Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The second return of X-Men?

Ga naar beneden 
+3
Sarah
Alice
Virginia
7 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:18 am

Hee,

na het toch nog even een best wel lange tijd te hebben aangekeken, ben ik bang dat het toch weer doodgevallen is. Ik weet dat ik zelf ook nog moet posten bij m'n eigen topic, maar aan de andere kant denk ik: heeft het nog wel zin? Hierdoor raak ik mijn zin merendeels kwijt, en dat wil ik graag voorkomen. Ik heb eigenlijk maar één vraag, en dat is alleen aan de leden die X-Men dan ook gejoind hebben..

Wil je hier eigenlijk nog wel mee door? (denk aan de tijd, jezelf actief houden, mogelijkheid en of je het zelf nog wel wilt).

Het heeft geen zin om hierop ja te antwoorden, als je van te voren al weet -waarvan sommigen hier zich wel aangesproken door zullen voelen- dat je het toch nooit waar kan maken. Ik zou zeggen: denk er maar eens heel goed over na, omdat dit niet zo'n verhaallijn is die zomaar afgelopen is. Wink

Als er nog genoeg aanmelding voor is, zal het verhaallijn wel wat aangepast worden. Dezelfde characters blijven gewoon, maar de kennismaking is dan al voorbij. Dat bespreken we dan wel. Zolang er ook niet genoeg animo voor is, is het zeker mogelijk dat andere leden zich in mogen schrijven.

Alvast bedankt! Wink

Leden die graag willen blijven:
- Virginia
- Alice
- Sarah
- Kenneth


Laatst aangepast door Virginia op di dec 20, 2011 4:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:27 am

Hmm... stiekem voel ik me een beetje aangesproken ja (aa)
Op zich wil ik nog best graag meedoen, maar ik weet niet zeker of ik het kwa tijd ga redden. Aangezien 5 vwo me toch best zwaar valt en ik veel tijd in school moet steken, om überhaupt over te kunnen gaan ook als ik naar havo ga. En buiten school om heb ik ook nog vrij veel te doen, dus ja. Ik weet niet, weet ook niet hoe druk ik het na de kerstvakantie ga krijgen. Ik zou nog wel mee willen doen, maar je moet zeker geen dagelijkse reactie van me verwachten. Als je daar naar op zoek bent kan ik beter stoppen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:34 am

Ik vind het ook jammer dat het weer niet heeft gewerkt.. Zelf zou ik het nog wel graag door willen zetten, dus ik hoop dat er nog andere mensen zijn die er aan mee willen doen Very Happy
En misschien moeten we de kennismakingen inderdaad maar skippen, het kan best wel eens zo zijn dat mensen denken "Bwaah saai.." en er daarom geen zin meer in hebben Wink
Anywayz, ik wil wel graag op 't lijstje voor mensen die ermee door willen gaan.. (a)

@ Alice: ik ben ook geen actief poster hoor! Surprised Ik post hoogstens één post per dag, en in vergelijking met anderen is dat heel weinig. Maar ik heb in het algemeen gewoon weinig topics, waardoor ik het meestal wel red met school en alles. Als ik hiermee door ga dan zal ik ook niet binnen een uurtje terug kunnen posten, maar ik vind het wel leuk om ermee door te gaan Very Happy
Overigens heb jij samen met Dianta nog meer gepost dan de rest, dus echt heel erg aangesproken hoef je je hier niet op te voelen denk ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:39 am

Is het een idee om het gewoon open te stellen voor iedereen? Dat je hier gewoon topics kan openen en net als met je RPG-karakter, je ook hier gewoon kan rondhuppelen wanneer je wil?

Je kan dit bijvoorbeeld een soort school of dorpje maken waar in het geheim mensjes met krachten wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:40 am

Ik denk dat ik de eerste ben die er niet mee door wilt gaan xd..
Het was een heel gaaf idee, dat wel! Maar de eerste keer X-men was ik er iets enthousiaster over en vond ik het iets leuker om te posten.. Bovendien weet ik niet goed wat de bedoeling met het posten is, wat ik moet doen met mn char, etc.. Ik denk.. dat het posten volgens een verhaallijn of volgens vaste regeltjes niet iets voor mij is. Zelfde reden waarom ik nooit een karakter van een ander zou kunnen overnemen, of überhaupt iets van een ander zou kunnen overnemen; ik kan er gewoon niet goed tegen als iets al vooraf is besloten. Als ik nu bijvoorbeeld Regina zou overnemen, die dachtik ooit op de accountmarkt stond, dan zou het posten met haar heel snel vervelen want ze is al een kant en klaar karakter en ik heb het idee dat ik dan aan allerlei verwachtingen moet doen! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Katherine

Katherine


Posts : 109

Profiel
Naam: Katherine Brancatti Pierce
Partner: Tell'em who the F I is
Vereniging: -

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:55 am

Tuurlijk wil ik hier nog mee doorgaan. En tja met actief posten heb ik nog geen problemen gehad buiten als ik weg ben. Dat we de kennismaking skippen, is maybe wel een idee aangezien het daar zeg maar altijd mis ging. Plus, ik wil gewoon verder gaan met dit omdat Torch en de rest cool is (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 5:59 am

Eigenlijk is het misschien wel een goed idee om de verhaallijn te skippen ja Surprised
Ik bedoel: er kan nog best een bedoeling zitten achter het bestaan van de X-men en alles en misschien valt daar later nog wat mee te doen, maar ik denk dat als er meer vrijheid is, mensen inderdaad meer gaan posten. Zelf zit ik er niet zo en vind ik het wel grappig een verhaallijn te volgen, maar ik kan me wel vinden in wat Jeanine zegt.. Wink
Ook dat wat Ties zegt vind ik eigenlijk wel een goede, maar zodra mensen gewoon random mee mogen doen, vind ik wel dat er een soort uitleg topic hier moet komen met bepaalde eisen/richtlijnen. Anders wordt het echt echt écht heel erg random en krijg je rare spammers.. you guys know what I mean xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 7:03 am

Maar maar.. ik vind 't juist zo leuk om eigenlijk allemaal bij elkaar te komen.. weet niet, dat maakt het zo.. bijzonder.. Maar ideeën zijn altijd welkomen, dus hoe gaan we dat dan aanpakken?

Ik denk dat het juist handiger is om mensen hier dan te laten inschrijven voor wie mee wil doen, en dat ze dan een CS maken die in het andere X-Men topic staat, zodat er een overzicht is en wie wat voor krachten heeft. En zodat er niet dezelfde krachten komen, dat anderen ook kunnen kijken welke al bezet zijn, blablabla.

Is dat een idee? En het is altijd mogelijk om terug te keren naar X-Men, omdat we toch een soort van 'nieuwe start' maken, opnieuw, is dat niet verkeerd. Zolang het maar geen.. stoplicht-achtig ding word. Dus in X-Men, uit X-Men, in X-Men, uit X-Men, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 7:09 am

Ik zal wel graag mee blijven doen, denk dat als men niet van me verwacht dat ik dagelijks reageer ik het wel gewoon bij kan houden ^^
In dat geval zou ik trouwens ook me oude kracht graag reserveren, vind het wel leuk om Mente gewoon te houden (aa)

Een verhaallijn is op zich ook wel leuk, maar miss dat je dit kunt combineren met een wat opener geheeld. Dat je ook gewoon met één persoon in een topic kan als je dat wilt, als je dan een klein dorpje hebt kun je elkaar gewoon treffen ect. Je zou kunnen doen dat ze met ze alle in één huis wonen, en ook allemaal weten van elkaars krachten. Dan kun je altijd nog zien of ze er nog iets mee doen of niet, maar kennen ze elkaar in elk geval wel allemaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 7:16 am

En dat evengoed gewoon die ontmoetingen hebben plaatsgevonden? Want ik wil graag diezelfde geschiedenis houden enzo, bovendien vind ik 't wel leuk dat Zoey dan ontdekt dat er meerdere mutants zijn, in plaats van alleen zijzelf. Misschien dat wij ons topic dan nog eventjes kunnen voortzetten en daarna inderdaad ook in het dorp kunnen joinen met topic's? Dat dorp idee lijkt me wel gaaf, alleen voor hen. Dan zien we later wel verder of ze het dorpje zat worden en misschien de wereld de willen innemen! >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitimema nov 21, 2011 7:18 am

Ja, ik denk voor de mensen die hun karakter willen behouden dat ook het logistisch is... Maar iedereen zou dat op zich ook voor zichzelf kunnen beslissen, aangezien niet alle topic's al erg ver zijn. Ik zou op zich wel door willen gaan met ons topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The second return of X-Men? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The second return of X-Men?   The second return of X-Men? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The second return of X-Men?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Mini-RPG's :: X-Men-
Ga naar: