Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You lying, manipulative little bitch.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

You lying, manipulative little bitch. Empty
BerichtOnderwerp: You lying, manipulative little bitch.   You lying, manipulative little bitch. Icon_minitimedo nov 17, 2011 4:27 am

A lying, dirty, manipulative, little bitch. This girl does horrible things to hurt other people; is said to be "down in the dirt with the dogs," she's so low. She uses everyone and only cares about herself. She doesn't deserve to have friends.

Nooit had Serena gedacht dat ze haar beste vriendin Sienna zo zou noemen, maar vandaag was het tegendeel bewezen. "Wát heb jij over mij gezegd?" zei ze kwaad, haar vriendin tegenhoudend toen ze door de klapdeuren naar buiten verdween. Het gebeurde niet vaak dat Serena kwaad op iemand werd, maar als je haar reputatie beschadigde door valse roddels over haar te verspreiden dan kreeg je amper de tijd om een goed weerwoordje te doen. De blondine was furieus. Toen haar 'vriendin' zich half omdraaide en haar met een 'waar heb je het over' blik aankeek, zag Serena dat als een teken om door te razen. "Serieus, dríe jongens? Heb je gezegd dat ik afgelopen week met dríe jongens naar bed ben geweest?" vroeg ze haar, waarop Sienna wat onverschillig haar schouders ophaalde. "Neehoor." zei de brunette luchtig, waarna ze haar blik van Serena afwendde en door begon te lopen. "Dat je jaloers op me bent kan gebeuren, maar ga dan niet verhalen over mij verzinnen die eigenlijk jou toebehoren, you little whore." riep Serena nog naar haar, waarna ze in een woedende beweging haar Gucci bag over haar schouder hing en zich omdraaide. Fine, dan loopt ze maar weg. Sienna mocht er op rekenen dat haar High School periode vanaf nu niet meer zo vloeiend zal gaan zoals het alitjd gegaan had.
Omdat ze vond dat ze nog te boos was om terug naar haar vrienden te gaan, liep ze naar een picnick-tafel in een verre uithoek van het plein. Normaalgesproken niet iets voor Serena om te doen, maar ze schaamde zich omdat de roddel - ookal was het niet waar- door de school ging en ze niet wist hoeveel mensen er al vanaf wisten. Met een zucht ging ze zitten en sloeg ze haar ene been ontevreden over de ander heen, waarna ze lichtjes fronste en om zichzelf een beetje bezig te houden begon ze alvast een paar gemene plannetjes te smeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

You lying, manipulative little bitch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You lying, manipulative little bitch.   You lying, manipulative little bitch. Icon_minitimeza nov 26, 2011 10:04 am

Darren liep uit het schoolgebouw. Hij was wat aan het sms’en met Bradley. et was vrij zonnig, wat een verassing. Shít hij had zijn roze rayban in zijn kamer laten liggen! Zijn trademark. Hij kneep zijn ogen dicht tegen de zon. Hij had niks aan zijn haar gedaan daarom zat het een beetje wild. Hij grijnsde vrolijk toen hij om zich heen keek. Zijn mobiel trilde, een sms van onbekend nummer. Hij fronste, hij wist dat veel meisjes hem wilden en soms achter zijn nummer kwamen. Hij opende het smsje, waarschijnlijk een fan. Hij fronste; Serena Wilson heeft het bed gedeeld met drie jongens te gelijk! Darren schudde lachend zijn hoofd. Zat zijn nummer nu ook in het roddelsyteem van de school. Dadelijk begonnen ze nog over hem. Hij kende heel de Serena niet of trouwens dat deed hij wel. Kennen was een groot woord. Ze zat op zijn school. Zijn hazelkleurige ogen vielen ineens op de blondine die hatelijk haar been over de ander sloeg. Hij grijnsde, wat een pittig dametje. Ze fronste lichtjes, Darren lachte geamuseerd. Hij was altijd blij en vrolijk. En nu Iana weer bij Nick was ofzo, was hij vrij. Hij liep op haar af. Het boeide hem niet hoe zijn haar zat, als het bij deze niet lukte dan had hij toch een hele rij meisjes klaar staan. Niet dat hij ze zou misbruiken zo was hij niet. Bradley wel, hij was soms wel eens jaloers op zijn fans. Hij moest Bradley ook niet meenemen naar zijn concerten want, dan wist Darren zeker dat Bradley het bed in dook met minimaal 2 fans. Soms zou Darren wel willen dat zij zo kon zijn. Gewoon leven vol drank, zang, seks. Maar dat zou hem nooit verder helpen. Daarom ontspoorde al die andere artiesten. Hij wasn og niet echt doorgebroken dus de fans die hij had moes thij dankbaar voor zijn. Hij stond nu ondertussen voor haar. ‘Wat zit je hier eenzaam,’ sprak hij met een uitdagende grijns. Uit automatisme wilde hij zijn zonnebril van zijn neus afhalen. Maar hij had hem niet op. Gelukkig voor zijn hand bewoog had hij het zich gerealiseerd. Hij ging zitten op de picknick tafel in. Hij zette een charmante grijns op.

Ik ben helemaal thuis in Gossip Girl <3. Dus dat je dat weet 8D. No explanation needed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

You lying, manipulative little bitch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You lying, manipulative little bitch.   You lying, manipulative little bitch. Icon_minitimeza dec 24, 2011 3:20 am

In plaats van een beetje lonesome alleen op een bankje te gaan zitten, besloot Serena zichzelf een beetje nuttig te maken en pakte ze haar mobiel erbij. Zij en haar vriendinnen hadden een behoorlijk groot netwerk qua kennissen en dit moest je natuurlijk onderhouden. Ze opende de groepschat op haar schermpje die ze samen met 9 andere vriendinnen had opgericht en besloot -om ergens mee te beginnen- Sienna eruit te gooien. Aangezien zij degene was die alles beheerde, ging dit haar zonder problemen af. Dit wierp echter wel een aantal vragen bij haar vriendinnen op, en met een simpele 'Dat leg ik zaterdagavond bij mij thuis wel uit! (;' besloot ze dit uit te stellen naar later. Natuurlijk waren ze het er niet mee eens, maar een beweging in haar ooghoeken die erop wees dat er iemand op haar af liep leidde haar af. Ze vergrendelde haar telefoon en keek met een lichtelijk geërgerde blik op naar de jongen.
Na zijn woorden en nadat ze hem herkend had als 'de jongen waarmee ze een aantal lessen deelde' brak er een glimlach door op haar gezicht. Hij heette Darren, en was niet bepaald onpopulair bij de meisjes. "Ja.." grijnsde ze, zoekend naar een zo simpel mogelijk antwoord te geven die het dichtst bij de waarheid lag. "Ik heb net ruzie gehad met een goede vriendin van me, en voordat ik alles en iedereen ga afsnauwen ben ik maar hier gaan zitten." glimlachtte ze onschuldig, waarna ze hem onderzoekend aan keek. "Maar jij mag me hier wel even gezelschap houden hoor." zei ze erna vrolijk, om te bewijzen dat ze niet een chagerijnig kreng was op het moment. Bovendien merkte ze dat haar woede langzamerhand afnam nu ze zich er niet langer op kon concentreren, en een leuk gesprek met de jongen begon. "Jij heb anders ook niet veel vrienden om je heen." grijnsde ze speels, doelend op zijn woorden van eerder.

[Sawry voor late late reactie ^^!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You lying, manipulative little bitch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You lying, manipulative little bitch.   You lying, manipulative little bitch. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You lying, manipulative little bitch.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: