Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Crabs with epicocity.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimewo dec 21, 2011 9:15 am

"Audience!" begon Craig zijn verhaal, zoals alleen standaard was in zijn LazyVlogs. "What, what are you doing in bed with me?" vroeg hij met zijn typische verontwaardigde stem en haalde de camera van onder de dekens, om het vervolgens op zijn hoofd te richten. Hij had zo'n anderhalf miljoen abonnees op YouTube en het was ook waar hij zijn inkomen aan verdiende. "I only got two hours of sleep today. Seriously. Two hours. And I woke up and I was like 'I'm awake!'" Hij had een :D-hoofd met een bijpassende toon, maar dat vervaagde al snel weer. "No, actually I was really like NOOOOOOOOOOH. And I rolled out and I fell on a piece of wood.. What is it called? A sidetable. A table. I'm done." Hij deed zijn vinger voor de lens. "Intro of darkness then redness then whiteness!" riep hij en er kwam zwart, daarna rood en daarna wit.

Na zich aangekleed te hebben liep hij zijn deur uit. Hij zou straks wel editen zodat het overliep. Op een gegeven moment stond hij gewoon weer rustig in een winkel met zijn camera. "You're not allowed to film in here, they're really strict." fluisterde hij in de camera. "Boop. Boop. Boop." zei hij met een prethoofd terwijl hij rolde. Hij was echt een groot kind of zo. Hij had van die heelies en die droeg hij zowat elke dag. Schoenen met wieltjes. Wie dat bedacht had was een genie. "Well you may have noticed we're in a different setting now. I know you guys are all like "what? Craig, did you just use your teleporter to get over here?" and in fact, I did! I just booped over here with my magical teleporter of magicness. No. I don't have a teleporter. But seriously, how awesome would that be? I could teleport to you guys!" Hij werd weer eens te enthousiast en heeliede de andere gang in, niet bepaald opzoek naar iets. Leek hem gewoon een leuke plek om een DailyVlog te houden. Boop! "Have you seen the way all these people look at me? They're like "dude, dude you're talking to yourself. Dude, you're crazy. Dude." and I'm like.. well I don't know because I haven't replied. How should I reply? Audience, you need to help me out here."

[&Isis]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimewo dec 21, 2011 10:27 am

"Ja, bedankt, daag!" Isis stapte de kledingwinkel uit en keek tevreden naar haar drietal winkelzakjes waar er stuk voor stuk zeker twee jurkjes in zaten. Ach, Isis was gewoon geobsedeerd door jurkjes, het liefst zou ze nooit meer broeken en t-shirts aan doen. Met een stralende, voldane glimlach wandelde ze de roltrap op en liet zich leiden naar beneden. Dit winkelcentrum was echt gewoon gigantisch! Maar Isis had niets liever, het winkelen deed haar goed. Zelfs als ze ziek was stond ze voor een etalage te kijken naar de nieuwste mode. Nee, Isis deed niéts liever. Behalve met haar vriendinnen wat gaan.. Shoppen, ja, juist, net hetzelfde. Isis lachte bij haar eigen nutteloze gedachten, misschien was het beter om wat suikers te eten zodat haar hersenen wat beter zouden werken. 'Good plan.' Instemmend op haar eigen voorstel wandelde ze naar een winkel waar men allerlei lekkernijen, snoepen en nog veel meer verkocht. Haar bruine ogen gingen van een stel donuts naar wat soesjes tot wanneer ze bij zo'n hoorntje met vanille-crême tussen. Hum, dat zag er gewoon héérlijk uit. Afwachtend op haar beurt keek ze de verkoper aan die haar eerst bediende van de plaats de andere boel. "Oh, doe eerst de rest maar hoor!" Met een vriendelijke blik op haar gelaat keek ze de rest van de mensen aan die haar dankbaar aankeken. Behalve de eerste oude vrouw die normaal aan de beurt was stak haar vinger uit naar Isis. "Doe dat meisje eerst maar!" Isis haalde haar schouders toegeeflijk op, goed voor haar dan! "Een hoorn met die vanille crême." De man knikte en vroeg haar of dat alles was. Isis knikte. "1 euro en 50 cent alstublieft." Isis stak het kleingeld in zijn hand en nam het zakje van hem over. Dankbaar keek Isis de oude vrouw aan waarna ze iedereen nog begroette en wegstapte. Hum, deze dag viel eigenlijk wel goed mee. Alhoewel, die kon alleen maar beter worden! Bij het zien van een jongen met een camera keek ze haar ogen uit. Stond die nu sérieus tegen zijn camera in het Engels te babbelen? Isis lachte, wat gebeurde er toch met de wereld? Met een geamuseerde blik op haar gezicht wandelde ze op de jongen af. "Amusant?" Isis grijnsde, hoorde hem nog net het laatste Engelse gebrabbel brabbelen. "Indeed, you are freacking creepy." Isis liet haar zakken tegen de grond zakken, schoof ze toch tussen haar voeten zodat ze niet werden gepikt en nam haar koffiekoek in haar handen. Meteen daarna, toen ze de koek in haar handen had, besefte ze dat de jongen er ook nog was. Juist. "Ook een hap, stuk, whatever you want?" Isis haar stem was vriendelijk, uitnodigend terwijl ze haar hand met de koek naar hem uitstak en eigenlijk hoopte dat hij haar niet zou filmen. Daar was ze echt te bescheiden voor, alhoewel, hoe ze op deze jongen zonder poespas was afgelopen, respect. Isis grinnikte. Dikke fun hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimewo dec 21, 2011 10:47 am

"Well, of course you can't answer now. Unless you were watching this from the future and used the timemachine from the future of magicness and then you could use my teleporter and help me out." brabbelde Craig verder, eigenlijk alleen zelf begrijpend wat hij allemaal zei en deed. Mensen liepen langs en keken hem fronsend aan, maar ja. "Yes, yes you watch. I'm a bit crazy, I talk to myself!" riep hij een paar mensen achterna, die hem meteen met een val-dood blik aankeken. Oehoehoe, sorry.
"Amusant?" klonk er, waardoor Craig schrok en de camera moest opvangen omdat die half uit zijn handen viel, maar hij had genoeg talent om het op te vangen. "Sorry Audience, I almost let you fall. I let you down. No, I would never let you guys fall. You're the most important thing in the world. Obviously." terwijl hij dat zei hield hij zijn camera in een hand vast en maakte hij met de andere vage gebaren naar de camera, hoewel die vast niet zo erg opvielen. Hij draaide de camera wat naar het meisje toe zodat ze er allebei op stonden grijnsde breed naar de lens. "I'm going now, I'm going to talk to this hot hot hot girlbuscus. Peace off. Bless your face, if you sneezed during this video, bless you!" zei hij en hield zijn hand weer voor het scherm. "Outro of darkness then redness then whiteness." En klaar. Het was een tikje van hem geworden om achter iedereens naam -buscus te zetten en ook niet geheel abnormaal voor hem om de helft van de mensen die hij kende hothothothot te noemen. Het waren van die stopwoordjes voor hem.
"YouTuber zijn is niet zo makkelijk als het lijkt. Weet je, je moet rondlopen en lullen over niks en op de bank liggen en jezelf opnemen, en natuurlijk hebben de helft van de bekende YouTubers geen baan omdat we hier al ons geld aan moeten zien te verdienen. Ja, we hebben het maar zwaar.." legde hij uit, met een kleine grijns rond zijn mond. Grote kans dat ze doorhad dat dat allemaal sarcasme was. Hij had ontzettend veel geluk dat hij zoveel abonnees had en dat hij geld kon maken door videootjes te maken. Ja, dan had je het echt goed. "Ook een hap, stuk, whatever you want?" vroeg het meisje terwijl ze de koek naar hem uitstak. Koekje! Oehoehoe! Hij mocht haar nu al. Niemand die je koekjes aanbood kon gemeen zijn. Tenzij ze van veertig jaar en ouder waren. Dan zou hij wegrennen. Want die mensen waren wel eng. "Don't mind if I do." Hij brak een stuk van het koekje af, waarna het half uit elkaar kruimelde en de helft dus op de grond flikkerde. Voor enkele seconden staarde hij naar de grond, naar de kruimels en alles. Oeps. Slim, slim. "... That's an evil cookie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimewo dec 21, 2011 12:22 pm

Isis moest lichtjes lachen bij het stuntelige gedoe van de jongen. Even hield ze haar adem in toen de camera uit zijn handen viel en hij hem gelukkig terug opving. "Lucky you." Isis grijnsde en keek de omgeving rond. De vertrouwde geluiden van babbelende mensen, machines en lachende kinderen glipte haar oren binnen. Heerlijk was het om om de week eens een paar winkels door te lopen en je helemaal te laten gaan. Isis moest nooit naar de prijs kijken, ze had een goed verdiende job en goeie ouders die haar vaak wel wat geld toeschoven. Verwend? Nêh, zo erg was het niet. Laten we het houden op, lievelingskindje van de ouders. Isis grinnikte bij die gedachte, ze was altijd al het enigste kind geweest dus had ze eigenlijk altijd alles gekregen. Nou jou, bijna alles. Toen ze had gevraagd voor een paard mocht ze het niet. Dat was de 1ste keer geweest dat Isis als kind had gehuild, omdat ze haar zin niet kreeg. Isis kon ze het zich zo voorstellen. Ongelofelijke tijd waarin zij had geleefd. Nu waren de rollen wat gedraaid. Isis moest zelf inkomen krijgen en zelf dingen kopen. Best nieuw maar toch leuk! Bij het rare gebrabbel dat de jongen tegen zijn camera deed moest ze lachen. Net alsof die camera zijn leven was, zijn kleine baby. Maar naarmate de camera begon te draaien merkte Isis dat de lens naar hen tweeën werd gedraaid. Ietsje geschrokken keek ze de jongen naast haar aan. "Hum. I do not like to stand before a camera. It scares me.." Isis glimlachte, duwde de camera wat naar beneden en merkte tot haar opluchting dat hij het ding afzette. "Thanks." Vriendelijk knipperde ze met haar ogen en luisterde aandachtig naar wat hij nog zei. Het deed haar alleen maar meer lachen, hij was dus zo'n YouTuber, geweldig. Isis had best wel respect voor die gasten, merendeels omdat ze vaak uit verveling die filmpjes ging bekijken. Niet dat er vaak wat nuttigs in te vertellen was, het was gewoon amusant en Isis vond er soms nog wel zeer goeie.
"Je verdiend hier je geld mee neem ik aan?" Isis wenkte de jongen mee te komen naar een openbaar restaurantje waar ze zich op een stoel neerplantte. Ze was eigenlijk best wel geïnteresseerd in het leven van zo'n YouTube-freak. Niet dat ze het zelf ooit zou willen doen, eerder gewoon een nieuwsgierigheid. Zo van, waar hij al die inspiratie en ideeën vandaan haalde. Isis zou er nooit op kunnen komen. Zij zette liever haar gedachten op kleren, véél interessanter. Voor ze het wist was de koek al uit haar hand gegrist, een stukje kreeg ze terug op haar hand en lacherig keek ze, net als de jongen, naar de grond waar er een aantal kruimels lagen. "Hunger?" Isis lachte, wist dat die vraag overbodig was en at een paar happen van haar koek. Wat ze wel niet had verwacht was dat er een stuk vanille crême van haar koek afviel en recht op de grond viel. "Shít, dat had je toch niet gefilmd right? Anders schiet ik je nu ter plekke dood!" Half lachend veegde ze de crême van de grond en liet het in een vuilbak verderop verdwijnen. Mooi, niemand gezien. Toch? Toen ze zich weer neerzette tegenover de jongen keek ze hem recht, keurend aan. Hum, geen misse jongen, moest ze eerlijk toegeven. "Isis." Met een vriendelijk knikje stelde ze zich voor, afwachtend op zijn voorstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimewo dec 21, 2011 9:13 pm

"Ey, the Audience doesn't judge. The Audience is your frrrriend." grijnsde Craig breeduit naar het meisje. Ze was blijkbaar niet iemand die graag voor de camera stond, maar ja, daar moest hij dan maar mee leven. Niet zo lastig nog. Ze wenkte hem naar een restaurant. Oke, best. Als een hothothot meisje je vroego f je meeging naar een terras of zo, dan deed je dat.
"Je veriend hier je geld mee neem ik aan?" vroeg het meisje aan hem, en hij knikte terwijl hij op die koek zat te omnomnommen. Toen hij het had doorgeslikt en dus niet met open mond zou zitten kauwen, kon hij weer een fatsoenlijk antwoord geven. "Uhu. Ik heb nu iets van anderhalf miljoen abonnees, dus als er adds op m'n videos staan en ik krijg vijf cent of zo elke keer als iemand mijn videootje bekijkt, dan heb je een behoorlijk salaris." meldde hij vervolgens met een kleine grijns en krabde bescheiden aan zijn achterhoofd. "Hunger?" vroeg het meisje, waarna hij vrijwel meteen begon te lachen. Hahaha! Oke, hij snapte waar ze vandaan kwam want in het Nederlands zei je ook 'honger?', maar in het Engels kon dat niet. Ahahaha. "Sorry, sorry. Je bent grappig." meldde hij nog altijd een beetje lacherig. "Maar ja, heb vanochtend niet ontbeten. Onhandig, ik weet 't."
"Shít, dat had je toch niet gefilmd right? Anders schiet ik je nu ter plekke dood!" riep het meisje lacherig want er lag een hoopje vanille crême op de grond. Craig begon opnieuw te lachen, puur en alleen omdat hij het echt grappig vond. Hij kon ook om zijn eigen blunders lachen, dus oke. "Nee, nee, de camera is al opgeborgen. Je bent ontsnapt." zei hij met een grijns, waarna het blonde meisje zich voorstelde als Isis. Hoe moest hij daar wat leukst achter plakken? Isbuscus? Isuscus? Isisuscus? Tss. Hij vond haar naam mooi - het had iets Egyptisch - maar er kon geen -buscus achter, en dat was irriterend. "Craig, aka Crabuscus." stelde hij zich toen ook voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 1:10 am

Isis moest lachen. Noemde dat ding nu echt Audience of bazelde hij dat maar? Ach, misschien had hij het gedaan met een mama camera en dan die nieuwe Audience gepoept. Hmjuah, niemand kon dat weten right? Isis grijnsde, wat voor gedachtes zich nu in haar hoofd speelden, ongelofelijk! Bij de uitleg van Isis sperde ze haar ogen ongelovig, dat echt een bofzak! Moest ie even zo'n dom filmpje in elkaar flansen, posten en huppa, daar kwam het geld binnen. Isis lachte, keek de trotste Craig aan die het waarschijnlijk ook helemaal te gek vond. "Jaloersheid hier. Leer me dat eens wil je." Isis lachte, nam nog een hap van haar koek en lette extra goed op zodat er niets meer uitviel en ze niet weer zo'n gênant moment zou hebben. Bij het gelach van de jongen trok ze haar wenkbrauwen op, wat was er zo grappig? Zijn excuses deden haar glimlachen. "Really? Isis is nooit grappig." Met een D=-hoofd keek ze hem aan, zich niets aantrekkend van de mensen die hun beiden wat raar aankeken. Ze dachten zeker zoiets als 'je komt elke dag wel raar volk tegen, no big deal'. De uitleg van het 'honger'-gedoe moest ze lichtjes lachen. Isis kon nooit haar eten overslaan, zelfs als ze gehaast was moést ze iets eten. Anders kwam ze de dag gewoon niet door. "Geen idee hoe je dat doet. Ik moét eten of ik val dood." Isis grinnikte, zag dat er een man hun richting uit kwam. Vast en zeker om wat te bestellen. "Voor mij gewoon een cola. Jij?" Ze draaide haar gezicht naar de jongen. Toen die wat had gezegd ging de man terug weg en moest Isis zachtjes lachen. "Had je die zijn face gezien? Volgens mij was die net gedrogeerd. Drugs.. Humhum." Isis grijnsde terwijl ze een haarlok van voor haar gezicht wegstreek. Opgelucht haalde ze adem toen de jongen zei dat zijn camera opgeborgen was en dat er dus niet op stond. "Goed. Anders had ik mijn wapen." Droogjes hief ze haar koffiekoek waar er alleen maar een hoorn van overbleef. Melig keek ze met haar oog door de koek, legde die gauw terug weg toen ze merkte dat een aantal mensen haar lachend aankeken. "Sorry guys, deze dude makes me crazy.." Grijnzend keek ze naar Craig, afwachtend op zijn reactie. Die zou vast en zeker beginnen lachen, zou wel iets voor hem zijn. De jongen stelde zich algauw voor als Craig waarbij Isis in de slappe lach schoot. "Vanwaar die Crabuscus?" Nieuwsgierig legde ze haar aandacht op hem en knipperde een aantal keren charmant met haar wimpers. Deze jongen was klunzig maar eigenlijk echt wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 7:48 am

Craig noemde al zo lang als hij wist zijn kijkers audience. Het was gewoon Engels voor toeschouwers of toehoorders. Het was gewoon een van zijn trekjes geworden, net als dat hij achter iedereens naam -buscus plakte. En dat hij vaak Steven zei tegen een denkbeeldige medewerker aan zijn YouTube videos. Er was helemaal geen Steven. Hij moest het allemaal zelf doen. Och, arm schaapje dat het was. Zelf een beetje klikken. Ik maak ongeveer $440 per dag, maar dan tel ik mijn andere YouTube kanalen zoals CraigGames en CraigVantas niet mee, nog mijn verkoop van merchandise. Met die erbij geteld zal het wel meer zijn, denk ik.. Nah, dat zou hij maar niet zeggen. Kwam zo.. dunno over.
"Zo moeilijk is het niet. Ik heb CWF oftewel cute win fail, wat niet zo moeilijk te bedenken was. En dan mijn daily vlog waar ik gewoon vijf minuten van mijn dag opneem, en mijn game kanaal waar ik gewoon film hoe ik spelletjes speel met commentaar. En dan heb ik ook nog mijn literals, wat ik gewoon.." legde hij uit. Ja, zijn youtube videos waren iets waar hij graag over praatte, soms misschien iets te graag. Derpderp. "Eeeen ik praat weer te veel over mezelf." zei hij met een :'D-hoofd. Wat YouTube videootjes betrof, raakte hij nogal snel in een roes. Toen de ober of whatever 't was vroeg wat ze moesten, moest hij zijn lach onderdrukken. Hij bestelde ook maar een cola, waarna de man knikte en wegliep. Meteen maakte Isis een opmerking erover, waarna hij lachend begon te knikken. "Sour face of sourness." zei hij met een diepe stem, nog altijd half lachend. Het was like 'God, I really need some pot right now'. Craig deed het gezicht na - maar dan falend - en begon vervolgens weer te lachen. Durrrr. Al gauw merkte ze op dat hij haar nogal crazy maakte, toen mensen hun zaten aan te kijken en zo. "Yes. That is a side-effect. Hanging around my awesome is dangerous for other peoples' awesome. It radiates and mutates. Ik zou een pas-op bordje moeten dragen." zei hij. Derrrp. Al gauw vroeg het meisje waar zijn naam vandaan kwam.
"Middelbare school en ik zat in een of ander Grieks toneelstuk. Met een vriend, Lance. Lance. Isn't that awesome? Want wij waren like 'We will call you, Lance'. En hij was like 'but my parents names me John!' en wij waren like 'SHUT IT. Your name is Lance!'. Nee maar even terug naar het onderwerp, toen noemde wij - ik en andere vrienden - hem dus Lance en in return noemde hij mij Crabuscus want het is een of andere Latijnse versie van Craig. Nou ja, nee, dat is een leugen. Het klinkt Latijns door de buscus. En nu heet ik zo. Craig Crabuscus Vantas. Tripple C. Nee wacht. Er zit een T tussen. I don't like to make sense." legde hij uit, hoewel hij dus wel nogal snel afgeleid was. Big surprise, dude.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 8:26 am

Isis zag dat de ober met een tweetal cola's terugkwam en nam die met een vriendelijk knikje aan. "Danke." Met een :'D-hoofd keek de man aan die haar een weirde knipoog gaf. Isis was like D:. Die gast was echt te lelijk om hier rond te lopen, bijna.. Brrrrr! "Gatverdamme", fluisterde ze wat meer naar Craig gebogen toen die man weg was. Ze maakte een 'ril'-geluidje en vestigde haar aandacht meteen weer op haar cola. Dat was dan ook het enige wat normaal was, een cola. Om te zeggen dat die gast voor haar normaal was, daar had ze zo haar twijfels bij. Maar ach, van tegenwoordig moest je van niets meer verschieten. Toen Craig begon te praten probeerde ze haar hoofd bij al zijn gezever te houden. Tjeez, moest je Isis nu vragen wat ze daarvan had onthouden mocht je haar doodslaan. Nee, Isis snapte er dus echt niets van. "Oh cool!" Zei ze ietwat glimlachend al verraadde haar afwijkende blik wel dat ze er niets van had begrepen en het haar niet meer interesseerde. Dat zal wel aan haar liggen, misschien vonden anderen dat wel leuk, dunno. Vlug probeerde ze een ander onderwerp aan te gaan, al was Craig haar voor waardoor ze alleen maar kon knikken. Hum, volgens Isis was dit geen jongen waarmee je een deftige, ABN, conversatie mee kon houden. "HOLAWOLA!" Isis verhief haar stem was toen ie in het Engels begon te brabbelen. Nu moest ie echt z'n mond eens houden. "Mag ik eens wat zeggen liefie?" Isis grijnsde, legde haar handen op tafel en keek de jongen voor haar recht aan. "Ik versta geen woord van wat jij allemaal brabbelt. Dat TouTuber-gedoe, dat gaat me waarschijnlijk nooit liggen. Als het aan mij ligt ofcourse." Isis glimlachte, verwachtte nu eigenlijk zo'n D=-gezicht maar hoopte dat ie volwassen genoeg was om dat te laten. Alhoewel, kon ze ook nog eens lachen. Deze dude had al genoeg met háar gelachen. Bij de uitleg over zijn naam knikte ze, blij dat ze dat wél verstond. "Woow, heftig. Ik heb nooit een bijnaam gehad. Mijn naam bestaat toch ook maar uit 4 letters dus veel konden ze er niet op vinden. Behalve Iesje, maar dat was dan ook toen ik 5 jaar was. Niet meer van toepassing dus." Isis lachte, nam nog een slokje en stelde zich daarna recht. Met haar beide handen nam ze haar overdosis van winkelzakken vast en begon te wandelen voorwaarts. "Heeft deze YouTuber zin om nog wat te wandelen of niet?" Isis keek over haar schouder naar de jongen terwijl ze verder stapte. Isis was van plan nog wat langs het parkje buiten het winkelcentrum te wandelen, daar was er ook een klein speeltuintje. Isis grijnsde. Waarom ze de jongen had uitgenodigd om wat te gaan wandelen, geen idee, hij was eigenlijk te cute om hem te laten zitten. Niet dat ze er ooit wat mee zou willen, misschien was hij voor haar wat té weird. Al kon dat wel een vooroordeel. Het was alleen dat vele gebrabbel over dat Youtube gedoe dat haar had afgeknapt. Isis was geïnteresseerd, maar al dat gezever dat daar bij hoorde was weeral veel te veel. Isis grinnikte, wandelde het winkelcentrum uit en liep richting het parkje. Of de jongen haar nou zou volgen of niet, dat was aan hem, Isis kon ook evengoed alleen haar tocht verder zetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 8:42 am

Isis lulde maar wat uit d'r nek, maar dat vond Craig eigenlijk beter dan dat ze hem recht in zijn gezicht vertelde dat het haar weinig interesseerde. Er bestond immers ook zoiets als onbeleefd zijn. Maar daarom hield hij zelf ook maar zijn bek erover, dat zou beter zijn. Hoewel er een kleine kans was dat dat hem lang zou lukken. YouTube had een groot deel van zijn leven overgenomen en het was gewoon iets waar hij niet omheen kon.
"Mag ik eens wat zeggen liefie?" Meteen deed hij zijn hand onder zijn kin, sperde hij zijn ogen overdreven ver open en werd zijn gezicht nogal duck-face achtig. Jup, kleine kans dat hij ooit iets serieus zou nemen. "Ik versta geen woord van wat jij allemaal brabbelt. Dat YouTuber-gedoe, dat gaat me waarschijnlijk nooit liggen. Als het aan mij ligt ofcourse." CULTUURBARBAAR. Meteen was zijn ego gedeukt en knikte hij met een duckface en een frons, waarna hij zijn handen samengesperd op tafel zette en even nadacht. Oke, zo kon het natuurlijk ook. Hij luisterde wel gewoon naar haar. Prima. Ja zo'n egodeuk kwam hard aan, maar gelukkig was hij al twintig en wist hij het ietwat volwassener te handelen dan toen hij nog jonger was. Hoewel zijn hersenen nog steeds nogal blurblurblurBOOP waren.
"Woow, heftig. Ik heb nooit een bijnaam gehad. Mijn naam bestaat toch ook maar uit 4 letters dus veel konden ze er niet op vinden. Behalve Iesje, maar dat was dan ook toen ik 5 jaar was. Niet meer van toepassing dus." zei het meisje, met een lach. Hij grinnikte zachtjes en knikte dat hij het begreep. Grote kans dat er anders een Ibuscus of Isiscus opmerking was gekomen, maar ja, dat zou ze vast niet zo waarderen. "Heeft deze YouTuber zin om nog wat te wandelen of niet?" JA BEGINT ZE ER ZELF OVER. Hahahaha. "Is goed." zei hij en pakte een verkreukeld briefje van $10 uit zijn zak en pleurde die op het tafeltje onder een van de glazen. Tadadum. Das nog een mooie fooi ook. Hij stond op en volgde haar maar, tot hij weer naast haar liep en ze blijkbaar richting het park gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 9:39 am

Isis merkte dat de jongen haar volgde en knikte lachend. "Ik dacht dat je ego zo gekrenkt was dat je niet meer ging komen?" Isis lachte, gaf hem een plagende por en hoopte hem daarmee weer aan het praten te krijgen. Ze vond het niet zo erg dat hij zoveel babbelde, zolang hij maar een minuutje kon zwijgen. Met haar groene ogen verkende ze de omgeving vooraleer ze weer rustig verder stapte. Soms had je zoveel volk in dat parkje dat ze liever ergens anders heen ging dan tussen joelende kleine kinderen te zitten. Maar blijkbaar was het redelijk kalmpjes en konden ze ongestoord verder stappen. Isis wilde net vragen 'vertel eens wat over jezelf' maar verbeet die vraag, dat zou ze best maar niet zeggen. Als ze tenminste niets meer over dat YouTube gedoe wilde horen. "Heb je nog wat anders dat je interesseert behalve YouTuber zijn?" Isis keek zijdelings naar Craig die opeens wel heel stil was. Na een tijdje begon Isis te begrijpen waarom hij zo down was, vast en zeker omdat ze hem recht in zijn gezicht had gezegd dat het haar eigenlijk niet veel interesseerde. Of toch ongeveer in die zin. Maar moest Isis nu beginnen over haar voorliefde voor shoppen zou hij vast hetzelfde hebben gedaan, al zou Isis er niet zo over aangedaan zijn. Isis was niet echt dat type dat zich veel aantrok van wat anderen zeiden, ze was meer op zichzelf gesteld. Toen ze een bankje passeerden hield Ies daar halt en liet zich op het houten bouwwerk vallen. Uitnodigend klopte ze naast haar op een leeg plekje en keek Craig met haar groene ogen aan. Ze zag dat hij nog steeds die duck-face op zijn gezicht had staan dus moest ze het hem maar duidelijk maken. "Craig. Het is niet dat je niet goed in je werk bent, juist super goed! Hoe ik je zag lulle-babbelen", ze verbeterde ze zich vlug en glimlachte verontschuldigend. "Je deed het echt goed! Maar moest ik over mijn hobby beginnen zou je volgens mij ook achterover liggen. Vooral omdat jouw code-taal van dat YTuber gedoe, onverstaanbaar is." Isis lachte, hoopte dat ze nu zijn ego weer wat had opgekrikt en hij niet boos ging zijn. Alhoewel ze zich wel realiseerde dat ze hier met een volwassene te maken had en niet met een baby. Al had Isis wel al gemerkt dat dit geen normaal iemand was, eerder een lichaam van een volwassene met een hoofd van een 5jarige. Maar dat ging ze hem maar niet zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 9:54 am

"Ik dacht dat je ego zo gekrenkt was dat je niet meer ging komen?" merkte ze lachend op en gaf hem een por. Hij grinnikte droogjes. Ja, zijn ego was behoorlijk gekrenkt. Maar hij had een heel teer ego. Moest je voorzichtig mee zijn. Eigenwaarde was bij hem soms ver te zoeken. "Nah, zo snel is mijn tere ego niet gekrenkt.. Wacht. Die zin klopt niet. Mijn uiterst normale menselijke ego is niet snel gekrenkt, bedoel ik." merkte hij op met een frons terwijl hij probeerde logica uit zijn eigen woorden te halen. Dat was ver te zoeken, haha.
"Heb je nog wat anders dat je interesseert behalve YouTuber zijn?" Oh ja, begin er nog maar over, dat maakte het vast veel beter. Het verzachtte de pijn niet, hahaha. Nah, zo erg was het ook weer niet. Hoewel het een feit was dat hij zijn muil erover was gaan houden en ze hem dan plots afbeet met het feit dat het haar niet interesseerde. Ach, hij mocht niet klagen. "Gamen en rondderpen op conventies." vertelde hij. Als je heel je leven bezig was met fanmail, videos maken, ideeën bedenken en al die verdere shit was er weinig kans dat je niet dingen deed die er niks mee te maken hadden. Hij wou net vragen hoe het met haar zat, maar hij werd alweer op het bankje geklopt.
"Craig," begon ze. "Oh God." zei hij met een :'D-hoofd, voorziend dat er een speech aankwam. "Het is niet dat je niet goed in je werk bent, juist super goed!" begon ze toen, waarna hij begon te lachen. "Dat weet je helemaal niet. Misschien ben ik wel bagger." zei hij lachend, gezien ze nog nooit van hem gehoord had en dus noch zijn videos. Daar vroeg hij ook niet om, beter dat ze dat niet deed eigenlijk. "Hoe ik je zag lulle-babbelen." Dankjewel? "Je deed het echt goed!" Hurr. Ze wist waarschijnlijk niet eens waar ze het over had, maar hij knikte maar begrijpend zodat ze dacht dat hij het allemaal wel goed vond. Hij confronteerde mensen er meestal niet mee, dat was nergens voor nodig. Hij ontweek ruzie liever. "Maar moest ik over mijn hobby beginnen zou je volgens mij ook achterover liggen. Vooral omdat jouw code-taal van dat YTuber gedoe, onverstaanbaar is." Hij voelde zich als een klein kind dat een tik op zijn vingers kreeg van mammie. Tss.
"Nee, want het verschil is dat ik gewend ben dat mensen over dingen lullen en dat ik ernaar luister, ook al interesseert het me niets. Maar dat ligt bij elk mens anders, vooral als je niet zo geweldig bent in Engels en mijn taaltje dus maar als Chinees klinkt voor je.. en volgens mij ben jij het type dat geen blad voor de mond neemt? Niks mis mee, natuurlijk! Alleen goed dat je voor jezelf op weet te staan." meldde hij, weer wat socialer dan net. Ach, hij stoorde zich er niet aan. Niet meer dan, op zijn minst. "Maar goed, dat achterwege, goed?" Hij durfde niet eens meer flauwe grapjes te maken omdat die Engels waren en hij het idee had dat ze er niet zoveel van begreep. "Als we niet als debielen lopen te brabbelen, zitten we hier wel in een discussie." zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:25 am

Isis schoot in de slappe lach bij zijn nogal droge opmerking. "Je tere ego? Mwhuaha, moet gezond zijn volgens mij." Isis lachte, keek de jongen met een bemoedigende glimlach aan. Ze wist goed genoeg dat ze deze jongen telkens meer en meer in de grond aan het stampen was dus besloot ze daar maar mee op te houden. Tenslotte was ze hem maar aan het plagen, al merkte ze dat die dat wel zeer serieus begon te nemen en het voor Isis dus ook niet meer grappig was. Toen ze het antwoord kreeg op haar vraag moest ze zachtjes grinniken, ach, wat had ze nu anders verwacht? "Cool! Al ligt mijn interesse bij kleren, de nieuwe modes." Isis lachte, wenkte zijn gezicht naar haar viertal zakken van kleding. "Je ziet het wel denk ik." Lacherig nam ze haar mobieltje uit haar tas toen ze het bekende melodietje hoorde. "Hallo?" Verontschuldigend keek ze Craig aan terwijl ze zich recht stelde en een eindje van hem weg stapte.
Na een goeie vijf minuten keerde Isis weer lachend terug naar Craig. "Het was m'n beste vriendin. Ze wilde afspreken, vandaag nog, maar ik heb dat afgezegd. Ik zei dat ik met een awesome guy aan het praten was." Isis gaf een melige knipoog en hoopte hiermee de stemming wat te doen omslaan. Puur omdat ze niet hield van die verdomde stiltes. Dat compliment was ze hem overigens ook wel schuldig. Toen hij opeens begon te ontkennen schudde ze haar hoofd, duidelijk niet akkoord. "Dude, hoe je daar stond Engels te bazelen tegen die camera van je. Waarom dacht je dat ik naar je toe kwam?" Grijnzend keek ze hem aan, hopend dat hij dát niet ging ontkennen. Het was eigenlijk ook de waarheid. Isis vond hem zo gek doen voor die kijkers dat ze zich verplicht had gevoel om op hem af te stappen. Of ze daar nu spijt van had, hélemaal niet. Het was bij nader inzien nog een gezellig persoontje, had hij nu wel bewezen. De volgende woordenstroom volgde Isis dit keer wel, ze begreep het en knikte instemmend. "Niets bij toe te voegen." Met een droog gezicht staarde ze voor zich uit, zich opeens realiserend dat ze een ideetje had. Met pure finesse greep ze zijn camera, onverwachts, om hem daarna grinnikend aan te zetten. "So, Craig. What do you do right now?" Met een scheef gezicht draaide ze de camera naar de jongen en hoopte dat hij het spelletje mee zou spelen. Tenslotte deed ze dit om hem wat te plezieren, ook al stond ze niet graag te lullen over domme dingen. Al was dit eigenlijk best wel lollig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimedo dec 22, 2011 8:58 pm

"Met vier van die zakken is dat inderdaad wel duidelijk." zei hij met een kleine grijns, terwijl het meisje afgeleid werd door haar telefoon en vervolgde door hem te vertellen hoe het gesprek was vergaan waardoor hij met een grijns achter z'n hoofd krabde.
"Dude, hoe je daar stond Engels te bazelen tegen die camera van je. Waarom dacht je dat ik naar je toe kwam?" ging Isis verder met een brede grijns. Het eerste wat in hem opkwam was om met een derp-hoofd te zeggen raw sexual attraction?, maar hij zag het al gebeuren dat ze er de humor niet van inzag en dan was 't gewoon allemaal awkward. Dus dat deed hij maar niet. "Je bent maar raar; meestal jaagt mijn gepraat tegen de camera mensen alleen weg." zei hij lachend. Het duurde niet lang of Isis greep naar zijn camera en hem aan zette. "So Craig. What do you do right now?" vroeg ze en draaide de camera naar hem. "NOOO. I don't have a script. I need a script, I need to know what I'm talking about!" begon hij luid. Hij was altijd luid op zijn videootjes. Hij kon wel normaal doen, alleen niet voor zijn camera. Dat hoorde niet. "I bet you guys were all like pfffft Craig what you saying boy, you never use a script. And you're right. I don't. Scripts are for noobs. Noobs who want to make good videos. I really should use a script. Cos'-" En alweer werd hij afgeleid. "Gurl, you got smudge. You're all blurry." zei hij en deed zijn vinger voor de camera om er vervolgens overheen te vegen. "I got that for you gurrrl. Or guy." hij lachte achter zijn zin aan, en realiseerde zich toen dat hij ook nog over Isis mocht beginnen. "Sooo this is Isuscus," ahaha, had hij er toch nog een vorm van -buscus achteraan kunnen plakken; alleen dan zonder de -b, "and I actually met her about.. well when I last uploaded a video which was like 30 minutes ago. Bonus. BOOP."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 1:27 am

Lacherig hield ze de camera vast, blij dat Craig het kon appreciëren en meteen begon te babbelen. Isis had eigenlijk ook niets anders verwacht. Maar dit keer vond ze het niet erg, het was nog best amusant ook. Plots werd haar naam genoemd waardoor er een grote grijns op haar gezicht verscheen. "Isuscus. Oh really? What should we make of Craig? Buscus is too boring.." Isis nam haar rol als YouTuber opeens wel goed op zich en keek Craig afwachtend op een reactie aan. Het leek wel of ze het leuk begon te vonden, zo onnozel te doen voor de camera. Alhoewel ze natuurlijk niet in beeld stond en ze bleef op Craig richtten. "Hum. Maybe. No, I think there is currently no. So, we'll keep it on Craig, better huh?" Isis richtte voor het eerst de camera op haar gezicht en trok zo'n D:-face. Nee, als het op namen uitkwam zou Craig er wel de leukste weten, niet Isis. Met een :'D-hoofd probeerde ze Craig nog wat te doen praten tot wanneer ze de camera dichtklapte en ze lacherig in haar handen klapte. "Eigenlijk is het best amusant! Niet dat ik het elke dag zou doen maar ik moet je gelijk geven, het is leuk." Glimlachend gaf ze de camera terug aan Craig vooraleer hij er op af begon te kicken. Misschien was hij er wel zodanig aan het gehecht. Vast wel. Niet zozeer dat Isis aan haar winkeltassen gehecht was, meer aan de kleren. Maar, daar ging ze maar niet over beginnen. Plots schoot er een hond op hen af, half blaffen en grommend. Isis schrok overeind en zag dat de hond een aantal tellen aan haar tassen rook en ze toen beet nam en er als de vaart mee wegliep. "GATVERDAMME! CRAIG LOOP!" Isis keek hulpeloos een paar kanten op maar begreep uiteindelijk dat zij wel diegene zou moeten zijn die er achter zou lopen. Al gillend, snellere lopend, probeerde ze de hond in te halen die natuurlijk zoveel keren sneller was. Tot haar opluchting hoorde ze een stem uit de struiken die zijn hond riep en hem afkeurend een klap tegen zijn kop gaf. "Bad dog!" Sneerde hij de hond. Isis kwam dichterbij, knikte verontschuldigend naar de paar zakken die de hond voor hem had liggen. "Ze zijn van mij." Isis glimlachte en nam de zakken dankbaar aan. "Danku!" Met een zwaai van haar lichaam liep ze terug in de richting van Craig, merkte opeens dat ze op haar blote voeten liep. Waar waren haar hakken heen? Oh ja, die had ze vooraleer ze begon te gillen uitgeschopt. Geruststellend liep ze op Craig af, deed haar schoenen weer uit en schoot in de slappe lach. "Ik háát honden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 2:30 am

Na wat door te hebben gebrabbeld over nuggets in biscuits, intro's of darkness then redness then whiteness en outro's of darkness then redness then whiteness, klapte ze de camera dicht. "Eigenlijk is het best amusant! Niet dat ik het elke dag zou doen maar ik moet je gelijk geven, het is leuk." Craig lachte even. Ach, je moest er maar gewend aan zijn. Het was voor hem een soort ritueel geworden. "Ach, het is niet voor iedereen weggelegd. Maar 't word pas echt leuk als je die comments leest die mensen op je videos plaatsen." zei hij, maar ging niet verder. Anders vloog hij vanzelf weer weg naar zijn eigen eilandje. En dat kon in zijn vrije tijd wel. Als hij niks te doen had - wat niet vaak gebeurde - las hij fanmail door. 'T was belangrijk voor hem en vooral fijn als je je niet opperbest voelde. Zijn Audience was zo gigantisch vriendelijk dat het te gek voor woorden was.
Hij werd uit gedachten gewekt door een hond en een heel gedoe eromheen. Nogal verbijsterd stond hij daar, terwijl Isis als een kip zonder kop achter dat beest begon aan te rennen. Oke, dit was niet iets wat je dagelijks meemaakte. Hij zag hoe de hond een klop tegen z'n kop kreeg van zijn baasje en Isis haar tassen terugkreeg, waarna hij keihard begon te lachen. Isis verklaarde dat ze niet tegen honden kon. "Echt? Hoe kun je nou niet van die beesten houden? Ze zijn the ultimate fluffy."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 3:19 am

Isis knikte begrijpend. "Jap, dat denk ik ook. Maar wat dan als je slechte commentaar geeft? Daar zou ik wel op afkicken." Isis keek hem met een nieuwsgierig gezichtje aan, was best wel benieuwd wat hij daar op zou zeggen. Want zoals elke artiest had je lovers en haters. Daar moest je dan maar mee leven. Zo had Isis ook vrienden vijanden, gelukkig wel meer vrienden. Isis was dan ook geen ruzie type en hield het liever op vrede. Bij zijn reactie over de honden moest ze alleen maar lachen. "Dat zag er hélemaal geen fluffy dog uit. Tjezus, ik dacht dat ie ging bijten!" Isis ging weer op het bankje zitten en richtte haar hoofd naar de hemel waar er een stralende zon stond met wel zeer veel vervaarlijke grijze wolken. Shít, straks ging het nog regenen, hoe weinig het ook regende in MH. Vastberaden sprong ze overeind, gaf een blik naar Craig. "Kom YouTuber-tje, we gaan wat verder. Het begin hier saai te worden." Met een grote glimlach begon ze opeens te lopen, richting een aantal velden in de verte. Een groot grasveld trok haar aandacht. Oké, hopelijk was dat gras niet nat want anders was ze gesjost. Met een serieuze afstoot op haar beide benen sprong ze het veld in, sprong over een sloot en realiseerde zich toen dat ze op hakken stond. Gelukkig was het gras niet nat dus zagen ze er nog even 'nieuw' uit. Nu was ze eigenlijk wel benieuwd. Was Craig een 'speels' type of was hij alleen uitbundig voor zijn camera? Dat mocht hij nu wel bewijzen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 4:43 am

"Jap, dat denk ik ook. Maar wat dan als je slechte commentaar geeft? Daar zou ik wel op afkicken." Het was heel verwarrend allemaal. Het ene moment kreeg hij op zijn dak gegooid dat het hele YouTube gedoe haar weinig interesseerde, en nou vroeg ze er toch weer naar. Nou ja, hij mocht er eigenlijk niet over klagen. Alleen mooi meegenomen. "Tja, die zitten er ook altijd tussen. Maar de fanmail die ik krijg maakt dat meer dan goed. Bovendien lees ik meestal alleen de berichten met de meeste thumbs-up, omdat als ik door al die berichten ga spitten in dagen bezig ben, gezien er om de minuut zestig comments bij komen of zo." legde hij uit met een kleine grijns. Hij had wel vaker cadeaus gekregen van zijn abonnees. Een keertje een portemonnee van darkness and redness and whiteness. Die was wel cool.
"Dat zag er hélemaal geen fluffy dog uit. Tjezus, ik dacht dat ie ging bijten!" riep het meisje uit en Craig begon te lachen. Typisch. Niet iedereen had een chihuahua onder hun arm. "Is het echt alle honden, of alleen zulke die blaffen en grommen?" vroeg hij vervolgens met een lichte grijns. Het was moeilijk om voor te stellen dat er ook mensen waren die honden haatte. Maar ja, je had ook mensen die ijs vies vonden. Rare wereld. Hoe durfde ze. Ze zouden opgesloten moeten worden. Tfoe.
"Kom YouTuber-tje, we gaan wat verder. Het begin hier saai te worden." zei het meisje en stond al op om te lopen, waarna hij haar dus maar weer volgde en uiteindelijk naast haar liep. "Weet je zeker dat het niet die grijze wolken der grijsheid zijn die je hier weg willen laten gaan?" vroeg hij vervolgens. Nee, die wolken waren hem zeker niet ontgaan. Ze sprong over een sloot en hij bleef voor een moment staan. Oke, aanloopje. Hij deed een paar stappen naar achteren en maakte drie giga stappen voordat hij een sprong maakte. Hij kwam tot een halt toen hij aan de overkant stond en keek even naar het meisje naast hem. Hij had totaal geen vaart meer, maar dat weerhield hem nergens van. Hij duwde Isis' haar schouder zodat ze op het gras zou vallen - expres niet naar de sloot. "Oeps. Ja ik had nog vaart he en toen per ongeluk schoot mijn arm uit.." zei hij met een grijns van oor tot oor. Zelfs Isis moest wel gezien hebben dat hij geheel stil stond en hij haar dus maar liep te kutten. Hihihihi. Wraak was zoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 8:55 am

Isis moest lichtjes lachen toen ze daar stond en ze Craig in het vizier kreeg. Had ze zich dan toch vergist in deze jongen? Was het niet zo'n computer-nerd die niet instond voor wat fun? Isis wist dat ze dat vooroordeel wel mocht intrekken want even later zag ze hem over de gracht springen richting haar. Maar naarmate hij dichter en dichter kwam begon Isis te beseffen wat er aan het gebeuren was. Hij was op het punt om Isis tegen de grond te werken. Gillend wilde ze rennen, al had dat niet veel zin want even later voelde ze de grond onder haar voeten wegzakken en lag ze tegen de grond. "YOU MEAN BASTARD!" Gierend van het lachen probeerde ze het gras uit haar haar te krijgen. Oh, maar hier ging hij nog spijt van krijgen! Met een uitdagende vonk in haar ogen nam ze een heleboel gras in haar handen en liep in volle vaart op Craig af om dan het gras in zijn haren te smijten en het er extra in te duwen. "Hello Craig, nice to meet you, Isis." Stelde ze de real Isis voor waarna ze voldaan in haar handen kopte en zichzelf vervloekte dat ze de camera niet had genomen. Het gedacht alleen al deed haar lachen. Hoeveel views en reacties zou hij daarop krijgen? Hum. Hij zou haar eigenlijk dankbaar moeten zijn als ze het ook daadwerkelijk ging doen. Maar dat ging ze hem niet aandoen. Isis kon dan wel wreed en meedogenloos zijn, ze wist dat ze ook niet over de grens mocht gaan. Al zou ze het idee toch ooit eens werkelijkheid willen maken. Hihi, dat zou ze dan wel zien. Na nahikkend van het lachen hielp ze Craig om het gras uit zijn haar te krijgen wat zich tot diep tegen zijn schedel had gedrumd. "Aaah, lieverd, wat zien je haren er leuk uit. Zo.. Groen!" Isis grinnikte, nam een aantal grassprietjes uit zijn haar en liet zich daarna achterover vallen. Daarnet had ze nog gedacht dat het hard lag maar bij nader inzien lag het echt nog wel zacht! Glimlachend keek ze de jongen met haar stralende groene ogen aan. Hoe zou hij reageren? Daar was ze best wel nieuwsgierig naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimevr dec 23, 2011 9:16 am

Craig werd al lachend uitgemaakt voor een gemene klootzak, waardoor hij ook begon te schaterlachen. Ze kon met moeite uit het gras komen, maar daarbij maakte hij enkele slowmotion stappen naar achteren. Ze plukte gras en vrijwel meteen schudde hij zijn handen voor zich uit en liep hij verder naar achteren. "Nee, nee, nee, ik werk heel hard om mijn haar zo verneukt te krijgen!" riep hij smekend uit, maar het was al te laat. Er werd gras in zijn haar gegooid en erin gewreven, waarna hij begon te schreeuwen alsof hij gemarteld werd en zijn leven aan zijn einde was. Oh noes. Zijn haar! Eigenlijk rolde hij uit bed en schudde hij erdoorheen met spullie en lala en dan was het klaar. Hij plukte grassprietjes uit zijn haar en al gauw kwam Isis naar hem toe en begon ook te plukken. "Net of we apen zijn. Met van die vlooien, you know. Omnomnom." zei hij lachend. "Aaah, lieverd, wat zien je haren er leuk uit. Zo.. Groen!" merkte ze grinnikend op.
"Ja, dat geloof ik graag." Een kleine grijns kwam rond zijn mond toen het meisje hem glimlachend aankeek. Wachtte ze gewoon op wraak of zo? Typisch. Die kon ze wel hebben ook. Zo evil was hij gewoon. En dat was iets waar hij trots op was. Evil and proud. Moehahaha. Ja, dat moest een evil lach voorstellen. Beeld het je maar in. Hoor je het al? Ja he? Rustig ging hij naast haar zitten, ietsjes achter haar dan. Maar dat zou nauwelijks opvallen. Hij plukte nogal nietszeggend aan het gras, tot hij een behoorlijke pluk had. Vervolgens pakte hij doodleuk de rug van haar jurk en gooide er wat gras in. "HIHIHIHIHIHI." begon hij nep lachend, op zo'n meisjesachtige toon, maar dat liep al gauw over in zijn echte lach. Mannelijk. Mannelijk en stoer. Kuch kuch. He was a very good Buscus. "Wraak is ZOEEET."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimeza dec 24, 2011 2:38 am

Isis moest serieus hard lachen toen Craig allemaal woorden begon uit te kramen zodat Isis het toch niet zou doen. "Ach, liefie, geen medelijden met dudes zoals jij." Met haar handen in haar zij keek ze de jongen met een uitdagende glans in haar ogen aan. Of hij nu wraak zou nemen moest ze geen twee keer de vraag stellen, natuurlijk zou hij dat doen. Het zou raar zijn moest hij het niét doen. Tenslotte hield Isis wel van dat kat en muis spelletje. Terwijl Isis nog een aantal grassprietjes uit zijn haren plukte moest ze zijn opmerking aanhoren waardoor ze alleen maar meer begon te lachen. "Apen? WHAHA! Echt niet! Eigenlijk zie ik jou wel als een chimpansee rondlopen!" Isis deed, om er nog een schepje bovenop te doen, haar handen onder d'r oksels en begon als een onhandige aap rond te hobbelen. Ja, om maar te zwijgen dat ze een welgemanierd meisje was. Kuch! Nâh, iedereen had zo zijn aparte kantjes. Met nadruk op 'aparte'. Isis hoorde zijn woorden en knikte uitbundig. "Nee! Echt hoor! Ze staan je goed!" Gemeend keek ze in zijn ogen en merkte dat haar ogen net zo groen moesten zijn als die van hem, of toch ongeveer. "Nu ben je assorti met mijn groene ogen!" Grijnzend bleef ze Craig aankijken tot wanneer hij ongeveer al het gras uit zijn haar had gekregen en ze beteuterd naar de grond keek. "Nu ben je weer.. Saaie Craig.." Isis keek hem plagend aan, zag opeens dat hij gras begon te plukken en sloeg een luide kreet. "NOOOH! DON'T DO THAT. NOOOO!" Isis zag hem haar jurkje al optrekken en een seconde later voelde ze al gras in haar rug prikken. GATVERDAMME! Verongelijkt keek ze Craig aan die natuurlijk plat lag van het lachen. Nu vond Isis het er toch over gaan, ook al kon ze haar lach bijna niet inhouden. Ietwat onhandig haalde ze het gras vanonder haar jurkje en slaakte opgelucht een zucht toen ze merkte dat er ongeveer uit was. "Ik ga douchen vanavond, of ik ben tegen morgen nog een wit monster met een groene rug!!" Schaterlachend liep ze op Craig af en duwde hem tegen de grond. Ze nam een pluk gras en duwde dat tegen zijn mond. "KOM DUDE. GRAS ETEN DIE HANDEL!" Isis duwde het natuurlijk niet gans in zijn mond maar liet het na een tijdje van zijn mond gaan. Niemand zou het leuk vinden om gras te eten dus dat ging ze hem niet aandoen, misschien straks. GNAGNA!
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimeza dec 24, 2011 3:38 am

"Maar ik ben sympathie wekkend!" reageerde hij met een :'<-hoofd. Vervolgens begon hij weer te grinniken en al gauw ging Isis in op zijn apen opmerking. Ging ze nog eens d'r handen onder d'r oksels doen en als een maniak rondlopen, waardoor hij alleen harder moest lachen. Typisch, hij kreeg ook de slappe lach van alles.
"Pardon? Weer? Ik ben nooit saaie Craig geweest!" zei hij met een beledigd hoofd, maar wel op zo'n manier dat je zag dat hij de lol er natuurlijk wel van in zag. "KARMA!" riep hij na haar reactie over het gras. Haar smeekbede had niks geholpen. Door zijn lachen door maakte hij stomme opmerkingen en flauwe grapjes, die nauwelijks verstaanbaar waren door zijn harde gelach. "Ik ga douchen vanavond, of ik ben tegen morgen nog een wit monster met een groene rug!" riep ze uit met een schaterlach, waarna ze hem tegen de grond duwde. Hij zat nog steeds uitgebreid te lachen, aangezien hij alles gewoon veel te lachwekkend vond. "Isis de ninja-turtle. AHAHAH." Ja, zulke opmerkingen bedoel ik dus. Flauwe grapjes die waarschijnlijk alleen hij en een handjevol anderen grappig zouden vinden. "Wacht, wacht. Douche je dan niet sowieso elke dag? VIEZE MEID. PFOE." bracht hij lachend uit. Kleine kans dat het verstaanbaar was, aangezien hij zichzelf nauwelijks kon verstaan doordat hij zo hard liep te lachen. De hele tijd. Ahaha. Opeens werd er gras tegen zijn muil geduwd en trok hij zijn lippen op elkaar, terwijl hij protesterende geluiden maakte. NEEEE. The apocolypse! The end of the world! Noes! Al gauw gaf ze het op en liet hem met rust. Hij liet zijn armen achter over vallen en sloot zijn ogen (hij ligt op zijn rug in het gras, doh) en hijgde even. "Ik word oud, ik ben nu al moe." merkte hij op met gegrinnik, maar kon niet meer genoeg ademen om echt te lachen. Ahahah. Zo moe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitimeza dec 24, 2011 4:33 am

"Oh werkelijk?" Reageerde ze op zijn verontwaardigde 'Maar ik ben sympathie wekkend!'. Isis kon er niet aan doen om hem nog een duwtje te geven zodat hij zeker op de grond lag. Zo was Isis nu eenmaal. Net een kind dat nooit voldoening zou krijgen en er altijd wat meer bij moest doen om het nóg leuker te maken. Maar stilletjes aan begon Isis te beseffen dat ze haar vrouwelijkheid maar weer moest opnemen en normaal doen. Als dat dan ging lukken natuurlijk. Alsof haar buik nog niet pijn genoeg deed van het lachen schoot ze in de slappe lach toen die weer zo'n kinderlijke opmerking maakte. "Ouhn. Tutututut, niet wenen héah." Met een tweetal vingers nam ze zijn kaak vast en gaf daar enkele kneepjes in. Net als een oma deed bij haar kleinkinderen om ze te sussen. Toen hij begon te lachen en haar de ninja-turtle noemde zat ze toch ook weer ver in het lachen. "Craig, de schaterlacher." Sneerde ze hem met uitdagend, waarna ze zich onverwachts naar hem liet vallen en even debiel haar armen uitstrekte. Ach, zo dom doen had zijn voordelen. Je lachspieren kon je ook wat trainen. "Volgens mij ga ik seffies als ik thuis ben verschrikkelijk veel pijn hebben aan mijn mond. Allemaal jouw schuld!" Met haar vinger beschuldigend wijzend naar Craig ging ze weer rechtop zitten om daarna de lucht door haar neusgaten te doen komen. Het was hier eigenlijk best wel een zalig weertje. De zon stond hoog aan de hemel en een licht briesje verstoorde soms de stilte. Kortom, een perfect weertje. Toen hij weer een flauw grapje maakte schudde ze haar hoofd, duidelijk niet akkoord met wat hij vertelde. "Hola liefie, het is niet omdat jíj je niet elke dag wast dat ik dat niet doe!" Lichtelijk beledigend rook ze aan haar oksels, die overigens helemaal niet stonken. Craig maakte maar weer een geintje, gelijk gewoonlijk. "Dat zou je niet tegen een ander moeten zeggen dude, dat werkt niet meteen charmerend." Met een speelse grijns op haar gezicht hoorde ze zijn verdere woorden aan. "Oh ja, dat verwonderd me niets. Je zou allang dood moeten zijn, met al dat gelach. Normale mensen zouden een hartinfarct krijgen." Isis lachte, keek Craig aan en streek wat haren uit haar gezicht. Dit beloofde nog een lachrijke dag te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Crabs with epicocity.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crabs with epicocity.    Crabs with epicocity.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crabs with epicocity.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Santa Monica Place-
Ga naar: