettig gestoord ben Wink"


Hij keek even snel op de klok. Bijna half 2. Het werd misschien tijd om af te sluiten en te gaan slapen. Hij zou dan in ieder geval verstandig zijn. Morgen was weer een drukke dag.

You: "Ik ben nog niet naar school geweest."
You: "Vind je het erg dat ik nu ga slapen? Misschien kunnen we ergens afspreken ofzo dat jij mij het hier een beetje leert kennen Wink"

Het enige wat hij tot nu toe kende was de supermarkt en het stadhuis. Verder was hij nog niet echt geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Smile at a stranger. See what happens. ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile at a stranger. See what happens. ♡   Smile at a stranger. See what happens. ♡ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Smile at a stranger. See what happens. ♡
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» There is always something that makes you smile

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: