Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+51
Sarah
Kenneth
Aaron
Eduard
Kat
Nick
Mitchell
Roos
Doug
Valeria
Jimmy
Romelu
Ciara
Arnoud
Sky
Liv
Lyron
Helena
Charlene
Alicia
Craig
Danial
Ilse
Samanta
Tom
Jace
Ian
Christian
Melanie
Liz
Steven
Brandon
Carmen
Tyler
Gabriel
Ayanna
Jeremy
Felix
Rafelle
Alice
Emble
Katherine
Farai
Verdiana
Darren
Iana
Oliver
Esther
Sid
Reece
Virginia
55 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kat

Kat


Posts : 112
Naam : Heleen but you can call me Hellz x

Profiel
Naam: Katheryn Delnore~
Partner: Love is just a fucked up feeling~
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 15, 2012 7:04 pm

Goedemorgen peeps c:
Yay honderd dagen op school vandaag ! De helft van de lessen valt voor mij gewoon weg omdat de zesdejaars de school overnemen ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Reece

Reece


Posts : 108
Naam : Someone~

Profiel
Naam: Reece
Partner: x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 15, 2012 10:08 pm

Klinkt awesome!

Goodmorning, btw ;P Bijna weekend en nog een week en dan concert <'3 heb er super veel zin in! WOOOOSH >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 6:02 am

Woosh, eindelijk vrij van school! Btw.. het lijkt ineens wel alsof de dagen omvliegen, niet normaal. Tenzij het aan mij ligt.. :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Jace

Jace


Posts : 166

Profiel
Naam: Jace Simmons
Partner: Don't turn around, just run away. I am the hunter, you are my prey.
Vereniging: Die Hard

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 7:02 am

BAM Rondpuntjes nemen like a boss xD We waren echt zot hard aan het tsjoolen met een hele bende, elk rondpuntje dat we tegenkwamen, moesten we 3x rondrijden voor we de juiste straat mochten inslaan xD Bestuurders waren echt like: dafuq o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat

Kat


Posts : 112
Naam : Heleen but you can call me Hellz x

Profiel
Naam: Katheryn Delnore~
Partner: Love is just a fucked up feeling~
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 7:12 am

Ik troll auto's altijd als ik met de fiets naar school ga •3• altijd van 'oh kom we rijden gewoon random over' xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 7:23 am

hum het lijstje van posten word wel lang na anderhalve week aan engels werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 8:18 am

Hmm.. nu jullie het over het verkeer hebben.. dit is écht genius:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 8:21 am

ja als je begint met auto reiden merkje hou irritant fietsers en voetganers zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 8:59 am

Sweeney todd kijken!

@Esther, Jou FC stond in de spits kan dat? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 9:00 am

Sweeney Todd is de max, toch wel saai opdenduur xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 9:59 am

Spoiler:
is die vent al bezet???
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Posts : 157
Naam : xDiantos

Profiel
Naam: Helena Kunis
Partner: x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 10:07 am

SWEENEY TODD OWNT DIKKKKKKK!! =D Ennnn.. wat stond er in de Sp!ts? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat

Kat


Posts : 112
Naam : Heleen but you can call me Hellz x

Profiel
Naam: Katheryn Delnore~
Partner: Love is just a fucked up feeling~
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:07 am

Ik nog geen zin om te gaan slapen D: ik wil posten schrijven en ... Andere oninteresante dingen doen xD ik moet Kat's bio ook nog afmaken maar mama heeft mij pc weggenomen ;c en ik moet morgen vroeg opstaan en dan de hele dag leren :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:31 am

Zonet 'afscheid feestje' gehad van een goede vriendin van me, ze moet naar havo 4 omdat ze het niet trekt op vwo -deels door medische redenen- dus vandaag was haar laatste dag in onze klas Sad Gelukkig hebben we altijd de pauze's nog en na schooltijd, maar het is wel heel jammer en vooral voor haar is het heel vervelend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:57 am

Helena schreef:
SWEENEY TODD OWNT DIKKKKKKK!! =D Ennnn.. wat stond er in de Sp!ts? ;o

Dunno Het meisje naast me in de trein was het aan het lezen en ik zag echt een mega grote foto van jouw Esther!

Inderdaad ik vond hem erg gaaf! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 12:02 pm

@Darren, had het al gevonden net.. ik had al een vaag vermoeden over dat stuk van Epica, gezien ik 't vanmiddag gelezen had via Epica op FB, maar kon ff niet voor me halen wat je met FC bedoelde. Totdat mijn schatje met een geniale bedenking kwam. Tsja, tis laat.. dan ben ik niet meer zo helder.. >D Anyway, had het al gelezen, geweldig stuk! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 12:06 pm

Esther schreef:
@Darren, had het al gevonden net.. ik had al een vaag vermoeden over dat stuk van Epica, gezien ik 't vanmiddag gelezen had via Epica op FB, maar kon ff niet voor me halen wat je met FC bedoelde. Totdat mijn schatje met een geniale bedenking kwam. Tsja, tis laat.. dan ben ik niet meer zo helder.. >D Anyway, had het al gelezen, geweldig stuk! =D

Oooh okay! JAAA DAT WAS DE TITEL! Iets met epica! Yes had ik het toch goed! Go me XD

FC = Face claim. Sorry (A) Misschien toch beter uit kunnen schrijven XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Jace

Jace


Posts : 166

Profiel
Naam: Jace Simmons
Partner: Don't turn around, just run away. I am the hunter, you are my prey.
Vereniging: Die Hard

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 12:09 pm

Het schoot mij ineens te binnen xD Omdat het ging over foto's x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Reece

Reece


Posts : 108
Naam : Someone~

Profiel
Naam: Reece
Partner: x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 9:20 pm

GOEDE MORGEN IEDEREEN!
Ben echt te vroeg wakker geworden ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 9:38 pm

Goodmorning guys! ^^

Ben al aardig lang op, en ga nu maar eens aan me hw beginnen en hopen dat ik voor me werk al het één en ander af heb zodat ik vanmiddag niet zo veel meer hoef te doen (:

@Reece: Hoe vroeg werd je wakker dan? Mijn wekker ging om half zeven, was hem vergeten uit te zetten had er ook niet bij stil gestaan dat een mobiel zonder simkaart nog af zou gaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Reece

Reece


Posts : 108
Naam : Someone~

Profiel
Naam: Reece
Partner: x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:11 pm

Nick schreef:
Goodmorning guys! ^^

Ben al aardig lang op, en ga nu maar eens aan me hw beginnen en hopen dat ik voor me werk al het één en ander af heb zodat ik vanmiddag niet zo veel meer hoef te doen (:

@Reece: Hoe vroeg werd je wakker dan? Mijn wekker ging om half zeven, was hem vergeten uit te zetten had er ook niet bij stil gestaan dat een mobiel zonder simkaart nog af zou gaan xD

Ikke ergens voor half 8, maar wel volledig uit mezelf (zonder wekker ofzoow)
En das vreemd voor mijn doen (zeker als je bedenkt dat ik pas rond 2 uur lag te slapen, omdat ik zo gek ben na 1 uur nog duits te gaan leren ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 283
Naam : Enya :3

Profiel
Naam: Oliver Scott Sykes
Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore
Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:51 pm

Omg. Zo. Druk. Zo Moe. Zoveel. Posten.

Pfjieuw, straks echt beginnen, maar we hebben ook bezoek, dus dat word morgen heeeeel vroeg opstaan, naar de paarden gaan en een dagje posten + Hw --'

Ik wil deze als nieuwe onderschrift, even kijken of ik die kloteletters rechtsonder weg krijg..

Babbelbox - Pagina 30 M7ub78
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimeza maa 17, 2012 12:04 am

Whoaa, had vannacht echt zo'n vage droom. Had gym van Keesman (oude lerares van vorige school) en ze leerde een kind hoe die moest rennen.. die dat nog nooit gedaan had ofzo.. en ik had les samen met Brianne, terwijl ik Hayden was, echt gewoon onze personages. Toen moesten we echt héél sloom gaan rennen, dus nog trager dan een slak. Like wtf. Vervolgens lag ik in m'n bed, was er een kat in m'n kamer, terwijl m'n raam dicht was en m'n deur ook. Die sprong op m'n bed toen ik dat zei, maar werd toen ineens arrogant en kreeg rode ogen toen die doorhad dat zijn vijand ook op het bed zat. Een kat aan het voeteneind. Zo kwamen er plotseling nog meer katten, met verschillende koppen (slang, vogel, etc) die op m'n bed zaten. Echt pikvaag. En ik rekende ze als nieuwe leden op Disturbia. Katten die zich registreren op mijn site? o_O!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat

Kat


Posts : 112
Naam : Heleen but you can call me Hellz x

Profiel
Naam: Katheryn Delnore~
Partner: Love is just a fucked up feeling~
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimeza maa 17, 2012 1:17 am

Lol esther toch xd ik heb ook vaak rare dromen hurr c:
Heb zo'n lucid dreaming ding geprobeerd o-o het was fucking eng !
Nu, ik moet leren voor mijn frans mondeling maar ik geraak niks vooruit ;c concentratie is gwn 0
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimeza maa 17, 2012 1:44 am

@Kat, hoe was het lucid dreaming? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: