Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Some fun?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:04 am

Maja was nog vrij moe van het gala. Zij en Zac hadden bijna het gehele feest bijgewoond buiten dan het laatste toen moest zij weg. Er was niets gebeurd tussen hun, wat ze ergens wel jammer vond. Maar zo wist ze dan ook meteen dat ze niet te snel ging met haar leven. Kalm deed ze haar hemdje uit en er verscheen meteen een appelblauwzeegroen boven stuk gevolgd door een korte zwemshort waar enkele witte bloemen op stonden. Het blonde meisje legde zich neer op haar handdoek en voelde al snel dat haar gehele lichaam verwarmd werd door de felle zonnestralen die erop vielen. Tijd voor wat bruinen. Haar oortjes staken ook in haar oren en er klonk een harde muziek in haar oren. Welliswaar metalmuziek om het zo maar te stellen. Geen idee van dat de mensen naast haar, haar muziek konden horen sloot ze een tijdje haar ogen. Na een tijd verveelde ze zich toch maar bleef toch maar liggen. Simpelweg omdat ze even te lui was om op te staan.

[Zac and Maja]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:10 am

Zac was Maja gevolgd, zelf zat hij zachtjes een liedje te neuriën. Er was inderdaad niets gebeurt, maar hij was wel wat van plan, hij had haar cadeau bij en wou het haar geven. Alleen wist hij niet of dit nou romantisch moest gebeuren ofdat hij haar moest kussen. Hij kreeg even de rillingen, pure stress, hij had nog nooit een meisje gezoend. In zijn hand zat Maja's cadeau, een kleine ring die perfect rond een van haar vingers zou moeten pronken. Het stond haar ook, hij hoopte dat ze de ring niet zou afslaan, anders zou hij gewoon breken vanbinnen. Hij was nou eenmaal zijn hart verloren bij haar en hij was niet van plan om het zomaar op te geven.

Even later zag hij haar liggen, in een bikini. HIj probeerde te glimlachen maar hij was gewoon te nerveus. Langzaam stapte hij op haar af en zette zich zachtjes naast haar neer, met het doosje in zijn hand. Hij staarde naar de horizon, te nerveus om iets te zeggen, misschien dat zij het ijs zou breken..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:18 am

Opeens werd het een stuk koeler. Een schaduw viel over haar gezicht en haar hals. Meteen schoten haar helder grijze ogen open en zag ze Zac zitten. Als hij het was vond ze het helemaal niet erg. Met een zachte glimlach kwam ze recht en trok haar knieën op, daar plaatste ze haar hoofd op en legde haar armen erom heen. 'Hé, vreemdeling.' Zei ze zacht en grijnsde even naar hem. Daarna kwam ze even recht en drukte een kus op zijn wang, maar daarna plaatste ze haar hoofd weer op haar knieën en keek hem met een zachte twinkeling in de ogen aan. In haar ogen zat hij er iets of wat nerveus bij, door wat kwam dat? Bijna vergeten, ze trok haar oortjes uit haar oren en meteen kwam de schreeuwende muziek veel luider op haar af als ze had verwacht. Ze schakelde hij iPod uit en legde die op de plaats waar haar hoofd eerst had gelegen. Daar lag hij wel veilig. Allesins voor nu dan toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:25 am

Zac zag hoe Maja recht ging zitten en met een zachte glimlach hem aankeek 'Hallo vreemdeling'. Zac begon zachtjes te lachen "Ik ben geen vreemdeling meer, jij kent me al een beetje, dus als jij mij vreemdeling noemt, noem ik jou lekker ding". Hij kreeg dan een kus op zijn kaak gedrukt, dat was de druppel, nu kon hij het gewoon niet laten. Hij keek haar aan en zag hoe ze haar Ipod uitdeed, nu was het zijn beurt. Hij kwam langzaamaan dichter en drukte dan zachtjes zijn lippen op de hare, het was er nu op of eronder. Oftewel kuste ze mee oftewel sloeg ze hem tot moes.

Na de kus opende hij zijn ogen en keek hij wat wazig naar Maja, vlinders fladderden door heel zijn buik en hij keek haar aan, nu was het tijd voor het cadeautje. Hij hield het doosje voor haar " Dat was het cadeau voor na het gala, ik hoop dat je het leuk vindt". Hij keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:37 am

Opeens voelde Maja's Zac lippen tegen de hare. Het moment waarop ze gewacht had was er eindelijk. Zachtjes volgde ze hem mee in de kus en net toen ze haar hand wou optillen om die op zijn wang te leggen was het al afgelopen. Een beetje verbouwereerd staarde ze hem aan, maar toch wist ze dat het echt gebeurd was. Opeens kreeg ze het doosje voorgeschotelt en ze keek hem kort aan. Zachtjes nam ze het van zijn hand en opende het doosje. Een ring? Dit overviel haar nog meer. Voorzichtig sloot ze het doosje weer en keek hem aan. 'Zac, dit kan ik niet aan nemen. Dat koste te veel.' Kort draaide ze zich naar haar tas en viste daar een doosje uit. Dat opende ze en zette het voor hem neer op haar handoek. Daar verscheen nu een armband met op het plaatje gegraveerd: Forever yours to keep. Een glimlachje ruste erop haar gezicht. 'Ik moest jouw toch echt een kado geven na die roos. En dit is het geworden.' Zei ze met een grijnsje tegen hem en drukte hem een zachte kus op zijn lippen en trok zich na enkele seconden weer terug en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:44 am

Zac voelde hoe ze mee had gekust nog na, deze kus zou hij nooit meer vergeten. "Neem het aan Maja, dat is het minste wat ik kon doen.". Hij keek verbouwereerd naar het doosje dat ze op de grond zette en hij bekeek de armband 'Forever yours to keep' fluisterde hij en hij gaf haar nog een kus op haar lippen. "Dat mocht, maar dan neem je dat van mij ook aan. Ik vind het zo mooi". Hij schoof het bandje over zijn hand zodat het stevig rond zijn pols hing. "Bedankt, en ik heb het je nooit echt kunnen zeggen, maar ik heb gevoelens voor je. Ik heb je beter leren kennen en ik vond je zo leuk, nu nog steeds, ik hoop dat de gevoelens die ik heb voor jou, dat die nooit meer weggaan.". Hij was zelf verbaasd over de woorden die hij vastberaden uitsprak, hij was er even niet goed van..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:52 am

Maja beet even op haar lip en knikte dan toch. Zachtjes schoof ze de ring om haar ringvinger en keek hem met een glimlach aan. Toen Zac de woorden sprak kleurde haar wangen een beetje rood. 'Zac, ik ben gevoelens gaan krijgen voor je toen ik je zag op het gala. Maar toch dit had ik niet verwacht. Men gevoelens zijn er niet beter op geworden. Steeds meer begin ik van jou te houden.' Oke, dit klonk allemaal zo vreemd uit haar mond. Zachtjes boog ze naar hem toe en plaatste haar hand op zijn wang en streek daar even zachtjes over. Dan drukte ze een veel intensere kus op zijn lippen en plaatste ze haar hand in zijn haar en streek daar zachtjes door. 'Voor altijd de jouwe.' Prevelde ze tegen zijn lippen aan en keek hem met pretlichtjes in haar ogen aan. Dit was Zac, haar Zac. Een jongen die niemand van haar kon afpakken. Daarvoor was hun band net iets te sterk geworden. En die zou alleen nog maar versterken als het aan haar lag. Dit was anders dan Alain. Alain was een korte bevlieging geweest, dit was echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:59 am

Maja was van Zac, van hem alleen, niemand zou haar van hem kunnen afpakken. Hij werd weer gekust en zachtjes hoorde hij 'voor altijd de jouwe'. Hij glimlachte, "ik ben ook voor altijd de jouwe schat". Hij kuste haar intens terug, dit had ze gewoon verdiend. Ze had pretlichtjes in haar ogen, dat deed Zac helemaal smelten "Waarom maar pas op het Gala als ik het mag weten?". Inderdaad hun band was onbreekbaar, niemand kon hen nog uit elkaar krijgen. Dit was echt, Zac voelde het, en hij zal dit gevoel voor altijd bij zich willen houden.. Maja was zijn eerste echt liefde, en hij wou ook dat zij zijn laatste was..

[inspiloos XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimedi aug 24, 2010 10:26 pm

'Weet niet.' Zei ze tegen hem en haalde haar schouders op. Maja legde haar beide armen om hem heen en keek hem een tijdje in zijn ogen aan, waar je trouwens jezelf in kon verliezen. Zachtjes drukte ze een kus op zijn lippen. Het gevoel dat nu door haar ging was zo intens, het leek wel alsof ze ging barsten. Het gevoel kon ze niet meer onderdrukken op de een of andere manier. Kwam waarschijnlijk omdat ze bij Zac was. Na een lange tijd beindigde ze de kus en bleef nog even bij hem zitten en glimlachte even. Zachtjes streek ze door zijn haren en beet even op haar onderlip. 'Dus nu is het echt aan?' Vroeg ze zachtjes en wachte af.


[Inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimewo aug 25, 2010 4:57 am

Zac had er nog niet aan gedacht dat het zo warm zou zijn en hij deed zijn t-shirt uit. Hij smeet die naast hem neer en keek dan naar Maja. Ze had zo'n mooie ogen, hij kon er uren in kijken, daar was hij zeker van. Hij kuste haar zachtjes mee en omarmde haar. Ze was nerveus, net zoals hij. Hij liet haar los en dan vroeg ze: 'Dus nu is het echt aan?'. Zac knikte zachtjes "Als jij dat wilt en je er ook klaar voor voelt.". Hij keek eventjes rond en kreeg dan een strandcabine in het oog, maar snel keek hij weer naar Maja. Zij zat zachtjes in zijn haren te woelen, vond hij best leuk. Hij grijnsde lichtjes en deed net hetzelfde terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitimewo aug 25, 2010 5:23 am

Maja glimlachte en drukte een zachte kus op zijn lippen. Oke, daar was ze dan ook alweer zeker van. Nu had ze dus een vriend hier. Meer had ze eigenlijk niet meer nodig. Na een tijd had ze pas echt door dat hij zijn shirt had uitgedaan en grijnsde eventjes. Nu was hij eigenlijk nog een stuk leuker dan hij al was. Maja negerde de blikken die op hun waren gevestigd en glimlachte naar hem. 'Wat zullen we eens een keertje doen?' Maja had wel enkele dingen in haar hoofd, maar toch. Die konden ze hier niet uitvoeren, toch niet met al die mensen die hen aanstaarde. En volgens haar was hier nergens een afgesloten plek op het strand. Dus dat was ook al uitgesloten om te doen, eigenlijk was ze wel blij dat hij hier nu was met haar.

[Inspi]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Some fun? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some fun?   Some fun? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Some fun?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: