Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Every night is......

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skylar

Skylar


Posts : 24

Profiel
Naam: Skylar Borodinskii
Partner: KiisS Thiis WEiiRdOo!!!
Vereniging: x

Every night is...... Empty
BerichtOnderwerp: Every night is......   Every night is...... Icon_minitimezo okt 02, 2011 7:14 am

verveeld slofte Skylar door de gangen op weg naar ''The Roof'' zoals dat hier genoemd werd. Het verbaasde haar dat er niet meer mensen over de gang liepen, het mocht dan wel kwart over drie s nachts zijn maar toch. Haar handen stopte ze in de zakken van haar jogging broek, aan de ene kant zaten haar sigaretten en de andere kant haar ipod, die ze er ook uit haalde. Om haar nek hing een wit met paarse skullcady koptelefoon. Ze zette haar Ipod aan en gelijk stond Radio/video van System of a down op. Tevreden stopte ze haar Ipod weer in haar zak en deed de koptelefoon nu op haar hoofd. Zachtjes zong ze mee met de tekst terwijl ze de trap omhoog liep.

La lie lie lie lie lie lie,
Hey man! Look at me rockin' out,
I'm on the radiooooooo,
Hey man! Look at me rockin' out,
I'm on the videooooooo,
Hey man! Look at me rockin' out,
I'm on the radiooooooo,
Hey man! Look at me rockin' out,
I'm on the videooooooo,
With Danny and Lisa,

They take me away from,
The strangest places...
Sweet Danny and Lisa,
They take me away from...AHHH.

They take me away from,
The strangest places...
Sweet Danny and Lisa,
They take me away from...AHHH.


Eenmaal boven deed ze de deur open en stapte naar buiten. Er was zover niemand te zien waar Skylar ook niet zoveel problemen mee had. Ze liep verder na een van de zitzakken en plofte neer. Bijna direct stonden haar ogen naar de sterren gericht. het was een vrij heldere nacht en de maan was ook bijna volledig zichtbaar. Skylar had zich altijd al geïnteresseerd in astronomie, en de lichaamstaal van mensen. Daar kon je soms meer uit halen dan aan wat die persoon zij. Wat haar zeker gaaf leek om te kunnen was zien waneer mensen zouden liegen, zoals die gozer bij die TV serie ''Lie to me'' al zou een deel daarvan ook niet volledig kloppen. Weer een zucht verliet haar keel terwijl ze voor een moment haar ogen sloot. Abrupt stopte haar Ipod met het afspelen van muziek. Met een wat geiriteerde frons haalde ze haar Ipod weer uit haar broekzak. Die leeg bleek te zijn. ''Dat ga je niet menen.'' sprak ze geïrriteerd tegen haar zelf. Ze haalde haar koptelefoon van haar hoofd en legde die samen met haar Ipod naast haar neer. En nu? nu had ze en geen muziek en niemand die wakker was waar ze mee rondom gesprekken hebben, al was niet elke Amerikaan altijd blij met een Rus. Ondanks dat ze haar accent vaak onder controle had. Ze had immers niet zo lang in Rusland gewoond. Toen ze voetstappen hoorden schoten Skylar haar ogen bijna direct de kant op waar het vandaan kwam. Het was waarschijnlijk een mede student die ook niet kon slapen, maar ze wilde het toch zeker weten. ''Ook niet kunnen slapen.'' Sprak ze maar als opstarting van misschien een gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Every night is......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We own the night ~
» By night
» Tonight is the night
» Let's see where the night will bring us
» The Damn Night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: