Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 just reading

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roos

Roos


Posts : 10
Naam : Rosa

Profiel
Naam: Roos Edwards
Partner:
Vereniging:

just reading Empty
BerichtOnderwerp: just reading   just reading Icon_minitimewo maa 14, 2012 1:11 am

Roos staarde naar de rijen met boeken voor haar. Ze was hier voor een enkele boek. Maar haar kenende kwam ze er met meer thuis. Nou ja thuis? Thuis was hier niet. Ze zuchtte en liet haar slanke vingers over de boeken heen gaan. Uiteindelijke stond ze bij de goede kast. Roos bekeek de zijkanten van de boeken en vond de hare eindelijk. Ze pakte het boek en draaide zich om. Om vervolgens naar de balie te lopen en haar pasje te geven. Roos knikte naar de vrouw. Deed het boek in haar tas en verdween weer. Ze hield van lezen. Maar van de bieb niet. Roos liep richting het gebouw waar de kamers enzo waren en besloot naar de flat roof te gaan. Hopelijk was het daar rustig en kon ze rustig aan het boek beginnen. Het was een fantasy boek. Het ging over een meisje dat een wachter was. Een meisje die in een wolf kon veranderen. Volgens vrienden van haar was het een gaaf boek. Dus besloot ze hem maar te lezen. Roos plofte op een van de zitzakken neer en pakte het boek uit haar tas.


l open l
Terug naar boven Ga naar beneden
Steven

Steven


Posts : 155

Profiel
Naam: Steven R Mcqueen
Partner: They come... They go
Vereniging:

just reading Empty
BerichtOnderwerp: Re: just reading   just reading Icon_minitimema maa 19, 2012 6:20 am

Verveeld staarde Steven naar het geschiedenis boek, over enkele dagen had hij hier een proefwerk van. En niks van de stof bleef hangen, alsof elke keer het even opgeschreven bleef en toen weer werd uitgewist. Vandaag had hij het al een keer door genomen en nog steeds bleef het niet hangen. Misschien kwam het omdat hij steeds met een liedje in zijn hoofd zat, maar al bij al hij kreeg het maar niet in zijn hoofd. Met een chagrijnig gezicht legde hij het boek weg, dat werd weer een onvoldoende en dan zou hij nog langer op deze school moeten blijven zitten. Even niet wetend wat hij nu de rest van zijn avond moest doen. Hij zou maar weer eens achter zijn gitaar kruipen het was een tijdje geleden dat hij wat had geschreven, maar nu liep hij al enkele dagen met een leuk nummer in zijn hoofd. Deze had hij ergens op een papiertje opgeschreven. Maar natuurlijk welke jongen was nu zorgvuldig met zijn spullen, dus waar het papiertje lag was ook weer een vraag. Na wat zoek werk vond hij deze in een zak van een van zijn truien. Het was nu aardig mooi weer, dus een trui had hij niet aan. Hij had een simpel zwart shirt aan met daaronder een witte en de mouwen opgestroopt. Het hele gekreukelde papiertje stond vol geschreven met tekstjes, het handschrift was net leesbaar. Hij had er eigenlijk best wel zin in om weer eens op zijn gitaar te jammen, hij wist zeker dat hij het nog net verleerd was. Want met muziek les speelde hij ook soms op de gitaar. Met een grijns haalde hij zijn gitaartas uit de kast. Hij had geen zin om hier in het kleine kamertje te spelen alles zou te veel galmen. Hij deed een stoffe muts over zijn hoofd, en bedacht zich dat het misschien leuk zou zijn om op het dak te spelen. Hij sloot de deur achter zich en liep de trappen op, de lift zou toch vast in gebruik zijn. Hij liep door over de rooftop naar een plekje wat achteraf, hij had het meisje wat daar zat niet gezien. Best blij dat hij alleen was, zodat niemand hem kon horen, haalde hij zijn gitaar tevoorschijn. Eerst begon hij te stemmen en wat te tokkelen, niet veel later kreeg hij een melodie en begon hij te spelen.

She's the girl that no one ever knows.
And I say hi, but she's too shy to say hello.
She's just waiting for that one to take her hand
And shake her up.
I bet I could.

I wish my heart was always on her mind.
'Cause she's on mine like all day, all the time.
Forget me not, forget me now.
I’ve come too far to turn around.
I’m here tonight.

'Cause I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.
I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.

Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.

She's the girl that no one ever knows.
Works a double just to buy her clothes.
Nicotine and faded dreams,
Baby, just believe
There's no one else like me.

'Cause I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.
I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.

Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.

It's time to fall into my arms.
'Cause I've been waiting for too long.
You're an angel,
Grab your halo,
And lets fly tonight.

'Cause I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.

'Cause I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.
I'm never going down,
I'm never giving up.
I'm never gonna leave,
So put your hands up.
If you like me,
Then say you like me.

Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.
Whoa, oh, oh, oh.

Just say you like me.

Hij was best tevreden met het resultaat.

Hoe het klinkt
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
just reading
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» reading
» Reading... Rest up

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: