Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Emble en Eduard

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedi feb 14, 2012 7:48 am

Zenuwachtig opende Eduard de deur. Misschien was zijn kamergenoot er al? Helaas, hij zou nog even moeten wachten. Ietwat teleurgesteld nam hij de doos, met daarin zijn gitaar, van zijn rug en zette hem tegen de eerste de beste muur. Even later, na even getwijfeld te hebben, verliet de gitaar deze plek echter en verdween onder zijn tamelijk lage bed, die hij echter ook nog eens moest delen met Eduard 's keyboard. Goed, dat was dat. Als volgende punt op zijn agenda stond: Zorgen dat zijn kamer er een beetje normaal uitzag. Vlug nam hij de grote blauwe koffer. Aan beide kanten stond in het groot het logo van de New York Giants, Eduards lievelingsploeg. Na snel even de beide sloten te hebben ontgrendeld opende hij hem. Helemaal bovenaan lagen enkele posters. De eerste toonde de volledige Giants-ploeg, uitgedost in hun volledige uniform en met helm en al. Op de volgende stond Eli Manning, hun quarterback die juist een touchdown scoorde. Dit was zijn lievelingsposter. Rond de voeten van de ster zag je enkele klompen aarde vliegen.

De derde poster liet het logo van de Giants zien en het vierde het stadion. Deze posters had hij altijd bij, ze vertegenwoordigden een belangrijk deel van hem. De enige sport waar hij echt in uitblonk. Meestal fungeerde hij als running back, maar als quarterback kon hij zich ook uitstekend redden. Zijn droom was het om ooit op de plaats te staan waar Manning nu stond. De plaats van de quarteback van de NYGiants.

Enkele duimspijkers en een vinger bloedende vinger later prijkten ze alle vier aan de muur. Zijn kamergenoot zou wel duidelijk zijn dat hij een grote fan was. Na zijn kleren in de kast gepropt te hebben haalde hij het keyboard vanonder zijn bed vandaan. Hij zette de jazztrompet-stand op en even later weerklonken de meest zwoele klanken uit het tamelijk grote instrument. Even later werden deze gevolgd door de klassieke piano tonen... Zonder op de tijd te letten speelde hij erop los. Het keyboard op de staander en hij, zittend op zijn bed met zijn rug naar de deur toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedi feb 14, 2012 9:08 am

Emble deed haar ogen open. Ze lag in bed, in een lege saaie kamer. Vince was gister vertrokken en zij zal vandaag vertrekken. Deze kamer werd van nieuwe mensen. Nieuwelingen. Zij was hier al twee jaar, maar ze was blijven zitten omdat ze haar best niet deed. Nu met een andere instelling ging het beter! Ze stond op en zuchte. Ze trok een strakke rode skinny jeans aan en een zwart Ed hardy t shirt. Ze liep naar de bad kamer en trok een eyeliner streep rond haar ogen en deed mascara op. Een lichte lip gloss en klaar. Ze stijlde haar haar en deed een rode tong piercing in en haalde de blauwe eruit en gooide hem in het bakje waar ze in zatten. Toen er aangebeld werd zuchte ze en deed open. 'Twee karren' Sprak hij. Emble knikte en gooide de deur dicht. Ze pakte haar drie elektrische gitaren en pakte ze stuk voor stuk in. Een rode een blauwe en een zwarte. Ze zetten eerst haar grote versterker op met moeite. Ze binde haar gitaren er op en de eerste kar was vol. Ze tfok haar Avril lavigne en Fallin In Reverse posters van de muur af en stopte ze in een koffer. Ze liep naar de bad kamer en gooide haar toilet spullen er in. Ze liep naar de kast en hooide haar ondergoed erin en haar headsets. Ze gooide die op de tweede kar. De rest van haar spullen zaten in de andere twee koffers. Ze belde een vriend van haar om haar even te helpen. Eenmaal bij de kamer zei ze haR vriendin gedag en zuchte licht. Was die persoon er al? Hoe was ie? Ze hoorde mooie muziek klanken haar oren vullen. Ze glimlachte en stapte binnen. Ze trok de versterker naar binnen. Toen de jongen op hield met spellen lachte ze vriendelijk.'Mooi' Zei ze. 'Ik ben Emble' Sprak ze. Ze liep even naar buiten en trok de kar met drie koffers naar binnen. Ze deed de deur dicht. Ze pakte haar rat van de koffers af en zetten hem in de vensterbank. Ze keek even rond. Dit was kleiner als het andere

(wat voor bed ??-_-")
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedi feb 14, 2012 10:46 am

Zijn rustige momentje werd bruut verstoord door iemand die met luid gestommel zijn kamer binnenkwam. "Mooi" zei ze. Ze. Een meisje! Sinds wanneer sliepen jongens en meisjes samen op een kamer op een school. Op een school!?! Het was overduidelijk dat ze er hier nogal vreemde ideeën op nahielden. Zolang ze maar niet verplichtten dat je om de zoveel tijd een studieplanning moest afgeven. Zijn zus moest dat doen. Maar die had dan ook een jaar moeten overdoen. En ze zat op Pacific High. Volgens de mensen die hij hier al ontmoet had was dat een heel slechte school. Maar goed.

"Ik ben Emble" ging ze verder. Emble, vreemde naam. Hoorde je niet vaak. Eigenlijk had hij die naam nog nooit gehoord. Zorgvuldig nam hij het vriendelijk lachende meisje in zich op. Een rode skinny jeans en een zwart t-shirt met een of ander pipo erop. Nog maar nipt slaagde Eduard erin om niet met zijn ogen te rollen. Haar gezicht zat onder de mascara en de eyeliner. Zeker was hij er niet van, maar waarschijnlijk had ze ook vlijtig van de lippenstift gebruik gemaakt...

En al die tijd had geen woord gezegd. Nu verscheen er een glimlach op zijn gezicht, meer uit beleefdheid dan wat anders, en zei hij:"Mijn naam is Eduard. Eduard Marriott. Ik ben nieuw hier. En jij?" vroeg hij haar terwijl hij heel voorzichtig opstond en de deur weer opende om de tweede kar binnen te trekken. Hij had hem zien staan toen ze binnenkwam... Deze kar was beladen met een stevige box en drie e-gitaren in verschillende kleuren. "Ook een muziekliefhebber?" vroeg hij. Bijna onmiddellijk ging hij verder. "Jij hebt toevallig geen stereo? De mijne wordt volgende week pas overgevlogen en ik zou graag een nieuwe cd beluisteren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedi feb 14, 2012 7:04 pm

"Mijn naam is Eduard. Eduard Marriott. Ik ben nieuw hier. En jij?" vroeg de jongen die Eduard bleek te heten.'Welkom, voor mij is dit mijn tweede jaar' glimlachte ze vriendelijk."Ook een muziekliefhebber?" vroeg Eduard. 'ja' ze knikte licht. Zetrok haar driee koffers en het kleine koffertje van de ene kar. De karren zouden zo opgehaald worden. "Jij hebt toevallig geen stereo? De mijne wordt volgende week pas overgevlogen en ik zou graag een nieuwe cd beluisteren...' zei Eduard. 'Ja wel hij staat bij de boxen op de kar, help je even? Want die karren worden zo opgehaald' Sprak ze. Ze begon alvast met boxen tillen en die in de hoek van de kamer neer te zetten. Ze zouden later wel kijken waar die moesten staan, het ging er nou om dat het niet in de weg staat en de kar leeg was. 'Waar kom jij vandaan? Vroeg Emble geintreseerd toen ze klaar was met tillen van de spullen. Op dat moment werd er op de deur geklopt. 'De karren' sprak de man. Emble gaf ze en gooide de deur vervoogens dicht. Ze ging op het bed zitten. Ze keek nar haar rat die lag te slapen. Volgens haar zou dit nog leuk kunnen worden maar toch miste ze Vince ook. De oude Vince, ze miste hem. Maar toch ook de nieuwe vince. Ze sou hem toch snel weer zien? Want vriendschap blijft toch eeuwig!

Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimewo feb 15, 2012 1:12 am

"Tuurlijk!" antwoordde hij, terwijl hij al twee van de gitaren van de kar nam en ze naast de boxen neerzette. De derde volgde bijna onmiddelijk daarna. Zo, dat was dat. De karren waren nog niet helemaal uitgeladen of ze vroeg al door. "Waar kom jij vandaan?" wilde ze weten. Net op het moment dat hij antwoord wou geven werd er op de deur geklopt. Het bleek de man te zijn die de karren kwam ophalen. Terwijl Emble hem afscheepte zette hij zich weer achter zijn keyboard en draaide het geluid flink wat zachter. Nu stond het zo luid dat je het nog duidelijk hoorde, maar tegelijk ook een normaal gesprek kon voeren. Terwijl ze zich voor hem op hè aar eigen bed zette zochten zijn vingers blindelings de juiste toetsen op en begon hij een rustige melodie te spelen. Hij antwoordde haar al spelend. Dat ging altijd het makkelijkste, dan voelde hij zich minder kwetsbaar. Samen met een wrang lachje antwoordde hij: "Van overal en nergens tegelijk. Mijn ouders komen uit London, ik ben op het vliegtuig geboren en heb zo een beetje in elke wereldstad gewoont. Dus eigenlijk kom ik van nergens vandaan..." De melodie veranderde haast onmerkbaar in een weemoedige blues. Muziek was het middel dat zijn diepste gevoelens vertelde. Was hij boos, dan speelde hij harde, korte en dreigende basnoten. Chaotische muziek duidde erop dat hij het moeilijk had enzovoort. Muziek was zijn grote uitlaatklep.
"Vanwaar kom jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimewo feb 15, 2012 8:26 am

Na dat ze klaar waren en de karren op gehaalt waren gaf Eduard antwoord op haar vraag terwijl hij mooi op zijn keyboard speelde. "Van overal en nergens tegelijk. Mijn ouders komen uit London, ik ben op het vliegtuig geboren en heb zo een beetje in elke wereldstad gewoont. Dus eigenlijk kom ik van nergens vandaan..." Zei Eduard. 'Oke is dat niet verschrikkelijk?' vroeg ze geintreseerd. Ze luisterde naar de mooie muziek klanken die haar oren vulde. "Vanwaar kom jij?" Vroeg Eduard. 'Ik kom uit Engeland, ik ben op mijn vijftiende naar New york verhuist, en mijn familie woont daar nu, mijn zus is ontdekt als model maar echt bekent is ze niet.' Sprak ze. Ze keek naar de grond. Er liep een traan over haar wang. Ze dacht nooit aan haar verleden en sprak er ook niet over. Niemand wist wat er aan de hand was, maar eigenlijk was het wel belangerijk dat haar kamer genoot het wist, dan kon hij haar een beetje steunen indien nodig.

(klein en inspi loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedo feb 16, 2012 5:18 am

"Het grote voordeel is dat je veel van de wereld ziet... Ik heb al bijna alle wereldsteden al bezocht, kan mijn weg tamelijk goed vinden in New York, Chicago en Wenen. Ik heb alles al gezien op mijn zestien jaar... Maar het nadeel is dat je amper tijd krijgt om mensen te leren kennen. Ik bedoel, ik heb amper vrienden gemaakt de laatste jaren. Behalve penvrienden..." antwoordde hij met een bitter lachje. Nu kwam hij zeker als een watje over... Heel langzaam veranderde zijn muziek naar een wat treurigere melodie. Het verschil was miniem. 'Ik kom uit Engeland, ik ben op mijn vijftiende naar New york verhuist, en mijn familie woont daar nu, mijn zus is ontdekt als model maar echt bekent is ze niet.' Eerst wou hij zeggen dat het wel leuk moest zijn dat haar zus een model was. Totdat hij merkte dat er een traan over haar wang rolde. Waarschijnlijk was haar zus niet zomaar gespot, ze was wél gespot. Integendeel tot die Emble hier. Haar kans op de job zou waarschijnlijk tussen haar vingers geglipt zijn... Net zoals die ene keer...

Om haar gedachten te verzetten schakelde hij over op een ander onderwerp. "Hoelang speel je al gitaar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedo feb 16, 2012 6:15 am

"Het grote voordeel is dat je veel van de wereld ziet... Ik heb al bijna alle wereldsteden al bezocht, kan mijn weg tamelijk goed vinden in New York, Chicago en Wenen. Ik heb alles al gezien op mijn zestien jaar... Maar het nadeel is dat je amper tijd krijgt om mensen te leren kennen. Ik bedoel, ik heb amper vrienden gemaakt de laatste jaren. Behalve penvrienden..." antwoordde hij met een bitter lachje. Emble knikte

Eduard ou nu vast denken dat ze huilde om de modelle baan maar dat was niet zo! Ze moest van haar ouders model zijn toen de tijd terwijl ze dat zelf niet wilde, Er waren veel dingen gebeurd! En nu zat ze hier. Ze keek naar de grond. "Hoelang speel je al gitaar?" vroeg Eduard om het even ergens anders over te hebben. Meteen klaarde ze een beetje op. 'Sinds mij zevende' Sprak ze. 'Ik ben begonnen met moderne liedjes. Ik schrijf nu zelf muziek, en soms speel ik Hard rock' Sprak ze. 'Hoe lang speel jij al muziek, waar ben je mee begonnen?' Vroeg ze geïntreseerd. 'Hebben we al eten of drinken in huis?' Vroeg ze. Ze liep naar haar kleine koffer met toilet spullen en flessen wijn en drop shot en flesjes bier, en twee flessen cola. Het stond in haar coelkast, dus ze had het mee genomen aangezien Vince het niet had gedaan. Hij had alles mee genomen uit de koelkast behalve de drank en de cola. Ze pakte een klein glas en schonk drop shot in. 'Wil je ook?' vroeg Emble. Zonder op een antwoord te wachten schonk ze nog een glaasje in en gaf het aan Eduard. Ze dronk best veel maar echt dronken was ze haast nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimezo feb 26, 2012 3:30 am

"Sinds mij zevende" was haar antwoord. "Ik ben begonnen met moderne liedjes. Ik schrijf nu zelf muziek, en soms speel ik Hard rock. Hoe lang speel jij al muziek, waar ben je mee begonnen? Hebben we al eten of drinken in huis?" "Dat zijn veel vragen in een keer! Ik ben op mijn zesde begonnen. Mijn ouders hadden me toen een gitaar gegeven omdat ik de ganse tijd met de geluidsinstallatie zat te knoeien. Of omdat ik altijd met mijn bestek op de tafel zat te trommelen. Wat ze niet erg leuk vonden..." voegde hij er met een grijnslach aan toe. "En een achttal jaren kreeg ik mijn eerst keyboard. Dat was de voorloper van deze hier." vervolgde Eduard met een haast liefdevolle blik op het dure instrument. "Maar jij schrijft dus ook muziek? Wat bedoel je daar dan mee? Texten of partituren? Ik gebruik amper partituren, het is veel leuker als je een lied leert spelen door gewoon de melodie na te spelen tot je hem volledig vanbuiten kent. En dan vergeet je hem ook niet meer..."

"Ik vrees dat de voorraad eten hier nog niet bijgevuld is. Ik heb wel een drietal zakken chips mee, en ook wat cola en jupiler, een belgische biersoort. In België hebben ze echt veruit het beste bier. Daar kan niemand tegenop."
Eduard maakte zich al klaar om er eentje voor haar te nemen toen hij zag dat ze hem al voor was en een glas had ingeschonken. Dropshot. Niet zijn meest favoriete drankje, maar het smaakte hem wel. Hoewel hij nooit meer dan een enkel glaasje gedronken had. Zoveel sterke drank dronk hij niet. Nadat zijn handen hun muzikale werk gestaakt hadden, nam hij het glaasje aan en nipte er van. "Bedankt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimema feb 27, 2012 8:31 am

"Dat zijn veel vragen in een keer! Ik ben op mijn zesde begonnen. Mijn ouders hadden me toen een gitaar gegeven omdat ik de ganse tijd met de geluidsinstallatie zat te knoeien. Of omdat ik altijd met mijn bestek op de tafel zat te trommelen. Wat ze niet erg leuk vonden..." voegde hij er met een grijnslach aan toe. Emble lachte. "En een achttal jaren kreeg ik mijn eerst keyboard. Dat was de voorloper van deze hier." vervolgde Eduard met een haast liefdevolle blik op het dure instrument. Emble glimlachte en keek naar het instrument. Leuk om te zien hoeveel Eduard van muziek hield. Net als zij zelf want de muziek was haar alles! "Maar jij schrijft dus ook muziek? Wat bedoel je daar dan mee? Texten of partituren? Ik gebruik amper partituren, het is veel leuker als je een lied leert spelen door gewoon de melodie na te spelen tot je hem volledig vanbuiten kent. En dan vergeet je hem ook niet meer..." Zei Eduard. Emble knikte. 'Ik schrijf teksten, en dan probeer ik wat en als ik iets goeds heb schrijf ik ook de noten op.' Sprak ze.

"Ik vrees dat de voorraad eten hier nog niet bijgevuld is. Ik heb wel een drietal zakken chips mee, en ook wat cola en jupiler, een belgische biersoort. In België hebben ze echt veruit het beste bier. Daar kan niemand tegenop." Zei Eduard. Emble knikte, terwijl ze de glaasjes in schonk. "Bedankt!" Zei Eduard toen hij het glaasje kreeg. Emble gooide het glas in één keer achterover, en schonk hem bij, en nam een klein slokje. 'Enwat houd je nog meer bezig behalve muziek' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimevr maa 09, 2012 5:14 am

"Pfff, tamelijk veel eigenlijk... Ik volg American Football en ben fan van de New York Giants. Vooral van Eli Manning" voegde hij er met een knikje naar de posters aan toe. Vervolgens dronk hij nog wat van die drop shot en ging verder:"Is het waar dat Monica High ook een Football club heeft? En weet je toevallig of ze nog een quarterback of een runningback zoeken? Op die posities speel ik het liefst, en het best. Goed, daarnaast houd ik ook nog van zwemmen en van theater en zo kan ik nog wel en tijdje doorgaan. Volg jij ook Football? Of een andere sport? En welk team?"
En met een graai in zijn valies haalde hij een chipszak tevoorschijn. Lays-chips met paprika smaak. Heerlijk. Snel opende hij de grote zak en bood hem haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimezo maa 18, 2012 2:44 am

"Pfff, tamelijk veel eigenlijk... Ik volg American Football en ben fan van de New York Giants. Vooral van Eli Manning" voegde hij er met een knikje naar de posters aan toe. Emble knikte. :"Is het waar dat Monica High ook een Football club heeft?' Vroeg Eduard. Emble knikte, 'Ja' Zei ze kort. 'En weet je toevallig of ze nog een quarterback of een runningback zoeken? Op die posities speel ik het liefst, en het best.'Sprak Eduard. Emble schudden haar hooft. Ze had erkelijk geen idee. 'Goed, daarnaast houd ik ook nog van zwemmen en van theater en zo kan ik nog wel en tijdje doorgaan. Volg jij ook Football? Of een andere sport? En welk team?" Sprak Eduard. 'Veel hobby's' Lachte ze. 'Nee ik volg niet echt football, en eigenlijk ook niet echt een andere sport' Sprak ze. Eduard toverde een zak chips te voorschijn, en bood het haar aan. Ze pakte een handje. 'dankje' Sprak ze. Ze gooide haar dropshot achterover, en nam een hap van een chipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimedi maa 20, 2012 12:06 am

Oh, gelukkig, ze hadden hier een football team. Hij zou zich morgen zeker gaan aanmelden! Dan kon hij zich ook nog eens wat nuttig maken. Hopelijk was het dan ook nog eens een goed team... "Je volgt geen sport? Geen enkele? Geen voetbal, volleybal, basketbal, lacrosse, formule 1, honkbal,... Geen enkele?" Verbaast trok hij zijn wenkbrauwen op. De meesten volgden toch wel een sport. Sommigen zelfs vijf, zes. Maar ja, waar moeide hij zich eigenlijk mee, dit ging hem niet echt aan.

Nadat ze wat chips genomen had vroeg hij:" Jam jij soms?" Vervolgens zette hij het keyboard wat verder van zijn bed en zette zich recht. "Laten we eens zien wat je kan!" vervolgde hij. Amper een seconde later begonnen zijn vingers over het toetsenbord te springen. Steeds sneller en sneller, een improvisatie op de melodie van Pirates of the Caribbean. "Pik maar in als je klaar bent, ik aanvaard geen nee!" Met een brede grijns keek hij op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitimevr mei 18, 2012 10:23 pm

"Je volgt geen sport? Geen enkele? Geen voetbal, volleybal, basketbal, lacrosse, formule 1, honkbal,... Geen enkele?" Vroeg Eduard verbaast. 'Nee, vind het niet erg om naar te kijken, maar heel intressant vind ik het ook niet' Ze Emble met een lichte glimlach.
" Jam jij soms?" Vroeg Eduard, maar ze kreeg geen kans om te antwoorden.
"Laten we eens zien wat je kan!" Zei Eduard. "Pik maar in als je klaar bent, ik aanvaard geen nee!" Zei Eduard.
Ze pakte haar gitaar. Ze viel bij.

-inspi loos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Emble en Eduard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Emble en Eduard   Kamer van Emble en Eduard Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Emble en Eduard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vince & Emble- kamer 768
» Kamer zoeken
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Kamer van Amy
» Max' Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: