Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chatting [Alice]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimezo maa 18, 2012 8:03 am

Lui achterovergeleund in een gemakkelijke stoel startte hij zijn laptop op. De laptop begon een zoemend geluid te maken en Window's maakte zijn opstartgeluid. Hij klikte op het de Chat knop, scrolde door de lijst met Online personen en stopte bij Alice. Hij klikte haar aan en stuurde een bericht;



Heey Alice!
Heb ik hier iets gemist?



Hij zette de laptop in de stoel en ging in de kamer op zoek naar een glas cola. Soms leek het wel alsof alles hier op was. Hij bromde wat en vond toen een blikje in de minibar. Hij opende het blikje en liep terug naar zijn laptop. Toen hij zijn blikje op de tafel neerzette klonk er een geluidje dat hij antwoord had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimezo maa 18, 2012 10:03 am

In kleermakers zit zat Alice op haar bed, haar natte haren had ze in een vlecht gebonden. Ze had een overhemd aan dat nog van haar broer was geweest, het was zeker drie maten te groot em viel tot over haar heupen. De mouwen had ze opgerold tot net onder haal ellebogen. De stof voelde zacht tegen haar huid, de geur van haar broer was totaal verdwenen. Voor haar stond haar laptop, die zacht zoemend tot leven kwam. Ze was nog geen seconden online of er begon iemand tegen haar te praten. Ian.

Hey Ian!
Mij (aa) Nee, je hebt weinig gemist. Zo veel gebeurd er hier niet...
Maar hoe gaat het me je? Ik heb je echt te lang niet gesproken o.0


Ze drukte op verzenden, waarna ze ging verzitten haar spieren voelde moe van de lange training. Ze hadden vandaag een twee uurs training gehad van Nick, de nieuwe coach van het jongens sterren team. Die hoogst waarschijnlijk vaker zou invallen dan alleen vandaag nu hun coach een baby had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimema maa 19, 2012 6:36 am

Het antwoord dat hij kreeg liet een grijns over zijn gezicht trekken. Blijkbaar had hij heel weinig hier gemist op Monica High. Hij grinnikte en liep met de laptop naar zijn bed toe waar hij nog comfortabeler lag. Hij vroeg zichzelf ook af waarom hij zo weinig met zijn vrienden sprak. Hij dacht na over het antwoord en stond even op om zijn blikje fris te pakken. Met zijn blikje in zijn hand liep hij naar de deur toe waar een hels kabaal achter vandaan klonk. Hij deed zijn deur open en keek op de gang. Vanuit zijn ooghoek zag hij iets wegschieten, was het een rat ofzo? Dat kon best eigenlijk. Met al die rotzooi die door de gang zworf hier. Hij knalde zijn duer weer dicht en rekte zich uit. Hij liep terug naar zijn bed en begon met het typen van een antwoord.

Hoezo gebeurt er hier niet zoveel? Ik dacht dat er catfights waren geweest hier?
Met mij kan het beter weer je? Ik wilde nog naar Canada toe met jou maar je had geen tijd D:
Ik heb ook al vrij lang niet met iemand gesproken die ik ken. Ik mis het dagelijkse leven hier wel. Het geroddel enzo xD
En zijn jij en Joël nogsteeds bij elkaar?
:-)

Hij klikte internet aan en surfte naar de webpage van de school. Misschien stond er ergens nog wel iets over cijfers die de afgelopen periode online waren gezet. Hij had zijn werk onlangs digitaal ingeleverd. Snel zette hij het portaal open waar de cijfers te vinden waren. Terwijl hij rustig door de cijferlijst heen bladerde vond hij zijn eigen punt. Er verscheen een glimlach op zijn lippen. een B+. Niet slecht al zei hij het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimema maa 19, 2012 7:39 am

Lang hoefde ze niet op Ian's antwoord te wachten, terwijl ze haar kussen tegen de muur aanlegde zodat ze er met haar rug tegen aan kon leunen hoorde ze het bekende msn geluidje al. Zijn antwoord deed haar glimlachen, ze nam haar laptop opschoot en begon een antwoord te typen.

Je weet toch dat ik daar niet aan mee doe? Razz
Catfights waren inderdaad niet echt haar ding, Alice had een hekel aan ruzie. Was misschien ook gewoon te lief, om echt ruzie te maken. Wat niet betekende dat ze bang was te zeggen wat ze dacht, zeker niet.
Aw, I'm sorry. Ik wou echt graag, maar het kwam gewoon echt niet goed uit. Maar we halen het nog wel een keer in! (:
Kom vaker naar de les, waan je in het dagelijkse leven en ga vaker naar basketbal training krijg je ook vast wel wat roddels mee. Of hang een dagje met mij rond, krijg je ook vrij veel te horen (aa)
Yeah, of course we are ^^ Anders had je me waarschijnlijk huilend voor je deur aan getroffen Razz
En hoe gaat het met jouw liefdes leven?


Het laatste voegde ze er wat aarzelend aan toe, ze wist dat het Ian op het gebied van liefde meestal niet al te goed af ging. En ze wou hem er niet mee confronteren, maar wat nu als hij een nieuw meisje op het oog had? Dan mocht ze dat toch wel weten?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimedi maa 20, 2012 7:40 am

Er klonk weer een geluidje wat betekende dat hij antwoord had. Hij opende het MSN scherm weer en hij glimlachte bij de eerste zin van Alice. Natuurlijk deed Alice niet mee an Cat fights maar toch. Misschien als hij een keertje geluk had maakte hij mee dat Alice er aan een meedeed. Misschien zou hij het geluk hebben om dat op tape vast te leggen en dan aan Joël te laten zien. Hij lachte hardop bij de gedachte alleen al. Er verscheen een frons op zijn gezicht toen hij de laatste regel las. Een diepe zucht verliet zijn mond. Blijkbaar was het net zo hopeloos als het er soms ook echt uitzag.

Ik ben alweer begonnen met mijn Center positie :-)
Ik zou graag weer een dagje met je uit hangen trouwens. Op het strand ofzo? En over dat liefdesleven van mij? Niemand lijkt mij echt te zien staan ofzo. Misschien kan ik beter het klooster in xD
Nee, serieus. Ik kan niemand vinden die écht bij mij lijkt te passen. Soms zou je haast denken dat ik verdoemd ben. Maar goed, Canada een andere keer dan?


Hij klikte op verzenden en nam een slok uit zijn blikje. Wat dat betrof was het licht gezegd hopeloos te noemen met hem. Hij bromde wat en zette zijn blikje neer op de grond en liet zich achterover vallen op zijn bed. Hij moest echt weer eens face to face praten met Alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimedi maa 20, 2012 10:00 am

Dat Ian op had weten te klimmen tot Center had Alice al wel eens gehoord, zelf was ze nog altijd Point Guard. Het was een positie die goed bij haar leek te passen, niet alleen door haar kleine lengte maar ook omdat een Point Guard over het algemeen de speler was met het meeste in zicht. Het was vaak de aanvoerder van een team, degene die de boel bij elkaar hield.

En hoe bevalt het met je oude team genoot als coach?
Lijkt me gezellig (: Zeg maar wanneer je tijd hebt, ik heb meestal wel tijd behalve als ik moet trainen dan hea (aa)
Ja, dan word je non :3
Oh nee, monnik een vrouw word non.
Je komt vast wel een keer iemand tegen die perfect bij je past, misschien wel in Canada. Als jij mij dan maar niet laat zitten Razz


Alice hoopte dat ze er voor kon zorgen dat Ian weer wat op zou vrolijken, soms vroeg ze zich af wat er gebeurd was met de jongen van vroeger. De vrolijke, soms wat hyperactieve jongen die samen met Joël de ene stunt naar de andere uit haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitimedi maa 20, 2012 9:26 pm

Hij grinnikte toen hij weer begon aan zijn eigen antwoord. Het was toch idioot dat hij bijna geen contact meer had met de mensen hier? Hij moest weer eens een afspraak met Joël maken om een paar docenten te gaan pesten. Gewoon kattenkwaad. Zoals een paar schroeven uit de stoel van de docent draaien en als die ging zitten in elkaar zakte. Dat waren nog eens streken om nooit af te leren.

Met het team lijkt het steeds beter te gaan. Misschien halen we de finales nog, of, althans, dat hoop ik.
Als je moet trainen kan ik je wel helpen? In het Park is een groot basketbal veld voor het geval dat je het nog niet wist. Daar doe ik mijn privé trainingen ^.^
*Rolf* Sure, ik ga gewoon het klooster in maar ik wil dan wel kunnen blijven basketballen hoor!
Daar noem je nog eens iets. In Canada gaan wonen (: maar dan moet ik jou en Joël missen.. En dat wil ik niet D: Dus nee, ik laat je echt niet zitten met die boerenkinkel hier. Hij en ik moeten elkaar ook nodig weer eens zien. Wat docentjes pesten, weet je wel? Of zou je zin hebben om mee te doen?


Hij grijnsde zijn typische Ian glimlach toen hij zijn antwoord terug stuurde naar Alice. Hij mocht haar echt graag. Soms had hij wel het idee dat hijzelf, Alice en Joël een familie waren. En eigenlijk was dat ook zo. Van zijn eigen familie wist hij niet zo heel veel. Grost of de tijd zat hij op de hooizolder bij Alice of Joël. Maar bij Joël kwamen ze minder vaak dus was de hooizolder van Alice de plek waar ze meestal samenkwamen. Zijn gedachtes begonnen terug te lopen naar zijn jeugd. Vreemd genoeg herinnerde hij zich weinig van dat alles. Behalve de momenten die hij met Joël en Alice had doorgebracht..

Alice? Kan het zijn dat ik herinneringen mis? Ik heb het idee dat ik me niks meer kan herinneren van mijn jeugd behalve de momenten die ik met jou en Joël heb doorgebracht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chatting [Alice] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting [Alice]   Chatting [Alice] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chatting [Alice]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Chatting
» Chatting with Nick
» Chatting with Hyde
» Alice's room.
» Alice en Kenneth's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: