Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Examenleerlingen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vivianna

Vivianna


Posts : 27

Profiel
Naam: Vivianna Zaragoza
Partner: De continenten kunnen ons nooi scheiden. Domonico, hou altijd van jou
Vereniging:

Examenleerlingen Empty
BerichtOnderwerp: Examenleerlingen   Examenleerlingen Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:20 am

Ik weet niet of het in Amerika ook eindexame is, maar jullie snappen wat ik ermee bedoel Wink
Nu zijn er seizoensplaatjes, maar stel alle seizoenen zijn voorbij (dus 1 jaar) dan zou toch ook een schooljaar voorbij moeten zijn? Maar de leerlingen die nu in die klas 12 zitten, gaan die accounts dan dood? (behalve als je zakt, maar het lijkt me niet dat iedereen zakt) of is er dan een ander forum waar jullie mee samen werken van een stad waar je meeste naar toe gaan na hun exame, zodat ze hun personage niet dood hoeven laten gaan?
Ik kneusde zelf een beetje mijn hersenen bij deze vraag, dus weet iemand dat toevallig? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Examenleerlingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examenleerlingen   Examenleerlingen Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:36 am

Voorlopig zullen de seizoenen weinig impact hebben op de jaren, het geeft slechts het klimaat aan. Wanneer het forum lang genoeg draait zal ik eens gaan voorstellen om een College aan deze site toe te voegen er een promball kan worden gehouden en hierna iedereen over kan gaan. Echter is dit allemaal nog heel ver in de toekomst en tegen die tijd zullen we het er hoe dan ook nogmaals over hebben omdat de meningen tegen die tijd, met ook de nieuwe leden, misschien heel anders liggen. Ik wil de hele site graag betrokken houden bij alles... Smile

Nu dwaal ik van het onderwerp af, maar ik hoop dat je me begrijpt. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
 
Examenleerlingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Vragen-
Ga naar: