Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Arnoud en Roos

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roos

Roos


Posts : 10
Naam : Rosa

Profiel
Naam: Roos Edwards
Partner:
Vereniging:

Kamer van Arnoud en Roos Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Arnoud en Roos   Kamer van Arnoud en Roos Icon_minitimevr maa 09, 2012 10:20 pm

Roos keek voor haar uit naar het gebouw. Ze had er weinig zin aan. Maar wat moest dat moest. Ze zuchtte pakte haar sleutel uit haar broekzak en keek op het blad. Ze had er weinig zin aan. Roos deed haar twee tassen om haar schouders en pakte de twee koffers. Ja oké ze had veel spullen mee. Maar ze kon niet anders aangezien ze alles mee moest nemen. Zuchtend liep ze naar binnen en keek om haar heen. Terwijl ze naar de deuren keek om te zien of het haar kamer was. Toen ze bij een trap terecht kwam moest ze zuchten. Oké aan het eind van de hele rit had ze dus last van haar schouders. Roos veegde een pluk haar uit haar gezicht en liep de trap op. Uiteindelijk had ze haar kamer gevonden. Ze deed de deur open liep naar binnen gooide de tassen en de koffers op de grond en ging op een bed liggen die het dicht bij was. Ze veegde een paar zweet druppels van haar voor hoofd en ging daarna weer zitten. Man wat was het hier kaal en warm. Roos stond op deed de raam los en keek naar buiten. Daarna draaide ze zich om en begon haar tassen uit te pakken. Toen ze met de koffers wou beginnen was de kast al vol. Roos haalde haar schouders op en schopte haar koffers onder het bed. Roos pakte haar make-up spullen en dat soort shit op en borg het op in de badkamer. Daarna liep ze weer terug en begon ze foto's op te plakken van thuis. Man wat miste ze het daar. Roos snapte echt niet waarom ze naar Amerika toe moest. Laat staan naar Monica High. Ze mocht niet eens zelf kiezen. Roos keek naar haar bed en besloot die op te maken. Daarna trapte ze haar schoenen uit en ging er op liggen. Ze was best benieuwd wie haar kamergenoot zou worden. Roos hoopte op een meisje. Aangezien dat haar fijner leek. Het gebeurde wel eens dat ze vergaat om de deur op slot te doen. En tja het was minder erg als een meid haar zo zou zien dan tja die had het zelfde als zij. Maar een jonge. Nee dank je dan zou ze hem de eerste paar volgende dagen niet meer aan durven te kijken. Kom op dat ging echt niet gebeuren. Roos duwde zich zelf omhoog toen de deur los ging. Helaas was het toch een jongen. Ach misschien kon het leuk worden. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Arnoud en Roos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Arnoud en Roos   Kamer van Arnoud en Roos Icon_minitimeza maa 10, 2012 1:45 am

Hij had zijn spullen in zijn kamer al gedumpt. het was een simpele sport tas met een rug zag. Dat was alles wat hij van het ziekenhuis mee had gekregen. Het waren kleren voor een week en de algemene persoonlijke spullen. De rest had hij nog wat geld mee gekregen. Ze waren er achter gekomen dat hij een bankrekening had. Daar stond aardig wat op of ja hij kon er aardig goed mee rond komen. Voor de rest had hij niks. Misschien had hij wel meer. Maar hij kon zich niks herinneren. Niks als een akelige isoleercel. Hij had er in het ziekenhuis maar niks van gezegd. Dadelijk werd hij nog als crimineel gezien en konden ze daardoor zijn identiteit achter halen. Hij wilde best zijn identiteit terug. Maar niet terug naar de plek waar hij hier voor had gezeten. Hij had totaal geen idee wat het was. Maar het was zeker geen pretje. Hij had na dat hij van het strand kwam wat rond gedwaald in het winkel centrum. Hij had wat simpele mutsen gekocht (zie avatar en onderschrift) Hij had er een meteen over zijn kop getrokken. Het voelde goed aan en dat merkte hij al van af dat hij de mutsen had gezien. Een ding dichter bij hem zelf. Wand daar had hij echter niks meer van. Enkel een ketting waar twee tag aan hingen met twee namen er op Arnoud en liv. Het leek door een kind gemaakt maar hij had totaal geen idee.
Hij was ondertussen bij zijn kamer aan gekomen. De vorige keer had hij niet gekeken wat voor een kamer genoot had. Als hij er een uberhoudt had. Maar toen hij de deur open duwde en hem teleur gesteld aan keek. Wist hij dat hij er een had. nu al niet tevreden zij hij plagend tegen het meisje dat hem teleurgesteld aan keek. Hij liet het daarna maar zitten en plofte neer op zijn nog on opgemaakte bed. Je zult het er toch mee moeten doen antwoorde hij simpel
Terug naar boven Ga naar beneden
Roos

Roos


Posts : 10
Naam : Rosa

Profiel
Naam: Roos Edwards
Partner:
Vereniging:

Kamer van Arnoud en Roos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Arnoud en Roos   Kamer van Arnoud en Roos Icon_minitimeza maa 10, 2012 1:55 am

nu al niet tevreden Roos haalde haar schouders op en beet op haar lip. "Misschien" Vertelde ze hem waarna ze op stond en haar mobiel pakte. Roos keek toe toen hij zich op bed naar zette. Je zult het er toch mee moeten doen "Ach ik overleef het vast wel" Ze bekeek de jongen even en dacht naar. Zou hij aardig zijn? Hopelijk wel. "Wat is je naam? Hoe oud ben je? Welke klas en tja hoe is het op Monica" Vroeg ze hem. Het was aardig goed te horen dat Roos hier niet vandaan kwam. Ze kon dan uit Spanje komen maar ze kon vloeiend Engels. Ze werd ook tweetalig op gevoed. Roos plofte ook weer neer op bed en begon een spelletje te doen op haar mobiel. Het scheelde dat de meeste smsen in het spaans waren. Dus niemand kon weten waar ze het over had. Ten minste als hun geen spaans konden. En tja die kans was klein.

-Kort maar ik moet nu gaan-
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Arnoud en Roos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Arnoud en Roos   Kamer van Arnoud en Roos Icon_minitimevr maa 16, 2012 7:22 am

Het meisje vuurde een hele reeks vragen op hem af. Hou hij heten en hou oud hij was welke klas hij zat en hoe het op monica high was. hij keek haar verbaast aan. Oke hij had dus een kamergenoot die niet op haar mondje was gevallen en alles zou vragen wat haar te binnen schoot. Hij ging recht zitten en trok zijn benen in kleermakers zit en stak daarna vijf vingers voor elke vraag en een om het uit teleggen anders zou ze het toch vragen dus zij hij het maar meteen. 1. mij is verteld dat ik arnoud heet.' zij hij terwijl hij zijn eerste vinger weer terug duwde met zijn andren hand. 2. Ze hebben me verteld dat ik 18 ben Hij deed precies het zelfde als de vorige keer. euh 12 nog wattes en hij drukte zijn 3e vinger naar binnen. zou je aan de buren moeten vragen en ja dat alles hebben ze mer verteld en ik ben 2 weken geleden uit een coma gekomen en kan me niks herinneren ze hebben me indentie tijd kunnen achter halen maar waar voor ik hier was niet zij hij terwijl hij zijn laaste twee vingers naar binnen duwde. Hij keek het meisje even aan en ze bleek het te druk te hebben met haar telefoon. ah oke ze wilde dus wel alles over hem weten maar andersom bleek ze niet zo belangrijk te vinden. 'mag ik die dingen ook van je weten of is je telefoon belangrijker antwoorde hij dan simpel.

[engels begint saai te worden]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Arnoud en Roos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Arnoud en Roos   Kamer van Arnoud en Roos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Arnoud en Roos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Bojan en Arnoud
» Kamer van Tom en Hyde
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Kamer van Amy
» Max' Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: