Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Party until the sun rises.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimedi jul 06, 2010 10:45 am

Alleen als meisjes zijnde een bar betreden was om problemen vragen, en vooral bij Bar Copa. Maar misschien dat ze nu eindelijk eens wat mensen zou spreken.
Na haar ID te hebben laten zien, stapte Sammy de bar binnen.
Haar rug werd doorboord. Doorboord door mannen blikken, die hier waarschijnlijk al een uur zaten ze zuipen en in zaten te drinken.
Ze ging aan de bar zitten, en bestelde een cider'tje. Nonchalant gooide ze deze achterover en bestelde er nog 1, terwijl ze de locatie in zich opnam.
Nooduitgang, wc, dansvloer.. Zuchtend staarde ze voor zich uit. Daar zat ze dan, in haar eentje, lam wordend. Was er nog wel hoop op een beter leven?
Ze grijnsde in haarzelf, en voelde ineens een hand op haar rug. Geschrokken draaide ze zich om.
Een man, bruin haar, baard. Kortom: smeerlap.
''Who the hell are you?!?'' Haar australische accent klonk schel uit haar mond.
''Grote mond voor een klein meisje..'' Werd haar ruwe opmerking beantwoord. Terwijl ze bezig was met een woordwisseling had ze niet door dat er iets in haar drankje werd gedaan door een andere junk.
De mannen begonnen tegelijk te grijnzen. Wat was er mis met deze mensen?
Ze sloeg gefrustreerd de hand weg en draaide zich weer om waarna ze haar cider achterover sloeg.
Na een paar minuutjes kreeg ze een beetje hoofdpijn. Achja, ik ben ook moe enzo, dus dat is vast logisch. Dacht ze kalmpjes en niks vermoedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimedi jul 06, 2010 11:26 pm

Kiara had eigenlijk geen idee waarom ze naar Bar Copa toe ging. Mensen hadden haar die bar aangeraden en ze had even een uurtje niks te doen dus waarom zou ze dan niet naar Bar Copa toe gaan.
Kiara zuchtte even liet haar ID zien en liep Bar Copa binnen. Ze glimlachtte even. Het was er druk en er was tenminste een wc. Ze liet haar blik even door de bar glijden en nu vielen ook de bar en de dansvloer haar op. Ze had het gevoel dat ze bekeken werd en keek voorzichtig over haar schouder maar ze zag niets bijzonders. Ze haalde even luchtig haar schouders op en liep naar de bar toe.
Kiara zag nog net dat een of andere junk iets in het drinken van iemand deed. Kiara volgde met haar ogen de persoon die toen het hele drankje in een keer naar achterover gooide. Het was een meisje die haar drankje achterover gooide. Kiara trok een wenkbrauw op en ging ook aan de bar zitten, een paar stoelen verder dan het meisje. Ze bestelde een bacardi breezer en en zag na een paar minuten dat de mannen bij het meisje weg gingen.
Kiara nam haar bacardi flesje mee en ze ging naast het meisje zitten. Het meisje moest ongeveer even oud zijn als zij. Althans dat dacht Kiara en ze had het nog wel eens mis.
'Hoi!' begroette Kiara het meisje vrolijk en ze glimlachtte even. Ze nam nog een slok van haar bacardi en zette toen het glas op de bar en ze keek het meisje aan.
Wat hadden die junkies in haar drinken gegooid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 12:43 am

Matthew liep door de menigte heen terwijl zijn lichaam de meeste mensen probeerde te vermijden. Enkele dames liet hij maar al te graag tegen zich aan dansen, maar al snel liep hij verder. Tot twee gasten hem bijna omver liepen. 'Kijk uit je doppen vent!' Schreeuwde de eerste van de twee. Matthew trok een wenkbrauw op en wuifde de man weg. 'Opzouten. Er is hier geen plek voor uitschot zoals jullie.' Snauwde Matthew terug. De ene man keek alsof hij Matthew elk moment met huid en haar kon opvreten, maar de ander sleurde hem mee. Matthew staarde de twee na en schudde zijn hoofd.

Bij de bar bestelde hij een Mojito en toen hij het koele drankje in zijn handen had nam hij een gulzige slok. Het was warm binnen en veel water drinken was belangrijk. Matthew keek om zich heen of hij nog bekende kon ontdekken. Hij zat nog niet zo heel lang op deze school, maar het beviel hem wel. Het volleybalteam had hem zonder problemen opgenomen en greed grijnzend had Matthew de eerste training overleefd. Nu was het echter party time. Uiteindelijk herkende hij een meisje waarvan hij meende in zijn klas te zitten. Zijn ogen vernauwde zich even, maar al dansend baande hij zich een weg door de menigte heen tot hij bij de twee meiden aan was gekomen.
'Zeg zit jij niet in bij mij in de klas?' Vroeg hij aan het oudste meisje, die eigenlijk al pittig van de wereld leek. Het andere meisje had ook drank in haar handen, maar zag er nuchter uit. 'Wie ben jij?' Vroeg hij met een halve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 12:59 am

Kiara keek op toen er een jongen bij hun kwam staan. Kiara glimlachte vrolijk zoals ze vaak deed en keek even naar het meisje naast haar toen de jongen een vraag aan het meisje naast haar had gesteld. Die twee zaten dus bij elkaar in de klas.
De jongen vroeg wie ze was en ze glimlachte even vriendelijk. 'Kiara.' zei ze en ze keek even naar het meisje naast haar. Ze leek niet heel erg nuchter, ze had vast teveel gezopen of het kwam door dat spul wat in haar drankje gegooid was. Kiara keek de jongen weer aan en vroeg: 'En hoe heet jij?'. Ze glimlachte even en keek toen naar het meisje. 'En jouw naam is?' vroeg ze op dezelfde vriendelijke toon als de toon waarop ze de naam van de jongen gevraagd had. Ze glimlachtte even en pakte toen haar bacardi weer om wat te drinken.
Het was warm in Bar Copa. Kiara zuchtte even onhoorbaar en nam een slok van haar bacardi die ze daarna weer op de bar zette. Ze keek de jongen en het meisje even aan en glimlachtte toen. 'Ik neem aan dat jullie ook op Monica High zitten?' zei Kiara op een beetje een vragende toon aan de jongen en het meisje. Zij was de jongste van het groepje, althans dat dacht ze toen ze de jongen en het meisje allebei goed bekeek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:23 am

Sammy werd ineenkeer overwalmd door mensen. Een jongen en meisje die beiden bij haar op school zaten, en een jongen die bij haar in de klas zat.
Ze rook naar alcohol. Maar was nog nuchter. Ze kon sterk tegen drank, en om dronken te worden moest ze wel heel ver gaan.
Ze nam het meisje in haar op.
''Hoi!'' Zei ze vrolijk tegen haar.
Sammy schonk haar een warme glimlach. ''Hey'' Zei ze, blij met iemand te hebben gepraat. Haar socialiteit was namelijk een stuk omlaag gegaan.
Daarna begon de jongen tegen haar te praten. ''Hallo'' Zei ze.
Sammy wou niet aso overkomen dus bestelde vrolijk een cola'tje waarvan ze vlug een paar teugen nam.
''En jup, Monica high baby'' Zei ze en haar australische accent schoot er weer uit waarna ze knalrood werd.
''Oeps..'' Zei ze grijnzend en nam nog een slok cola.
Na een paar minuten merkte ze dat ze uitval kreeg. Het voelde alsof ze niet bij bewust zijn was, maar eerder in een droom zat.
Achja, het was ookal wel wat laat enzo.
Alleen ze merkte er niet veel van, behalve dat haar maag erg brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:25 am

'Ik heet Matthew. Matthew Rodriguez' Glimlachte de jongen naar het meisje. Ze had een vriendelijke stem en had met diezelfde vriendelijke stem gevraagd wie hij was. 'Mijn vrienden noemen me nog wel eens Matt.' Knipoogde hij toen. Hij keek weer even naar het meisje naast Kiara. Matthew nam nog een slok van zijn drinken voordat hij ging zitten naast de twee meiden.

'Ja ik zit op Monica High. Ik zit in de klas 12A. Ik zit er nog niet zo heel lang op, maar ik denk dat ik mijn weg wel vind.' Knipoogde hij toen lachend. 'Ik neem aan dat jij daar ook op zit?'
Vroeg hij op een vragende toon. Zijn blik gleed een laatste maal naar zijn klasgenoot voordat zijn ogen weer de bar scande. Een meisje keek hem lonkend aan en Matthew grijnsde voordat hij zijn glas weg zette. 'Excuseer me dames. Ik kom zo weer terug. Het ziet er naar uit dat je vriendin er niet heel erg goed bij zit.' Hij knikte nog even naar Sammy. 'Misschien moet je haar wat water geven.' Glimlachte hij richting Kiara. Toen stond hij daadwerkelijk op en zijn weg naar het meisje baande. Ze raakte wat aan de praat en Matthew grinnikte af en toe. Het meisje had een liefelijke glimlach. Ze raakte hem kort aan en Matthew speelde het spelletje maar al te graag mee. Hij riep dingen in haar oor om zo boven het geluid uit te komen en het meisje begon te lachen. Uiteindelijk stak Matthew zijn arm uit en met een pennetje kreeg hij het telefoonnummer van het meisje. Met zijn hand maakte Matt het gebaar: Ik bel je, voordat hij weer terug liep naar de andere meiden.
'Hoe is het nu met je vriendin?' Vroeg Matthew aan Kiara.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:31 am

''Buikpijn..'' Kreunde ze lachend, ze wou niet de avond verpesten.
''Mattie heeft gescoord..'' Grijnsde ze en glimlachte even vriendelijk naar het onbekende meisje waar Matthew hoogstwaarschijnlijk telefoonnummers mee uitwisselde.
Sammy zuchtte en dronk wat water, dat door het koude nogal pijn deed in haar buik. Maar ze probeerde het niet te laten merken.
''Dus eh.. wat doen jullie voor sports?'' Vroeg ze maar om van onderwerp te veranderen, én om ze wat beter te leren kennen. Ze wist wel zeker dat ze met deze mensen goed zou kunnen vinden.
Nieuwsgierig bestudeerde ze de bar om te kijken of er nog meer normale mensen zaten, wat waarschijnlijk niet zo was.
Ze draaide zich weer richting Kiara en Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:42 am

'Oké, Matt.' zei Kiara met een engelachtige glimlach. 'Ja, in klas 10 A.' antwoorde ze daarna op de vraag van Matthew. Ze keek toen even naar het meisje dat hoor vrolijk begroette. Ze glimlachte even.
Kiara lachte even toen ze het rode hoofd van het meisje zag. Ze lachte haar niet uit, het zag er gewoon grappig uit. 'En hoe heet je nou? Ik heet Kiara.' stelde Kiara zich voor de tweede keer voor, ze wilde niet onbeleefd over komen.
Plotseling leek het meisje een beetje van de wereld af te zijn. Kiara keek haar een beetje gek aan. 'Gaat het wel?' vroeg Kiara toen en haar stem klonk een tikkeltje bezorgd. Ze besloot om het advies van Matthew op te volgen. Snel wenkte Kiara een ober en vroeg ze om een glas water. De ober zette het glas water op de bar neer en Kiara schoof het glas naar het meisje toe.
'Ja, haha!' zei Kiara lachend en ze keek even naar Matthew die het telefoonnummer van het meisje kreeg. 'Ik zit in het cheerteam!' zei Kiara opgewonden. Ze vond het altijd leuk om over cheerleading te praten. 'En jij?' vroeg ze aardig na een tijdje aan het meisje.
Even later kwam Matthew er weer bij. Kiara keek hem aan en toen weer naar het meisje. 'Ik ken haar pas net.' zei Kiara zacht, misschien kon hij het niet horen maar ach. 'Ik weet niet.' zei Kiara toen tegen Matthew. Even keek ze weer naar het meisje naast haar. 'Gaat het nu beter?' vroeg Kiara aan het meisje en ze wachtte rustig op antwoord.
Kiara had gedacht dat dit een leuke avond zou worden en niet een avond waarin zij de oppasser was. Ze zuchtte even en keek toen weer even naar Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:47 am

''Ik heet Sammy'' Zei ze vriendelijk, en bekeek Kiara. Haar haar was mooi, dat viel haar op.
''Ow ja hoor, alles gaat goed'' voegde ze eraan toe en bekeek de mensen om haar heen.
Daarna hoorde ze Kiara's stem weer. ''Cheerleading, dat heb ik ook gedaan.. Alleen voor mij was het niks, het was puur omdat m'n moeder dat wou.. Maar je lijkt me goed!'' Zei ze vrolijk en glimlachtte. ''Toen ben ik op mijn 11e begonnen met basketbal, en dat bleek veel beter uit te pakken dus ik doe het nog steeds'' Grijnsde ze en dronk nog wat water, het leek iets beter te voelen maar ze wist het niet zeker.
Ze had het alleen warm, maar dat had iedereen. Ze streek een pluk haar achter haar oren en bekeek het tweetal weer.
''En waar komen jullie vandaan officieel?'' Vroeg ze daarna nog nieuwsgierig en glimlachtte zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:52 am

'Scoren is mijn specialiteit. Ik doe aan volleybal. Ik ben buitenaanvaller wat betekend dat ik vrij veel ballen de grond in mag meppen.' Grijnsde Matthew terwijl hij achterover leunde. Kiara vertelde dat ze een cheerleader was. Ze werd er direct enthousiast van. Sammy zat in het basketbalteam.
'Mijn zussie doet ook aan cheerleaden. Onze moeder stimuleert haar daar heel erg in. Als ze haar ook eens zou stimuleren voor die schoolcijfers die ze moet halen.' Gniffelde Matthew met een brede grijns op zijn gezicht.

Het werd drukker in de club en Matthew keek om zich heen. Het telefoonnummer dat op zijn arm geschreven stond bekeek hij even en pakte er toen een boekje bij. Het was minuscuul, maar groot genoeg om dingen in op te schrijven. Hij pakte een pen en krabbelde het nummer in het schrift. Toen pakte hij een glas water en goot deze over zijn arm heen. Meteen begon hij het nummer uit te boenen. Hij lette er natuurlijk wel op dat het meisje het niet zag. 'Ik ben hier nog niet zo heel lang, maar het bevalt me hier prima!' Matthew keek nog wat schoon na en grijnsde. 'Ik zal me hier flink vermaken.' Die meiden leken wel tegen zijn praatjes te kunnen. Althans dat hoopte hij. Echt mannelijk gezelschap had hij niet hier in de bar. Vrienden had hij nog niet echt kunnen vormen hier, maar hij hoopte dat het niet te lang ging duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 1:58 am

''Volleybal is ook wel nice..'' Glimlachtte ze.
Sammy nam nog een slok water, haar droge keel schaafde tegen haar huid.
Daarna keek ze naar het meisje waar Matthew zijn nummer aan had doorgegeven. Ze zag er niet echt bekledend uit. What the hell.

Toen gingen Sammy's ogen naar Matthew's arm, die hevig het nummer aan het doorboenen was. ''Zozo.. een echte student..'' Grijnsde ze en lachtte.
Daarna keek ze naar het boekje waar precies hetzelfde nummer in stond gekopieërd.
''Achja.. all the crazy shit you do tonight, will be the best memories..'' Zei ze daarna. Haar uitspraken konden soms wijs maar superdroog overkomen.
Ze glimlachtte en bekeek daarna Kaira.
''Heb je familie op school zitten?'' Vroeg ze daarna nieuwsgierig en glimlachtte vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 2:05 am

'Hay Sammy!' zei Kiara vrolijk maar een beetje droogjes. Ze glimlachte even. 'Ik zit al sinds ik me kan herineren op cheerleading.' zei Kiara, ze wilde niet opscheppen want dan kwam ze zo arrogant over. Ze glimlachte nogmaals en antwoorde op de laatste vraag van Sammy: 'Phoenix.'. Kiara dacht dat Sammy zelf uit Australië kwam, maar dat kwam alleen door het accent dat je soms hoorde in de stem van Sammy.
Kiara streek een lok haar uit haar gezicht en keek toen even Matthew aan, hij krabbelde wat in een boekje en verwijderde het telefoonnummer op zijn arm met water. Ze vond het er raar uitzien dus keek ze snel weer naar Sammy.
Kiara wilde eigenlijk weten wat er in Sammy's drankje gegooid was. Ze aarzelde een seconde maar keek toen Sammy weer aan. 'Wat hadden die junkies nou eigenlijk in je drinken gegooid?' vroeg Kiara nieuwsgierig aan Sammy. Ze verwachtte dat Sammy het zelf wel zou weten, waarom had ze het anders opgedronken? Of had ze het niet gezien?
Kiara zuchtte even en keek toen naar Matthew. Hij leek best een beetje op Jessica vond Kiara. Ze vroeg het maar niet want ze wist de achternaam niet van haar kamergenootje en misschien had ze het wel fout. Even glimlachtte ze weer naar Sammy en Matthew...
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 2:17 am

'Zeg, ik mag misschien zoveel mogelijk meisjes uitzoeken in de club. Maar als eentje echt mijn hart veroverd dan ben ik er voor haar. No matter what happend.' Zei Matthew met een opgetrokken wenkbrauw naar Sammy.

'Wat hadden die junkies nou eigenlijk in je drinken gegooid?' Matthew keek op toen hij dat hoorde. Wat ... 'Kiara, wat zei je?' Vroeg hij met een dringende stem. Godverdomme het zou toch niet waar zijn he. Junkies kwamen hier eigenlijk geregeld. Matthew kwam overeind en keek Sammy en Kiara even vreemd aan. 'Kiara, ik denk dat je haar maar beter mee naar buiten kunt nemen. Als die dudes echt iets in haar drinken hebben gedaan weet ik niet of dat wel zuiver spul is.' zei Matthew op een gealarmeerde toon. Zijn blik ging weer door de club, maar de jongens waar hij tegenaan gelopen was kwam hij niet tegen.
'Dit kan nog wel eens heel verkeerd uitpakken.' Mompelde Matthew bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 2:56 am

''VET! Phoenix.. dat is toch waar het elke dag 25 graden is?!?'' Sammy reageerde overenthousiast. Een deel van haar familie woonde daar, die ze al zo'n 13 jaar niet meer had gesproken. ''Dan moet je mee een keer meenemen.. Ik wil daar m'n hele leven al een keer heen..'' Grijnsde ze. Ze mocht Kiara wel, ze leek een beetje op haar qua karakter. Oplettend maar toch vriendelijk en spontaan. Ze glimlachtte.
''Wat hadden die junkies nou eigenlijk in je drinken gegooid?'' Sammy schrok zich een ongeluk bij deze opmerking. Vandáár dat ze hoofdpijn en die rare rillingen en buiksteken had.
''Dat meen je niet..'' Zei ze terwijl ze met open mond naar Kiara keek.
''Wíe was het?..'' Vroeg ze daarna zachtjes. Dit was serieus, wat als het wat ergs was?
Ze was een paniekmens als het menens was. Maar eigenlijk had ze er nooit zo erg last van gehad.
''Maar..'' Zei ze, maar ze wist het even niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 3:04 am

Kiara knikte opgewonden en glimlachte even. 'Ik woon er alleen sinds een half jaar niet meer.' zei Kiara lachend. Ze keek even naar Matthew en toen weer naar Sammy. Ze vond Sammy aardig, zij kon namelijk net zo enthousiast reageren als zijzelf altijd deed. Kiara glimlachte alweer.
'Wist je dat niet?' vroeg Kiara en de paniek klonk in haar stem door. Kiara keek snel even naar Matthew. Hij zei dat ze naar buiten moesten en dan? Waarom ging hij niet mee? Hij had het zeker weer te druk met die sletten. Kiara rolde met haar ogen en keek toen weer bezorgd naar Sammy. 'Ik heb geen idee, ik had niet echt naar die mannen gekeken.' zei Kiara een beetje aarzelend terwijl ze aan de mannen dacht. Ze had echt niet op hun uiterlijk gelet.
Even beet Kiara op haar lip. 'Rustig, Sammy. Kom we gaan naarbuiten.' zei Kiara en ze trok aan de arm van Sammy. Even wierp Kiara nog een blik op Matthew. Moest ze hem ook mee vragen naar buiten? Kiara kon nog wel eens paniekaanvallen krijgen en die waren bijna net zo erg als een KB van haar. 'Matthew kom jij ook mee?' vroeg ze een beetje aarzelend aan hem en ze sprong van de barkruk af om samen met Sammy en misschien Matthew naar buiten te gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitimewo jul 07, 2010 3:46 am

''Shit..'' Zei Sammy zachtjes en er was angst in haar blik te zien.
Ze ging ook van haar barkruk af en liep met Kiara mee naar buiten, waar het een stuk rustiger was dan binnen. Maar waar je nog steeds de bass van de luidruchtige muziek van binnen hoorde.
Oke, ill survive it.. Just keep breathing.. Ze wist niet wat er zou gebeuren de komende minuten. Misschien dat ze er tegen kon, ze had alleen knallende hoofdpijn.
''Hopelijk was het geen.. overdosis...'' Zei ze zachtjes en staarde kil voor zich uit.
Waarom verpeste ze nou alles?
Zuchtend ging ze tegen het gebouw aanzitten, waar telkens lamme mensen half joelend ge-armd om elkaar uit de deur gingen, en soms halverwege de weg omvielen in de bosjes. Ze lachtte nog wel daarom. Sneuë mensen waren het. Maar zo kon zei ooit ook een keer worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Party until the sun rises. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party until the sun rises.   Party until the sun rises. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party until the sun rises.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party, and party, and drink, and...
» Party
» Party!
» Let's get this party started aha!
» I love to party, but not when i'm alone.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: