Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Happy Birthday!

Ga naar beneden 
+4
Embry
Sarah
Alice
Jeremy
8 plaatsers
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 3:50 am

Happy Birthday! Sarah_birthday_by_wooschie-d4e7fj1
~Happy Birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt: I love you
Happy birthday to you
~

Jaa, jaa, vandaag is Maaike jarig en dat vinden we allemaal zooo leukkk! Very Happy vooral ik
Daarom vieren we haar verjaardag vandaag! Happy Birthday! 593982

Lieve Maaike, speciaal voor jou dit filmpje! :3



Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met je 17e verjaardaggg! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 4:14 am

Gefeliciteerd!! Very Happy Maak er nog een leuke dag van! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 4:21 am

Hahah oh wat leuk Dianta, dankjewel! Very Happy Echt superleuk met die bewerking haha ;D

& Alice ook bedankt! Very Happy Vanavond komen m'n vrienden hier over de vloer, dus dat moet goedkomen.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Embry

Embry


Posts : 29

Profiel
Naam: Embry Call
Partner: I'm only in love with... MUFFINS! *nom nom* :D
Vereniging: Muffin! :D

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 5:04 am

Gefeliciteerd! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 5:34 am

Congratz^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Liberty

Liberty


Posts : 143
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Liberty Snyder.
Partner: I'm afraid of love. Because I always scare them off
Vereniging:

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimevr okt 28, 2011 5:49 am

Gefeliciteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimeza okt 29, 2011 2:26 am

Haha bedankt allemaal! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimeza okt 29, 2011 2:28 am

Nog een fijne verjaardag gehad? Happy Birthday! 3912376022
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimeza okt 29, 2011 2:44 am

Haha ja Very Happy Iedereen die ik had uitgenodigd was er ook, en het was één grote boel gezelligheid Very Happy
We zouden daarna nog uitgaan, maar iedereen wou het liefst gewoon blijven zitten ;p En uiteindelijk moesten we wel het huis uit omdat m'n ouders anders niet konden gaan pitten... xd

En op school was het ook vet leuk ;o Ik had zelf een taart gebakken voor in de pauze, maar hij paste niet in mijn kluisje omdat die vorm te breed was xd Toen zouden twee van m'n vriendinnen 'm bij zich houden omdat ze toch een tussenuur hadden.. En toen de bel was gegaan en we pauze hadden, kwam ik bij ons tafeltje en toen stonden ze daar allemaal rond mijn taart, MET KAARSJES Very Happy Hadden ze kaarsjes en een gigantische 17-kaars gekocht voor d'rop, en toen gingen ze zingen en en en.. Very Happy nouja het was echt heel lief en leuk (:
En de rest van de dag was ook leuk, omdat we aan niks anders konden denken dan feest in de avond pirat En ik had een gigantische blauwe ballon die ik de hele dag met me mee sleurde, dat was ook leuk Very Happy

Haha al met al heb ik echt een super leuke dag gehad ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimeza okt 29, 2011 5:58 am

Gefeliciteerd nog Maaike! En dat klinkt inderdaad echt super tof allemaal! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimedi nov 01, 2011 7:46 am

Haha dankje Esmée! Very Happy Ik kijk ook terug op mijn verjaardag als een suuperleuke dag, volgend jaar helaas weer in het weekend jarig haha.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimedi nov 01, 2011 9:14 am

Hoezo helaas? Dan heb je een hele dag vrij! Dan heb je geen gezeik (als je dat hebt dan) van chagrijnige leraren die 'toevallig' op jou verjaardag ongesteld zijn of misschien wel (voor de mannen) vannacht een zaadlozing hadden gehad. Tsja, dan heb je dat gezeik niet en kan je gewoon de hele dag chill met vrienden en vriendinnen rondhangen en 's avonds er lekker tegenaan gaan en dan (als het zaterdag is?) hoef je geen rekening te houden dat je de volgende dag naar school moet.. enzo.. >.>

Maaaarrr.. het was dus leuk? :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimewo nov 02, 2011 5:11 am

Haha omdat het júist leuk is om op school jarig te zijn! Ik zit dagen van tevoren al te stuiteren, dus iedereen weet dat ik dan jarig ben en komt me feliciteren Very Happy En als ze het niet doen (hahah Bram vergat me) dan zeg ik ook; "Hee Bram! Heb jij ook niet het idee dat je vandaag iets bent vergeten..? Ö"
Ik hou er totaaal niet van om aandacht te trekken of om in het middelpunt te staan of wat dan ook, ik ben gewoon random in de klas. Maar op je verjaardag mág je gezien worden, en daar geniet ik dan echt van. Lekker taart eten met vriendinnen, anderen mensen die je aankijken met een "Ik wil ook taart :'(" blik.. Heerlijk pirat

En mijn leraren zijn ook wel chill, die kwamen me ook feliciteren en vragen of ik het nog ga vieren en alles. En en.. ja je kan 's avonds dan wel uit, maar dan kan ook als ik mijn feestje gewoon in het weekend plan Razz Volgend jaar ben ik op een zondag jarig (schrikkeljaar, dus ik sla de zaterdag over ;o) en dan kan je van zaterdag op zondag uit en om 12 uur lekker vieren dat je jarig bent.. Maar de hele dag thuis zitten lijkt me niks XD ik vind het juist awesome om het op school te vieren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitimewo nov 02, 2011 7:44 am

Jaa dat lijkt mij ook echt super leuk om op school jarig te zijn! Mijn verjaardag vergeten heel veel mensen altijd. Sad Ben altijd in de zomervakantie jarig, dus dan is het meestal alleen maar familie die er aan denkt. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Happy Birthday! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Birthday!   Happy Birthday! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy Birthday!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: