Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let me be your rainbow rising up.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Feniquo

Feniquo


Posts : 75
Naam : Nicki

Profiel
Naam: Feniquo
Partner: What is ''Love''?
Vereniging:

Let me be your rainbow rising up.  Empty
BerichtOnderwerp: Let me be your rainbow rising up.    Let me be your rainbow rising up.  Icon_minitimevr jan 06, 2012 11:15 am

Feniquo zat nu al een tijdje op een van de tribunes naar de trainingen van de groepen te kijken, honkbal, voetbal, er werd echt van alles gespeeld. Hij zuchtte zachtjes, Feniquo wilde zich al een tijdje inschrijven voor het honkbal team maar ze zouden hem nooit serieus nemen met zijn make-up en nogal vrouwelijk en dunne lichaam. Hij kon er niets aan doen, hij was gewoon niet vreselijk mannelijk, ook al viel hij net zo veel op meiden dan op jongens. Hij zuchtte en beet even op zijn tanden toen de kou van het weer zijn litteken liet steken, hij moest zijn sjaal omdoen. Hij begon de tribunes af te lopen en liet zijn ogen over de jongens glijden, die de velden over rende, sommige zelfs vlogen. Hij glimlachte zwakjes en liep de laatste treden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steven

Steven


Posts : 155

Profiel
Naam: Steven R Mcqueen
Partner: They come... They go
Vereniging:

Let me be your rainbow rising up.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your rainbow rising up.    Let me be your rainbow rising up.  Icon_minitimema jan 09, 2012 2:01 am

Steven zag de bal, die zijn laatste kans was om nog raak te slaan, zijn kant op gaan. Hij kwam met een krachtige snelheid aan. Gelukkig was het deze keer wel raak, het had er belachelijk uit gezien als hij niet eens kon raken. Hij was namelijk wel een echte sport man, en meestal wel goed met het slaghout. Allen vandaag was hij zo in gedachten verzonken. Dat was wel te merken toen hij een fractie van een seconden later weg rende als goed was. Deze fout zou hij moeten inhalen met een stevige sprint. Maar juist nu moest hij natuurlijk weer afgeleid worden, in zijn ooghoeken zag hij iemand de tribunes af lopen. Feno… Stevens hart sloeg een keer over en hij lette niet meer op waar hij zijn voeten neer zetten. Voor hij het wist lag hij languit op de grond. Schaamtevol krabbelde hij omhoog, hij negeerde het gelach van enkele jongeren. Het deerde hem niet, hij wou gewoon even met Feno praten. Steven liep in een drafje richting Feniquo, zelf had hij een grijze joggingbroek aan en een T-Tank top. Zijn spieren waren goed te zien omdat het maar een top was, niet dat hij overbespierd was maar gewoon mooi gespierd. “Hee Feno” zei hij met een brede grijns. Het was enkele dagen geleden dat Feno en hij met elkaar hadden gesproken. De laatste keer was toen Steven wat klappen had opgevangen. Gelukkig was daar niks van te zien. “Wat doe jij hier” . Waarom ben je zo blij hem te zien. Doe normaal Schreeuwde zijn hoofd tegen hem. Omdat hij leuk is antwoordde een andere stem terug. Jij bent een jongen, je hoort op meisjes te vallen. Kijk daar.. dat meisje die turend. Daar moet je op letten/ Onbewust gleden zijn ogen even naar het turnende meisje, maar het intreseerde hem niet. Hij was vol geintreseerd voor de jongen die tegen over hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniquo

Feniquo


Posts : 75
Naam : Nicki

Profiel
Naam: Feniquo
Partner: What is ''Love''?
Vereniging:

Let me be your rainbow rising up.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your rainbow rising up.    Let me be your rainbow rising up.  Icon_minitimema jan 09, 2012 1:20 pm

Feniquo's hart sloeg onbedoelt een slag over toen hij de stem van Steven plotseling achter hem hoorde. Nét iets te snel draaide hij zich met een brede glimlach om. 'Hey steven .. ' zei hij breedt glimlachend en voelde zich autmoatisch weer rood worden. Stay calm, je wilt toch niet jezelf voor z'n voeten gooien, idiot. Zeurde een stem in zijn hoofd. 'Ik dacht dat je niet op sport zat.' zei hij glimlachend, toen hij zag dat het honkbal team ongeduldig op Steven stond te wachten. Ik hou hem alleen maar op, Ik zou niet eens moeten praten, straks vindt hij je een rare gozer, kijk alleen al hoe je er bij loopt, je bent een idioot Feno, niets meer dan een idioot. Riep de stem nu in zijn hoofd, alsof hij hem duidelijk wilde maken dat Feniquo geen recht had tot spreken.

-
Totaaaaaal geen inspiratie, en ziek. sorry :c-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let me be your rainbow rising up.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your rainbow rising up.    Let me be your rainbow rising up.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me be your rainbow rising up.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Monica Green-
Ga naar: