Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I won't get caught...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimedo maa 15, 2012 8:08 am

"Ci vediamo presto e non farsi prendere, hé?" Davide knipoogde grijzend naar Nick, overhandigde hem een zwarte tas die identiek was aan degene die zojuist over Nick's schouder had gehangen. "Naturalmente non lo farò, sai di me." Antwoordde Nick, terwijl hij de tas over zijn schouder hing. Hij trok zijn capuchon wat verder over zijn blonde krullen, draaide zich om na kort zijn hand op gestoken te hebben en begon rustig in de richting van de pier te lopen. Zigzaggend tussen de enorme containers, het was nog vroeg en dat betekende dat de twee agenten die de boel s'nachts in de gaten hielden waarschijnlijk moeite hadden hun ogen open te houden. Toch wou hij niet het risico lopen gesnapt te worden, hij had geen zin om problemen te krijgen. Niet nu het er op begon te lijken, dat hij zijn eigen leven eindelijk op de rails begon te krijgen. Hij was gestopt met school, was aangenomen als coach en trainer van de basketbalteam's van Monica High. Zijn coach, die met pensioen was gegaan, had een goed woordje voor hem gedaan en had er zo voor gezorgd dat Nick zijn taken over mocht nemen. "Blijf staan!" De stem deed hem voor een moment verstijven, nog geen seconden later zette hij het op rennen. Zo snel als hij kon rende hij tussen de containers door in de richting van het ijzeren hek dat de haven omsloot. Achter zich hoorde hij voetstappen. Damn, hij had beter op moeten letten. Had zich niet af moeten laten lijden door zijn gedachten. Nick versnelde zijn tempo, zette zijn voet tegen de onder kant van het hek duwde zich omhoog greep zich vast aan de reling en slingerde zijn lichaam er over heen. Hij lande op perfect op zijn voeten, maar nam niet de tijd om achterom te kijken. In plaats daarvan rende hij weer verder, zo hard als hij kon rende hij over de pier. Die er -gelukkig- verlaten bij lag. Er waren geen mensen die hem in de weg liepen, geen mensen die zouden proberen hem tegen te houden. "Stoppen! Nu!" Hoorde hij een zware mannen stem achter zich, hij negeerde het. Rende verder, no way dat hij zich over ging geven. Dan zou hij waarschijnlijk naar het bureau worden gebracht, en dat was wel het laatste waar hij zin in had. Het zou alles verpesten, alles. Hij zou zijn baan verliezen, en nog erger hij zou zijn zusje en Jammy in gevaar brengen. Onbewust begon hij harder te rennen, het kwam hem nu goed van pas dat hij de laatste tijd nog intensiever was gaan sporten. Na zeker tien minuten keek hij over zijn schouder, om te zien of de havenpolitie hem nog altijd op de hielen zat. Hij zag de twee mannen een kleine dertig meter achter hem rennen, hij moest van de pier af. Hij moest ze af zien te schudden, hij moest....
Met een klap rende hij tegen iemand op, nog net op tijd wist hij zijn evenwicht te herstellen greep het meisje dat hij om ver had gelopen vast bij haar middel en hield haar op die manier staande. "Sorry." Zei hij, lichtjes buiten adem waarna hij haar los liet en een stap achteruit deed. Nu pas herkende hij haar, Iana. Damn, dit kon hij er echt niet bij hebben. "Doe alsof je me niet kent, ik leg je straks alles wel uit, ik zie je straks." Na dit gezegd te hebben zette hij het weer op een rennen, hij wou Iana niet in problemen brengen. Hij wou niet dat de politie hij ging verhoren, en de enige manier om dat te voorkomen was door haar te negeren voor nu. Zo snel als hij kon rende hij over de pier, de mannen hadden een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Ze waren nog geen tien meter van hem verwijderd, Nick schoot een zijstraatje in. Sprong op een container die tegen de muur was geplaatst en klom vervolgens behendig op het dak. Eens kijken hoe lang die agenten dit vol zouden houden. Hij begon weer te rennen, hij kende dit terrein, had het al wel eens verkend. De huizen stonden op goede afstand van elkaar, een geoefende free runner kon de afstand makkelijk overbruggen. Na zeker honderd meter over de daken af te hebben gelegd, stopte hij. Hij draaide zich om, geen mens te zien. Een tevreden glimlachje verscheen op zijn gezicht, hij liep naar de rand van het dak keek naar de straat die beneden hem lag. Verlaten. Snel trok hij zijn vest -waaronder hij een wit shirt met een lichte V-hals droeg- uit, propte hem in de tas. Met zijn hand ging hij door zijn warrige krullen, waarna hij van het dak af sprong en rustig in de richting van de pier begon te lopen. Bij een container hield hij halt, hij aarzelde even gooide de tas er vervolgens in. De politie had enkel zijn rug gezien, zijn haar had verborgen gelegen onder zijn capuchon ze zouden hem niet herkennen en zonder die tas zouden ze hem waarschijnlijk niet eens als mogelijke verdachte zien. Zou Iana nog op de pier zijn? Zou de politie haar hebben aangesproken? Hij hoopte van niet, hij wou niet dat ze in de problemen zou komen door hem.
Op de pier was het nog altijd rustig, al hadden de eerste cafeetjes hun duren al geopend, was het personeel bezig tafeltjes naar buiten te tillen. Nick glimlachte, hielp een meisje een tafel te verplaatsen nadat ze hem bijna uit haar handen had laten vallen. "Dank je." Mompelde ze wat verlegen, hij knipoogde naar haar waarna hij verder liep. Zijn ogen zochten de pier af, op zoek naar Iana, maar ook naar de agenten. Hij had geen zin om ze tegen het lijf te lopen. Het duurde even voor hij Iana had gevonden, ze zat op de reling met haar rug naar hem toe. Hij glimlachte zachtjes, liep naar haar toe. Legde zijn handen zachtjes voor haar ogen. "Boe." Fluisterde hij in haar oor, waarna hij een kus in haar hals drukte. Hij deed een stap achteruit zodat ze zich om kon draaien, vroeg zich af hoe ze zou reageren. Ze was er vast niet blij mee om te zien dat haar vriend achtervolgd werd door de politie.

[Only Iana&Nick]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimevr maa 16, 2012 8:23 am

Een vermakelijke grijns verscheen op haar gezicht terwijl ze met haar zonnebril over haar neus over de pier liep. Ze was daarnet nog naar een aantal winkeltjes geweest en had daar een gemakkelijke, witte jurk gekocht die ze nog geen vijf seconden -na de koop- had aangetrokken. Haar bruine lange haren wapperden achter haar aan terwijl ze steeds behendig haar voeten vooruit plaatste op schoenen die nog wel een redelijke hak hadden. Iana had er zich voor voorbereid, het op het hakken lopen, en vond dat dat eerlijk gezegd nog wel goed ging. Haar ogen gingen naar de hemel die helemaal blauw was gekleurd en waar de zon al boven de horizon kwam priemen. Iana had de gewoonte om 's morgens wat boodschappen te doen en daarna wat over de pier te lopen. Het was er meestal wel rustig en Iana vond het altijd leuk om wat te wandelen. Een luid geroep van achter haar deed haar opschrikken. Meteen zette ze een stap opzij maar merkte dat een persoon recht op haar af liep, haar bijna omver beukte en haar bij haar middel nam om d'r terug recht te zetten. Eén ogenblik keken haar blauwe ogen hem récht aan, in zijn schichtige ogen die haar blik vasthielden. "What the h-", ze kon haar zin nog niet afmaken of hij riep wat naar haar en was al verdwenen. Geschrokken en over haar toeren wreef ze met haar hand door haar haren, keek naar een drietal in uniform geplaatste mannen die kwamen aangestormd. "Heb je een lange jongen gezien met een zwarte tas en een capuchon over z'n hoofd?" Iana wist dat ze al een tijdje achter Nick zaten aangezien hun ademhaling sneller dan normaal ging en zijn doordringende blik haar voor een moment naar adem deed snakken. 'Nadenken Iana, nadenken..' Voor even haalde ze haar schouders op en keek om zich heen alsof ze zich wat probeerde te herinneren. "Hij ging die kant op!" Iana wees naar een lange, donkere straat die de hele andere kant was dan de straat was Nick heen was gelopen. De mannen keken elkaar vertwijfeld aan, glimlachten dankbaar en begonnen te rennen. Een evil grijns verscheen op haar gezicht maar verdween nog geen seconde later van haar gezicht. Nick had haar het een en het andere uit te leggen of ze ging helemaal doordraaien. Even niet wetend wat te doen draaide ze zich naar de reling van de pier waar ze zich op plaatste en met haar voeten op het bankje bleef wachten. Langer dan vijf minuten had het niet geduurd of ze voelde twee handen over haar ogen samen met een zoen in haar hals. De stem deed haar glimlachen maar ze verbitterde haar gezicht en draaide haar lichaam naar hem toe. Ze nam de twee draadjes van zijn capuchon been en trok de kap van zijn hoofd. "Nu ga jij me eens goed uitleggen wat je hebt uitgestoken want ik ben er niet meteen mee gediend om te liegen tegen de politie. Ik wil niet weten wat ze gaan doen als ze merken dat ik hen op een dwaalspoor heb gezet." Haar blauwe ogen keken hem doordringend aan en kalmpjes liet ze haar handen naast haar lichaam vallen waarna ze opeens haar hand tegen haar hoofd sloeg. "Verdomme! Mijn handtas met mijn geld licht nog aan het eind van de straat .. Shít, straks is ie weg." Half mompelend draaide ze zich naar Nick, stak een vinger waarschuwend naar hem op. Haar ogen die hem bikkelhard aankeken spraken wel genoeg, als hij nu zou weglopen zou hij niet meer moeten aantreden bij haar. Zo vlug ze kon begon ze te lopen, wat niet al te gemakkelijk ging op haar hakken en witte jurkje, en zag tot haar opluchting haar handtas aan een paal hangen. Ze wou hem net halen toen een drietal armen haar langs beide kanten klem hielden. Haar ogen keken schichtig naar de drie politiemensen die haar kil aankeken met hun lippen in één streep op hun gezicht geplakt. "Wat? Zouden jullie mij willen loslaten, ja?" Haar gezicht stond ijskoud en voor even twijfelden de mannen. Toch hield één man haar nog steeds stevig vast bij haar schouders, opvallend dicht bij het bandje van haar jurkje. "We zouden je eigenlijk moeten straffen voor ons op een dwaalspoor te zetten. We kunnen twee dingen doen; oftewel ga jij ons vertellen waar dat vriendje van je heen is gelopen, oftewel zorgen wij ervoor dat je een leuke donderdagmorgen zult hebben met ons drieën. Als je begrijpt wat ik bedoel." Haar ogen werden groot en gillend begon ze zich los te spartelen. Maar na nog geen twee minuten liet ze zich slap hangen aangezien ze wist dat het toch geen zin had. "Ik laat me nog liever verkrachten dan dat ik mijn vriend verraad." Iana was er zich van bewust hoe een grote fout ze maakte door met zoveel zelfvertrouwen toch de agenten tegen te spreken. Het verbijsterde gezicht van de oudere man verraadde dat hij even niet wist wat te doen. Iana schuifelde zenuwachtig met haar voeten op de grond en hoopte op een of andere manier dat Nick hier snel bij haar kon zijn. Meestal was hij toch altijd diegene die haar redde, haar uit de handen van mannen hield en haar beschermde voor het kwade. Toch groeide er een soort zelfvertrouwen die haar meer in zichzelf deden geloven. Al was ze niet al te zeker over dat laatste. Om een beetje tijd te rekken liet ze een korte zucht horen maar slaakte direct daarna al een luide gil, haar armen over haar kleedje gebogen. Puur omdat de handen van de drie mannen nogal handtastelijk waren en haar op de meest verkeerde plekken raakten. "Je koos voor de tweede optie, wel, die krijg je nu." De vuile grijns die op zijn gezicht brandde was het laatste wat ze zich nog goed en wel herinnerde. Tijd om tegen te stribbelen had ze niet, het was te laat. Iana had ervoor gekozen om zichzelf bloot te geven voor drie mannen in plaats van Nick te verraadden. Het zij zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimevr maa 16, 2012 12:05 pm

Schuldbewust keek hij haar aan, ze had gelogen tegen de politie voor hem. Hij had haar mee getrokken in zijn problemen, iets waar hij altijd bang voor was geweest. Als het hier bij bleef, dan was het nog te overzien. Dit kon hij zichzelf nog wel vergeven, dit zou zij hem wel vergeven. Zolang de politie er niet achter kwam dat ze hen had voorgelogen, zolang de politie dacht dat ze de waarheid had gesproken of zich had vergist was het prima. "Het spijt me, liefje." Met zijn vingers streek hij langs haar wang, hij deed een stap dichterbij waardoor haar knieën zijn borst bijna raakte. Een doordringende blik stond in haar ogen, hij wist dat hij er niet onder uit zou komen. Ze wou een antwoord, en hij was het aan haar verschuldigd. Nadenkend beet hij op zijn lip, maar nog voor hij wist wat hij moest zeggen was ze opgesprongen. Haar tas lag nog aan het begin van de straat, hij knikte kort ging op de reling zitten. Volgde haar met zijn ogen, ze zag er mooi uit. Ze droeg hoge hakken, en een wit jurkje dat perfect om haar lichaam viel. Haar bruine haren danste op haar schouders terwijl ze liep. Een lichte glimlach verscheen op zijn gezicht, hij wist dat hij van geluk mocht spreken met haar als zijn vriendin. Als bij toverslag verdween de glimlach van zijn gezicht, verscheen er een intense woede in zijn ogen. Hij duwde zich af tegen de reling, bleef een moment vertwijfeld staan. In de verte zag hij Iana staan, de drie agenten die hem zo juist op de hielen hadden gezeten stond om haar heen. Hielden haar vast. Haar gil, ging hem door merg en been. Godverdomme. Zonder aarzelen begon hij te rennen, als het goed is herkende de agenten hem niet nu hij de tas en zijn vest had gedumpt. Maar eigenlijk kon het hem momenteel ook weinig schelen, niemand kwam aan zijn meisje. Niémand. Hoe dichter bij hij kwam, hoe duidelijker het hem werd waar de mannen op uit waren. Hun handen gleden over Iana's lichaam, ziedend van woede stormde Nick op hen af. Hij greep een van de agenten gooide zich met zijn volle gewicht tegen de man aan, waardoor ze samen op de grond belande. Direct duwde hij zich iets omhoog, gaf de man een klap in zijn gezicht, en nog één. Een rode waas was voor zijn ogen verschenen. "Blijf met je poten van haar af." Siste hij, waarna hij de man nog een klap verkocht. Een zacht gekraak, bloed stroomde uit de neus van de man. Een hand greep Nick in zijn kraag, hij werd van de agent afgetrokken, en tegen een muur aan gesmeten. Hij kreunde lichtjes door de schok die er door zijn rug ging, herstelde zich vrijwel direct. Net op tijd wist hij de vuist van één van de agenten te ontwijken, waardoor die in de lucht sloeg en zijn evenwicht haast verloor. Iets waar Nick handig gebruik van haalde, hij schopte de man hard tegen zijn schenen waardoor die met een klap op de grond belande. Zonder te aarzelen gaf Nick hem een trap tegen zijn hoofd, er voor zorgend dat de man knock-out ging. Hij wist dat als hij Iana nu zou mee nemen, en het op een rennen zou zetten ze het waarschijnlijk zouden redden. Maar dan was de kans groot dat er actie tegen hen onder nomen zou worden, en dan zaten ze nog dieper in de shit dan ze nu al deden. Een schok ging door de lichaam, hij kreunde van de pijn zonk op zijn knieën. Zijn lichaam trilde, zijn hart ging als een razende te keer. De derde agent had een tacer in zijn rug geduwd. "Klootzak." Siste Nick, pijnscheuten trokken door zijn lichaam. Het was alsof de stroom nog altijd in zijn lichaam zat. "Jullie laten haar met rust, jullie laten mij met rust. Ik weet wat jullie van plan waren, jullie zaten godverdomme aan haar. Denken jullie dat als jullie me arresteren ik daarover gaan zwijgen, denken jullie dat echt? Waarvoor wouden jullie me eigenlijk arresteren?" Nick trok vragend zijn wenkbrauw op, hij wist dat hij degene was die aan het langste eind trok. "Alsof ze jouw gaan geloven." Schamperde de agent, Nick balde zijn handen tot vuisten. "Mij niet, haar wel. Er is een rede dat jullie haven politie zijn, jullie zijn niet goed genoeg voor de échte politie." Zei Nick koeltjes, hij wist dat hij overtuigender over zou komen als hij rustig sprak. Langzaam kwam hij overeind, hij stond nog altijd wat wankel op zijn benen maar het ging. De man gromde wat. "Oké, ga maar. Maar ik krijg je nog wel, zo makkelijk kom je niet van ons af." Nick draaide zich om pakte Iana haar hand, en trok haar met zich mee. Eerst naar de lantaarnpaal waar haar tas aan hing, en daarna weg. Weg van de drie agenten, weg van de problemen hopelijk. Hij liep in de richting van de trappen die naar het strand leidde, buiten het zicht van de havenpolitie. Ging er op zitten en trok Iana naast zich. Voorzichtig sloeg hij zijn arm om haar heen, zijn hart ging nog altijd als een razende te keer. Met zijn vrije hand wreef hij over zijn borst, stomme klote politie. "Gaat het?" Vroeg hij bezorgd, terwijl hij Iana aan keek. Met zijn hand wreef hij over haar bovenarm, trok haar iets dichter tegen zich aan. "Het spijt me dat je hier door mij in verzeilt bent geraakt." Zei hij zacht, terwijl hij zijn ogen voor een moment neer sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimeza maa 17, 2012 8:50 am

Alles werd steeds zwarter naarmate ze de handen over haar lichaam voelde. Tijd om tegen te stribbelen had ze niet, hun grepen waren veel te sterk en één tegen drie was toch iets te hoog gegrepen. Een voetgetrappel van ver weerklonk in haar oren en opeens vlogen haar ogen open. Verwilderd keek ze om zich heen en merkte dat ze helemaal los stond, alle agenten ongeveer knock-out lagen. Ze sloeg haar hand voor haar mond toen nog een man haar enkels nam en ze hem schuw een trap tegen zijn hoofd gaf. "Krijg je ervan als je denkt slimmer te zijn." Na die woorden spuwde ze een klodder speeksel in zijn gezicht en keek vol smart naar zijn rechterhand die minachtend het spuwsel van zijn hoofd probeerde te vegen. Rot smerissen, ze dachten dat als ze politie waren ze toch meer mochten dan de normale mensen. Ongelofelijk. Nadat de grijns op haar gezicht verschenen was voelde ze een hand haar pols omklemmen en hield ze zich nog net in om met haar voet te trappen. Het was gelukkig Nick. Dus kon ze zich snel genoeg inhouden en ontspande ze de spieren in haar armen. Niet dat ze Nick geen klap durfde te geven, na hetgeen wat hij haar vandaag bijna geflikt had had ze hem eigenlijk een klap moeten geven waarvan hij een hersenschudding kreeg. Vlug schudde ze haar hoofd, het bleef Nick en geen wildvreemde. Toen ze Nick zag manken beet ze kort op haar onderlip. Was het raar dat ze geen medelijden toonde? Misschien wel aangezien ze zichzelf bijna had opgeofferd voor iets wat Nick had kunnen voorkomen. Maar hoe dan ook, zin om boos te zijn had ze niet. Het enige wat ze wilde was een verklaring en daarna kon ze alsnog boos worden. Typisch Iana. Toen ze de balustrade bereikten liet ze zich naast Nick zakken maar sloeg zijn handen voor kort van zich af. Ze zag de schaamte in zijn ogen en verbeet de vuile woorden die op het puntje van haar tong lagen. "Voor moest je het verwachten; Nee, ik ben niet boos. Alleen wil ik wel een verklaring voor dit hele zooitje." Haar blauwe ogen straalde geen woede uit, integendeel; ze had zich al voorbereid op iets waar ze een jaar geleden misschien maanden lang boos om zou geweest zijn. Een drietal politieagenten gaan niet uit het niets achter iemand aanlopen. Iana vroeg zich af of ze dat lijstje van Nick nog wel kon bijhouden, aankunnen en verteren. Kon Nick nu nooit uit die soort 'wereld' stappen, had hij al niet teveel te verduren gekregen? Soms twijfelde Iana zelfs of ze Nick nog wel kon vertrouwen, ze bleef met die angst zitten dat ze hem vroeg of laat moest loslaten. Uiteindelijk maakte ze er zichzelf een wrak mee. Maar de laatste tijd was het zo goed gegaan tussen hen dat Iana er overal zand over had gegooid en dacht dat alles eindelijk op zijn pootjes was gevallen. Blijkbaar niet dus.. Iana liet een korte zucht horen en sloeg haar handen de lucht in, alsof ze het nog steeds niet kon geloven wat er zojuist allemaal was gebeurd. "Ik vraag me nu eigenlijk echt wel af wat je nu weer hebt gedaan .." Ze haalde haar schouders voor kort op maar tuitte haar lippen uiteindelijk een keertje. "Kijk me aan", ze legde haar wijsvinger onder zijn kin en duwde zijn hoofd een tikkeltje omhoog zodat ze ongeveer op dezelfde ooglengte stonden. Ze kwam dichterbij waardoor hun buiken elkaar raakten en ze haar hand op zijn wang legde. "Maar we zijn nu al zover gekomen dat ik het je hoe dan ook, wat je ook gedaan hebt, toch ga vergeven." Dat gezegd zijnde drukte ze haar lippen op de zijne terwijl haar vrije hand zijn haren streelde. De dag was nog maar net begonnen en Iana had echt geen zin om zich kwaad te maken, niet zoals ze normaal wel zou doen. Voor even keek ze hem nog eens diep aan, haalde haar schouders op en nam Nick bij zijn pols en trok hem mee de pier af. Het zand dat vrolijk opsprong door Iana die er met haar hakken doorheen liep deed haar vanzelf grijnzen. "We hebben de hele dag voor ons dus ga jij lekker kijken naar iets wat ik zo leuk vind." Iana liet Nick op een plekje staan en begon een tiental meter verder met een stokje haar naam in het groot te schrijven. Een kleine twintig centimeter eronder maakte ze de vorm van een hartje en schreef daaronder Nick's naam. "Kom schattie! Kijk eens naar mijn kunstwerk." Helemaal trots legde ze haar handen in haar zij en hoorde opeens een paar fluitsignalen van een paar jongens. Door de zwarte zonnebril op haar gezicht, het korte witte jurkje en haar hakken leek ze waarschijnlijk wel redelijk uitdagend dus erg verrast was ze niet direct. Iana draaide haar gezicht naar de jongens en gaf droog een knipoog, zag dat de jongens zich een breuk lachen en haastte zich naar Nick waar ze hem een lange kus op zijn lippen gaf. Het eerste wat ze deed na de zoen was kijken naar de paar jongens die teleurgesteld hun voetbal tegen elkaar gooiden. "Sorry dudes, bezet." Riep ze terwijl ze zachtjes lachte. Altijd grappig hoe ze soms nagefloten werd, ze kon er niet aan doen om er toch van te genieten. "Jaloers?" Ze draaide haar blik weer naar Nick en lachte scheefjes, alsof ze verwachte dat hij nu wat zand naar haar gezicht ging gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimezo maa 18, 2012 5:03 am

Het was dat de agenten geen bewijs hadden, anders hadden ze hem zonder pardon kunnen arresteren. Tenslotte had hij hen in elkaar geslagen, iets wat tegen de wet in druiste. Maar het zelfde gold voor wat zij hadden gedaan en dat wisten ze. Als ze nu konden bewijzen dat hij wat had gesmokkeld, zouden ze hem waarschijnlijk wel inrekenen. Maar dat konden ze niet, Nick betwijfelde of ze überhaupt doorhadden dat hij de jongen was waar ze zo juist achteraan hadden gezetten. Veel kon het hem ook niet schelen, ze hadden hen laten gaan, daar ging hem om.
Iana sloeg zijn handen weg, Nick zuchtte liet zijn armen zakken. Hij wende zijn blik af, staarde zwijgend naar de zee. Hij had geen zin om het uit te leggen, hij had geen zin om te vertellen hoe het precies zat. Ze zou hem toch niet begrijpen, ze had geen idee hoe moeilijk het was om los te komen uit de wereld waarin hij zat. Het was zo goed als onmogelijk. Ze was niet boos? Great, alsof dat het zo veel makkelijker maakte. Ze had hem al weer veroordeeld, ze accepteerde hem niet zoals hij was. "Iana, wat had je verwacht? Dat ik opeens iemand anders was geweest? Dat ik opeens alles via de regeltjes doe, alleen omdat jij mijn vriendin bent? Waarom kun je me niet accepteren zoals ik ben?" Nick had geen idee, waar deze vijandigheid vandaan kwam. Maar hij wist dat hij geen zin had om elke keer dat hij de wet overtrad door Iana op het matje geroepen te worden. Ze was zijn moeder niet. Niet dat die ooit de moeite had genomen, hem op het juiste pad te houden. Maar toch. Zou Iana hem ooit gewoon accepteren zoals hij was, met alle shit die daar bij hoorde? Alle problemen? Alle ruzies? Nick voelde haar vinger onder zijn kin, ze draaide zijn hoofd iets zodat hij haar wel aan moest kijken. Ze ging hem vergeven? En de volgende keer zou ze hem dan weer vergeven? En de keer daarna? Hij wou wat zeggen, maar ze hield hem tegen door haar lippen op de zijne te drukken. Hij legde zijn hals voor een moment in haar hals, beantwoorde haar kus. Waarna hij haar voor een moment zwijgend aan keek. "Ik heb wat spullen aan boord van een schip gesmokkeld, that's all." Antwoordde hij schouderophalend, maar hij wist dat dit niet zo vanzelfsprekend was voor Iana als voor hem. Ze wist niet dat hij bijna wekelijks illegale waren het land uit smokkelde, en dat wou hij graag zou houden. Hij had geen zin om uit te leggen, dat hij er niet mee kon stoppen. Hij wou niet dat ze wist hoe zijn leven precies in elkaar zat. Ze wist al meer dan de meeste mensen, veel meer.
Hij werd door Iana bij zijn pols beet gepakt, met een lichte grijns liet hij zich door haar mee het strand op trekken. Iana's humeur kon zo omslaan, overigens kon je het zelfde over hem zeggen. Nieuwsgierig volgde hij haar bewegingen, ze schreef met een stok letters in het zand. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, toen hij zich realiseerde wat ze aan het schrijven was. Hij liep naar haar toe, legde zijn armen van achteren om haar heen. Drukte een kus op haar wang. "Een waar meesterwerk." Concludeerde hij vrolijk, hij liet haar los. Een gefluit weerklonk, een groepje jongens waren het strand op komen lopen. Ze keken naar Iana, die naar hem toe liep en hem een lange kus op zijn lippen gaf. Hij legde zijn armen rond haar middel beantwoorde haar kus voor overgave. Na een tijdje haalde hij zijn lippen van de hare, hij wierp een blik op de jongens die teleurgesteld aan het voetballen waren. "Jaloers, omdat die jongens je na fluiten?" Hij trok zijn wenkbrauw op. "Nee, want zij mogen dan wel naar je fluiten maar ik mag dit." Zei hij waarna hij een kus op haar lippen drukte. Om haar vervolgens met een scheve grijns aan te kijken. "What do you wanne do?" Vragend keek hij haar aan, zijn hoofd een tikkeltje schuin. Hij had de hele dag vrij, het was zondag wat betekende dat hij niet hoefde te coachen, te trainen of te serveren. En huiswerk, dat had hij niet meer sinds hij met school gestopt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimezo maa 18, 2012 8:14 am

De armen deed rond haar middel werden geslagen deden haar zachtjes lachen. "Artistiek, isn't it?" Een glimlach sierde haar gezicht terwijl ze zijn handen beetnam en het takje hem overhandigde. "Laat jij mij eens wat kunst zien." Een verwachtingsvolle blik zat verscholen in haar ogen. Nick zou die vast en zeker herkennen, Iana had nogal vaak van die eigenaardige blikken die Nick op een of andere manier altijd wist te ontrafelen. Pas toen ze zijn woorden hoorde en het woord 'smokkelen' aan bod kwam draaide ze voor even met haar ogen, knikte een keertje begrijpend en slikte het woord gewoon weg. Het had geen zin erover te klagen, te neuten en te hopen dat Nick weer onder haar gezag bezweek. Soms wist Iana van zichzelf dat ze Nick gewoon moest vertrouwen, hem op een of andere manier moest begrijpen en geen redenen moest zoeken om zijn 'apartere' leven. Natuurlijk had ze wel van die dromen waarin ze het perfecte koppeltje voor zich zag en het op geen enkele manier kon wringen zodat Nick en zij in dat leventje konden passen. Altijd zou iets het wel verbrotten, maakte niet uit wie of wat het deed. Een soort grijze wolk die boven hun hoofden hing, hen teisterde en lachte om hun geruzie. Dus Iana had besloten Nick te laten gaan, hem los te laten en met hem gewoon een leuke tijd te beleven. Haar aandacht werd afgeleid door Nick die zich bij haar voegde en wat woorden naar haar gooide. Lacherig knikte ze, beantwoordde zijn zoen en glimlachte gelukzalig. "Daar heb je een punt!" Toch kon ze het niet laten om haar ogen op de jongens te gooien en toch maar weer eens een knipoog te bemerken. Maar om ervoor te zorgen dat Nick dat niet teveel zou doorhebben draaide ze haar lichaam weer naar hem toe en streek met haar hand nadenkend over haar arm. "Hmmn. Was jij normaal niet altijd diegene die met van die weirde, idiote ideeën afkomt? Nou ja.. Wat dacht je van.." Even schoot er haar een te gek idee in het hoofd, moest ze zelf even lachen om dan weer serieus te worden. "Ik daag je uit om toe te kijken hoe ik tussen die dudes ga dansen én één ervan ga zoenen! Weliswaar op de wang.." Een geamuseerde grijns verscheen op haar gezicht en bleef er een lange tijd op smeulen. Of Nick haar nu zou bestempelen als officiële gek wist ze niet. Maar op een of andere manier vond Iana dit de pérfecte manier om te kijken hoezeer Nick haar vertrouwde in omgang met wel heel knappe dudes. Niet dat die knapper dan Nick waren, kon ook niet, maar ze mochten er zeker zijn. Even wachtte Iana op een reactie maar veel tijd om hem te doen nadenken gaf ze niet. Ze streek haar haren even goed in de plooi, streek haar jurkje plat en haastte zich naar de dudes die haar verward aankeken. Maar lang bleven ze niet zo dwaas kijken, ze hadden meteen zo'n typische jongensgrijns op hun gezicht en volgens Iana stonden ze onderling al te kwijlen op de grond. Iana vroeg zich even af wat ze ging doen, lachte een keertje verleidelijk en begon toen onophoudelijk met haar kont te zwaaien. Haar armen vlogen sierlijk de lucht in en lacherig draaide ze een paar pirouettes tot wanneer de dudes achter haar achterwerk begonnen te dansen en Iana zich grijnzend omdraaide. Haar slachtoffer -een bruinharige jongen met donkere wimpers en een rode zwemshort- leek haar de ideale jongen die ze een zoen kon geven. Voor even twijfelde ze of Nick het nog wel grappig zou vinden, maar toch kon ze er de lol nog wel van inzien. Ze duwde haar lichaam wat naar voren en drukte haar lippen op de jongens wang. Die kleurde vrijwel meteen helemaal rood. En ze zag nog net dat de jongen zijn hand op haar wang legde vooraleer ze haar hand hard op zijn rechterwang liet neerkomen en daarmee die zijn lip opensloeg. Verbouwereerd keek de jongen haar aan, alsof hij het niet kon begrijpen dat Iana hem net een vernederende slag op zijn wang had gegeven. "Ik gaf jóu een zoen, hoeft daarmee niet te zeggen dat jij míj er een moet geven." De brutale toon die ze hanteerde liet de vrienden van de jongen stilletjes lachen, die vonden het natuurlijk hilarisch dat hun vriend zo in de val was gelopen. Vrolijk draaide Iana haar gezicht om nadat ze de dudes nog een kushandje had toegeworpen en liep rechtstreeks naar Nick. Zou hij het erg gev onden hebben? Iana vond dit eigenlijk wel een perfecte grap om toch maar Nick's reactie te zien, hem te peilen op haar vertrouwen. Die slag zou Nick waarschijnlijk wel hilarisch gevonden hebben. Kon gewoon niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimedi maa 20, 2012 8:07 am

"It sure is." Met een glimlach op zijn gezicht keek hij naar haar, de wind speelde met haar donkere haren. Deed ze alle kanten op vliegen. "Je weet dat ik niet kan teken hé?" Met die woorden nam hij het takje van haar aan, het was waar Nick faalde echt op het gebied van tekenen. Zelfs zijn stok poppetjes waren lelijk en schrijven kon hij ook niet. Zijn handschrift was een combinatie van een kind dat net had leren schrijven en een oude opa die zo ongelofelijk klein schreef dat het überhaupt niet leesbaar was. Toch zette hij het uit einde van het takje in het zand, begon hij te schrijven. Het ging nog bijna makkelijker dan met een pen en aangezien hij in blokletters schreef was het nog te lezen ook. Ti amo, stond er, met grote letters. Niet erg creatief, maar hé hij was nu éénmaal geen kunstenaar.
Onderzoekend keek Nick Iana aan, hoe veel zou ze trekken voor ze zou knappen. Hoe vaak mocht hij de fout in gaan, voor ze een punt achter hun relatie zou zetten? Dat ze nooit het perfecte koppel zouden zijn, wisten ze allebei. Het kon gewoon niet, daarvoor had hij te veel problemen, daarvoor was zij te dramatisch. Maar dat maakte niet dat hij het op wou geven, dat hij op wou geven wat zij hadden. Perfect was ook maar saai. Die enige vraag die restte, hoe in-perfect kon hun relatie zijn voor hij stuk liep? Iana ging niet in op zijn woorden, aan de ene kant was hij daar blij mee aan. Aan de andere kant was hij bang dat ze het geen wat er door haar hoofd ging, voor zich zou houden tot het er uit eindelijk uit kwam in één of andere woede uitbarsting. Oké, misschien was woede uitbarsting niet het juiste woord. Daar had hij last van, Iana niet. Zij had last, van tja hoe kon je het het best noemen? Drama uitbarstingen misschien? Onmerkbaar schudde hij zijn hoofd, hij besloot het te laten rustte. Voor nu in elk geval.
"Ja, maar het strand is niet echt de plaats voor mijn geniale plannen en klif duiken hebben we al eens gedaan." Zij hij, met een typische scheve grijns op zijn gezicht. "Maar hé, misschien kom ik nog wel ergens op." Voegde hij er aan toe. Waarna hij naar haar uitdaging luisterde, hij trok zijn wenkbrauw op. Om eerlijk te zijn vond hij het niet het meest geweldige plan, het idee dat hij moest toe zien hoe zij met andere jongens stond te flirten sprak hem niet aan. Al helemaal niet aangezien de jongens er niet verkeerd uit zagen, Nick was niet dom hij wist dat hij er zelf ook best mocht wezen. Maar toch, deze gasten waren serieuze concurrentie en hij wou Iana niet kwijt. Iets waar hij nog steeds bang voor was. Ze kon zo makkelijk een jongen vinden zonder problemen, zonder crimineel bestaan. Toch knikte hij, wetend dat ze anders zou denken dat hij haar niet vertrouwde. Misschien was dat ook wel zo, misschien vertrouwde hij haar wel niet. Nee, hij vertrouwde haar. Hij vertrouwde die gasten alleen niet. Wat als ze haar spelletje niet zouden waarderen? Wat als ze haar gewoon vast zouden grijpen, haar zouden aanraken net als die agenten van net hadden gedaan? Een zucht schoof over zijn lippen, terwijl hij het schouwspel met zijn ogen volgde. Iana danste er op los, gaf uiteindelijk één van de jongens een kus op zijn wang. De jongen zag dit kennelijk als uitnodiging Iana vol op haar mond te zoenen, want hij legde zijn hand op haar wang en boog iets naar voren. Maar voor er iets kon gebeuren sloeg Iana hem in zijn gezicht, Nick wist met moeite zijn lachen in te houden. Dit vond hij wel een leuke draai in het geheel. Iana draaide zich om liep naar hem toe. "Ik moet eerlijk zeggen dat dit één van de moeilijkste uitdagingen is die ik ooit heb gehad, maar die klap maakte veel goed." Zei hij met een grijns, waarna hij zijn armen voor een moment om haar heen sloeg en een kus op haar lippen drukte. Hij trok zijn ogen iets terug, een duivelse twinkeling was in zijn ogen verschenen. Iana kende hem goed genoeg om te weten dat hij iets van plan was, iets wat zij hem waarschijnlijk niet in dank af ging nemen. Zonder pardon gooide hij haar over zijn schouder, rende hij de zee in. Hij in zijn spijkerbroek en witte shirt, zij in haar witte jurkje. Toen het water eenmaal tot zijn middel kwam, tilde hij Iana op en gooide haar een paar meter bij hem vandaan. Lachend wachtte hij tot ze boven kwam. "Dat krijg je er van als je mij zulke uitdagingen geeft." Zei hij plagend, terwijl hij met krachtige slagen in haar richting zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimewo maa 21, 2012 2:34 am

De duivelse twinkeling die ze in zijn ogen ontdekte deed haar aan het lachen. "Ben jij even een sadist." Lacherig sloeg ze haar armen over zijn schouders en keek met haar bruine ogen priemend naar de zon die recht in haar ogen scheen. Pas toen ze opeens over zijn schouders gegooid werd begon ze te gillen en te spartelen maar het lachen domineerde de rest wel redelijk veel. "Zot!" Riep ze onder het lachen door terwijl ze opeens voor zich keek en de zee ondersteboven steeds dichterbij zag komen. Oké, ze wist al direct wat hij van plan was. "Nee-héé! Nick! Mijn háár!" Iana was ervan overtuigd dat ze heel dat strand had af gekrijst en ze wel redelijk veel aandacht had getrokken. Niet alleen van de jongere mensen die hun schaterlachend aankeken, ook van die oudere opa's en oma's die hun grijnzend nakeken, met heimwee nadenkend aan hun jeugdtijd. Nog voor ze het besefte was ze in het water belandt en voelde ze haar zonnebril van haar neus schuiven. Meteen graaide ze wild om zich heen en viste opgelucht haar toch redelijk dure zonnebril uit het water. Meteen verscheen er een grijns op haar gezicht terwijl ze de zonnebril weer op zijn plaats schoof en zich op Nick richtte. Die kwam met grote slagen op haar afgezwommen. "Jij.. Jij.." Even moest ze nadenken. "Bitch!" Een beter woord kon ze niet meteen verzinnen dus schoof er dat woord maar uit, wetend dat dat Nick niet veel van zijn stuk zou brengen. Met haar netjes gelakte nagels begon ze water te spetsen en lachte om het beetje water dat Nick amper raakte. Toch gaf ze het nog niet meteen op en zwom met even grote slagen op hem af. Ze drukte haar handen op zijn schouders en duwde hem zo -met misschien wel wat medewerking van Nick zelf- onder water en liet zich op zijn schouders vallen. Pas toen hij boven kwam hield ze haar hand voor haar mond aangezien ze nu enkel Nick had om zich aan vast te houden. Maar ze kon toch niet klagen over zijn schouders, die zaten goed door de spieren die er uit staken. Met haar vingers klemde ze de haren van Nick vast en trok soms een keertje aan zijn blonde krullen als ze haar evenwicht verloor. "Vergeef me voor de kale plekken straks, ik kan er niet aan doen." Iana hield ervan hem wat te plagen aangezien ze amper 1 haar had uitgetrokken. Nick had korte haren dus die waren iets moeilijker vast te grijpen. Toch kon ze bij elke 'val' haar evenwicht bewaren door zo een vijftal krullen vast te grijpen.
Na een goeie vijf minuten balanceren op zijn schouders liet ze haar bruine haren voor zijn gezicht vallen en kuste hem zo op zijn mond. Lacherig nam ze zijn onderlip beet en gaf daar een klein beetje in. Maar net toen ze zich weer wou rechtzetten voelde ze dat ze haar evenwicht verloor en ook Nick's krullen niet meer kon vastnemen. Dus viel ze met een harde plons het water in en kwam ze schaterlachend boven met haar bril half achter haar hoofd. "Dat was niet vriendelijk! Je had mijn benen moeten pakken!" Het half Nick verwijtend gooide ze een hoop water in zijn richting en liep met grote passen het water uit waar ze vrolijk een pirouette draaide. De dudes van daarnet keken haar soms nog eens vanuit hun ooghoeken aan maar hadden zich er ondertussen bij neergelegd dat ze niet beschikbaar was. Integendeel, ze was dood gelukkig met Nick en was niet van plan hem op te geven voor een of andere player. Iana's handen waren druk in de weer met haar haren kammen terwijl ze haar ogen de kost gaf met Nick's bovenlichaam. Even beet ze op haar onderlip, het was al lang geleden dat ze hem zo had gezien. Zijn spieren kwamen gewoon tevoorschijn van achter zijn shirt, dat zou wel wat moeten verklaren. Toen Iana er bij stilstond keek ze naar haar eigen lichaam en merkte dat haar witte, doorweekte jurkje wel héél hard doorscheen. Damn. Nu net had ze zo'n felrode Bh aan met een zwart ondergoed waar er een rood lintje omheen zat. Och ja, iedereen zag haar nu al in haar ondergoed lopen dus kon ze evengoed haar jurkje uit trekken. Dat deed ze dus ook en keek daarna afwachtend naar Nick. "Wat is nu je graad van jaloersheid?" Even gaf ze een oogwenk naar de dudes die wel heel opvallend dichterbij waren gekomen en begonnen te fluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitimeza maa 24, 2012 4:52 am

"Dat wist je toch al?" Vroeg hij, terwijl hij zijn hoofd iets kantelde en een onschuldige blik in zijn ogen liet verschijnen. Lang hield hij het echter niet vol, zodra Iana begon te gillen schoot hij in de lach. Maar hij wist zijn evenwicht moeiteloos te bewaren, liep rustig door. Alsof haar gewicht, haar gespartel hem niks deden. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de jongens kijken, het was hen nu ook wel duidelijk dat het meisje dat zonet nog voor hun had staan dansen een vriend had. Of ze dachten dat hij net als hij gewoon een speeltje van haar was, nou dan hadden ze het mooi fout. Toch? Onmerkbaar schudde hij zijn hoofd, hier moest hij niet eens over na gaan denken. Hun relatie was echt, het was geen spel, niet voor haar en niet voor hem. De golven sloegen met enige kracht tegen zijn lichaam, maar ze waren niet hoog genoeg om hem omver te werpen. Nog niet in elk geval. Het koele, zoute water werkte verfrissend. Iana probeerde hem te weerhouden haar weg te gooien, door te schreeuwen dat hij haar haar zou verpestten. Hij grinnikte, wist dat ze donders goed wist dat het geen enkel effect zou hebben. Nadat hij haar in het water had gegooid, keek hij kort om. Op het strand stonden enkele mensen geamuseerd naar hen te kijken, zowel het groepje jongens die zich zonet aan Iana hadden staan vergapen als een paar oudere koppels. Die met weemoed terug leken te denken aan hun jeugd, Nick richtte zijn aandacht weer op Iana. Die al weer boven water was gekomen, en hem voor bitch uit maakte. "Dat vind ik nu niet lief van." Zei hij, quasi beledigd. Terwijl hij haar met een scheve grijns aan keek, ze zwom op hem af. Hij zette zijn voeten in de drassige bodem, keek haar strak aan. Wetend dat ze met een wraak actie zou komen. Ze zette haar handen op zijn schouders, duwde hem onder water. Hij liet het toe, voelde dat ze op zijn schouders lande. Hij legde zijn handen op haar bovenbenen, waarna hij boven water kwam. Iana had zijn haar vast gepakt, en iedere keer dat ze dreigde haar evenwicht te verliezen trok ze er zachtjes aan. Hij keek om hoog. "Ik denk niet dat kaal mij goed staat." Zei hij, terwijl hij Iana voor een moment bedenkelijk aan keek. Hij wist ook wel, dat ze niet hard genoeg trok om er haren uit te trekken. Maar hij vond het leuk om mee te spelen. Nick voelde hoe Iana haar gewicht verplaatste, ze leunde iets naar voren haar natte bruine haren vielen langs zijn gezicht. Hij proefde de zoete smaak van haar lippen op de zijne, hij beantwoorde haar kus. Glimlachte zacht toen ze in zijn onderlip beet, met zijn vingers streek hij over haar bovenbeen. Iana kwam weer overeind, hij voelde hoe ze weg gleed. Liet het gebeuren, lachend keek hij toe hij ze weer boven water kwam. "Sorry, dat was voor mijn haar." Een plens water werd in zijn gezicht gegooid, lachend liep hij achter Iana aan het water uit. Zijn spijkerbroek was zwaar van het water, zijn shirt kleefde aan zijn lichaam. Waardoor zijn spieren duidelijk te zien waren. Zijn shirt was niet het enige dat zo goed als doorschijnend was geworden door het zee water, ook Iana's witte jurkje kon je niet erg verhullend meer nomen. Haar vel rode BH en zwarte slipje waren duidelijk te zien, kennelijk had ze dit zelf ook door want ze trok haar jurkje uit. Iets wat de aandacht van de jongens trok die hun blik eerder al op Iana hadden laten vallen, Nick liep naar haar toe, trok zijn shirt uit. Gooide die naast haar jurkje op de grond. Hij hoorde haar opmerking legde zijn armen om haar middel. "Het gaat nog, al moet je het nu niet wagen weer tussen ze in te gaan dansen. En met de jouwe?" Vroeg hij, duidend op het groepje meisjes die een eindje bij hen vandaan zaten. Ze hadden zijn lichaam rustig gekeken, wenkte hem nu hij Iana los had gelaten. "Zal ik maar naar hen toe gaan? Is kijken hoe het met jouw jaloersheid zit als ik één van hen een kus geef?" Hij keek Iana uitdagend aan maar bleef staan, hij wist dat het voor haar misschien nog wel moeilijker was dan voor hem. Door zijn geschiedenis als player, al was het voor hem ook lastiger sinds ze hem bedrogen had met Darren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I won't get caught...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I won't get caught...    I won't get caught...  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I won't get caught...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Pier-
Ga naar: